-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації
Торги не відбулися
525 783.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 628.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 628.92 UAH
Період уточнення:
23.06.2022 15:11 - 23.07.2022 00:00
Відповідь надана
вимога щодо внесення змін
Номер:
4a27f728af85491ca82af94ef55bb12a
Дата опублікування:
28.06.2022 23:10
Опис:
Стосовно вимог по банківській гарантії просимо внести зміни не лише до тендерної докумпнтації, а й в електронні поля закупівлі.
Відповідь:
Повідомляємо, що в даній частині Замовником будуть внесенні відповідні зміни до умов ТД.
Дата відповіді:
01.07.2022 13:18
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
2f216621f0ad4a5da2538bf2bb349ab8
Дата опублікування:
28.06.2022 23:03
Опис:
Шановний Замовник! Пунтктом 3.2.7. розділу 2 ТД Вами передбачено:
3.2.7. Також, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі, із зазначенням реквізитів такого рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що має бути видана після оголошення процедури закупівлі.
Проте, учасник закупівлі не зобов’язаний відкривати рахунок у банківській установі, яка видала банківську гарантію та обслуговуватись у такій банківській установі. Жодним нормативно-правовим актом не встановлено такого обов'язку. Дана вимога має дискримінаційний характер, просимо її усунути. В іншому випадку будемо звертитись до АМКУ!
Відповідь:
Відповідно до п.п. 3.2.7. п. 2 Розділу ІІІ ТД, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі, із зазначенням реквізитів такого рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що має бути видана після оголошення процедури закупівлі
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, ЗУ «Про публічні закупівлі», або іншим нормативно-правовим актом не заборонено вимагати від Учасників оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі, із зазначенням реквізитів такого рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Така вимога встановлена для відбору найкращих учасників, які не мають наявності заборгованості за кредитами.
Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог ТД.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
01.07.2022 13:18
Відповідь надана
неточності тд
Номер:
1869f785dde74f028c2cdcc533c10b5a
Дата опублікування:
28.06.2022 22:40
Опис:
Шановний Замовник! Пунтктом 3.2.6. розділу 2 ТД Вами передбачено:
3.2.6. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципіала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контргарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу та проформі встановленої Додатком № 5 до тендерної документації.
В той же час ТД не містить додатку 5, на який ви посилаєтесь у своїх вимогах. Внесіть необхідні зміни.
Відповідь:
Повідомляємо, що в даній частині Замовником будуть внесенні відповідні зміни до умов ТД.
Дата відповіді:
01.07.2022 13:18
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
5b33a005337a44c3965206d66559395b
Дата опублікування:
28.06.2022 22:29
Опис:
Шановний Замовник! Згідно п.5.1.7. розділу 5 ТД, Ви вимагаєте:
Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
На підставі якого нормативно правового акту встановлена вимога про надання довіреності на посадову особу замовника? ЗУ «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав для відхилення учасника, ви не маєте права встановлювати свої! Дайте відповідь на питання: чи підлягає дана довіреність нотаріальному посвідченню? Як потенційний учасник може надати довіреність, не знаючи прізвища, ім’я, по –батькові посадової особи Замовника? Який текст довіреності має бути? З якою метою Ви встановлюєте дану незаконну вимогу? Просимо її видалити.
Відповідь:
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, замовник має право включити до умов тендерної документації, в тому числі, вимоги про надання листа-згоди щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреності на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
Зазначаємо, що вказані документи надаються учасниками у довільній формі.
Вказані вимоги жодним чином не обмежують потенційних учасників, адже кожен потенційний учасник може надати такий лист-згоду та довіреність на посадову особу Замовника у складі своєї тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
01.07.2022 13:17
Відповідь надана
НЕЗАКОННА ВИМОГА!
Номер:
c05696fd4972499ba36edbf9c5c74dc5
Дата опублікування:
28.06.2022 19:55
Опис:
Шановний Замовник! Згідно п.5.2.8 розділу 5 ТД, Ви вимагаєте:
5.2.8. Лист, від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 6 місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій).
Вся інформація щодо діючих ліцензій є в рееєстрі виданих ліцензій, що знаходить на сайті ДСНС за посиланням https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html . Замовник не має право вимагати підтвердження інформації, яка знаходиться у відкритих реєстрах.
На підставі якого нормативно правового акту встановлена дана вимога??? Дану інформацію можна перевірити за допомогою відкритого реєстру ДСНС!! Даною вимогою Ви обмежуєте коло учасників! Вимагаємо видалити дану вимогу, в разі не внесення змін будемо звертатися в контролюючі органи та до АМКУ, для перевірки компетентності Замовника! У такий важкий для України час, Ви встанювлюєте ряд незаконних вимог та просуваєте свого «переможця»!
