-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) в Комунальному закладі «Тернівський ліцей №7 Тернівської МР Дніпропетровської області», за адресою: вул. Перемоги, б.17-а, м. Тернівка, Дніпропетровська область». Технічне переоснащення.
Послуги із встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) в Комунальному закладі «Тернівський ліцей №7 Тернівської МР Дніпропетровської області», за адресою: вул. Перемоги, б.17-а, м. Тернівка, Дніпропетровська область». Технічне переоснащення.
Торги відмінено
730 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 14 600.00 UAH
мін. крок: 2% або 14 600.00 UAH
Період уточнення:
20.06.2022 11:02 - 26.06.2022 00:00
Без відповіді
щодо відсутності обсягів робіт по система блискавкозахисту
Номер:
99b4d62c2eb04a2ebe7391b7d70cd685
Дата опублікування:
22.06.2022 16:53
Опис:
Шановний Замовник! В технічній частині відсутні відомість обсягів робіт щодо система блискавкозахисту. Просимо Вас додати необхідну інформацію у ТД.
Без відповіді
Сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009
Номер:
eaac75604cb7479c9503f8400fa6b035
Дата опублікування:
22.06.2022 16:52
Опис:
Шановний Замовнику, у ТД наявна наступна вимога: у склад тендерної попозиції Учасник має надати Сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14, виданий щодо Учасника. Надати сертифікат, який підтверджує, що система управління інформаційною безпекою Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015, виданий щодо Учасника.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Відповідно до Національного стандарту ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування», рекомендації в цих настановах не є самі по собі обов’язковими і не мають силу закону. Більш того, детальні способи згідно з якими рекомендації даного стандарту стають обов’язковими не вказані в цьому документі взагалі. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Це говорить про те, що замовник лобіює інтереси Учасника який має відповідний сертифікат. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до Частини 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT), а саме п.4.1. Ці настанови надано для планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу. Настанови, як це наведено в цьому документі, не є обов’язковими, але передбачено, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 нададуть основу для улаштування та експлуатування надійних систем. За умови що ці рекомендації не є обов’язковими, то вони зазвичай рекомендують, що «треба» зробити, ніж висувають вимоги, що «повинно» бути зроблено. Отже, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» порушує принципи здійснення закупівель, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі». Зараз видається наказ "Про видачу ліцензій на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" і на відміну сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 наказ має більшу юридичну силу.
Тому, Вимагаємо вилучити вимогу щодо сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, що є дискримінаційною вимогою до Учасників та цим самим обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Без відповіді
щодо ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Номер:
674ef92f49704c368a121aef53b2b0ea
Дата опублікування:
22.06.2022 16:52
Опис:
Шановний Замовник! Згідно умов ТД у складі пропозиції Учасник має надати кошторисну документацію, розраховану на підставі Відомості об’ємі і визначену відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (порядок розрахунку Договірної ціни визначається ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013) на виконання робіт (пропечатану та підписану Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації). Звертаємо Вашу увагу, що на сьогодні Учасник проводить розрахунок тендерної пропозиції дотримуватись вимог Кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, як то передбачено діючим законодавством України.
Без відповіді
щодо мед огляду
Номер:
acfaea15f6b849c6a4102ca18941b98e
Дата опублікування:
22.06.2022 16:51
Опис:
Шановний Замовник! Згідно наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» відповідно до п. 2.16 про проходження обов’язкового попереднього (періодичного) медичного огляду не визначено обов’язково проходження нарколога та психіатра. Просимо дану вимоги видалити.
Без відповіді
щодо попереднього огляду об’єкта
Номер:
1a64d2088ba24bafa1e27d719aa7ab44
Дата опублікування:
22.06.2022 16:50
Опис:
Згідно умов тендерної документації, а саме в технічній специфікації та технічних вимогах зазначено, що Учасник для уточнення об’єму робіт та ознайомлення з проєктною документацією та специфікою об’єкту, може здійснити виїзд для попереднього огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. Витрати, пов'язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника. . Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Крім того, внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є затратною коштів. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ.
Без відповіді
щодо повірки обладнання
Номер:
e929189bf7de4195931d301d7a8797e8
Дата опублікування:
22.06.2022 16:50
Опис:
Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати документи, які підтверджують проведення останньої повірки контрольно-вимірювальних приладів, які необхідні для виконання договору про закупівлю. Також, у складі пропозиції окремо надати протокол про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватись при наданні послуг.
