• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лави для оснащення тимчасових укриттів . ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лава ДК 021:2015-39113600-3 Лавки

Торги відмінено

145 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 729.60 UAH
Період уточнення: 08.07.2022 15:21 - 14.07.2022 23:59
Без відповіді

Щодо сертифікатів

Номер: 51114c79cebe430eac276d3998ddd14d
Дата опублікування: 14.07.2022 17:02
Опис: Доброго дня. Згідно технічного завдання, Учасник в складі документів тендерної пропозиції має надати: - завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, на кого мають бути видані дані сертифікати, на виробника запропонованого товару чи учасника процедури закупівлі?
Без відповіді

Уточнення по закупівлі

Номер: 121bb65a177647269e4ecc19e0ca0001
Дата опублікування: 14.07.2022 13:58
Опис: Шановний Замовнику Дякуємо Вам за інформацію щодо попередню оплату. Але Ви не відповіли на наше питання. Вами проводиться закупівля меблів для оснащення укриття. В пункті 3.5 проекту договору зазначено, що розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами). Тобто Постачальник може рано чи пізно отримати кошти за виконаний договір тільки якщо зазначені видатки передбачені в ПКМУ 590. В іншому випадку Постачальник повинен розуміти, що не отримає оплату (затримка з розрахунками може бути навіть більше року) натомість необхідно закуповувати матеріал, оплачувати заробітню плату робітникам та сплачувати податки, тощо. На сьогоднішній день в ПКМУ 590 зазначено, що до черги для оплати потряпляють видатки на "ремонт споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)" це КЕКВ 2240 та КЕКВ 3132. Вами ж проводиться закупівля товару та до Казначейства Ви надасте платіжне доручення за КЕКВом 2210. Поясніть відповідно до підпункту 2 пункту 19 ПКМУ 590 яку категорію видатків Вами буде зазначено в платіжному доручені, для виконання умов договору по зазначеній закупівлі? Можливо Вам виділено кошти з резервного фонду? Чи Постачальнику готуватися до невизначеності та довгострокової простроченої дебіторської заборгованості від Вашої установи? Шановний Замовнику просимо уважно прочитати запитання та надати доречну відповідь!
Відповідь надана

Уточнення по закупівлі

Номер: 0e72ab3fefc24f9c82c0f979c28447b0
Дата опублікування: 13.07.2022 13:18
Опис: Беручи до уваги, що Казначейство на сьогоднішній день не в змозі здійснити оплату закупівлі Лавок для укриття згідно з ПКМУ 590 просимо внести зміни до проєкту Договору та до оголошення про проведення закупівлі. А саме передбачити можливість здійснення попередньої оплати згідно з ПКМУ 1070 в розмірі до 30% від загальної суми договору відповідно до ПКМУ 641.
Відповідь: Замовник є одержувачем бюджетніх коштів,тому він забов'язаний дотримуватись бюджетного законодавства.На сьогоднішний день чинним законодавством не передбачено попередніх оплат.Оплата за товар буде здійснюватись згідно чинного законодавства.
Дата відповіді: 13.07.2022 23:44
Відповідь надана

Уточнення по закупівлі

Номер: 8c48a686b0254304b800e86c019b3d51
Дата опублікування: 13.07.2022 13:18
Опис: Шановний Замовнику Вами проводиться закупівля меблів для оснащення укриття. В пункті 3.5 проекту договору зазначено, що розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами). Тобто Постачальник може рано чи пізно отримати кошти за виконаний договір тільки якщо зазначені видатки передбачені в ПКМУ 590. В іншому випадку Постачальник повинен розуміти, що не отримає оплату (затримка з розрахунками може бути навіть більше року) натомість необхідно закуповувати матеріал, оплачувати заробітню плату робітникам та сплачувати податки, тощо. На сьогоднішній день в ПКМУ 590 зазначено, що до черги для оплати потряпляють видатки на "ремонт споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)" це КЕКВ 2240 та КЕКВ 3132. Вами ж проводиться закупівля товару та до Казначейства Ви надасте платіжне доручення за КЕКВом 2210. Поясніть відповідно до підпункту 2 пункту 19 ПКМУ 590 яку категорію видатків Вами буде зазначено в платіжному доручені, для виконання умов договору по зазначеній закупівлі? Чи Постачальнику готуватися до невизначеності та довгострокової простроченої дебіторської заборгованості від Вашої установи?
Відповідь: Замовник є одержувачем бюджетніх коштів,тому він забов'язаний дотримуватись бюджетного законодавства.На сьогоднішний день чинним законодавством не передбачено попередніх оплат.Оплата за товар буде здійснюватись згідно чинного законодавства.
Дата відповіді: 13.07.2022 23:44