• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 екологічного профілю Запорізької міської ради Запорізької області, бул. Шевченка, 49 в м.Запоріжжя. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей

Торги відмінено

1 008 774.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 044.00 UAH
Період уточнення: 30.06.2022 14:59 - 06.07.2022 00:00
Без відповіді

Дискримінаційна вимога

Номер: 60cbabb53a7043069ebb6ce3f80c0ddc
Дата опублікування: 05.07.2022 18:04
Опис: Просимо внести зміни до вимоги відносно Декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, та в місці виконання робіт підвищеної небезпеки було зазначено «Об’єкти Замовників».
Без відповіді

Яка була причина відміни аналогічної закупівлі UA-2022-02-18-000981-c?

Номер: 4663bf0102e94b41ac1f03f7ae3697db
Дата опублікування: 03.07.2022 14:25
Опис: Яка була причина відміни аналогічної закупівлі UA-2022-02-18-000981-c? Бо замість протоколу уповноваженої особи ви прикріпили доекумент із назвою "протокол", а фактично - продублювали оголошення про проведення закупівлі.
Без відповіді

закупівля має числені дискримінаційні вимоги, прописані під конкретного учасника

Номер: 6402af7440c046babd802f7941afac0d
Дата опублікування: 01.07.2022 22:54
Опис: Почитавши відповіді замовника на поставлені питання, можна майже розчулитися тим, як він начебто піклується про якість робіт, швидкість усунення несправностей (тільки дві години, і для цього підрядник повинен знаходитись лише у Запоріжжі і ніде більше) , мати 5 електромонтерів і жодним менше, бо це ж теж негативно вплине на якість робіт, а у замовника діти, учбовий процес і таке інше. Електромонтери повинні мати четверту групу з електробезпеки, бо знову ж таки - діти, учбовий процес та якість процесу. І ще тони іншої "води" , за якими уповноважена особа намагається приховати дискримінаційні вимоги, встановлені нею з однією лише метою - обмежити кількість учасників та допустити до торгів і визнати переможцем «свого» виконавця. Вимоги даної закупівлі складені під ПП "@@@ безпеки" , директор якого "випадково" є виконавцем проектної документації «Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-Ш ступенів №20 Запорізької міської ради Запорізької області за адресою: бул. Шевченка, 49 м. Запоріжжя». Замість того, щоб провести прозору конкурентну закупівлю та зекономити державні кошти, уповноважена особа замовника грубо порушила принципи публічних закупівель, що в умовах воєнного стану повинно кваліфікуватись не тільки як змова в особистих інтересах, а й злочин проти держави. Сьогодні мер Дніпра Філатов закликав запровадити смертну кару за розкрадання бюджетних коштів під час війни. Дуже слушна пропозиція, враховуючи те, що ми спостерігаємо на прикладі дій уповноваженої особи територіального відділу освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради.
Без відповіді

Повторно. ЗУповноваженою особою невірно визначено вид закупівлі.

