-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія (електрична енергія)
Завершена
4 029 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 149.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 149.50 UAH
Період уточнення:
17.06.2022 15:00 - 24.06.2022 00:00
Відповідь надана
невідповідність додатку умовам договору
Номер:
7607f0d7e84748868a6890f47025ca71
Дата опублікування:
23.06.2022 17:02
Опис:
Викладений Додаток 3 «Комерційна пропозиція» до договору суперечить п.5.13 договору.
Рекомендуємо видалити п.5.13. з договору і залишити додаток 3 в тому форматі який є, або привести додаток 3 у повну відповідність до умов п.5.13 договору.
Відповідь:
Дякуємо за запитання! Зміни до тендерної документаціїї буде внесено в найближчий час
Дата відповіді:
24.06.2022 11:24
Відповідь надана
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Номер:
8c207f8574b2410f946a32b04249610f
Дата опублікування:
23.06.2022 16:45
Опис:
Шановний Замовник. Просимо виправити колізію в Проекті договору щодо визначення ціни за одиницю. В п. 5.1 Проекту договору Ви зазначаєте що Споживач розраховується з Постачальником за спожиту електричну енергію за цінами (тарифами), що зазначаються в комерційній пропозиції, яка є додатком 3 до цього Договору. Згідно Додатку 3 вказується фіксована ціна за одиницю електричної енергії та окремо за послугу з передачі. Також Ви вказуєте що в п. 5.4. Проекту договору ціна за 1 кВт.год електричної енергії за цим Договором становить......, чим знову фіксуєте ціну. А в Додатку 5 Проекту договору вказуєте що Спосіб визначення ціни (тарифу) електричної енергії:
До ціни (Ці) включаються всі витрати Постачальника , і вона сладається із таких компонентів:
Ці = (ЦРДН + Тпер + Ц(пост))*ПДВ. Тобто встановлюєте формульне щомісячне закриття, оскільки середньозважена ціна щомісяця різна і може бути більшою ніж 10%. Що буде суперечити ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки Ви зафіксували ціну за одиницю. Також з розрахунку такої колізії доведеться щомісяця підписувати Додаткову угоду та вносити зміни до п.5.4 та Додатку 3. Та як бути з тим що згідно п.5.1 Споживач розраховується за цінами згідно Додатку 3, якщо є ще Додаток 5 та Спосіб визначення ціни (тарифу) електричної енергії. Просимо видалити абзац щодо способу визначення ціни (тарифу) електричної енергії з Додатку 5, оскільки визначення ціни не стосується технічних вимог і таким чином прибрати колізію щодо Додатків 3 і 5. Дякуємо.
Відповідь:
Дякуємо за запитання! Зміно до тендерної документації буде внесено в найближчий час
Дата відповіді:
24.06.2022 11:23
Відповідь надана
невідповідність вимог ТД і проекту договору
Номер:
c5e14fdb1f724482af9394e6870294f9
Дата опублікування:
22.06.2022 11:51
Опис:
Шановний Замовник.
Вимоги тендерної документації містять інформацію, щодо формування ціни тендерної пропозиції Додаток 3 ТД) Спосіб визначення ціни (тарифу) електричної енергії:
До ціни (Ці) включаються всі витрати Постачальника , і вона сладається із таких компонентів:
Ці = (ЦРДН + Тпер + Ц(пост))*ПДВ, де
ЦРДН - середньозважена ціна купівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» (РДН) – торгової зони Об’єднаної енергетичної системи України (ОЕС України) за звітний (поточний) місяць, яка наведена на офіційному сайті Оператору ринку електроенергії.
Одиниця розрахунку: грн/кВт*год. Визначається щомісячно за звітний поточний місяць. Наведена на офіційному сайті Оператору ринку електроенергії.
Тпер(передачі) – тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений НКРЕКП на відповідний розрахунковий період (грн/кВт*год) без ПДВ;
Ц (пост) – ціна послуг Постачальника – ______ (нуль грн. ______ копійок), (грн/кВт*год) з ПДВ залишається незмінною на строк дії договору.
