-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по заміні протипожежних дверей в укритті (підготовка до нового навчального року, облаштування найпростіших укриттів)
Завершена
180 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період уточнення:
01.07.2022 17:11 - 07.07.2022 09:00
Відповідь надана
По монтажу дверей
Номер:
dcd06c7f129444a7bb64c259f582c84c
Дата опублікування:
06.07.2022 15:12
Опис:
Предмет закупівлі зазначає :Послуги по заміні протипожежних дверей в укритті (підготовка до нового навчального року, облаштування найпростіших укриттів)Питання - Замовник передбачає тільки демонтаж та монтаж дверей чи якісь інші додаткові оздоблювальні роботи - шпаклювання. кладку цегли і т.п.,
Відповідь:
Якщо це потрібно при встановленні дверей
Дата відповіді:
07.07.2022 08:41
Відповідь надана
По монтажу дверей
Номер:
060eed90debf40c0bdfddc427c728d55
Дата опублікування:
06.07.2022 15:04
Опис:
При монтажу дверей ,чи потрібно облаштування укосів
Відповідь:
Якщо це потрібно при встановленні дверей
Дата відповіді:
07.07.2022 08:41
Відповідь надана
Щодо вашої відповіді
Номер:
07c82a497dd04a7a84b2150d02783837
Дата опублікування:
04.07.2022 11:35
Опис:
Виробники протипожежних дверей у відкритому доступі в інтернет на сайтах своїх компаній викладають документи на підтвердження відповідності. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: отже ви пропонуєте учасникам скачати іфнормацію в інтернеті та подати вам ????
ви не думаєте що це не зовсім коректно?
Відповідь:
Ми не обмежуємо учасників закупівлі. Для отримання інформації можете звернутися до виробника або постачальника, якщо ви таким не є. Отриману інформацію ви повинні перевіряти тому, що учасник відповідальний за подану інформацію.
Дата відповіді:
04.07.2022 12:46
Відповідь надана
це огляд з підписом акту?
Номер:
a7356a4c059d4d738ef478f711be73c6
Дата опублікування:
04.07.2022 11:21
Опис:
Замовнику, ми вірно розуміємо зазначене "ОБОВЯЗКОВИЙ замір майстра по встановленню, розміри дверей орієнтовні." це до подання пропозиції, з підписаням довідки або акту??? Просимо Вас перенести на період перед підписаням договору з метою безпідставної витрати коштів Учасників, адже переможе 1. Дякуємо
Відповідь:
Для достовірності вартості робіт та уточнення об’єму робіт необхідний обов'язковий замір майстра по встановленню, розміри дверей можуть бути нестандартного розміру. Підписання довідки або акту огляду не передбачене вимогами ТД. Заміри майстра по встановленню дверей потрібні до моменту виготовлення самих дверей до підписання договору про закупівлю.
Дата відповіді:
04.07.2022 12:34
Відповідь надана
сертифікати
Номер:
26805cbeed8a498886b8f75db13d3e4d
Дата опублікування:
02.07.2022 16:41
Опис:
Копія сертифікатів відповідності на това
Якісні характеристики: якість товару повинна відповідати вимогам державних стандартів, що діють на території України та підтверджуються сертифікатом відповідності (якості) – документом про якість із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки або сертифікат походження товару, або інший документ про якість продукції (якщо продукція входить до переліку ТМЦ, які підлягають сертифікації на території України). При відсутності сертифіката надати підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують його якість та придатність до використання.
як можна це все дати. якщо товар ще не куплений!!!!
навіщо ви ставите такі вимоги. які просто нічого не мають сумісного з реальністю
у разі перемоги, все буде надано.
прохання внести зміни до документації
Відповідь:
Протипожежні двері будуть використовуватися у шкільному приміщенні і повинні відповідати технічним (якісним) вимогам згідно чинного законодавства. Виробники протипожежних дверей у відкритому доступі в інтернет на сайтах своїх компаній викладають документи на підтвердження відповідності. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати. При розгляді пропозицій учасників замовник повинен мати підтвердження що запропонований товар відповідає технічним (якісним) вимогам.
Дата відповіді:
04.07.2022 11:22