-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Торги не відбулися
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період уточнення:
17.06.2022 17:57 - 22.07.2022 00:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
b9c3d83856fe4ddba9f6599ffb3b9bad
Дата опублікування:
22.06.2022 18:03
Опис:
Сканкопію з оригіналу сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015), дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій та виданий на ім’я виробника вугілля, який вказаний в довідці наданій у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 розділу ІІ Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Чому Ваша вимога розрахована лише на тих учасників виробники якіх мають такий сертифікат чи виробників, які з "доброі волі" нададуть учаснику такий сертифікат для участі.
Яким документом передбачено, що виробник повинен надати учаснику вказаний сертифікат? як учаснику отримати такий сертифікат якщо виробник не бажає його нікому надавати?
і останне, під кого прописано ваша документація?
Відповідь:
Відповідно до підпункту 4.1. розділу 4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля не є токсичним продуктом…». Однак згідно цього ж самого підпункту «За ступенем впливу на організм людини вугілля належить до малонебезпечних речовин III та IV класів небезпечності фіброгенної дії...». Тобто вугілля кам’яне має вплив на організм людини і належить до малонебезпечних речовин III та IV класів небезпечності фіброгенної дії.
Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися в закладі освіти, де одночасно тривалий час перебувають велика кількість учнів, педагогів та обслуговуючий персонал, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки вугілля для учнів, педагогів та обслуговуючого персоналу (відсутність ускладнення з боку органів дихання, онкологічних наслідків, тощо).
Нормами статті 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» встановлено, що підприємства, установи, організації та громадяни - суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов’язані, зокрема:
- здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо;
- вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів;
- тощо.
Тому, керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник включив до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій сертифікату ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015), виданого саме на ім’я виробника вугілля, який буде вказаний в довідці наданій у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації.
Зазначена вимога дасть змогу Замовнику пересвідчитись в тому, що учасники постачатимуть вугілля яке вироблене (перероблене або збагачене або розсортоване, тощо) на підприємстві де дотримується екологічна безпека та захист довкілля. Впровадження стандарту ISO 14001 допоможе суб’єкту господарювання досягти результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля. Тобто впровадження на підприємстві стандарту ISO 14001 та отримання відповідного сертифікату підтверджують, що такий суб’єкт підприємницької діяльності виконує в своїй господарській діяльності норми статті 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря»
Дата відповіді:
27.06.2022 11:15
Відповідь надана
необгрунтована відповідь замовника. Корупційна складова.
Номер:
2eed89ddf28142cd86e50cb2f7cba44f
Дата опублікування:
22.06.2022 18:00
Опис:
Згвдно вимог ТД: Доставка вугілля здійснюватися учасником до закладу за адресою Україна, 66153, Одеська обл., Балтський р-н, с. Немирівське, вулиця ЛЕСІ УКРАЇНКИ , будинок 53 -Б. Постачання вугілля до місця призначення повинно відбуватися у світлий час доби. Постачання вугілля повинно відбуватися у 3-денний строк з дня отримання постачальником заявки від замовника.
У відповіді ви пишете: При цьому згідно умов проекту договору постачання вугілля буде відбуватися партіями, розмір яких визначатиметься замовником на етапі замовлення. На розмір партії може впливати багато чинників (наприклад погіршення погодних умов, зокрема тривалої мінусової температури -100С і більше, що призводить до збільшення витрат вугілля та відповідно тягне за собою збільшення розміру замовленої партії вугілля) і вона може бути як 5 тон так і 20 тон. Отже учасники можуть привозити вугілля як п’ятитонним вантажним транспортним засобом так і двадцятитонним. Використання мобільних пересувних ваг може привести до повторного зважування, або неточного зважування або неможливості проведення процедури зважування оскільки повна маса транспортного засобу складатиме 25 тон, а найбільша границя зважування у вагів становитиме 20 тон. Все перелічене вище вимагаме додаткового часу, та може стати перешкодою в доставці вугілля до Замовника, та в свою чергу привести до порушення умов договору про кількість товару. Замовник вважає ненадійним застосування мобільних, пересувних ваг, щоб убезпечити можливість недостач.
