-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Завершена
693 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 467.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 467.50 UAH
Період уточнення:
01.07.2022 11:59 - 07.07.2022 00:00
Відповідь надана
Торгова зона
Номер:
6cb1b69327fb4143810b578ea9da171d
Дата опублікування:
04.07.2022 09:29
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення до якої зони належать об'єкти замовника - торгову зону «Острів Бурштинської ТЕС» чи торгову зону «ОЕС України»
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне.
Об’єкти замовника знаходяться в торговій зоні, яка відносилась до Бурштиського енергоострову (припинив своє існування 16.03.2022).
Дата відповіді:
06.07.2022 10:16
Відповідь надана
РАХУНОК ІЗ СПЕЦІАЛЬНИМ РЕЖИМИМ ВИКОРИСТАННЯ
Номер:
41d08cb5b0314d3bbbf6a4a54cbc75da
Дата опублікування:
01.07.2022 15:19
Опис:
Шановний Замовник.
В проекті договору, в порушення вимог розділу IV. Порядок розрахунків на роздрібному ринку електричної енергії ПРАВИЛ роздрібного ринку електричної енергії, ЗАТВЕРДЖЕНИХ Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 №312, вказано, що Розрахунки Споживача за цим Договором здійснюються шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника зазначений у розрахункових документах. Датою оплати (здійснення розрахунку) є дата зарахування коштів на рахунок Постачальника (п.5.6 Договору).
Законодавчо чітко визначено, що Оплата електропостачальнику вартості електричної енергії, у тому числі на підставі визнаної претензії, здійснюється ВИКЛЮЧНО коштами НА ПОТОЧНИЙ РАХУНОК ІЗ СПЕЦІАЛЬНИМ РЕЖИМИМ ВИКОРИСТАННЯ електропостачальника.
Відповідно до додатка 5 до ПРАВИЛ роздрібного ринку електричної енергії (Примірний договір) чітко визначено ПОРЯДОК РОЗРАХУНКУ ЗА ЕЛЕКТРИЧНУ ЕНЕРГІЮ.
Тому, наполегливо ВИМАГАЄМО викласти п.5.7. проекту договору відповідно до визначених законодавцем та Регулятором вимог.
В разі, залишення п.5.7. проекту договору без змін, будемо змушені звернутись до АМКУ зі скаргою.
Дякуємо
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне.
Як заначено в п. 5.7 проекту договору, оплата вартості електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем виключно шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Під час підписання договору Постачальник самостійно заповнює банківські реквізити рахунку, на який буде здійснюватися оплата. Таким чином, електропостачальник відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 №312, під час заповнення власних реквізитів в договорі повинен вказати поточний рахунок із спеціальним режимом використання.
Дата відповіді:
06.07.2022 10:15
Відповідь надана
якість електричної енергії додаток 3
Номер:
510038e8c9c34f41a021bef3b03d2409
Дата опублікування:
01.07.2022 15:18
Опис:
Шановний Замовнику.
Просимо Вас видалити з п.4.2 додатку 3 тендерної документації наступне «Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014. Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT).»
Відповідно до КСР Положення пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI відносяться виключно до відповідальності оператора системи розподілу.
п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням;
п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії.
п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту.
п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014).
п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії.
п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором.
п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання.
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО).
Саме тому Ви не можете вимагати підтвердження щодо відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником електричної енергії, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу.
Відповідно до законодавства і в Споживача і в Постачальника в обов’язковому порядку має бути укладений договір з оператором системи розподілу, і не має значення як сплачується послуги з розподілу (самостійно чи через Постачальника) – відповідальність за якість електричної енергії несе виключно ОСР.
Постачальник не несе відповідальності за якість електричної енергії. Саме тому у Договорі на постачання електричної енергії не може бути відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу.
Просимо привести вимоги тендерної документації до вимог чинного законодавства України
Дякуємо
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне.
Відповідно до частин третьої та четвертої Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Частиною сьомою статті 72 закону України «Про ринок електричної енергії» унормовано, що оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів.
Враховуючи необхідність дотримання вищезазначених норм законодавства, тендерна документація та договір містять декларативні положення щодо якості товару, який є предметом закупівлі. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що договором про закупівлю не передбачено відповідальності постачальника за невідповідність якості електрично енергії вимогам ДСТУ.
Дата відповіді:
06.07.2022 10:14
Відповідь надана
якість електричної енергії додаток 2
Номер:
0357ad11c5d64150af22fe64db566014
Дата опублікування:
01.07.2022 15:17
Опис:
Шановний Замовнику.
Просимо Вас видалити з п.5 додатку 2 тендерної документації наступне «5. Вимоги щодо якості електричної енергії. Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014.Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT).