Надати копії протоколів періодичних випробувань драбин та стрем’янок, що будуть задіяні при проведенні монтажних робіт. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», згідно «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» у Учасника повинні бути прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму). Просимо Вас надати уточнення, чи може у складі тендерної пропозиції Учасник надати Свідоцтва про калібрування обладнання або технічний паспорт на обладнання де буде зазначена відмітка про технічний стан обладнання , яке буде використовуватися при надані послуг. В зазначеному свідоцтві буде зазначено, що обладнання пройшло перевірку працездатності та відповідає технічним нормам. Та внести зміни в тендерну документації, додавши що Учасник повинен надати копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту або інший документ підтверджуючий працездатність обладнання.
Без відповіді
загальне питання
Номер:
8209e9ec9fff48609e496548ca511f1f
Дата опублікування:
22.06.2022 10:04
Опис:
Замовник, ви вимагаєте: "Якщо Учасник подає товар/технології/механізми, що є еквівалентом він зобов’язаний подати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю в розрізі усіх технічних характеристик зазначених у Технічному завданні, та лист-пояснення про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам закупівлі та фото аналогу.". Проте відомість обсягів робіт не містить жодної назви, типу обладнання. Для того, щоб визначити чи є запропоноване учасником обладнання таким, що відповідає проекту або навпаки, еквівалентним, необхідно знати, яке обладнання заклав ФОП Лаврик у проект. Тому викладіть, будь ласка, проект або дефектний акт.
Без відповіді
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4), в тому числі Відомість обсягів робіт не містять жодної інформації щодо монтажу системи блискавкозахисту
Номер:
183352ad25d84650815d7dc7c1937805
Дата опублікування:
21.06.2022 20:39
Опис:
Шановний замовник. Предмет закупівлі має назву "Послуги із встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту)", проте Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4), в тому числі Відомість обсягів робіт не містять жодної інформації щодо монтажу системи блискавкозахисту. Хочемо уточнити - чи входить монтаж системи блискавкозахисту до обсягу робіт, що необхідно виконати? Якщо да, то внесіть зміни в Додаток 4. Якщо ні, то правильно визначіть назву предмета закупівлі та внесіть зміни до кваліфікаційних вимог (вилучіть наявність верхолаза, електрозварника, підтвердження учасниками аналогічних договорів, що містять предмет закупівлі "монтаж блискавкозахисту " та ін)
Без відповіді
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!
Номер:
c4d3782e0bbf475a97c619753006f629
Дата опублікування:
21.06.2022 20:17
Опис:
Шановний Замовник! Згідно вимог Додатку 4 ТД ви вимагаєте: "Для уточнення об’єму робіт та ознайомлення з проєктною документацією та специфікою об’єкту Учасник, може здійснити виїзд для попереднього огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. Витрати, пов'язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника.
Дана вимога є дискримінаційною, такою що відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 №9264 3. Рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначені вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі". І іншому випадку буде подана скарза до АМКУ.
Без відповіді
незаконна вимога!
Номер:
f2d2a738219d4f79b57c15a7c048644f
Дата опублікування:
21.06.2022 20:15
Опис:
Ви Вимагаєте :На підтвердження наявності системи контролю якості виконуваних робіт Учасник надає копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки», виданий щодо Учасника. Копію чинного Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14, виданий щодо Учасника. Надати сертифікат, який підтверджує, що система управління інформаційною безпекою Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015, виданий щодо Учасника.
Шановний замовник, ДСТУ-Н СЕН/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14: Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» ВТРАТИВ чинність з 01.01.2022 року! Також Звертаємо вашу увагу, що стандарт інформаційної безпеки ДСТУ ISO/ IEC 27001:2015 розроблений за допомогою НБУ. Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов'язані дотримуватись лише українські банки задля захисту інформації. Учасник, який займається виключно виконанням робіт та наданням послуг протипожежного призначення не повинен мати зазначеного сертифікату. Вищезазначений сертифікат не має ніякого відношення до даної закупівлі і ніяким чином не впливає, а ні на кваліфікаційні критерії предмету закупівлі, а також не дає Замовнику додаткових підтвердженнь відповідності якості послуг (робіт). Дане твердження підтверджується практикою АМКУ (Рішення № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021). Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційних вимог.