Номер: cdeaacb51cb7445ba366f674a89ea62e
Дата опублікування: 01.07.2022 17:18
Опис: Повторно наголошуємо уповноваженій особі, що нею неправильно визначено вид закупівлі, за яким оголошено процедуру, а саме- замість відкритих торгів ви вирішили провести спрощену закупівлю. Рекомендуємо ознайомитись з Постановою Верховного суду від 20 травня 2021 року у справі №902/347/20, якою суд визнав недійсним укладений ще у далекому 2018 році договір між відділом освіти та ФОПами на поставку парт та стільців. У зв'язку з тим, що замовник необгрунтовано провів спрощену закупівлю замість відкритих торгів суд визнав договори недійсними та зобов'язав ФОПів повернути гроші, а відділи осіти - повернути ФОПам парти та стільці (хоч вони вже й експлуатувались школярами три роки). Бачимо, ви обрали той самий шлях, і робите все, щоб через три роки виколупувати зі стін кабелі, проводи, знімати датчики та повертати виконавцю. Чи ви гадаєте, що вам буде дозволено безкарно провести дві закупівлі на два мільйони гривень з численими порушеннями та масою дискримінаційних вимог? І не сподівайтесь. Готуйтесь виколупувати.
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 8bd89fef3dac4360b804c9b1e5486e15
Дата опублікування: 01.07.2022 14:10
Опис: Шановний Замовник! Відповідно Дефектного акту зазначеного в Додатку 1 до оголошення, не можливо коректно розрахувати кошторисну документацію. Просимо Вас надати або специфікацію на матеріали та устаткування або відомість обсягів робіт та перелік матеріалів та устаткування які передбачені проектно-кошторисною документацією
Відповідь: Шановний Учаснику! Ви можете ознайомитись з робочім проектом за адресою м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 4, каб. 4 (тел..226-25-85) з 10.00 до 16.00
Дата відповіді: 01.07.2022 14:47
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 87d3c7323acc4ef2a2d54b31cb1affee
Дата опублікування: 01.07.2022 13:57
Опис: Вимога:В декларації в місці виконання робіт підвищеної небезпеки має бути зазначена або адреса об’єкта, на якому будуть проводитися роботи, або «об’єкти замовника згідно укладених договорів на території України».Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р не містить прямої норми, яка визначає територіальні межі дії декларації. Просиво видалити дану вимогу
Відповідь: Шановний Учаснику! В формі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, затверджені постановами КМУ № 1107 від 26.10.2011 р та №77 від 03.02.2021 р. , має бути заповнена графа «(Місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», тобто міститься норма, яка визначає територіальні межі дії декларації.
Дата відповіді: 01.07.2022 14:35
Відповідь надана

