-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (столик маніпуляційний СМ-3 (евро), кушетка процедурна з регулюємим підголівником КРП, столик інструментальний спеціальний СИС, штатив для тривалих вливань пересувний ШДВ-П).
Завершена
94 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 470.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 470.00 UAH
Період уточнення:
10.06.2022 10:42 - 23.06.2022 00:00
Відповідь надана
Ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть
Номер:
84b2d2a44e374717bdd27937e5c58496
Дата опублікування:
14.06.2022 14:53
Опис:
Якщо Замовник вважає за потрібне виконати закупівлю конкретних моделей виробів від конкретного виробника, то навіщо оголошувати тендер, якщо переможець торгів апріорі вже визнаний Замовником?
Чому Замовник не може без оголошення тендеру виконати пряму закупівлю у виробника, продукція якого має позитивний досвід використання у Замовника?
Навіщо іншим учасникам мати надію на перемогу в торгах, сплачувати внески, витрачати час на оформлення тендерної пропозиції, якщо переможець тендеру вже відомий на підставі позитивного використання його продукції Замовником? А хто, взагалі, обʼєктивно визначає позитивний досвід використання продукції?
А іншим Учасникам відводиться почесна роль статистів в оголошеному тендері?
На підставі вище наведеного, ми маємо намір звернутись за роз’ясненнями до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України щодо правомірності дій Замовника спрощених торгів.
Відповідь:
Доброго дня! Уповноважена особа, розглянувши Ваше питання, повідомляє, що Замовником виходячи із предмета закупівлі, керується принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до пункту 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року, у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Дата відповіді:
15.06.2022 10:58
Відповідь надана
Незрозумілі вимоги стосовно аналогів
Номер:
dabfe7b4891e4744b5fc4e50a19a3957
Дата опублікування:
14.06.2022 12:05
Опис:
Добрий день. Шановний замовнику, в кінці Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі є вимога, виділена жирним збільшеним шрифтом "Аналоги не розглядатимуться" . Як це зрозуміти, що для Вас є аналогом?
2) Чи являються поняття "аналог" та "еквівалент" ідентичними ?
3) Чи не являється вимога "Аналоги не розглядатимуться" дискримінаційною до учасників торгів та такою , що не відповідає вимогам п. 3 ст.5 розділу I та п.4 ст.22 розділу III Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII "Про публічні закупівлі" ?
Відповідь:
Доброго дня! Уповноважена особа, розглянувши Ваше питання, повідомляє, що Замовником виходячи із предмета закупівлі, керується принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до пункту 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року, у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання.
Під аналогами мається на увазі еквівалент.
Дата відповіді:
14.06.2022 13:18