-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Лави для оснащення тимчасових укриттів . ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби до них (Лава ДК 021:2015-39113600-3 Лавки)
Торги відмінено
367 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 835.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 835.40 UAH
Період уточнення:
08.07.2022 14:39 - 14.07.2022 23:59
Без відповіді
Щодо сртифікатів
Номер:
eb19ec0bd24e46ef8a228b9d5258138f
Дата опублікування:
14.07.2022 16:53
Опис:
Доброго дня. Згідно технічного завдання, Учасник в складі документів тендерної пропозиції має надати: - завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, на кого мають бути видані дані сертифікати, на виробника запропонованого товару чи учасника процедури закупівлі?
Без відповіді
Щодо сертифікатів
Номер:
5a1baf7e1c6541c6a0c2e85823a8672e
Дата опублікування:
14.07.2022 16:50
Опис:
Доброго дня. Згідно технічного завдання, Учасник в складі документів тендерної пропозиції має надати: - завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, на кого мають бути видані дані сертифікати, на виробника запропонованого товару чи учасника процедури закупівлі?
Без відповіді
Щодо сертифікатів
Номер:
74f9117c01c347c3ab0e292aa30defd2
Дата опублікування:
14.07.2022 16:50
Опис:
Доброго дня. Згідно технічного завдання, Учасник в складі документів тендерної пропозиції має надати: - завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, на кого мають бути видані дані сертифікати, на виробника запропонованого товару чи учасника процедури закупівлі?
Без відповіді
Уточнення по закупівлі
Номер:
5b1e7f9cb2a44422a24ded11f07db6a0
Дата опублікування:
14.07.2022 13:56
Опис:
Шановний Замовнику Дякуємо Вам за інформацію щодо попередню оплату. Але Ви не відповіли на наше питання. Вами проводиться закупівля меблів для оснащення укриття. В пункті 3.5 проекту договору зазначено, що розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами). Тобто Постачальник може рано чи пізно отримати кошти за виконаний договір тільки якщо зазначені видатки передбачені в ПКМУ 590. В іншому випадку Постачальник повинен розуміти, що не отримає оплату (затримка з розрахунками може бути навіть більше року) натомість необхідно закуповувати матеріал, оплачувати заробітню плату робітникам та сплачувати податки, тощо. На сьогоднішній день в ПКМУ 590 зазначено, що до черги для оплати потряпляють видатки на "ремонт споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)" це КЕКВ 2240 та КЕКВ 3132. Вами ж проводиться закупівля товару та до Казначейства Ви надасте платіжне доручення за КЕКВом 2210. Поясніть відповідно до підпункту 2 пункту 19 ПКМУ 590 яку категорію видатків Вами буде зазначено в платіжному доручені, для виконання умов договору по зазначеній закупівлі? Можливо Вам виділено кошти з резервного фонду? Чи Постачальнику готуватися до невизначеності та довгострокової простроченої дебіторської заборгованості від Вашої установи?
Шановний Замовнику просимо уважно прочитати запитання та надати доречну відповідь!
Відповідь надана
Уточнення по закупівлі
Номер:
7bef066ff7e84951b9366e941cccdcc7
Дата опублікування:
13.07.2022 13:16
Опис:
Беручи до уваги, що Казначейство на сьогоднішній день не в змозі здійснити оплату закупівлі Лавок для укриття згідно з ПКМУ 590 просимо внести зміни до проєкту Договору та до оголошення про проведення закупівлі. А саме передбачити можливість здійснення попередньої оплати згідно з ПКМУ 1070 в розмірі до 30% від загальної суми договору відповідно до ПКМУ 641.
Відповідь:
Замовник є одержувачем бюджетніх коштів,тому він забов'язаний дотримуватись бюджетного законодавства.На сьогоднішний день чинним законодавством не передбачено попередніх оплат.Оплата за товар буде здійснюватись згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
14.07.2022 09:11
Відповідь надана
Уточнення по закупівлі
Номер:
8b0bc1fe84304266af8dea0f61346f43
Дата опублікування:
13.07.2022 13:15
Опис:
Шановний Замовнику Вами проводиться закупівля меблів для оснащення укриття. В пункті 3.5 проекту договору зазначено, що розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами). Тобто Постачальник може рано чи пізно отримати кошти за виконаний договір тільки якщо зазначені видатки передбачені в ПКМУ 590. В іншому випадку Постачальник повинен розуміти, що не отримає оплату (затримка з розрахунками може бути навіть більше року) натомість необхідно закуповувати матеріал, оплачувати заробітню плату робітникам та сплачувати податки, тощо.
На сьогоднішній день в ПКМУ 590 зазначено, що до черги для оплати потряпляють видатки на "ремонт споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)" це КЕКВ 2240 та КЕКВ 3132. Вами ж проводиться закупівля товару та до Казначейства Ви надасте платіжне доручення за КЕКВом 2210. Поясніть відповідно до підпункту 2 пункту 19 ПКМУ 590 яку категорію видатків Вами буде зазначено в платіжному доручені, для виконання умов договору по зазначеній закупівлі?
Чи Постачальнику готуватися до невизначеності та довгострокової простроченої дебіторської заборгованості від Вашої установи?
Відповідь:
Замовник є одержувачем бюджетніх коштів,тому він забов'язаний дотримуватись бюджетного законодавства.На сьогоднішний день чинним законодавством не передбачено попередніх оплат.Оплата за товар буде здійснюватись згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
14.07.2022 09:13