-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали (сечоприймач,катетер Нелатона чоловічий)
Завершена
7 705.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77.05 UAH
мін. крок: 1% або 77.05 UAH
Період уточнення:
04.07.2022 10:42 - 08.07.2022 10:42
Відповідь надана
тендерна пропозиція
Номер:
75b66c9e9ee44d24a0467620410ae0fe
Дата опублікування:
05.07.2022 10:35
Опис:
які документи необхідно надавати у складі тендерної пропозиції?
Відповідь:
Вимоги до кваліфікації учасників:
Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні надати в електронному вигляді скановані довідки (формат PDF або інші форматі), довільної форми скріплені підписом керівника або уповноваженої особи учасника, які містять підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відхилення пропозиції, в тому числі:
Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (для фізичних осіб).
Контактні дані учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, наявність розрахункового рахунку, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
Копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності.
Довідка в довільний формі щодо терміну придатності до закінчення реалізації повинен складати 80% від основного терміну придатності та діяти протягом терміну встановленим виробником.
Цінову пропозицію (згідно запропонованим зразком):
№ з.п Найменування товару Од. виміру Кількість Ціна за одиницю (без ПДВ), грн. Ціна за одиницю (з ПДВ), грн. Сума, грн.
Вартість пропозиції Σ __________ (зазначається цифрами та прописом)
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Вартість предмету закупівлі: включає всі витрати учасника, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника по виконанню договору, у т.ч. товарно-транспортні витрати, витрати на ділове листування і т.д.
Усі документи, що мають відношення до пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути ЧИНИМИ та складеними українською мовою.
12. Розрахунки за поставлений товар: Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, відповідних експертних висновків, сертифікатів якості, реєстраційних посвідчень тощо, протягом чотирнадцяти календарних днів з моменту приймання товару Замовником. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки Постачальником протягом десяти робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок.
13. Крок аукціону 1% очікуваної вартості товару: 127 грн. 60 коп.
14. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи, які повинні бути чинні:
Копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності;
Копія Свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей;
Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (для фізичних осіб);
Контактні дані учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, наявність розрахункового рахунку, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
Цінова пропозиція (за ціною аукціону) (додається).
Учасник надає оригінал Гарантійного листа, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки, та щодо постачання медичних виробів.
При постачанні виробів медичного призначення цілісність упаковки та якісне оформлення повинно бути без пошкоджень з необхідними реквізитами виробника. Товар повинен бути придатним для мети, з якою товар (товари) такого виду звичайно використовуються.
Термін придатності до закінчення реалізації повинен складати 80% від основного терміну придатності.
Ліцензія на вироби медичного призначення .
Якість товару повинна відповідати вимогам встановленим чинним законодавством або бути підвищеною, порівняно з вимогами чинного законодавства та відповідати стандартам.
При постачанні якість кожної партії повинна бути підтверджена відповідними документами (експертним висновком, сертифікатом якості, реєстраційним посвідченням тощо), що видаються компетентними органами державної влади.
Аналогів та еквівалентів товару (як що не вказано) не пропонувати.
Дата відповіді:
05.07.2022 10:39