• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень, код ДК 021:2015: 45310000-7 Електромонтажні роботи»

Усi дoкумeнти, щo вхoдять дo склaду тeндeрнoї прoпoзицiї тa пiдгoтoвлeнi бeзпoсeрeдньo учaсникoм, пoвиннi бути склaдeнi укрaїнськoю мoвoю, якщo iншe нe пeрeдбaчeнo умoвaми дoкумeнтaцiї

Торги не відбулися

205 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 029.05 UAH
Період уточнення: 16.06.2022 09:26 - 22.06.2022 00:00
Відповідь надана

ДСНС в темі, чи в долі?

Номер: 577d149471c046d08cf7a5e3b9ce2d7d
Дата опублікування: 17.06.2022 08:08
Опис: 1. ви читалИ ЗУ "Про звернення громадян"? 2. ви знаєте, що відповідь на звернення фізичних або юридичних осіб надається на протязі 30 діб? 3. ви розумієте, що все це тягне на корупційні діяння, які створені группою ПОСАДОВИХ осіб (так ви ще й туди ДСНС втягуєте! Або це вони є ініціаторами?) ЦЕ ЯВНА ДИСКРИМІНАЦІЯ, ЯКУ АМКУ НЕ ПРОПУСТИТЬ
Відповідь: Доброго дня! Не розумію суть вашого запитання!
Дата відповіді: 17.06.2022 14:20
Відповідь надана

А центральний апарат ДСНС вкурсі, що територіальні підрозділи до сих пір займаються прийманням систем протипожежного захисту?!

Номер: 765f76f14c5344bc9c5d6ca36f05ccf6
Дата опублікування: 17.06.2022 08:02
Опис: Додаток И до ДБН.В.2.5.-56:2014 вже пару років, як СКАСОВАНО. Приберіть нісенітницю!
Відповідь: Доброго дня! Не розумію суть вашого запитання!
Дата відповіді: 17.06.2022 14:16
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: f8056cec4fdd4c6ab63d25054a6df2da
Дата опублікування: 16.06.2022 11:50
Опис: Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога щодо надання листа погодження підтвердження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України. Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. Якщо у державного органу визначено обов’язок – бути залученим до перевірки відповідності систем пожежної сигналізації на об’єктах, де монтаж здійснюватися за рахунок державних органів, то він це зробить в межах своїх повноважень, незалежно від надання якихось невідомих листів! Тому, просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу. В іншому випадку ми звернемось до органу оскарження АМКУ!
Відповідь: Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто, за результатами розгляду повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни у п. 5.2.5. ч.2 розділу 5 ТД та анульовано вимогу щодо «надання учасником листа підтвердження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України». Дякую за звернення!
Дата відповіді: 17.06.2022 14:12
Відповідь надана

електромонтер

Номер: 0a46d7c361fc4ee993cd9016a3e775cf
Дата опублікування: 16.06.2022 11:44
Опис: Вимога: В штаті має бути: 1) електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 3-го розряду (не менше 1-го (одного)), в складі пропозиції необхідно надати оригінал або належним чином завірені копії документів посвідчень/свідоцтво. Шановний Замовнику, ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення передбачені кадрові вимоги до субєктів господарювання, відповідно до яких встановлено: Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Таким чином, законодавством передбачено можливість для учасників мати в штаті не тільки електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, а й ЕЛЕКТРОМОНТЕРА ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ та ЕЛЕКТРОМОНТЕРА З РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ АПАРАТУРИ ТА ПРИСТРОЇВ ЗВЯЗКУ та МОНТАЖНИКА РАДІОЕЛЕКТРОННОЇ АПАРАТУРИ ТА ПРИЛАДІВ! Чому Ви обмежуєте коло учасників та встановлюєте дискримінаційні вимоги до учасників, вимагаючи лише наявність електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 3-го розряду? Чому наявність в учасника ЕЛЕКТРОМОНТЕРа ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ не підходить? Внесіть відповідні зміни, приведіть дану вимогу у відповідність до чинного законодавства та не створюйте дискримінаційних умов для участі. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до органу оскарження АМКУ за захистом своїх інтересів!
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, встановлених статтею 16, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання даного права Замовника та з урахуванням особливостей та обсягів предмета закупівлі, Замовником у оголошенні про проведення відкритих торгів та додатках до нього встановлено, зокрема, такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також документи, які підтверджують відповідність Учасника такому критерію, зокрема: наявність електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустатковання, налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання – не нижче 3-го розряду. Хочемо звернути увагу Учасника на визначення понять «ліцензія», «ліцензування», «ліцензійні умови» наведені в статті 1 Законі України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме: ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню; ліцензування - засіб державного регулювання провадження видів господарської діяльності, спрямований на забезпечення безпеки та захисту економічних і соціальних інтересів держави, суспільства, прав та законних інтересів, життя і здоров’я людини, екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища; ліцензійні умови - нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України, іншого уповноваженого законом органу державної влади, положення якого встановлюють вичерпний перелік вимог до провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії. Таким чином, Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійні умови встановлюють вимоги, дотримання яких необхідні суб’єкту господарювання для отримання ліцензії – права на зайняття господарською діяльністю. Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, ліцензіат повинен мати, зокрема, виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень (електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду) не менше двох осіб. Тобто Ліцензійні умови встановлюють вимоги до мінімальної кількості виконавців робіт, необхідних суб’єкту господарювання саме для початку (права) провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вимоги Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійних умов кореспондуються (узгоджуються) з вимогами статті 16, Закону, оскільки Замовнику надається право самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують відповідність учасника таким критеріям. Об’єкти це Хоровецький ліцей (приміщення дошкільного підрозділу), Хоровецький та Миньковецький ліцеї- це об’єкт з масовим перебуванням людей, що має велике соціальне значення. Оскільки вами дотримані усі норми отримання відповідних ліцензій тоді не складає складності надати довідку про підтвердження наявності даних працівників з підтверджуючими документами. Дякую за запитання!
Дата відповіді: 17.06.2022 13:57