• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт вхідних груп з встановленням протипожежних дверей (підготовка до нового навчального року, облаштування найпростіших укриттів) в спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району міста Києва, вул. Лісківська , 4-Б

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період уточнення: 10.07.2022 17:21 - 15.07.2022 17:26
Відповідь надана

Щодо невідповідності

Номер: 85544e8402ff491aadcbfa44443e78b1
Дата опублікування: 13.07.2022 15:31
Опис: Доброго дня Шановний Замовник! Доводимо до Вашого відома, що в результаті проведення обстеження об`єкту ( спеціалізовашкола І-ІІІ ступенів №307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району міста Києва, вул. Лісківська , 4-Б) нашим підприємством було виявлено, що фактичні об`єми робіт, що мають бути виконані, згідно предмета закупівлі , не відповідають об`єму робіт, які зазначені Вами у додатку №2( таблиці) до оголошення . Наприклад: 1) Згідно таблиці Додтатку№ 2 необхідно виконати "Мурування зовнішніх стін в монолітно-каркасних будівлях з газобетонних блоків"(пункт.8), об`єм робіт складає 1,025 м3; проте по факту необхідно закласти 3 вікна, а тому наразі неможливо оцінити який об`єм робіт насправді необхідно буде виконати. 2)Згідно таблиці Додтатку№ 2 необхідно виконати" Монтаж дрібних металоконструкцій вагою до 0,1 т"(пункт.15)", проте в результаті огляду було встановлено, що необхідно виконати не лише монтаж перил, а потрібно спочатку демонтувати старі, потім виготовити нові, і знов питання з якого матеріалу ? 3) Пункт 18 таблиці згідно додатку №2 передбачає" Прокладання проводів при схованій проводці по необштукатуреній поверхні" Виникає питання, яке не може бути вирішино при візуальному огляді, який наше підприємство вже здійснило, а саме : які проворди мають бути використані, який має бути спосіб прокладки та підключення? 4) Пункт 13 таблиці згідно додатку №2 передбачає "Улаштування стяжок цементних товщиною 20 мм2 об єм робіт складає 8 м2; Проте при візуальному огляді спеціалістами нашого підприємства було виявлено, що фактичний об єм робіт складає 1,8 м2 Скажіть будь-ласка, при складанні кошторисної документації, які дані , ми, як Учасник закупівлі маємо використовувати, ті що зазначені в таблиці об`єму робіт у додатку 2 до оголошення, чи ті дані, які ми отримали при обстеженні об`єкту? Бо якщо ми, як учасник, врахуємо лише дані зазначені Вами у додатку 2 до оголошення, то наша пропозиція не відповідатиме Вашим реальним вимогам, а якщо врахуємо всі дані ( тоб- то і дані зазначені Вами у додатку 2 до оголошення і так само дані отримані нами при огляді об єкту) то наша пропозиція не відповідатиме вимогам до предмета закупівлі, що зазначені Вами у оголошенні. Виходить що в будь-якому випадку наша пропозиція не відповідатиме вимогам технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим Вами як замовником. Внесіть будь-ласка зміни до Додатку №2 до оголошення, щоб об`єми робіт зазначені у таблиці та об`єми робіт, які бачать Учасники проводячи обстеження об`єкту збігалися. Бо складається враження, що Ви навмисно не включили весь об`єм робіт у Додаток №2 до оголошення аби зменшити коло потенційних учасників закупівлі, або Ви просто не врахували, та не виклали у таблиці всі дані через недбалість? Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Кошторисна документація складається на основі обсягів робіт вказаних в таблиці Додатку 2 до оголошення та у відповідності з Державними Стандартами України. Учасник, що буде визначений переможцем даної закупівлі, має пройти експертизу кошторисної документації. Роботи і матеріали мають бути такими, що будуть прийняті технічним наглядом. 1.У п.8 табл.Додатка2 до оголошення обраховано роботи по муруванню стін у м3, що складає 1,025 та Учаснику необхідно здійснити обстеження об’єкта для розуміння обсягів робіт. 2.У п.16,п.16 Додатку 2 до оголошення зазначено, що перила мають бути з металевих труб і пофарбовані. 3.Щодо проводки,її прокладання , то Учасник повинен використовувати такі матеріали, що будуть відповідати вимогам та протипожежним нормам .(Додаток 2 до оголошення) 4. У п.16,п.16 Додатку 2 до оголошення зазначено об’еми робіт 1,8 м3, а саме : вирівнювання передсходових майданчиків у кількості 4 шт та вирівнювання підлоги після заміни дверей Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників.
Дата відповіді: 14.07.2022 15:08
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 3f2f301d00d3424493892ef3fc432f6e
Дата опублікування: 11.07.2022 15:36
Опис: Доброго дня! пунк 19 додатку №1 до оголошення виглядає наступним чином: 19. Лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу. Оплата здійснюється після підписання акту виконаних робіт згідно договору. ласність – видаткові накладні, якщо оренда - договір оренди А саме містить не бдописану вимогу: "ласність – видаткові накладні, якщо оренда - договір оренди" Внесіть будь - ласка зміни, щоб було зрозуміло що мається на увазі Дякуємо!"
Відповідь: Дякуємо за уважність. Це технічна помилка.Зміни будуть внесени
Дата відповіді: 11.07.2022 16:48
Відповідь надана

Запитання

Номер: 2d89e4dd113947d293da8850f4ca3592
Дата опублікування: 11.07.2022 15:19
Опис: Згідно вимог п.6 Додатку №1 до оголошення Учасники мають надати довідку про основний інженерно-технічний персонал які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору та матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, відповідно форми 1 Додатку 1. Додайте будь -ласка форму 1 до Додатку №1, щоб Учасники мали змогу скласти дану довідку . Дякуємо. .
Відповідь: Дякуємо.Зміни до тенедерної документації будуть внесени
Дата відповіді: 11.07.2022 16:51
Відповідь надана

