-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Бактеріологічний аналізатор з модулями згідно НК 024:2019: 56747 — Аналізатор бактеріологічної ідентифікації та визначення антимікробної чутливості ІВД, автоматичний
Завершена
55 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 550 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 550 500.00 UAH
Період уточнення:
16.06.2022 18:48 - 16.07.2022 00:00
Відповідь надана
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Номер:
58b92381b21644eb96dece5e590c5d2e
Дата опублікування:
06.07.2022 16:41
Опис:
Шановний замовнику, "ДОДАТОК 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" містить зокрема таку вимогу: "-24-дюймовий широкоформатний сенсорний екран, клавіатура, мишка, ліцензійний пакет MS Office, блок безперебійного живлення 1000Ва".
Поясніть, будь-ласка:
1) Які вимоги до версії та умов ліцензування пакету MS Office?;
2) Чи має пакет MS Office бути попередньо інстальований та активований на аналізаторі?
Відповідь:
Шановний Учасник, надаємо Вам відповідь:
1) Мається на увазі офіційний ліцензійний пакет Microsoft Office, який має співпрацювати з аналізатором.
2) Ви можете надати ваш варіант пропозиції, яка буде розглянута.
Дата відповіді:
07.07.2022 15:36
Відповідь надана
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Номер:
9aec7807d80146ff9bb65df1c26c6ca4
Дата опублікування:
06.07.2022 16:11
Опис:
Шановний замовнику, "ДОДАТОК 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" містить зокрема таку вимогу:
"- В комплекті з наборами для калібрування та тестами до кожного модуля".
Поясніть будь-ласка:
1) Набори для калібрування яких саме показників кожного модуля мають входити в комплект;
2) Номенклатуру та кількість тестів до кожного модуля, які мають входити в комплект.
Відповідь:
Шановний Учасник, надаємо Вам відповідь:
1) Показники кожного модуля, які підлягають перевірці правильності роботи залежать від застосовного приладом методу.
2) В комплект повинні входити набори для калібрування та (або) тести для перевірки правильності роботи кожного модуля бактеріологічного аналізатора, які рекомендовані виробником.
Дата відповіді:
07.07.2022 15:42
Відповідь надана
Discriminacy of non-resident paticipants
Номер:
03f2b72a770d48b6830575d853d4160a
Дата опублікування:
28.06.2022 13:24
Опис:
Dear customer, as far as we know, a non-resident participant is unlimited to submit a proposal by posting documents by filling in the electronic fields defined by the administrator and implemented in the system, without the imposition of "КЕП" or "УЕП".
The question is not whether a non-resident participant is able to submit a proposal without a "КЕП" or "УЕП", but whether such a proposal will be rejected by the customer on the basis of the absence of a "КЕП" or "УЕП".
The law does not oblige the customer to reject such offers, so your position seems to be a deliberate discriminatory restriction of non-resident participants. Given that the equipment of only one manufacturer, which has only one representative in Ukraine, meets the requirements of the technical specification, restricting the participation of non-resident participants looks like a cahoot with a certain local supplier.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 1 електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Крім цього, відповідно до вимог пункту 32 частини першої статті 1 Закону, учасник процедури закупівлі подає замовнику тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (частина третя статті 12 Закону).
В свою чергу, частиною 1 статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги» встановлено, що електронні довірчі послуги, що надаються відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регулюють правові відносини у сфері електронних довірчих послуг в іноземних державах, визнаються в Україні електронними довірчими послугами того самого виду в разі відповідності хоча б одній із таких умов:
- кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги», що підтверджується центральним засвідчувальним органом (або засвідчувальним центром у разі надання електронних довірчих послуг у банківській системі України та при здійсненні переказу коштів);
- кваліфікований надавач електронних довірчих послуг внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір.
Частиною 3 Закону України «Про електронні довірчі послуги» встановлено, що порядок використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабміну від 23.01.2019 № 60 затверджено Порядок взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав.
Відповідно до пункту 6 Порядку Міністерство цифрової трансформації України для виконання функцій центрального засвідчувального органу забезпечує визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, шляхом укладення відповідного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів.
У свою чергу, іноземні юридичні компанії та організації можуть отримати КЕП у відокремлених пунктах реєстрації Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг інформаційно-довідкового департаменту ДПС України. Відповідно до законодавства у сфері електронних цифрових підписів послуги надають АЦСК відповідно до регламентів роботи та на підставі договорів. Згідно з положеннями Регламенту кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (далі — Регламент), затвердженого ДПСУ від 26.09.2019, даний Регламент визначає організаційні, технічні та інші умови діяльності Інформаційно-довідкового департаменту ДПС при наданні електронних довірчих послуг (далі — ЕДП).
