• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лави для оснащення тимчасових укриттів ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лава ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки)

Торги відмінено

82 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 410.40 UAH
Період уточнення: 08.07.2022 23:48 - 14.07.2022 23:59
Відповідь надана

Щодо сертифікатів

Номер: 4271ecc2b7b04dee945f77908b8a7d1d
Дата опублікування: 14.07.2022 16:44
Опис: Доброго дня. Згідно технічного завдання, Учасник в складі документів тендерної пропозиції має надати: - завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, на кого мають бути видані дані сертифікати, на виробника запропонованого товару чи учасника процедури закупівлі?
Відповідь: Шановний Учасник, дана закупівля скасовується. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 14.07.2022 23:41
Відповідь надана

Уточнення по закупівлі

Номер: 5759fbc140f24b5596926535596f5b49
Дата опублікування: 14.07.2022 13:54
Опис: Шановний Замовнику Дякуємо Вам за інформацію щодо попередню оплату. Але Ви не відповіли на наше питання. Вами проводиться закупівля меблів для оснащення укриття. В пункті 3.5 проекту договору зазначено, що розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами). Тобто Постачальник може рано чи пізно отримати кошти за виконаний договір тільки якщо зазначені видатки передбачені в ПКМУ 590. В іншому випадку Постачальник повинен розуміти, що не отримає оплату (затримка з розрахунками може бути навіть більше року) натомість необхідно закуповувати матеріал, оплачувати заробітню плату робітникам та сплачувати податки, тощо. На сьогоднішній день в ПКМУ 590 зазначено, що до черги для оплати потряпляють видатки на "ремонт споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)" це КЕКВ 2240 та КЕКВ 3132. Вами ж проводиться закупівля товару та до Казначейства Ви надасте платіжне доручення за КЕКВом 2210. Поясніть відповідно до підпункту 2 пункту 19 ПКМУ 590 яку категорію видатків Вами буде зазначено в платіжному доручені, для виконання умов договору по зазначеній закупівлі? Можливо Вам виділено кошти з резервного фонду? Чи Постачальнику готуватися до невизначеності та довгострокової простроченої дебіторської заборгованості від Вашої установи? Шановний Замовнику просимо уважно прочитати запитання та надати доречну відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник, дана закупівля скасовується. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 14.07.2022 23:41
Відповідь надана

Уточнення по закупівлі

Номер: ac3fae5ceb9b474cbb17cfaf63eee2f2
Дата опублікування: 13.07.2022 13:13
Опис: Беручи до уваги, що Казначейство на сьогоднішній день не в змозі здійснити оплату закупівлі Лавок для укриття згідно з ПКМУ 590 просимо внести зміни до проєкту Договору та до оголошення про проведення закупівлі. А саме передбачити можливість здійснення попередньої оплати згідно з ПКМУ 1070 в розмірі до 30% від загальної суми договору відповідно до ПКМУ 641.
Відповідь: У зв’язку з тим, що Замовник є одержувачем бюджетних коштів, він зобов’язаний дотримуватись бюджетного законодавства. На сьогоднішній день чинним законодавством не передбачено попередніх оплат . Оплата за товар буде здійснюватись згідно чинного законодавства .
Дата відповіді: 13.07.2022 22:57
Відповідь надана

Уточнення по закупівлі

Номер: be28fcc0b97349e6920d8275b383749b
Дата опублікування: 13.07.2022 13:12
Опис: Шановний Замовнику Вами проводиться закупівля меблів для оснащення укриття. В пункті 3.5 проекту договору зазначено, що розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами). Тобто Постачальник може рано чи пізно отримати кошти за виконаний договір тільки якщо зазначені видатки передбачені в ПКМУ 590. В іншому випадку Постачальник повинен розуміти, що не отримає оплату (затримка з розрахунками може бути навіть більше року) натомість необхідно закуповувати матеріал, оплачувати заробітню плату робітникам та сплачувати податки, тощо. На сьогоднішній день в ПКМУ 590 зазначено, що до черги для оплати потряпляють видатки на "ремонт споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)" це КЕКВ 2240 та КЕКВ 3132. Вами ж проводиться закупівля товару та до Казначейства Ви надасте платіжне доручення за КЕКВом 2210. Поясніть відповідно до підпункту 2 пункту 19 ПКМУ 590 яку категорію видатків Вами буде зазначено в платіжному доручені, для виконання умов договору по зазначеній закупівлі? Чи Постачальнику готуватися до невизначеності та довгострокової простроченої дебіторської заборгованості від Вашої установи?
Відповідь: У зв’язку з тим, що Замовник є одержувачем бюджетних коштів, він зобов’язаний дотримуватись бюджетного законодавства. На сьогоднішній день чинним законодавством не передбачено попередніх оплат . Оплата за товар буде здійснюватись згідно чинного законодавства .
Дата відповіді: 13.07.2022 22:56