Проект договору п 5.10 містить вимогу Постачальник включає в єдиний платіжний документ за електричну енергію також суми оплати за послуги оператора системи та послуги за компенсацію за передачу електричної енергій. Інформація про ці платежі має бути зазначена окремо згідно з тарифами (цінами) на послуги відповідних учасників роздрібного ринку.
Що мається на увазі під оператором системи? І чому такої складової не має у Способі визначення ціни (тарифу) електричної енергії в додатку 3 ТД. Приведіть у відповідність всі вимоги, щоб вони не суперечили одна одній.
Дякуємо
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Зміни до тендерної документації будуть внесені в найближчий час.
Дата відповіді:
23.06.2022 15:04
Відповідь надана
невідповідність проекту договору до вимог чинного законодавства
Номер:
534060b6af984b15a5b43e654ed1ac10
Дата опублікування:
22.06.2022 11:46
Опис:
Шановний Замовник.
Викладення п.13.2, а саме останній абзац підпункту 2) Збільшення ціни за одиницю товару можливе не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/ внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; - суперечить Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до Закону обмеження, не частіше ніж один раз на 90 днів, щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Ви, як Замовник, не маєте права перефразовувати вимоги Закону і підлаштовувати їх під себе. Приведіть вимоги у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Зміни до тендерної документації будуть внесені в найближчий час.
Дата відповіді:
23.06.2022 15:03
Відповідь надана
пустий додаток до договору - технічні вимоги
Номер:
9b5a67acc089493ea9b11346a74f877e
Дата опублікування:
22.06.2022 11:39
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник обирає процедуру закупівлі та готує тендерну документацію, включно з проектом договору та додатками до нього, та оприлюднює таку закупівлю в електронній системі закупівель «ProZorro». Учасники (Постачальники) вивчивши вимоги тендерної документації приймають рішення щодо участі у торгах і або приймають, або не приймають умови проекту договору (з додатками) Замовника.
За результатами торгів проект договору, з додатками підписується Сторонами і зміни до нього можливо внести виключно на підставі ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, додаток до договору постачання електричної енергії споживачу «Технічні вимоги» - має бути запропонований (повністю заповнений) Замовником.
Учасники зобов’язані ознайомитись з усіма умовами тендерної документації Замовника, Технічні вимоги, як додаток до договору, є документом тендерної документації з якою Замовник (з невідомих причин) не ознайомлює Учасника. Така позиція Замовника може говорити про можливі домовленості з іншими учасниками ринку.
Пропонуючи до ознайомлення пустий аркуш з назвою «Технічні вимоги» Ви порушуєте ст.164-14 КУАпП, що тягне за собою накладення штрафу від 25000 до 51000. Підписувати пустий аркуш не буде жоден учасник, а підписання такого додатку в іншій редакції, відмінній від наданої в оголошенні є порушення вищезазначеної статті.
Дякуємо.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Зміни до тендерної документації будуть внесені в найближчий час.
Дата відповіді:
23.06.2022 15:01
Відповідь надана
пустий додаток до договору - комерційна пропозиція
Номер:
730df87a9cb54dc5b208fa5e3153413b
Дата опублікування:
22.06.2022 11:38
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник обирає процедуру закупівлі та готує тендерну документацію, включно з проектом договору та додатками до нього, та оприлюднює таку закупівлю в електронній системі закупівель «ProZorro». Учасники (Постачальники) вивчивши вимоги тендерної документації приймають рішення щодо участі у торгах і або приймають, або не приймають умови проекту договору (з додатками) Замовника.
За результатами торгів проект договору, з додатками підписується Сторонами і зміни до нього можливо внести виключно на підставі ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, додаток до договору постачання електричної енергії споживачу «Комерційна пропозиція» - має бути запропонована (повністю заповнена) Замовником.