Не зрозумілі вимоги

Номер: 294c7189a97949c69fa2b8478c430974
Дата опублікування: 11.07.2022 15:13
Опис: Доброго дня шановний Замовник! Додаток № 2 до оголошення містить таблицю з даними щодо об`єму робіт, проте нижче таблиці містяться "додаткові вимоги", які є не зовсім зрозумілими та не є коректними, оскільки не містять найменування робіт та витрат,. Чому ці додаткові вимоги, які має виконати Учасник не включено до таблиці з даними щодо об`єму робіт? Як на вашу думку з цих додаткових вимог Учасники закупівлі мають зрозуміти розміри дверей, кількість дверей що вже встановлено та на які необхідно встановити "антипаніку", які саме світильники мають бути встановлені і з використанням яких проводів і за допомогою якого способу прокладки проводів, яка довжина перил на виходах? Будь -ласка : 1. включіть роботи згідно додаткового переліку до таблиці з даними щодо об`єму робіт 2. надайте проект, згідно якого мають виконуватись роботи. Дякуємо
Відповідь: 1.Нижче таблиці містяться "додаткові вимоги", які не є кількісними, а є якісними, що не влливає на об’ем робіт, саме тому, щоб уникнути непорозумінь і додаткових запитань, представник Учасника, згідно умов закупівлі, має ознайомитись з об'ємами робіт безпосередньо на об'єкті для достовірності вартості робіт та уточнення об’єму робіт. 2. Замовник здійснює закупівлю послуг з поточного ремонту, що не потребує розробки проєкту. 3. Щодо світильників , Технічна специфікація Замовника не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, лише вимоги до якості.
Дата відповіді: 11.07.2022 17:06
Відповідь надана

Запитання

Номер: be143e353fdd415a85d95376087945ce
Дата опублікування: 11.07.2022 15:01
Опис: Доброго дня! Згідно технічного завдання Переможцем закупівлі має бути здійснено монтаж світильників, що передбачає прокладання проводки. Для здійснення розрахунків ціни пропозиції Учасники мають знати які саме проводи мають бути прокладені, спосіб прокладки, та схему підключення. Просимо додати до документів оголошення проект. Дякуємо!
Відповідь: Згідно умов закупівлі, щоб уникнути непорозумінь і додаткових запитань, представник Учасника має ознайомитись з об'ємами робіт безпосередньо на об'єкті для достовірності вартості робіт та уточнення об’єму робіт. Серед документів надати акт обстеження об'єкту, підписанного представником Учасника та представником Замовника. Окрім того, Замовник здійснює закупівлю послуг з поточного ремонту, що не потребує розробки проєкту.
Дата відповіді: 11.07.2022 16:41
Відповідь надана

Запитання

Номер: 42bbe30d51e44717999cc79435144fd5
Дата опублікування: 11.07.2022 14:44
Опис: Доброго дня шановний Замовник! Пункт 4 додаткових вимог, зазначених у Додатку № 2 до оголошення містить вимогу про влаштування перил на двох виходах на висоті 900мм і 700 мм. Зазначте будь ласка довжину цих перил Дякуємо
Відповідь: Згідно умов закупівлі, щоб уникнути непорозумінь і додаткових запитань, представник Учасника має ознайомитись з об'ємами робіт безпосередньо на об'єкті для достовірності вартості робіт та уточнення об’єму робіт
Дата відповіді: 11.07.2022 16:14
Відповідь надана

Запитання

Номер: 3924d81499b24a9dab87fa4acd418821
Дата опублікування: 11.07.2022 14:42
Опис: Доброго дня шановний Замовник! Пункт 3 додаткових вимог, зазначених у Додатку № 2 до оголошення містьть вимогу про и встановлення світильників вибухостійких, провід(кабель) протипожежний(що не плавиться), в металорукаві. Зазначте, будь-ласка, якої саме марки світильники мають бути встановлені? Дякуємо
Відповідь: Технічна специфікація замовника не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію.
Дата відповіді: 11.07.2022 16:10
Відповідь надана

Запитання

Номер: 3e1ba61e7be34b5e87a3cc744d6cc375
Дата опублікування: 11.07.2022 14:39
Опис: Доброго дня шановний замовник! В Додатку №2 до оголошення закупівлі в п.2 міститься вимога: : " .... додатково має бути встановлено "антипаніку" на дверу, що вже встановлені" Зазначте будь-ласка кількість цих дверей ( тих що вже встановлено), тоб то їх кількість, щоб У часники закупівлі могли підрахувати скільки систем "антипаніка" має бути встановлено взагалі.
Відповідь: кількість дверей ( тих що вже встановлено) -1шт систем "антипаніка" має бути встановлено -4 шт
Дата відповіді: 11.07.2022 16:04
Відповідь надана

уточнення

Номер: e1849c79905a4b3f92ea8855e09f28bb
Дата опублікування: 11.07.2022 13:57
Опис: Доброго дня шановний замовник! Просимо зазначити розміри дверей, бо їх розміри не зазначені в оголошенны про проведення закупівлі
Відповідь: Згідно умов закупівлі, щоб уникнути непорозумінь і додаткових запитань, представник Учасника має ознайомитись з об'ємами робіт безпосередньо на об'єкті для достовірності вартості робіт та уточнення об’єму робіт ( двері можуть бути нестандартного розміру). І серед документів надати акт обстеження об'єкту, підписанного представником Учасника та представником Замовника
Дата відповіді: 11.07.2022 16:03