• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33140000-3 Медичні матеріали (сечоприймач,катетер Нелатона чоловічий)

Завершена

7 705.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77.05 UAH
Період уточнення: 04.07.2022 10:42 - 08.07.2022 10:42
Відповідь надана

тендерна пропозиція

Номер: 75b66c9e9ee44d24a0467620410ae0fe
Дата опублікування: 05.07.2022 10:35
Опис: які документи необхідно надавати у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: Вимоги до кваліфікації учасників: Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні надати в електронному вигляді скановані довідки (формат PDF або інші форматі), довільної форми скріплені підписом керівника або уповноваженої особи учасника, які містять підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відхилення пропозиції, в тому числі:  Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей.  Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (для фізичних осіб).  Контактні дані учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, наявність розрахункового рахунку, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)).  Копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності.  Довідка в довільний формі щодо терміну придатності до закінчення реалізації повинен складати 80% від основного терміну придатності та діяти протягом терміну встановленим виробником.  Цінову пропозицію (згідно запропонованим зразком): № з.п Найменування товару Од. виміру Кількість Ціна за одиницю (без ПДВ), грн. Ціна за одиницю (з ПДВ), грн. Сума, грн. Вартість пропозиції Σ __________ (зазначається цифрами та прописом) Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Вартість предмету закупівлі: включає всі витрати учасника, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника по виконанню договору, у т.ч. товарно-транспортні витрати, витрати на ділове листування і т.д. Усі документи, що мають відношення до пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути ЧИНИМИ та складеними українською мовою. 12. Розрахунки за поставлений товар: Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, відповідних експертних висновків, сертифікатів якості, реєстраційних посвідчень тощо, протягом чотирнадцяти календарних днів з моменту приймання товару Замовником. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки Постачальником протягом десяти робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. 13. Крок аукціону 1% очікуваної вартості товару: 127 грн. 60 коп. 14. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи, які повинні бути чинні:  Копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності;  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей;  Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (для фізичних осіб);  Контактні дані учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, наявність розрахункового рахунку, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)).  Цінова пропозиція (за ціною аукціону) (додається).  Учасник надає оригінал Гарантійного листа, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки, та щодо постачання медичних виробів.  При постачанні виробів медичного призначення цілісність упаковки та якісне оформлення повинно бути без пошкоджень з необхідними реквізитами виробника. Товар повинен бути придатним для мети, з якою товар (товари) такого виду звичайно використовуються.  Термін придатності до закінчення реалізації повинен складати 80% від основного терміну придатності.  Ліцензія на вироби медичного призначення .  Якість товару повинна відповідати вимогам встановленим чинним законодавством або бути підвищеною, порівняно з вимогами чинного законодавства та відповідати стандартам.  При постачанні якість кожної партії повинна бути підтверджена відповідними документами (експертним висновком, сертифікатом якості, реєстраційним посвідченням тощо), що видаються компетентними органами державної влади.  Аналогів та еквівалентів товару (як що не вказано) не пропонувати.
Дата відповіді: 05.07.2022 10:39