Учасники зобов’язані ознайомитись з усіма умовами тендерної документації Замовника, Комерційна пропозиція, як додаток до договору, є документом тендерної документації з якою Замовник (з невідомих причин) не ознайомлює Учасника. Така позиція Замовника може говорити про можливі домовленості з іншими учасниками ринку.
Пропонуючи до ознайомлення пустий аркуш з назвою «Комерційна пропозиція» Ви порушуєте ст.164-14 КУАпП, що тягне за собою накладення штрафу від 25000 до 51000. Підписувати пустий аркуш не буде жоден учасник, а підписання такого додатку в іншій редакції, відмінній від наданої в оголошенні є порушення вищезазначеної статті.
Дякуємо.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Зміни до тендерної документації будуть внесені в найближчий час.
Дата відповіді:
23.06.2022 15:01
Відповідь надана
ІКЦ
Номер:
fae99f03097b4f018965ab8fd5b20c3e
Дата опублікування:
22.06.2022 11:27
Опис:
Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Даний розділ можна викласти в наступній редакції:
«Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконання умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів.
Якщо спори і розбіжності не будуть урегульовані шляхом переговорів та шляхом досудового урегулювання спорів, їх вирішення здійснюється у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.»
Дякуємо
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Зміни до тендерної документації будуть внесені в найближчий час.
Дата відповіді:
23.06.2022 15:00
Відповідь надана
заява-приєднання
Номер:
75937fa847d04166b6241057ac8f88f8
Дата опублікування:
22.06.2022 11:17
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо Вас доповнити бланк Заяви-приєднання пунктом 8 (в таблиці) «Попередній Постачальник», дана інформація необхідна для надання інформації оператору систему розподілу при виконанні укладеного договору та можливості постачання Вам електричної енергії.
Дякуємо
Відповідь:
Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне: жодним нормативно-правовим документов не вимагається від Споживача електричної енергії вказувати «Попереднього постачальника», тому дану вимогу вважаємо безпідставною
Дата відповіді:
23.06.2022 15:00
Відповідь надана
заява-приєднання
Номер:
2442366ca2cf4f328b1aaa0dba01ff4e
Дата опублікування:
22.06.2022 11:17
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо звернути увагу та внести зміни до додатку №4 до договору «Заява-приєднання» та викласти його в зміненій редакції. Запропонована Вами Заява-приєднання застосовується між Сторонами виключно при приєднанні Споживача до публічного договору.
Ви не приєднуєтесь до публічного договору, а укладаєте договір відповідно до результатів аукціону, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», отже формулювання додатку №4 до Договору не відповідає фактичним Вашим діям.
Пропонуємо викласти зміни в наступній редакції:
«Керуючись Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку), та ознайомившись з умовами договору про постачання електричної енергії споживачу №__________ від «__» ___________ 20__р. (далі – Договір), приєднуюсь до умов вказаного Договору з такими нижченаведеними персоніфікованими даними.
Персоніфіковані дані Споживача:»
Дякуємо
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Зміни до тендерної документації будуть внесені в найближчий час.
Дата відповіді:
23.06.2022 14:59
Відповідь надана
КЕП
Номер:
664c3633045f451996bd392437c1ae6b
Дата опублікування:
22.06.2022 11:15
Опис:
Шановний Замовнику!
Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною та такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП вказати КЕП/ УЕП.
Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи.
І КЕП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Відповідно до Постанови від 24 травня 2022 р. № 617 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Також в тендерній документації чітко визначено, що «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.», а далі по тексту, в порушення Закону, вимагається підписання документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Відповідно багато учасників, які є приватними юридичними особами, ще не встигли зробити (у зв’язку з військовим станом в країні) кваліфіковані електронні підписи (КЕП). Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином зменшує конкуренцію на своєму тендері.
До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть КЕП на КЕП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників.
Дякуємо
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Зміни до тендерної документації будуть внесені в найближчий час.
Дата відповіді:
23.06.2022 14:59