-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Інтегрована система відеоспостереження та відеоаналітики у Мостиській ТГ Яворівського району Львівської області (ДК 021:2015: 32333000-6 - Апаратура для відеозапису та відео відтворення))
Мова тендерної пропозиції – українська.
Завершена
710 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 100.00 UAH
Період уточнення:
21.06.2022 18:52 - 27.06.2022 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
acade12056f445edb8b6a17ddab09d5c
Дата опублікування:
22.06.2022 14:49
Опис:
Шпновний замовник. Вами встановлено вимогу до учасників: "2.1. Інформація (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі використання), на фірмовому бланку (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, не менше двох працівників інженерних спеціальностей, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору у вигляді наступної таблиці: ".
Просимо надати посилання на норми чинного законодавства якими Ви керувалися встановлюючи дані вимоги.
У разі відсутності посилань на чинне законодавство, Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Відповідь:
Шановний учаснику! У відповідь на Ваш запит з проханням надати посилання на норми чинного законодавства, якими керувався Замовник при встановленні
вимоги до учасників, а саме щодо: «2.1. Інформація (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі використання), на
фірмовому бланку (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, не менше двох працівників інженерних спеціальностей, які мають
необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору у вигляді наступної таблиці», повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником обґрунтовано та згідно із пп.2 п.2 ст.16 та ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена ця вимога з огляду на наступне. Інтегрована система відеоспостереження та відеоаналітики у Мостиській ТГ Яворівського району Львівської області створюється для забезпечення правопорядку, контролю транспортних потоків, оперативного реагування на надзвичайні події як складова частина загальнообласної комплексної системи відеоспостереження Львівської області, що має централізовану трирівневу архітектуру: комплексні системи відеоспостереження, сloud-платформа збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторинговий центр Головного управління Національної поліції у Львівській області. Відтак, система повинна бути змонтована кваліфікованими спеціалістами, які мають відповідні знання, для забезпечення безперебійної роботи обладнання, яке пропонується Учасником. В такому випадку, є необхідним і надзвичайно важливим наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі не менше двох працівників інженерних спеціальностей, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору. Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. ідповідно до ч.3 ст. 16 “Про публічні закупівлі” якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином учасники, які не відповідають кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників не позбавлені можливості залучити інших суб’єктів господарювання для виконання такого критерію.
Дата відповіді:
24.06.2022 12:33
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
d0abda981c3d4494bc3d8554875a682b
Дата опублікування:
22.06.2022 14:44
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.
Додатком 1 передбачена вимога, згідно якої «2.4. До Інформації (довідки або листа) згідно п. 2.1. надати (сертифікат) компанії-виробника (-ів) (або офіційного представництва виробника (-ів) в Україні) відеокамер, які пропонуються відповідно до технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації), яким підтверджується, що не менше ніж два працівника, зазначений в інформації (довідці або листі) – (п. 2.1.) пройшли навчання та отримав відповідні знання (HCSA сертифікаційна програма спеціалістів з безпеки NIKVISION).».
Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції, отримати від виробника (або його офіційного представника) навчання може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо:
- виключити даний пункт з Додатку 1, що містить вищезгадані умови про надання листів, сертифікатів від компаній виробника.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Відповідь:
Шановний учаснику! У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює
один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2)
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого
досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору
(договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником обґрунтовано та у відповідності з підпункту 2 пункту 2 ст. 16 та до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена ця вимога з
огляду на наступне.
Інтегрована система відеоспостереження та відеоаналітики у Мостиській ТГ
Яворівського району Львівської області створюється для забезпечення правопорядку, контролю транспортних потоків, оперативного реагування на
надзвичайні події як складова частина загальнообласної комплексної системи
відеоспостереження Львівської області, що має централізовану трирівневу архітектуру: комплексні системи відеоспостереження, сloud-платформа збору,
обробки та накопичення відеоданих та моніторинговий центр Головного управління Національної поліції у Львівській області.
Для послідовного розвитку комплексної системи відеоспостереження Львівської області, необхідно забезпечити технічну та програмну сумісність обладнання комплексної системи відеоспостереження в Мостиській ТГ Яворівського району Львівської області з обладнанням сloud-платформи збору та накопичення відеоданих, склад якої визначено у розділі вимог, можливість централізованого керування мережевим обладнанням та відеокамерами, забезпечити оперативний доступ різних підрозділів правоохоронних органів до інформації, що обробляється комплексними системами відеоспостереження, мінімізувати витрати на технічне обслуговування, забезпечити підмінний фонд тощо. Зазначене досягається шляхом уніфікації обладнання, що використовується у конкретній комплексній системі відеоспостереження, і вимагає чіткого визначення конкретного типу обладнання, характеристики якого зазначені в технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації).
Відтак, система повинна бути змонтована кваліфікованими спеціалістами, які
мають відповідні знання, для забезпечення безперебійної роботи обладнання, яке ними (Учасником)пропонується та обладнання яке вже функціонує в існуючій системі. Наявність документів про проходження навчання у компанії-виробника відеокамер (або офіційного представництва виробника в Україні), що пропонуються
до встановлення, забезпечить надання якісних послуг робіт працівниками, що мають
досвід та вміння щодо монтажу, пусконалагодження та налаштування відеокамерам,
що пропонуються, з урахуванням технологічної специфіки конкретного виробника,
що, в свою чергу, забезпечить якісне надання зазначених послуг, забезпечить коректну роботу системи, що в майбутньому допоможе уникнути виходу з ладу зазначеної системи, та уникнути додаткових витрат та втрати часу на її ремонт.
Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який
учасник може забезпечити навчання своїх працівників для отримання ними відповідних знань.
Відповідно до ч.3 ст. 16 “Про публічні закупівлі” якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї
відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання
як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином учасники, які не відповідають кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників не позбавлені можливості
залучити інших суб’єктів господарювання для виконання такого критерію.
Замовник не вважає дану вимогу такою, що порушує принципи здійснення закупівель, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, та в свою чергу для кращого розуміння вимог буде внесено зміни у ТД, конкретизувавши п.2.4 Додатку 1 Тендерної документації.
Дата відповіді:
24.06.2022 12:31