Тож виникають питання:
за 3 доби (світного часу - а до вереня - це не зима! і тімніє піздно) не можна зважити поосно навіть весь ваш обєт поставки? ви знущаєтесь?
до вересня - 100? ви на якому континенті живете? надайте докази що у вас буває -100.
"може привести до збільшення витрат" на зважування як вас стосується? зважування включено у ціну товару. у вас критерій ціна, чого ви боїтесь?
яка різниця чи будемо ми везти 5ти тонниками чи 20 тонниками?
погрішності є у кожних вагах. ви бачили наш паспорт на ваги? - ні. здається писали цю відповідь з документів "улюбленця".
ПРИБЕРІТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ! не вирішуйте нічого за учасника - це не ваша парафія!
Відповідь:
Шановний учасник, якщо Ви вважаєте дану вимогу дискримінаційною ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ВАС, то можете скористатися своїм законним правом на оскарження умов тендерної документації.
Дата відповіді:
27.06.2022 11:11
Відповідь надана
При цьому згідно умов проекту договору постачання вугілля буде відбуватися партіями, розмір яких визначатиметься замовником на етапі замовлення. На розмір партії може впливати багато чинників (наприклад погіршення погодних умов, зокрема тривалої мінусової температури -100С і більше, що призводить до збільшення витрат вугілля та відповідно тягне за собою збільшення розміру замовленої партії вугілля) і вона може бути як 5 тон так і 20 тон. Отже учасники можуть привозити вугілля як п’ятитонним вантажним транспортним засобом так і двадцятитонним. Використання мобільних пересувних ваг може привести до повторного зважування, або неточного зважування або неможливості проведення процедури зважування оскільки повна маса транспортного засобу складатиме 25 тон, а найбільша границя зважування у вагів становитиме 20 тон. Все перелічене вище вимагаме додаткового часу, та може стати перешкодою в доставці вугілля до Замовника, та в свою чергу привести до порушення умов договору про кількість товару. Замовник вважає ненадійним застосування мобільних, пересувних ваг, щоб убезпечити можливість недостач.
Номер:
e394e1ec57ef410eae3dd4f2e72ad3e9
Дата опублікування:
22.06.2022 17:50
Опис:
Щодо відповіді.
У вас строк поставки до вересня 2022 року. Які -100! на поставку у вас не одна година.
Якщо учасник буде везти 20 машинами по 1 тонні і зважувати їх поосно то також встигне поставити.
Що за нісенітницю ви пишете.
Як поставляти вам товар - то справа учасника, чому ви щось вигадуєте про тонаж машин та вагів.
Відповідь:
Шановний учасник, Ви маєте право возити хоч і по 1 тоні. Однак ще жоден постачальник, який возив нашому закладу тверде паливо в минулому, не возив його дрібними партіями оскільки це не вигідно з логістичних міркувань. Як правило привозять вугілля великотонажними транспортними засобами щоб здійснити найменшу кількість рейсів. Так от щоб перевірити вагу такого вантажу ми і вимагаємо наявність вагів, які б змогли виміряти цей завантажений транспортний засіб.
Дата відповіді:
27.06.2022 11:06
Відповідь надана
В свою чергу, під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля
Номер:
db9ffa3944924e46a8e02206b880f2d9
Дата опублікування:
22.06.2022 17:46
Опис:
Шановний Замовнику, ціна - це справа учасника. А НЕ ВАША!
державного регулювання цін на вугілля не встановлено.
то ж до чого тут ціна до сертифікату ИСО?
Відповідь:
При наданні відповіді малось на увазі, що Ви, як потенційний учасник даних торгів, для формування ціни пропозиції повинні будете звернутися до виробника чи свого постачальника за інформацією про собівартість його продукції станом на дату формування пропозиції. А отже при цьому у Вас буде змога звернутися і отримати сертифікат ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) на виробника пропонованої продукції.
