-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення систем охоронної сигналізації
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Закупівля за кошти державного та місцевого бюджету
Завершена
1 961 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
07.07.2022 18:43 - 14.07.2022 00:00
Відповідь надана
срок поставки
Номер:
6445e8375d7e4b41bf6fa9ace5bdcfa2
Дата опублікування:
11.07.2022 17:25
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно з розділом V. V. Оцінка тендерної пропозиції Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом 1 дня з дня прийняття відповідного рішення.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом 1 дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через 5 днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через 5 днів з дня надходження такого звернення.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
ПЕРЕМОЖЦЯМИ ТОРГІВ, У СТРОК ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 10 ДНІВ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ НА ВЕБ - ПОРТАЛІ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР НАДАЮТЬСЯ ЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ*:
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
25.07 тендер + 5 днів(20днів)- прийняття рішення+1 день відхилення+5 днів відповідь замовника про відхилення + 10 днів переможець викладає документи + 20 днів договір=56днів.
Тобто строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) може бути перенесений на 19.09.2022. не з вини Учасника.
Просимо перенести срок поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) на – до 31.12.2022
Відповідь:
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником не будуть вноситись зміни в тендерну документацію та строк надання послуг.
Дата відповіді:
13.07.2022 10:29
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
71bac445502c40e988fdcb2c1b1f6792
Дата опублікування:
08.07.2022 14:38
Опис:
Шановний замовник! Вами встановлено вимогу до учасників наступного змісту: -2) Виконання аналогічного/их договору/ів про надання послуг з монтажу/встановлення охоронної сигналізації за 2021 рік або за 2022 рік (подається як мінімум 2 копії завершених та завірених учасником договорів, мінімум 1 (один) з яких має бути з Замовником державної або комунальної форми власності) та оригінали позитивних листів – відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданих не раніше 2022 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організації які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів.
Просимо Вас надати відповідь, чи буде вважатися аналогічним договір на постачання товару з монтажем?
Дякуємо
Відповідь:
Повідомляємо, що аналогічним буде вважатись договір про надання послуг з монтажу/встановлення охоронної сигналізації, а також допускається договір поставки товару згідно якого при поставці надавались послуги з монтажу/встановлення охоронної сигналізації
Дата відповіді:
11.07.2022 13:46
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
5c47e4611e4442b8885eab3c3d75f891
Дата опублікування:
08.07.2022 09:44
Опис:
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!!!
Відповідь:
На Вашу вимогу повідомляємо, що Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Згідно з рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів, у т.ч. сертифікату відповідності.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) вирішила, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників процедури закупівель, скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу документації.
Дата відповіді:
11.07.2022 13:47