Оцінка відповідності показників якості електричної енергії проводиться на проміжку розрахункового періоду, рівного 24 годинам.»
Відповідно до КСР Положення пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI відносяться виключно до відповідальності оператора системи розподілу.
п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням;
п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії.
п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту.
п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014).
п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії.
п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором.
п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання.
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО).
Саме тому Ви не можете вимагати підтвердження щодо відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником електричної енергії, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу.
Відповідно до законодавства і в Споживача і в Постачальника в обов’язковому порядку має бути укладений договір з оператором системи розподілу, і не має значення як сплачується послуги з розподілу (самостійно чи через Постачальника) – відповідальність за якість електричної енергії несе виключно ОСР.
Постачальник не несе відповідальності за якість електричної енергії. Саме тому у Договорі на постачання електричної енергії не може бути відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу.
Просимо привести вимоги тендерної документації до вимог чинного законодавства України
Дякуємо
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне.
Відповідно до частин третьої та четвертої Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Частиною сьомою статті 72 закону України «Про ринок електричної енергії» унормовано, що оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів.
Враховуючи необхідність дотримання вищезазначених норм законодавства, тендерна документація та договір містять декларативні положення щодо якості товару, який є предметом закупівлі. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації не передбачено підтвердження якості поставленого товару постачальником електричної енергії, а також умовами проекту договору не передбачено відповідальності постачальника електричної енергії за недотримання законодавчо встановлених параметрів електричної енергії.
Дата відповіді:
06.07.2022 10:13
Відповідь надана
додаток 1. Примітка *
Номер:
3ab719a23f2d4e6e834b28014d8f22cf
Дата опублікування:
01.07.2022 15:16
Опис:
Шановний Замовник.
В додатку 1 тендерної документації є примітка, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Примітка «* документом є довідка/витяг/тощо з єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення за інтернет адресом: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. За умови функціонування вказаного реєстру, довідка/витяг повинна бути сформована датою формування/видачі, починаючи з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» жодним чином не стосується п.5, п.6 та п.12 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана примітка стосується п.2 та п.3 ч.1 ст.17, але відповідно до вимог тендерної документації Замовником не встановлено вимоги в наданні документів відповідно до п.2 та п.3 ч.1 ст.17. Відкоригуйте, будь ласка, вимоги і примітки, щоб вони відповідали один одному. Дякуємо
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне. Вказана Вами примітка стосується пункту 3.2 Додатку 1 до тендерної документації та не має відношення до п.5, п.6 та п.12 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
06.07.2022 10:11
Відповідь надана
Документ*, виданий Міністерством внутрішніх справ України
Номер:
2b98d870a0cd4c809f67e6d6ba01dd7c
Дата опублікування:
01.07.2022 15:07
Опис:
Шановний Замовнику.
Внесіть, будь ласка, зміни до вимог тендерної документації, щодо надання переможцем торгів Документ*, виданий Міністерством внутрішніх справ України не більше тридцяти денної давнини від дати подання документа, який буде свідчити, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів. * документ з можливістю перевірки на сайті МВС., у зв’язку зі змінами в законодавстві з цього питання.
Відповідно до Наказу МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» за запитом надається не довідка, а витяг, який засвідчується електронною печаткою служби Єдиної інформаційної системи МВС. Кожен витяг містить QR-код, по якому можна знайти на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС.
Отже, офіційним документом тепер є: ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості".
Доступ до цієї інформаційно-аналітичної системи (ІАС), як і можливість отримати витяг, відкритий на порталі МВС - https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing.
Доступ до ІАС мають як фіз.особи, так і органи державної влади, установи та організації в межах наділених повноважень.
Дякуємо
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне. Так як Ви і зазначили в запитанні, що «офіційним документом тепер є: ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості"», то відповідно до умов тендерної документації переможець - на виконання вимог щодо подання документів переможця, може надати витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", який і є документом, виданим Міністерством внутрішніх справ України.
Дата відповіді:
06.07.2022 10:10
Відповідь надана
електронний цифровий підпис
Номер:
2a179e5e6f254b478cb69fc02719c941
Дата опублікування:
01.07.2022 15:03
Опис:
Шановний Замовнику!
Ваша вимога щодо підписання документів електронним підписом є такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення ЕП вказати КЕП/ЕЦП/УЕП.
Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ЕЦП/УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи.
І КЕП, і ЕЦП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Відповідно до Постанови від 24 травня 2022 р. № 617 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
конкуренцію на своєму тендері.
До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть ЕП на КЕП/ЕЦП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників.
Дякуємо
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Отже, за умовами тендерної документації, Вам не заборонено підписувати тендерну пропозицію КЕП/ЕЦП/УЕП.
Дата відповіді:
06.07.2022 10:09