Дата відповіді:
27.06.2022 11:03
Відповідь надана
щодо відповіді
Номер:
2ac4f9b09cd24726a6eff8fa16a94640
Дата опублікування:
22.06.2022 17:45
Опис:
Нормами статті 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» встановлено, що підприємства, установи, організації та громадяни - суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов’язані, зокрема:
- здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо;
- вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів;
- тощо.
Де тут отримання сертифікату ИСО????
Відповідь:
Шановний учаснику, якщо Ви уважніше переглянете норми статті 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» та мету стандарту ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015), то побачите певний взаємозв’язок.
Нормами статті 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» встановлено, що підприємства, установи, організації та громадяни - суб’єкти підприємницької діяльності, зобов’язані, зокрема:
- здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо;
- вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів;
- тощо.
В той же час, впровадження стандарту ISO 14001 допоможе суб’єкту господарювання досягти результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля. Тобто впровадження на підприємстві стандарту ISO 14001 та отримання відповідного сертифікату підтверджують, що такий суб’єкт підприємницької діяльності виконує в своїй господарській діяльності норми статті 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря»
Дата відповіді:
27.06.2022 11:00
Відповідь надана
Відповідь: Отже, уклавши договір на постачання вугілля або з виробником або третьою стороною учасник, може отримати сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на відповідну пропоновану марку вугілля у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля учаснику.
Номер:
a4934ee716544e2c897d6fc1a861361b
Дата опублікування:
22.06.2022 17:43
Опис:
Шановний замовнику до чого у вашій відповіді сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на відповідну пропоновану марку вугілля???
Ви хоч читаєте що вам пише "обраний" учасник чи бездумно публікуєте відповіді?
Відповідь:
Пробачте за прикру описку. У відповіді на дане питання мався на увазі «СЕРТИФІКАТ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ISO 14001:2015 (АБО ДСТУ ІSO 14001:2015), ВИДАНОГО НА ІМ’Я ВИРОБНИКА ПРОПОНОВАНОГО ВУГІЛЛЯ»
Дата відповіді:
27.06.2022 10:57
Відповідь надана
сертифікат про відповідність ISO 14001.
Номер:
0c556017ce954d0f90af062164567db2
Дата опублікування:
22.06.2022 17:41
Опис:
Наведіть норму закону яка зобовязує виробника отримувати сертифікат про відповідність ISO 14001.
Крім того, передівіться правктику АМКУ з цього питання.
Якщо ви хочете відкласти тендер через оскарження, то ми залюбки вам допоможемо.
Відповідь:
Відповідно до підпункту 4.1. розділу 4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля не є токсичним продуктом…». Однак згідно цього ж самого підпункту «За ступенем впливу на організм людини вугілля належить до малонебезпечних речовин III та IV класів небезпечності фіброгенної дії...». Тобто вугілля кам’яне має вплив на організм людини і належить до малонебезпечних речовин III та IV класів небезпечності фіброгенної дії.
Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися в закладі освіти, де одночасно тривалий час перебувають велика кількість учнів, педагогів та обслуговуючий персонал, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки вугілля для учнів, педагогів та обслуговуючого персоналу (відсутність ускладнення з боку органів дихання, онкологічних наслідків, тощо).
Тому, керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник включив до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій сертифікату ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015), виданого саме на ім’я виробника вугілля. Зазначена вимога дасть змогу Замовнику пересвідчитись в тому, що учасники постачатимуть вугілля яке вироблене (перероблене або збагачене або розсортоване, тощо) на підприємстві де дотримується екологічна безпека та захист довкілля, і поставлене вугілля не несе гігієнічної та екологічної небезпеки для учнів, педагогів та обслуговуючого персоналу
Дата відповіді:
27.06.2022 10:40
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
61830ebb991a4c88bdf21d063bb9527c
Дата опублікування:
20.06.2022 13:43
Опис:
Автомобільні ваги повинні мати найбільшу границю зважування не менше ніж повна маса транспортного засобу, яким буде постачатися товар, та інформація про який зазначена в довідці, яка містить інформацію про наявність власного або залученого* обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Шановний Замовник, з чим повязана вимога?
