• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Офтальмологічні вироби

Під 2 шт слід розуміти 2 найменування згідно Додатку 3 Тендерної документації.

Торги відмінено

499 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 497.40 UAH
Період уточнення: 09.11.2017 12:34 - 19.11.2017 17:00
Відповідь надана

Медико-технічні вимоги

Номер: f7774ac950a24ba98c391336258acda4
Дата опублікування: 16.11.2017 16:20
Опис: Доброго дня! Звертаємо увагу Замовника, на той факт, що окремі позиції (найменування) предметів закупівлі за сумою усіх медико-технічних вимог, описують обладнання конкретних виробників. В зв’язку із чим просимо Замовника внести зміни, які суттєво розширять потенційне коло учасників, без погіршення предмету закупівлі. Зміни стосуються наступного : В Документації за найменуванням товару №1 « 867 UV Лінза Інтраокулярна Гідрофільна Асферична або аналог» вказану конкретну торгову марку товару «Біокрил ТМ»(!) (BIOCRYL) . Встановлення безальтернативно прописаного матеріалу оптики, з якого повинен бути виготовлений товар «Біокрил ТМ», який є торговою маркою компанії USIOL, що підтверджується даними офіційного веб-порталу компанії https://usiol.com/products/lenses/867uv/, не дає можливість прийняти участь у Процедурі закупівлі постачальникам продукції інших виробників. Крім того, в порушення вимог ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Та , детально ознайомившись із технічними характеристиками Лінзи UV 867, що вказані як конкретний товар закупівлі за найменуванням товару №1, можна зробити висновок, що вказані лінзи не мають жодних унікальних характеристик, які б слугували достатнім обґрунтуванням використання в технічній специфікації Замовником конкретних торгових марок. Встановлені особливості щодо рефракційного індексу, що взагалі має довідковий характер. Вказаний показник 1,462 є специфічним, що вказує на товар конкретного виробника. Вказаний конкретний загальний діаметр лінзи «12.5 мм», що необгрунтовано обмежує участь інших потенційних постачальників, не дає змоги пропонувати лінзи з меншим діаметром, незважаючи на те, що менший діаметр лінзи потребує меншого розміру розтину, що зменшує ризик постопераційних ускладнень та виникнення постопераційного астигматизму. Замовником вказані інші конкретні показники товару, що є обмеженням щодо технічних характеристик товару, який так само виробляється лише виробником USIOL та обмежують можливість участі потенційних учасників, як то : показник(кут) Ангуляції (п.10), параметр гаптики (п.11), точний показник вмісту води « 25,5 %» (п.12). Крім того, значення А-констант (п.13 Документації), вказані в інструкціях до лінз, що надаються, довідкові, а в практиці кожен лікар використовує свою персональну оптимізовану А-константу, яка сягає від 118,0 до 119,3. Показник «глибина передньої камери» (п.14.) відноситься до анатомічних особливостей ока пацієнта, та не має відношення до характеристик інтраокулярної лінзи. Вимога , зазначена в п.16. щодо стійкості матеріалу лінзи до YAG лазера є некоректною , так як сучасні акрилові матеріали та технології виготовлення інтраокулярних лінз забезпечують стійкість лінз до впливу YAG лазерів. Проте ця стійкість також обумовлюється потужністю лазерного YAG променю. Вимога, пов’язана з пропусканням УФ світла довжиною хвилі 379,5 нм (п.17), є некоректною і пов’язана з індивідуальними параметрами виробника лінз. Сучасні акрилові матеріали, з яких виготовляються інтраокулярні лінзи, забезпечують повне блокування УФ світла. Діапазон УФ світла , який впливає на зір, знаходиться в межах від 400 нм до 315 нм, а зазначення певної довжини хвилі не є коректним. У п.23 зазначений діапазон діоптрій - 0.0.D - 30.0.D ( з кроком 0.5. від 8.0.,Dдо 30.0.D) При цьому розширення діапазону діоптрій від -10,0D до 10,0D з кроком 1,0D, від 10,0 D до 30,0D з кроком 0,5D, дозволить надати професійну допомогу більш широкому колу пацієнтів, пристосовуючись до індивідуальних потреб, які можуть надати лінзи розширеного діоптрійного ряду. Показник мінімального розрізу для імплантації «2,4» (п.24.) зазначений дещо завищений. В разі зменшення розміру мінімального розрізу: «від 1,8 мм», це надасть змогу робити в ході операції мікророзтин, що, в свою чергу, зменшує ризик постопераційних ускладнень та виникнення постопераційного астигматизму. Враховуючи викладене, пропонуємо внести зміни до Характеристик