працівники

Номер: 5d7d3552d7014332ae6ebd966931c0ce
Дата опублікування: 01.07.2022 13:57
Опис: Вимоги:обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 5 електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажника(ів) радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду, та не менше 1 налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 4 розряду. Надати копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації; По-перше,Відповідно до кадрових вимог Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Таким чинов, відповідно до діючого законодавства для виконаня робіт та надання послуг Учасник повинен мати одного елктромонтера та одного налагоджувальника. Виконавець, залежно від обсягу робіт, самостійно визначає кількість техніки та обладнання (механізмів, пристроїв, приладів та інструментів тощо) та кількість працівників, які будуть задіяні до виконання робіт. По-друге, Документи, що підтверджують нявність у виконавцв робіт кваліфікації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» мають різну назву, а саме:посвідчення, сертифікати, або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників Просимо відредагувати вимогу, а саме надати диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, ліцензія чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника, тощо
Відповідь: Відповідно до п. 7 Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852, щодо затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (Ліцензійні умови): «Для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівників. У разі коли для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат набирає працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) понад установлену цими Ліцензійними умовами для певних видів робіт (послуг) мінімальну кількість, ступінь вищої освіти та напрям підготовки таких працівників повинні відповідати вимогам, установленим цими Ліцензійними умовами». Тобто, Ліцензійні умови дозволяють мати персонал, більше за мінімальну кількість працівників. Вимога про наявність вказаної кількості працівників жодним чином не суперечить зазначеним Ліцензійним умовам. Щодо встановлення такої кількості працівників зазначаємо, що Замовнику, необхідно виконати в строки зазначені в тендерній документації. Виконання робіт по зазначеній закупівлі проводиться в період учбового процесу, що унеможливлює виконання робіт у денний час, а буде можливе лише у вихідні дні, тому замовник встановлюючи вимогу про кількість працівників розраховує на якісне та вчасне виконання робіт. Також звертаємо вашу увагу, що Ліцензійні умови, визначають лише умови для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності протипожежного призначення. Наявність у учасника певної кількості працівників, певного рівня їх кваліфікації, свідчить лише про відповідність учасника ліцензійним умовам, та не означає відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі, а також слід зазначити, що учасник не позбавлений можливості залучити додаткових працівників на договірних засадах для виконання зазначених робіт в закупівлі
Дата відповіді: 01.07.2022 14:05
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: ad8fcd4973fc47d9aff1d07d4316412d
Дата опублікування: 01.07.2022 13:57
Опис: Вимога:Обладнання, яке вийшло з ладу впродовж гарантійного терміну замінюється Виконавцем за власний рахунок. З огляду на це Виконавець повинен бути або зареєстрований у регіоні Замовника або підтвердити наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність системи. По-перше, Ліцензія на на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення діє на всій території України і не має територіальної прив'язки. По-друге, проводиться закупівля на Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, а не на технічне обслуговування СПС. Для здійсненя технічного обслуговування СПС укладається окремий договір, тобто проводиться окрема закупівля. Технічне обслуговування СПС проводиться згідно з Наказу МВС "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання". Відповідно до Наказу МВС "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" усунення несправності протипожежної автоматики проводиться протягом 12 годин з моменту спрацювання в містах обласного підпорядкування та 24 годин в інших населених пунктах”.Просимо видалити дану вимогу. Після здійснення монтажу системи пожежної сигналізації Замовник відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» має право на гарантійний ремонт (гарантійної заміни) обладнання СПС. При пред'явленні вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк, в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. Таким чином, вимога про розташування учасника або наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність системи є незаконною та безпідставною. Видаліть дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно п.п. 12.5.2 п.12.5 розділу 12 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» якщо устаткування передавання СПТС (система передавання тривожних сповіщень) інтегроване у ППКП (прилад приймально-контрольний пожежний), його технічне обслуговування здійснює організація, яка обслуговує СПЗ (система протипожежного захисту) цього об'єкта. У цьому випадку обслуговуюча організація зобов'язана забезпечити відновлення працездатності даного устаткування передавання протягом 24 годин з моменту отримання інформації від ЦПТС ПО (центр приймання тривожних сповіщень пультової організації). Замовник самостійно визначає проміжок часу, протягом якого обслуговуюча організація зобов'язана забезпечити відновлення працездатності даного устаткування, але не більше ніж 24 годин у відповідності до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту». Враховуючи вимоги ДБН В.2.5-56:2014, вимога щодо реєстрації у регіоні Замовника або підтвердження наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність системи, не є дискримінаційною, оскільки не звужує коло Учасників, а містить альтернативи, які дають можливість будь-якому Учаснику, як самостійно, так із залученням необхідних фахівців, оперативно виконувати зобов’язання. Дана вимога встановлена з огляду на обмежені строки для виконання робіт. Звісно, Ліцензія поширюється на всю територію України, але роботи треба виконувати саме у м. Запоріжжі. Тобто мати у місті і МТБ, і працівників, щоб вчасно і якісно виконати роботи. Умовами оголошення питання сервісного та/або гарантійного обслуговування покладаються саме на Виконавця робіт (послуг), що не передбачає залучення сторонніх організацій, до того ж, таке обслуговування не передбачає здійснення закупівлі та витрачення бюджетних коштів так як є безкоштовним, при цьому предметом закупівлі є зокрема, влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, враховуючи вимоги п. 3 розділу І Наказу МЕРТ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» № 708 від 15.04.2020 (зі змінами та доповненнями) в даному випадку відсутні будь-які невідповідності.
Дата відповіді: 01.07.2022 14:04
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 25398b3ad4ea45f48fbcf0f5c0ea851b
Дата опублікування: 01.07.2022 13:32
Опис: Для ретельного разрахунку тендерної пропозиції, просимо Вас завантажити на майданчик специфікацію на виконання робіт згідно предмету закупівлі
Відповідь: Шановний Учаснику! Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить дефектний акт на виконання робіт. Уточніть, будь ласка, в якому вигляді специфікація має бути
Дата відповіді: 01.07.2022 13:49
Відповідь надана

УО прушено порядок визначення предмета закупівлі

Номер: 6755730eb61a4f90b94696b6eaa30743
Дата опублікування: 01.07.2022 12:01
Опис: Нагадуємо уповноваженій особі, що відповідно до Статті 164-14 "Порушення законодавства про закупівлі" КУпАП порушення порядку визначення предмета закупівлі тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника в розмірі 1 700 грн, ті самі дії протягом року — 3 400 грн.
Відповідь: Шановний Учаснику! Предмет закупівлі визначався за робочим проектом: «Запорізька загальноосвітня школа І-Ш ступенів № 20 екологічного профілю Запорізької міської ради Запорізької області, бул. Шевченка, 49 в м. Запоріжжя. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей» ( який має позитивний експертний звіт) та відповідно до плану фінансування (в якому ці кошти відведені до капітальних видатків). Якщо Ви вбачаєте порушення порядку визначення предмета закупівлі, будьте конкретнішим, яке саме?
Дата відповіді: 01.07.2022 12:41