Це ж дискримінаційна вимога!
По-перше на вагах можливе поосне зважування, то ж чому ви привязуєтесь до повної масси тз?
По-друге, чому ви встановлююєте вимогу до того, як учаснику возити вам товар, повною машиною чи ні?
Ви закуповуєте всього 70 тон, то ж учасник може возити хочь по 5 тон, чи ні? це вибір учасника! ви не маєте право ставити такі умови учаснику!
приберіть дискримінаційну вимогу!
Відповідь:
Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовнику важливі точна кількість поставки товару, тому була встановлена вимога Тендерної документації «Автомобільні ваги (вагове обладнання) повинні мати найбільшу границю зважування не менше ніж повна маса транспортного засобу». Такі параметри автомобільних ваг, дають можливість швидкого зважування, з дотриманням максимальної точності при зважуванні, що значно економить час при доставці товару.
В Вашому питанні сказано про можливість застосування автомобільних (мобільних, пересувних) ваг, які призначені для поосного зважування автомобілів, де найбільша границя зважування як правило не перевищує 15 тон. При зважуванні вугілля мобільними вагами похибка при зважуванні становить більше 1%, а по деяким даним - 3%-5%, в залежності від виробника. Пересувні ваги встановлюються, на твердій та рівній поверхні, дискретність відліку таких ваг є 10 кг, що прирівнюється до похибки 1%. В разі неправильної установки ваг похибка збільшується в 2-3 рази. У Замовника відсутня можливість створення відповідних умов для приймання товару та контролю відповідності кількості поставленого товару, заявленій у накладних.
При цьому згідно умов проекту договору постачання вугілля буде відбуватися партіями, розмір яких визначатиметься замовником на етапі замовлення. На розмір партії може впливати багато чинників (наприклад погіршення погодних умов, зокрема тривалої мінусової температури -100С і більше, що призводить до збільшення витрат вугілля та відповідно тягне за собою збільшення розміру замовленої партії вугілля) і вона може бути як 5 тон так і 20 тон. Отже учасники можуть привозити вугілля як п’ятитонним вантажним транспортним засобом так і двадцятитонним.
Використання мобільних пересувних ваг може привести до повторного зважування, або неточного зважування або неможливості проведення процедури зважування оскільки повна маса транспортного засобу складатиме 25 тон, а найбільша границя зважування у вагів становитиме 20 тон. Все перелічене вище вимагаме додаткового часу, та може стати перешкодою в доставці вугілля до Замовника, та в свою чергу привести до порушення умов договору про кількість товару. Замовник вважає ненадійним застосування мобільних, пересувних ваг, щоб убезпечити можливість недостач.
Надання учасниками автомобільних ваг з границею зважування не менше ніж повна маса транспортного засобу є вимогою, яка дозволяє Замовникові переконатися що замовник отримає саме ту кількість вугілля, яку вказано в тендерній документації, оскільки власного вагового обладнання Замовник не має.
Дата відповіді:
22.06.2022 15:58
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
2c0781a32ee94b30811f41dc95e60f06
Дата опублікування:
19.06.2022 16:56
Опис:
Сканкопію з оригіналу сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015), дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій та виданий на ім’я виробника вугілля, який вказаний в довідці наданій у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 розділу ІІ Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Шановний Замовнику, дана вимога дискримінаційна, так як прийняти участь зможуть лише ті учасники виробник якого має або забажає надати такий сертифікат.
Чому данний сертифікат ви вмагаєте лише на імя виробника? чому не можна надати сертифікат виданий на постачальника чи на учасника???
