• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

морква, цибуля, капуста, буряк

Завершена

747 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 735.00 UAH
Період уточнення: 07.07.2022 10:44 - 15.07.2022 00:00
Відповідь надана

Документи про відповідність

Номер: 28dfd4d7d6cd4c5cb2555ed44a14266d
Дата опублікування: 09.07.2022 12:38
Опис: Згідно Додатку 2 «Відповідність технічним вимогам підтверджується документом виданим Уповноваженим органом». 1. Чи повинен учасник надавати такий документ у складі пропозиції ? 2. Якщо так, то який саме, як він іменується ? 3. Ким конкретно має бути виданий ?
Відповідь: Законодавство не визначає вичерпний перелік документації, яка підтверджує відповідність предмету закупівлі технічним вимогам, також законодавство не визначає вичерпного переліку органів які уповноважені на видачу такої документації.
Дата відповіді: 09.07.2022 20:37
Відповідь надана

Незаконні вимоги

Номер: 743bf7885682475c9bd5b9c84fc40810
Дата опублікування: 08.07.2022 18:18
Опис: Згідно проекту договору про закупівлю передбачені такі штрафи : «6.3.3. Сплатити Замовнику штраф у розмірі 7 000,00 грн. за кожну годину затримки поставки, яка повинна бути виконаною не пізніше ніж за три години від моменту замовлення. 6.3.4. Сплатити Замовнику штраф у розмірі 10 000,00 грн. за кожен випадок недоліку фасування, а саме продукт має бути пофасовано у пакетах по 2 кг. в упаковці яка забезпечить захист від механічних пошкоджень і збереже зовнішній вигляд продукції, захистить плоди від негативного впливу зовнішнього середовища і продовжить їх свіжість а також запобігатиме утворенню вологи всередині». Ця вимога є незаконною і порушує принципи закупівель, передбачені ст. 5 Закону і дискримінує учасників. Адже вами не враховані об’єктивні обставини, які можуть трапитися при транспортуванні товару і той момент, що якщо переможцем стане не місцевий учасник, то це призведе до зловживань з боку замовника. Прошу вилучити цю незаконну вимогу і внести зміни.
Відповідь: Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про критичну інфраструктуру», віднесення об’єктів до критичної інфраструктури здійснюється за сукупністю критеріїв, що визначають їх соціальну, політичну, економічну, екологічну значущість для забезпечення оборони країни, безпеки громадян, суспільства, держави і правопорядку, зокрема для реалізації життєво важливих функцій та надання життєво важливих послуг, свідчать про існування загроз для них, можливість виникнення кризових ситуацій через несанкціоноване втручання в їх функціонування, припинення функціонування, людський фактор чи природні лиха, тривалість робіт для усунення таких наслідків до повного відновлення штатного режиму. Постановою КМУ № 1109 від 09.10.2020 визначено, що критеріями віднесення об’єкта до критичної інфраструктури є послуги, які надаються таким об’єктом критичної інфраструктури в тому чи іншому секторі економіки. Цією ж постановою визначено перелік секторів та послуг, які надаються об’єктами критичної інфраструктури, серед яких, Міністерство охорони здоров’я (в якості сектору економіки) та наступні послуги: • надання екстреної медичної допомоги; • надання послуг стаціонарного та амбулаторного лікування та інших медичних послуг; • виробництво, закупівля та постачання фармацевтичних препаратів, ліків, вакцин, крові та інших медикаментів і медичного обладнання Даною Постановою, як і ЗУ «Про критичну інфраструктуру» передбачено створення національного переліку об’єктів критичної інфраструктури, проте такий перелік є документом з обмеженим доступом, а тому відсутній на офіційному сайті КМУ чи ВРУ. Безпека об’єкта критичної інфраструктури - стан захищеності об’єкта критичної інфраструктури, за якого забезпечується функціональність і безперервність його роботи та/або можливість надання ним основних послуг. Замовник належить до об’єктів критичної інфраструктури. Захист критичної інфраструктури є складовою частиною забезпечення національної безпеки України. Метою державної політики у сфері захисту критичної інфраструктури є забезпечення безпеки об’єктів критичної інфраструктури, запобігання проявам несанкціонованого втручання в їх функціонування, прогнозування та запобігання кризовим ситуаціям на об’єктах критичної інфраструктури. Станом на сьогоднішній день, у Замовника відсутня технічна можливість зберігати моркву, цибулю, капусту та буряк у вигляді однієї партії, загальний обсяг якої становить 17 900 кг. в умовах, які забезпечать відповідність овочів вимогам ДСТУ. Кількість ліжкомісць лікарні зумовлює необхідність швидкої поставки вказаних продуктів харчування невеликими партіями. Для підтвердження законності вимоги щодо фасування овочів, додатково наводимо положення ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», згідно яких - продукти утримуються в умовах, що запобігають їх псуванню та забезпечують захист від забруднення; - харчові продукти повинні бути захищеними від будь-якого забруднення на всіх стадіях виробництва, переробки та/або обігу; - дотримується температурний режим, який унеможливлює розмноження мікроорганізмів, формування токсинів. Такий режим не повинен перериватися; - матеріали, які використовуються для пакування, включаючи первинне пакування, не повинні бути джерелом забруднення; - матеріали для первинного пакування зберігаються у спосіб, який унеможливлює їх забруднення; - пакування, включаючи первинне пакування, здійснюється у спосіб, що унеможливлює забруднення продуктів та цілісність упаковки; - матеріали, які використовуються для пакування, включаючи для первинного пакування, що використовуються повторно, повинні легко чиститися і в разі необхідності дезінфікуватися. Згідно Наказу МОЗ України №931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», в закладах охорони здоров’я державної та комунальної форм власності встановлюється чотириразовий режим лікувального харчування. Кулінарна обробка їжі має враховувати особливості фізіології травної та інших систем організму хворих. Відповідно до Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, затвердженої Наказом МОЗ №931, лікувальне харчування є обов’язковою складовою комплексної терапії і застосовується в усіх відділеннях стаціонарів ЗОЗ. Лікувальне харчування - науково обґрунтована система організації харчування та диференційованого використання з лікувальною метою певних харчових продуктів, їхніх комбінацій, видів кулінарної обробки. Для Замовника пріоритетом є безпечність харчових продуктів, що входять у раціон лікувального харчування пацієнтів. Одним з основних завдань Замовника, яке випливає з огляду статутної діяльності є забезпечення здоров’я пацієнтів. Ми не зобов’язані сприяти збуту продуктів харчування для задоволення комерційних потреб учасників закупівлі. Замовник є закладом охорони здоров’я а не складським приміщенням для зберігання овочів. Прийом продуктів великими партіями призведе до неминучих збитків у зв’язку з відсутністю додаткових площ для зберігання великої кількості овочів і спричинить псування харчових продуктів та створить загрозу здоров’ю пацієнтів, що для лікарні, в умовах наявної кількості ліжкомісць, є неприпустимо.
Дата відповіді: 12.07.2022 13:35