Відповідь:
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля код ДК 021:2015: 45310000-7 Електромонтажні роботи («Послуги по монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень») здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Умовами ТД передбачено, що учасники у складі пропозиції мають надати копію ліцензії учасника на виконання робіт протипожежного призначення, в разі отримання Учасником електронної ліцензії, учасник повинен надати копію наказу ДСНС України про надання ліцензії. Лист, від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 6 місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій).
У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що долучатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог ТД, у зв’язку з наступним.
Загальний ліцензійний реєстр ДСНС, що розміщений на сайті ДСНС https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html, не містить даних про анульовані або призупинені ліцензії. У зв’язку із зазначеним Замовник має право пересвідчитись у письмовій формі чи наявна ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення в Учасника закупівлі є чинною на момент проведення торгів.
Будь - який Учасник закупівлі не позбавлений права звернутися до ДСНС або територіального органу ДСНС з відповідним листом.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у оголошенні, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення в цій частині відсутні.
Дата відповіді:
01.07.2022 13:17
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
aa2a9f03f7cd4c938d3524e599336f8b
Дата опублікування:
28.06.2022 19:48
Опис:
Шановний Замовник! Згідно п.5.2.3 розділу 5 ТД, Ви вимагаєте:
5.2.4. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі – 5 000.00 грн. (п’ять тисяч грн. 00 коп.) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дана норма є такою, що порушує основні принципи законодавства України у сфері публічних закупівель та порядок проведення процедур закупівлі.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок).
Відповідно до Єдиного закупівельного словника послуги монтажу пожежної сигналізації відносяться за четвертим показником ДК 021:2015 до 45310000-3 Електромонтажні роботи, а консультаційні послуги до – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління або 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, наприклад, що по суті є різними предметами закупівлі.
Так, у залежності від предмета закупівлі, визначеного Замовником відповідно до Порядку, придбання здійснюється шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 13 Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 3 Закону.
Поряд з цим згідно статті 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару
При цьому відповідно до частини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 4 статті 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Таким чином, у разі якщо Замовником у розумінні Закону передбачено придбання послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг, така закупівля має здійснюватись відповідно до річного плану згідно вимог Закону, шляхом наступного оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, або із застосуванням однієї із процедур, передбачених статтею 13 Закону, керуючись вартісними межами, визначеними Законом.
Згідно частини 2 статті 44 Закону за придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, відповідно до вимог цього Закону, та укладення договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та за порушення вимог цього Закону службові (посадові) особи, уповноважена особа замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
Крім того, згідно т.. 636 Цивільного кодексу України договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов’язаний виконати свій обов’язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі. Зазаначений договір на придбання послуг Консультанта торгів (укладений між Замовником і Консультантом) в такій формі є по суті нікчемним правочином, так як третьою особою в ньому виступає потенційний Учасник-переможець процедури закупівлі, але обов’язок не виконується боржником за договором на його користь, а навпаки - обов’язок може бути покладено на Учасника-переможця процедури закупівлі.
Просимо вилучити вказану вимогу як дискримінаційну та таку, що порушує порядок проведення процедур закупівлі.В іншому випадку будемо змушені звернутись до АМКУ!
Відповідь:
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення на договірних засадах експертів та консультантів до роботи Замовника під час здійснення закупівель. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору.
Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Зазначена умова не є імперативною, тобто учаснику-переможцеві надається право, а не обов’язок щодо здійснення такої оплати.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання в постанові Верхового Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
01.07.2022 13:17
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
feaf8cfeeac74d13a3c1b34995e5b694
Дата опублікування:
28.06.2022 19:20
Опис:
Шановний Замовник! Згідно умов ТД, Ви вимагаєте:
2.3. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертийий квартал 2021 року або Звітом із праці за останній звітний період.
Повідомляємо Вас, що вищезазначені документи містить персональні дані штатних працівників учасника, збереження та безпеку яких замовник не взмозі забезпечити після публікування їх до електронної системи закупівель. З огляду на вищезазначене, вимагаємо виключити вищезазначену вимогу ТД, оскільки дана вимога суперечить положенням Закону України "Про захист персональних даних". Крім того, практика розгляду скарг АМКУ визначає таку умову тд як дискримінаційну. Просимо внести зміни, в іншому випадку будемо подавати скаргу до АМКУ!