При цьому, якщо учасник-нерезидент не має представництва в Україні він може надати довіреність на підписання тендерної пропозиції особі з українським громадянством, що має КЕП.
Відповідно до статті 207 ЦКУ правочин вважають таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Правочин, який вчиняє юридична особа, підписують особи, уповноважені на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства.
Довіреністю є письмовий документ, який видає одна особа іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі. Форма довіреності повинна відповідати формі, в якій відповідно до закону має бути вчинено правочин.
Довіреність, що видають у порядку передоручення, підлягає нотаріальному посвідченню, крім випадків, установлених частиною четвертою статті 245 ЦКУ. Довіреність від імені юридичної особи видає її орган або інша особа, уповноважена на це її установчими документами.
Принагідно інформуємо, що відповідно до частини 2 статті 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тому враховуючи частину 1 статті 5 Закону для забезпечення принципу недискримінації учасників і рівного ставлення до них, замовником буде переглянуто пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою за ДК 021:2015:38430000-2 -Детектори та аналізатори (Бактеріологічний аналізатор з модулями згідно НК 024:2019:56747-Аналізатор бактеріологічної ідентифікації та визначення антимікробної чутливості ІВД, автоматичний) CPV 021:2015:38430000-2 Detection and analysis apparatus (Bacteriological analyzer with modules according to NK 024:2019: 56747 - Microorganism identification/antimicrobial-susceptibility analyser IVD, automated), щодо підписання кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом(УЕП) учасником (резидентом та нерезидентом) тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
01.07.2022 10:58
Відповідь надана
Технічна специфікація
Номер:
4dc100fffb804beca245ee2607923625
Дата опублікування:
24.06.2022 17:09
Опис:
Шановний Замовник, просимо розшифрувати технічні характеристики предмету закупівлі які викладені у Додатку 3 у частині Наявність можливості (модулю) визначення чутливості доантибіотиків диско-дифузійний методом.
А саме:
1. Перелік виробників MIC смужок які будуть використовуватись замовником.
2. Точність розрахунку точки MIC – яка саме точність мається на увазі?
3. Зазначити вимогу «Дозволяє точно розрахувати точку MIC значення при зчитуванні пластин за допомогою MIC- смужок за секунди» з урахуванням вимог чинного законодавства України до оформлення тендерних документів в термінах не більше/не менше …. секунд
Відповідь:
1.,2. Межі точності розрахунку мінімальної інгібуючої концентрації (MIC) визначаються самим виробником смужок. До розгляду допускаються різні виробники.
3.До розгляду допускаються різні виробники обладнання. Ви можете зазначити параметри запропонованого Вами обладнання.
Дата відповіді:
29.06.2022 11:54
Відповідь надана
Технічна специфікація
Номер:
ed2b02ce9b954478af68f7e355b13ec9
Дата опублікування:
24.06.2022 16:19
Опис:
Шановний Замовник, просимо розшифрувати технічні характеристики предмету закупівлі які викладені у Додатку 3 у частині Наявність можливості (модулю) ідентифікації мікроорганізмів: автоматичне зчитування панелей.
А саме
1. Що таке Швидка ідентифікація видів мікробів, які часові проміжки зчитування результатів
2. Надати повний перелік мікробів для ідентифікації
3. Методи відстежуваності результатів
4. Та перелік інформації яка має відображатись в автоматичному звіті.
Відповідь:
1. До розгляду допускаються різні виробники обладнання. Ви можете зазначити параметри запропонованого Вами обладнання.
2. Прилад розглядається широкого спектра застосування, для мультизадач, які можуть бути поставлені перед лабораторією на сьогодні та в майбутньому.
3. Програмне забезпечення має відповідати вказаним в технічному завданні вимогам 21 CFR частина 11. До розгляду допускаються різні виробники обладнання, Ви можете зазначити параметри запропонованого Вами обладнання.
4. Звіти мають відповідати вимогам GLP: повний контрольний слід, можливість відстеження, збереження зображення звіт має відповідати вказаним вимогам для використання в суворо регламентованих фармацевтичних, ветеринарних і клінічних задачах.
