-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція системи киснепостачання з становленням модульної кисневої станції Комунального некомерційного підприємства "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради по вул. Незалежності, 1. смт. Маневичі. Камінь-Каширського району. Волинської області" (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Завершена
969 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 690.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 690.00 UAH
Період уточнення:
28.06.2022 12:28 - 04.07.2022 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
5952ef22927b4a48bd64b53220b945cb
Дата опублікування:
30.06.2022 12:35
Опис:
Шановний замовнику.
Ви не відповіли стосовно:
1. витягу з наказів (чи не буде вважатися помилкою). ( задавали питання: Згідно додатку 2 до оголошення: 1. учаснику потрібно подати оригінал або завірену копію наказів на працівників, якщо у нас накази узагальнені, де зазначено декілька . пунктів (звільнення, прийняття) різних прцівників, у т.ч. і тих, що не будуть залучені до виконання робіт по даній закупівлі. Чи можемо надати витяг з наказу? )
2. відгуку на аналогічні роботи (ставили запитання: 2. Чому відгук має бути виданий не раніше оголошення закупівлі? Чому не можна надати більш ранішою датою, якщо він наданий по завершенню робіт. Враховуючи, що у воєнний час деякі структури не працюють і не буде можливості поновити. Крім того, не зрозуміло для чого у відгуці писати кількість виконаних робіт? Це мається на увазі об'єми чи вартість? Якщо об'єми, то в який спосіб вони мають бути там описані (це перелік робіт, що міститься у кошторисах)? Вся ж інформація буде в копії аналогічного договору, на який дається цей відгук.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогою є надання оригіналу або належним чином завіреної копії документа, який підтверджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) або трудові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації), а саме: 1-шої сторінки трудової книжки і сторінки з відміткою про прийняття на роботу; або відповідного договору (угоди); або іншого документа, що підтверджує відповідні правовідносини, по кожному з перелічених в довідці працівників (надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України), а також копію штатного розпису Учасника або витяг з штатного розпису. У разі залучення працівників до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод, учасник в складі пропозиції подає згоду такого працівника на його залучення у довільній формі. Витяг зі службового документа оформлюється у тому разі, якщо немає необхідності в копії всього документа.
А також звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі», а також норм чинного законодавства України Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі. Ми не бачимо ніяких перешкод в отриманні позитивного листа відгуку від контрагента. Щодо виконаних робіт в листі відгуку маєтся наувазі найменування загальної назви об’єкту та кількість робіт згідно договору.
З повагою, уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді:
30.06.2022 15:26
Відповідь надана
Документи пропозиції
Номер:
fc24c3a24cf44f92947d1fc87a3ba32c
Дата опублікування:
29.06.2022 13:21
Опис:
Шановний Замовнику, просимо надати додаткові роз'яснення:
Згідно додатку 2 до оголошення:
1. учаснику потрібно подати оригінал або завірену копію наказів на працівників, якщо у нас накази узагальнені, де зазначено декілька . пунктів (звільнення, прийняття) різних прцівників, у т.ч. і тих, що не будуть залучені до виконання робіт по даній закупівлі. Чи можемо надати витяг з наказу?
2. Чому відгук має бути виданий не раніше оголошення закупівлі? Чому не можна надати більш ранішою датою, якщо він наданий, то дата видачі нічого не вирішує. Враховуючи, що у воєнний час деякі структури не працюють і не буде можливості поновити. Крім того, не зрозуміло для чого у відгуці писати кількість виконаних робіт? Це мається об'єми чи вартість? Якщо об'єми, то в який спосіб вони мають бути там описані? Вся ж інформація буде в копії аналогічного договору, на який дається цей відгук.
3. Згідно яких нормативних документів вами вимагається надати копію з оригіналу паспорта керівника юридичної особи? Не зрозуміла ця вимога.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Доводимо до вашого відома, що спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та повідомляємо, що Замовник діє в рамках Законів, Кодексів та інших нормативних актів. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» №114 Замовник визначає обов’язковий перелік інформації, яку має зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі для оприлюднення в Прозорро. При цьому відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники можуть вимагати у Постачальників ті документи, які вважають за потрібне. З повагою, уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді:
30.06.2022 12:19
Відповідь надана
фінансування
Номер:
26a4a230489442df814177e4556be40a
Дата опублікування:
29.06.2022 11:00
Опис:
Шановний Замовнику, проінформуйте яка сума уже виділена на фінансування даної закупівлі? Чи покриває 100% очікуваної вартості?
Відповідь:
Шановний Учаснику! В плані закупівлі закупівлі вказано, яка сума виділена з державного бюджету і яка запланована з власного бюджету. З повагою уповноважена особа Замовника!
Дата відповіді:
29.06.2022 15:02
Відповідь надана
Технічна специфікація
Номер:
ad394ab2c40f438ca49db2fdd9492c72
Дата опублікування:
29.06.2022 09:19
Опис:
Шановний Замовнику! Згідно п.2 9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі обсяг виконання робіт відповідно до технічної специфікації (згідно з додатком 4). В додатку 4 додано лише відомість ресурсів, а де саме технічне завдання, перелік робіт та об'ємів?
Додайте технічну специфікацію!
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Технічну специфікацію в повному обсязі додаємо.
Дата відповіді:
29.06.2022 11:23