Відповідь:
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля код ДК 021:2015: 45310000-7 Електромонтажні роботи («Послуги по монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень») здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.п. 3.5.1. п. Роділу ІІІ ТД, учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), останній повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
2.3. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертийий квартал 2021 року або Звітом із праці за останній звітний період.
Також, Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно абз. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв які передбачені ст. 16 Закону.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердженн, в тому числі податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертийий квартал 2021 року або Звітом із праці за останній звітний період
Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог ТД.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
01.07.2022 13:17
Відповідь надана
уточнення інформації
Номер:
5254f50dfe0c4e88b0d8d352c2e5f496
Дата опублікування:
28.06.2022 19:08
Опис:
Шановний Замовник! Умовами тд встановлено, що:
В штаті має бути:
1) електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 3-го розряду (не менше 1-го (одного)), в складі пропозиції необхідно надати оригінал або належним чином завірені копії документів посвідчень/свідоцтво.
2) налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник КВП та автоматики) не нижче 3-го розряду, в складі пропозиції необхідно надати оригінал або належним чином завірені копії документів посвідчень/свідоцтво.
3) працівник з допуском/правом виконувати роботи на висоті, про що в складі пропозиції необхідно надати оригінал або належним чином завірені копії посвідчень (не менше 1-го (одного)).
Питання до Вас: якщо у нас електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування 3-го розряду пройшли навчання Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), ваша вимога буде виконана?
Відповідь:
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля код ДК 021:2015: 45310000-7 Електромонтажні роботи («Послуги по монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень») здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.п. 3.5.1. п. Роділу ІІІ ТД, учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), останній повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
2.1. Інформаційна довідка (на фірмовому бланку (за наявності) за підписом керівника Учасника та скріплена печаткою (у разі використання), адресована Замовнику) про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт.
В штаті має бути:
1) електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 3-го розряду (не менше 1-го (одного)), в складі пропозиції необхідно надати оригінал або належним чином завірені копії документів посвідчень/свідоцтво.
2) налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник КВП та автоматики) не нижче 3-го розряду, в складі пропозиції необхідно надати оригінал або належним чином завірені копії документів посвідчень/свідоцтво.
3) працівник з допуском/правом виконувати роботи на висоті, про що в складі пропозиції необхідно надати оригінал або належним чином завірені копії посвідчень (не менше 1-го (одного)).
2.2. Учасники закупівлі у складі пропозиції також надають оригінали або належним чином завірені копії діючого посвідчення на кваліфікованого працівника не менше 1-го (одного) з результатами перевірки знань з охорони праці.
2.3. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертийий квартал 2021 року або Звітом із праці за останній звітний період.
2.4. Також Учасник надає інформацію щодо проведення медичних оглядів працівників певних категорій відповідно до наказу Міністерство охорони здоров’я України № 246 від 21 05.2007 зі змінами).
Також, Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно абз. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв які передбачені ст. 16 Закону.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює документальне підтвердження кваліфікації працівників відповідних спеціальностей, які повинен мати Учасник. Така вимога встановлена для відбору найкращих учасників, які мають можливість безпечно, вчасно та якісно виконати роботи на високому рівні з усіма дозвільними документами які передбачені чинним законодавством України.
Таким чином, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційного критерію (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) вона має чітко відповідати умовам ТД згідно п.п. 3.5.1. п. Роділу ІІІ ТД.
Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог ТД.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
01.07.2022 13:16
Відповідь надана
незаконна вимога!
Номер:
fe260b4f573f4068a349f1c0a4e62f49
Дата опублікування:
28.06.2022 18:51
Опис:
Шановний Замовник! Згідно п.п.2 п.5 розділу 3 тд Вами встановлено вимогу наступного змісту:
В штаті має бути:
1) електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 3-го розряду (не менше 1-го (одного)), в складі пропозиції необхідно надати оригінал або належним чином завірені копії документів посвідчень/свідоцтво.
Повідомляємо Вас, що предмет оголошеної закупівлі регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Згідно пункту 1 Ліцензійних умов:
1. Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ВИМОГ, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
У тому числі Ліцензійні умови регулюють вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Зокрема, встановлюють Кадрові вимоги:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Таким чином, згідно ліцензійних умов Виконавцями робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень є:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; А НЕ ТІЛЬКИ ЕЛЕКТРОМОНТЕР З РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ НЕ НИЖЧЕ 3-ГО РОЗРЯДУ.
Просимо внести зміни до умов тд у цій частині, та привести у відповідність оскаржувану вимогу до вимог чинного законодавства України! В іншому випадку буде подана скарга до АМКУ!