Дата відповіді:
28.06.2022 15:57
Відповідь надана
Electronic singnature for non-residents
Номер:
ec4d812c976f4e29881ed45c69aba89c
Дата опублікування:
24.06.2022 12:49
Опис:
Dear customers, please answer.
Based on your previous answer, it follows that a non-resident bidder must affix an electronic signature "КЕП" or "УЕП" on general grounds, and the absence of such a signature will be considered grounds for rejecting the bid of such bidder.
Please clarify, if the proposal of a non-resident participant will be placed in the system without the imposition of "КЕП" or "УЕП", will the absence of "КЕП" or "УЕП" on the documents posted in the system be considered grounds for rejecting such a proposal?
Please clarify, if the documents of a non-resident participant's proposal will be placed in the system with the imposition of electronic signature other than "КЕП" or "УЕП" be considered grounds for rejecting such a proposal?
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (частина друга статті 5 Закону). Поряд з цим виходячи зі змісту частин першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель (далі – система) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. При цьому відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". У свою чергу, Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі − Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему. Так, згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі. При цьому внесення такої інформації в електронні поля передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису. Отже, учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах та подають тендерні пропозиції в порядку, визначеному Законом.
Дата відповіді:
28.06.2022 12:10
Відповідь надана
Необхідність закупівлі
Номер:
0d26f6f765f14a9cb94a77a62c185880
Дата опублікування:
24.06.2022 11:15
Опис:
Шановний замовнику, дякуємо за відповідь.
Згідно вашої відповіді закупівля https://www.dzo.com.ua/tenders/16026790 знаходиться в процесі скасування, так як відпала відпала подальша потреба в закупівлі товару за наявною специфікацією, але ж специфікація ідентична зі специфікацією данної закупки. Чи є актуальною закупка предмету закупівлі?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Закупівля UA-2022-06-16-006921-a за ДК 021-2015: 38430000-8:Детектори та аналізатори (Бактеріологічний аналізатор з модулями згідно НК 024:2019: 56747 — Аналізатор бактеріологічної ідентифікації та визначення антимікробної чутливості ІВД, автоматичний) знаходиться в статусі очікування пропозицій.
Дата відповіді:
27.06.2022 11:04
Відповідь надана
Уточнення кількості предмету закупівлі
Номер:
12258a6a08374c928b4a0817379cdef4
Дата опублікування:
23.06.2022 12:28
Опис:
Шановний Замовник, прошу уточнити, Вами оголошений ще один тендер на таку ж позицію https://www.dzo.com.ua/tenders/16026790. Тобто у кожну лабораторію буде поставлено 2 Аналізатора бактеріологічної ідентифікації та визначення антимікробної чутливості ІВД?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за запитання.
Наразі Закупівля UA-2022-06-16-001138-a - Бактеріологічний аналізатор з модулями згідно НК 024:2019:56747-Аналізатор бактеріологічної ідентифікації та визначення антимікробної чутливості ІВД, автоматичний Bacteriological analyzer with modules according to NK 024:2019: 56747 - Microorganism identification/antimicrobial-susceptibility analyser IVD, automated, очікувана вартість предмета закупівлі - 50 140 000,00 UAH (з ПДВ), відповідно пункту 1 частини 1 статті 32, знаходиться в процесі скасування у зв’язку з тим, що відпала подальша потреба в закупівлі товару за наявною специфікацією.
Дата відповіді:
24.06.2022 10:42
Відповідь надана
Requirements concerning electronic signature
Номер:
04b8c04f52614a0da6dfc7618f749b4f
Дата опублікування:
22.06.2022 11:09
Опис:
Dear customer, please answer the following questions:
The tender documentation contains the requirements:
Розділ 3 п.1 п.12 «3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП або УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.»
«Замовник перевіряє КЕП або УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП або УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП або УЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.»
If the bidder is a non-resident of Ukraine and cannot meet this requirement, what document must the non-resident bidder submit so that his proposal is not rejected on the basis of non-imposition of QES? Is it assumed that the bidder will impose a electronic signature issued by a certification body of a state other than Ukraine on the documents that are part of the tender offer, and will this not be a ground for rejecting such a tender offer?
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за запитання.
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі − учасник) − фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (частина друга статті 5 Закону).
Поряд з цим виходячи зі змісту частин першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель (далі – система) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
При цьому відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
У свою чергу, Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі − Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему. Так, згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі. При цьому внесення такої інформації в електронні поля передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису.
Отже, учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах та подають тендерні пропозиції в порядку, визначеному Законом.
Дата відповіді:
24.06.2022 11:37