• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютери, принтери, БФП та комп’ютерне обладнання

Керуючись Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами та доповненнями та постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями. Місцезнаходження замовника: вул.Віталія Шума, 4, м.Чорноморськ, Одеський район, Одеська область. Категорія замовника: підприємство зазначене у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII зі змінами та доповненнями.

Торги відмінено

499 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 497.80 UAH
Період уточнення: 05.07.2022 16:21 - 11.07.2022 08:00
Відповідь надана

1

Номер: 1fcd7f34cea244179edc67570ae74414
Дата опублікування: 10.07.2022 12:47
Опис: Вітаємо! Про лист-підтвердження на наявність власного сервісного центру у місті Одеса. Яким чином замовник буде перевіряти дійсність наданої інформації в цьому листі? Чи можна написати будь яку адресу в м.Одеса, та запевнити, що там є сервісний центр? Хочемо наголосити, що перелік серв.центрів зазначається на сайті виробника, та за для цього не потрібно мати власний серв.центр, в інакшому випадку, ви розділяєте учасників по територіальному признаку.
Відповідь: Доброго ранку. Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» передбачено : "Наявність власного сервісного центру у місті Одеса (надати лист-підтвердження)", учасник повинен надати реальну адресу та телефон сервісного центру. Надану вище інформацію ми будемо перевіряти на сайті виробника.
Дата відповіді: 11.07.2022 07:52
Відповідь надана

Сервісний центр

Номер: 12b9c8117e774c3294f2dd828afec349
Дата опублікування: 06.07.2022 21:54
Опис: Шановний Замовник. Чи прийнятно буде на виконання вимоги : "Наявність власного сервісного центру у місті Одеса (надати лист-підтвердження)." надати лист- підтвердження про сервісний центр, що співпрацює з учасником на договірних засадах? І чи буде вважатись еквівалентною пропозиція ПЗ Windows 10 Pro OA 3.0 ( тобто ОС, попередньо встановлена при виробництві виробником обладнання)?
Відповідь: Доброго дня. Шановний, Участник. Враховуючи службову необхідність та специфіку функціонування медичних закладів, постійне ведення документації через електронну систему, нам необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з гарантійного обслуговування придбаної техніки. Зобов’язання щодо виконання такого гарантійного обслуговування покладається на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця). Такий договір суперечив би засадам цивільного законодавства та вважався б нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Одночасно з тим, сторона-покупець звертається саме до сервісного центру продавця, який і несе відповідальність у випадку неналежного виконання послуг з гарантійного обслуговування та ремонту відповідно до умов тендерної документаціє та договору. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (контрагентів учасника-переможця). Укладення такого договору суперечитиме засадам цивільного законодавства, а сам договір буде нікчемним. У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги до сервісного центру, який не належить учаснику-переможцю. Необхідність наявності власного сервісного центру обґрунтоване практичними потребами замовника, зокрема, можливістю звернення до сервісного центру в день виникнення такої потреби та відсутністю потреби в подальшому контролі руху обладнання, направленого на гарантійний ремонт. Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» передбачено встановлення операційної системи Ліцензійна Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) або її еквівалента. Оскільки операційна система Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) за своїми технічними характеристиками є еквівалентом Windows 10 Pro АО 3.0, та відповідає умовам, що визначені у Додатку № 1 до оголошення.
Дата відповіді: 07.07.2022 16:02