яка норма закону зобовязує отримати такий сертифікат лише на імя виробника?
що робити тим учасникам виробник якого не отримував такий сертифікат.
Ми не можемо заставити виробника отримати такий сертифікат- він отримується за власним бажанням та за власні кошти. Крім того, ми не маємо прямих відносин з виробником! то ж як його дістати!?
Приберіть дискримінаційну вимогу!
та надайте пояснення яким нормативно-правовим актом перебачено, що такий сертифікат видається виключно на виробника.
Відповідь:
Згідно з нормами частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Відповідно до підпункту 4.1. розділу 4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля не є токсичним продуктом…». Однак згідно цього ж самого підпункту «За ступенем впливу на організм людини вугілля належить до малонебезпечних речовин III та IV класів небезпечності фіброгенної дії...». Тобто вугілля кам’яне має вплив на організм людини і належить до малонебезпечних речовин III та IV класів небезпечності фіброгенної дії.
Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися в закладі освіти, де одночасно тривалий час перебувають велика кількість учнів, педагогів та обслуговуючий персонал, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки вугілля для учнів, педагогів та обслуговуючого персоналу (відсутність ускладнення з боку органів дихання, онкологічних наслідків, тощо).
Нормами статті 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» встановлено, що підприємства, установи, організації та громадяни - суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов’язані, зокрема:
- здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо;
- вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів;
- тощо.
Тому, керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник включив до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій сертифікату ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015), виданого саме на ім’я виробника вугілля, який буде вказаний в довідці наданій у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації.
Зазначена вимога дасть змогу Замовнику пересвідчитись в тому, що учасники постачатимуть вугілля яке вироблене (перероблене або збагачене або розсортоване, тощо) на підприємстві де дотримується екологічна безпека та захист довкілля.
Слід зазначити, що згідно пункту 0.2 стандарту ISO 14001 метою системи екологічного менеджменту є, зокрема:
- захист навколишнього середовища за рахунок запобігання або зниження негативного впливу на нього;
- покращення екологічних показників;
- зниження можливого негативного впливу екологічних умов на організацію;
- інше.
Впровадження системи екологічного менеджменту має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління. При цьому згідно пункту 1 стандарту ISO 14001 стандарт ISO 14001 може бути застосований в любій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності.
Отримання сертифікату про відповідність ISO 14001 не є обов’язковим при здійсненні господарської діяльності суб’єктами господарювання, але його наявність дозволить переконатися, що виробником будуть дотримані положення статті 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря».
В свою чергу, під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля. Для формування вартості пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції, яку він планує постачати. Не маючи договірних відносин з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику, на нашу думку учасник не може сформувати вартість пропозиції для участі у торгах та включити до неї всі необхідні витрати, оскільки в нього відсутня точна інформація щодо собівартості продукції. Отже для підготовки своєї пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції за якою він буде закуповувати вугілля для подальшої його реалізації.
Тому учасник, який не є виробником та який вирішив прийняти участь у зазначених торгах на момент подання тендерної пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на постачання вугілля необхідної марки з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику.
В разі якщо учасник не має договірних відносин напряму з виробником пропонованого вугілля, і постачання та відвантаження вугілля такому учаснику буде здійснюватися третьою стороною (іншим суб’єктом господарювання), то третя сторона (інший суб’єкт господарювання) повинен також мати укладений договір на постачання вугілля необхідної марки з виробником вугілля. При цьому при укладанні договору з виробником третя сторона (інший суб’єкт господарювання) матиме змогу отримати у виробника сертифікат про відповідність ISO 14001.
Отже, уклавши договір на постачання вугілля або з виробником або третьою стороною учасник, може отримати сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на відповідну пропоновану марку вугілля у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля учаснику.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікату про відповідність вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015), виданого саме на ім’я виробника вугілля, який буде вказаний в довідці наданій у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації, встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, і відповідає положенню частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Дата відповіді:
22.06.2022 15:56