Відповідь:
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля код ДК 021:2015: 45310000-7 Електромонтажні роботи («Послуги по монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень») здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.п. 3.5.1. п. Роділу ІІІ ТД, учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), останній повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
2.1. Інформаційна довідка (на фірмовому бланку (за наявності) за підписом керівника Учасника та скріплена печаткою (у разі використання), адресована Замовнику) про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт.
В штаті має бути:
1) електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 3-го розряду (не менше 1-го (одного)), в складі пропозиції необхідно надати оригінал або належним чином завірені копії документів посвідчень/свідоцтво.
2) налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник КВП та автоматики) не нижче 3-го розряду, в складі пропозиції необхідно надати оригінал або належним чином завірені копії документів посвідчень/свідоцтво.
3) працівник з допуском/правом виконувати роботи на висоті, про що в складі пропозиції необхідно надати оригінал або належним чином завірені копії посвідчень (не менше 1-го (одного)).
2.2. Учасники закупівлі у складі пропозиції також надають оригінали або належним чином завірені копії діючого посвідчення на кваліфікованого працівника не менше 1-го (одного) з результатами перевірки знань з охорони праці.
2.3. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертийий квартал 2021 року або Звітом із праці за останній звітний період.
2.4. Також Учасник надає інформацію щодо проведення медичних оглядів працівників певних категорій відповідно до наказу Міністерство охорони здоров’я України № 246 від 21 05.2007 зі змінами).
Також, Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно абз. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв які передбачені ст. 16 Закону.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює документальне підтвердження кваліфікації працівників відповідних спеціальностей, які повинен мати Учасник. Така вимога встановлена для відбору найкращих учасників, які мають можливість безпечно, вчасно та якісно виконати роботи на високому рівні з усіма дозвільними документами які передбачені чинним законодавством України.
Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог ТД.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
01.07.2022 13:16
Відповідь надана
незаконна вимога!
Номер:
e73cf08aa74f4038bd2b04abcdc00afb
Дата опублікування:
28.06.2022 18:46
Опис:
Шановний Замовник! Згідно п.п.1.1 п.5 розділу 3 тд Вами встановлено вимогу наступного змісту:
Інформаційна довідка (на фірмовому бланку (за наявності) за підписом керівника Учасника та скріплена печаткою (у разі використання), про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт/послуг, (власне чи орендоване), обов’язково має бути свідоцтво про повірку вимірювальної техніки/обладнання необхідного для виконання робіт/послуг (Прилад електровимірювальний комбінований, Пристрій для проведення вхідного контролю сповіщувачів пожежних ПКИ-1, Мультиметр, Мегаомметр).
Повідомляємо Вас, що предмет оголошеної закупівлі регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Згідно пункту 1 Ліцензійних умов:
1. Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ВИМОГ, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
У тому числі Ліцензійні умови регулюють вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Зокрема, встановлюють технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази:
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Таким чином, як бачимо серед переліку обов’язково обладнання, яке повинен мати ліцензіат, немає :Приладу електровимірювальний комбінований, Пристрою для проведення вхідного контролю сповіщувачів пожежних ПКИ-1, Мультиметра. Отже, Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі". І іншому випадку буде подана скарга до АМКУ!
Відповідь:
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля код ДК 021:2015: 45310000-7 Електромонтажні роботи («Послуги по монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень») здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.п. 3.5.1. п. Роділу ІІІ ТД, учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), останній повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
1.1. Інформаційна довідка (на фірмовому бланку (за наявності) за підписом керівника Учасника та скріплена печаткою (у разі використання), про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт/послуг, (власне чи орендоване), обов’язково має бути свідоцтво про повірку вимірювальної техніки/обладнання необхідного для виконання робіт/послуг (Прилад електровимірювальний комбінований, Пристрій для проведення вхідного контролю сповіщувачів пожежних ПКИ-1, Мультиметр, Мегаомметр).
1.2. Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника складу (приміщення) (надати копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) або копія дійсного договору оренди, тощо).
Також, Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно абз. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв які передбачені ст. 16 Закону.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює документальне підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які повинен мати Учасник. Така вимога встановлена для відбору найкращих учасників, які мають можливість безпечно, вчасно та якісно виконати роботи на високому рівні з усіма дозвільними документами які передбачені чинним законодавством України.
Окрім того, слід зауважити, що згідно п.п. 3.6.8. п.6 Розділу ІІІ ТД, у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». Таким чином, у випадку надання учасником у складі пропозиції еквівалентного обладнання – згідно умов ТД та ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) не буде являтись підставою для відхилення пропозиції згідно ст. 31 Закону.
Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог ТД.
Дата відповіді:
01.07.2022 13:13