• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні матеріали

Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Всі інші необхідні умови оголошення про проведення відкритих торгів та інформація зазначені в тендерній документації та додатках до них, що додаються та є їх невід'ємними частинами.

Завершена

135 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 350.00 UAH
Період уточнення: 11.07.2022 19:28 - 17.07.2022 00:00
Відповідь надана

термін оплати

Номер: 72dd273e870a4907b05c5a7ccc4d2788
Дата опублікування: 15.07.2022 17:34
Опис: У тендерній документації та проєкті договору зазначено відтермінування платежу 90 днів з дати поставки товару. Наголошуємо, що зараз, у період воєнного стану, бойових дій на території нашої країни, для нормального функціонування та розвитку економіки, необхідний швидкий рух коштів задля можливості поновлення виробництв. Тому Постачальники не мають змоги відвантажувати продукцію без оплати на такий тривалий час. Нестабільність цін, обмежена кількість наявної продукції не дає можливості Постачальникам приймати участь у закупівлях на умовах довготривалого відтермінування оплати. Просимо скоротити строк відтермінування оплати не більш як до 14 днів з відповідним коригуванням пункту договору. Сподіваємось на розуміння Замовника та заздалегідь вдячні.
Відповідь: Умови договору щодо порядку проведення розрахунків за поставлений товар відповідають вимогам чинного законодавства та не потребують будь яких змін.
Дата відповіді: 20.07.2022 15:06
Відповідь надана

поділ на лоти

Номер: a70c23d516dc4972af7104af11880947
Дата опублікування: 15.07.2022 17:30
Опис: Доброго дня! Замовником в предмет закупівлі об’єднано декілька видів матеріалів, а саме: Емаль ПФ-115, ЕмальПФ-266 та будівельні матеріали: цемент ПЦ - Б 400, церазит СМ-11, піноблоки 60*10*40. Варто зазначити, що Емаль ПФ-115 є лакофарбовим матеріалом широкого побутового і промислового застосування, який виготовляється багатьма виробниками на території України, в тому числі й з характеристиками, які відповідають вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації. При цьому будівельні матеріали в таких обсягах виробники лакофарбової продукції запропонувати не можуть. Включаючи ці види продукції в одну закупівлю Замовник обмежує кількість потенційних учасників лише фірмами-посередниками, які зможуть запропонувати продукцію різних виробників. За таких умов порушується один з головних принципів здійснення закупівель за державні кошти – максимальна економія та ефективність, адже реалізація зазначеного принципу можлива лише за умови участі в закупівлі максимальної кількості учасників, в тому числі безпосередніх виробників продукції, які зможуть запропонувати найменші ціни без надбавок посередників. Саме поділ предмета закупівлі на лоти може забезпечити більшу конкуренцію серед учасників тендеру. У зв’язку з зазначеним задля забезпечення участі у закупівлі зокрема максимальної кількості учасників просимо розділити процедуру закупівлі на лоти, а саме: 1. Фарби: Емаль ПФ-115, емаль ПФ-266 . 2. Будівельні матеріали: цемент ПЦ - Б 400, церазит СМ-11, піноблоки 60*10*40 Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника!
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до розділу I "Загальні положення" Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником, згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі: “Будівельні матеріали (код ДК 021:2015 — 44110000-4. Конструкційні матеріали)” Враховуючи вище викладене, Замовник, визначивши предмет закупівлі в наведений вище спосіб, не порушив вимоги Закону в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги учасника та внесення змін до тендерної документації. Окрім цього, слід зауважити, що аналогічні питання не раз розглядалися АМКУ та мали позитивний висновок на користь замовників, адже визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Порядком та є правом, а не обов’язком замовника, що також підтверджується листом-роз'ясненням Мінекономрозвитку за вих. №3304-06/2774-06 від 02.08.2017 р
Дата відповіді: 20.07.2022 16:03