продукції товару № 1: Виключити п.5 з Характеристик найменування товару №1. В п.6. Вказати значення рефракційного індексу до другого знаку після коми, тобто «від 1,46». п.9. змінити конкретний загальний діаметр лінзи «12.5 мм» на « від 12.0 мм». п.10: вказати кут ангуляції « від 5 градусів». п.11. вказати: «гаптика з двоточковою фіксацією» п.12 видалити з переліку вимог. Просимо змінити в п.13. Значення А-констант на « від 118,0». п.14 видалити з переліку вимог. п.15 замінити «Стерилізація – Автоклав» на «Стерилізація парою». п.16. вилучити з переліку вимог. п.17. вилучити з переліку вимог. п.23 Діапазон діоптрій розширити : від -10,0D до 10,0D з кроком 1,0D, від 10,0 D до 30,0D з кроком 0,5D, п.24. показник мінімального розрізу для імплантації замінити на : «від 1,8 мм». В Документації за найменуванням товару №2 «Лінза Інтраокулярна «CLARE»або аналог» . В порушення вимог ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Та ознайомившись із технічними характеристиками «Лінза Інтраокулярна «CLARE» виробника CRISTALENS ( Франція), що вказані як конкретний товар закупівлі за товаром № 2 можна зробити висновок, що вказані лінзи не мають жодних унікальних характеристик, які б слугували достатнім обґрунтуванням використання в технічній специфікації Замовником конкретної торгової марки. В п.2. «Діаметр оптики» вказаний параметр (5,7 мм) є унікальним і відповідає параметрам лінзи конкретного виробника, тому просимо видалити його або змінити його на « від 5,7 мм». У п.3. зазначений дещо звужений загальний діаметр лінз, що унеможливлює конкуренцію. У різних виробників вказаний діаметр відрізняється незначним чином. Тому для можливості участі більш, ніж одного постачальника, просимо дану вимогу викласти в редакціїї «від 10,5 до 11,00 мм». В п.5. Замовником вказаний індивідуальний параметр Оптичного дизайну, що звужує коло учасників торгів. Для узагальнення характеристики оптичного дизайну лінзи просимо викласти вимогу в редакції «асферична біконвексна оптика». В п.6. вказані параметри кута Ангуляції «8». Оскільки сучасні виробники інтраокулярних лінз, які застосовують найновітніші інноваційні технології у виробництві, що враховують світовий досвід та результати імплантації інтраокулярних лінз, не використовують кут нахилу, як метод боротьби з вторинною катарактою через відсутність доведеної ефективності, а виготовляють лінзи із спеціальним сучасним дизайном, який надає максимальний контакт оптичної частини лінзи із задньою капсулою без куту нахилу гаптики, просимо викласти вимогу: «з кутом нахилу гаптики 0 градусів» . У п.9. Замовник вказав розподіл передбачуваної А-константи (SRK-T) на ультразвукову та оптичну біометрію. Значення А-констант в інструкціях до лінз надаються як довідкові, а в практиці кожен лікар використовує свою персональну оптимізовану А-константу. Просимо змінити цей пункт та не конкретизувати метод вимірювання й вказати узагальнюючий показник « від 118,0». У п.10. Замовником запропонований показник «глибини передньої камери». При цьому цей показник відноситься до анатомічних особливостей ока пацієнта, та не має відношення до характеристик інтраокулярної лінзи. Тому просимо видалити цю вимогу. У п.13. Замовником вказаний точний показник розміру розтину. Рекомендований розмір розтину просимо змінити на « 1,8-2,2 мм», що дасть змогу розширити коло учасників торгів. Приймаючи до уваги вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» де визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, вимоги ч.3 ст.5 Закону, згідно якої Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, ч.4 ст.22 Закону, де передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести відповідні зміни до Документації в частині, описаній вище. Переконані, що внесення запропонованих змін дозволить усунути всі порушення законодавства у сферу публічних закупівель та дозволить розширити коло учасників торгів і унеможливить подання скарг іншими учасниками ринку до органу оскарження в порядку Ст. 18 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом було розглянуто ваше запитання до процедури від 16 листопада 2017 року. З метою уникнення дискримінації учасників, забезпечення добросовісної конкуренції та розширення кола потенційних учасників тендерний комітет прийняв рішення внести зміни до медико-технічних вимог Тендерної документації.
Дата відповіді: 20.11.2017 14:14