• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу охоронної сигналізації

Завершена

73 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 730.00 UAH
Період уточнення: 09.06.2022 18:40 - 16.06.2022 00:00
Відповідь надана

Корупція

Номер: 41aedfdb307544ce84fbdede35ed94be
Дата опублікування: 13.06.2022 14:45
Опис: Шановний замовник. Ви встановили вимогу до учасників "- сертифікат відповідності на послуги з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації (відповідність вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ДСТУ EN 16763:2017).". Вимагаємо прибрати зану дискримінаційну вимогу, оскільки дані сертифікати видає лише один орган і лише "своїм" компаніям. В прописаних даних дискримінаційних вимогах вбачається корупційна складова!!! У разі ігнорування, звернемося до відповідних інстанцій та громадських організацій для припинення поширення корупційних дій в нашій країні у такий нелегкий час! ДАНИЙ СЕРТИФІКАТ ВИДАЄТЬСЯ ЛИШЕ УПРАВЛІННЯМ ПОЛІЦІЇ І ЛИШЕ ДЛЯ "СВОЇХ" ОРГАНІЗАЦІЙ. Вимагаючи даний сертифікат Замовник явно знаходиться у зговорі, а отже ми звернемося до відповідних інстанцій та громадських організацій для припинення поширення корупційних дій в нашій країні у такий нелегкий час!!!!!!!!
Відповідь: Шановний учаснику! Технічні вимоги складені відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" №922 (далі - Закон), надання учасниками у складі пропозиції сертифікатів відповідності передбачена нормами чинного законодавства, зокрема і даним Законом, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами. Дякую за звернення!
Дата відповіді: 14.06.2022 18:38
Відповідь надана

ДСТУ, що втратив чинність

Номер: 9a1ba4b2bea742aba011a5049e533d28
Дата опублікування: 13.06.2022 08:59
Опис: Шановний Замовнику! В документації передбачено наступне: "1. Виконання робіт здійснюється учасником якісно, та у відповідності до робочих проектів, з використанням власних та залучених матеріально-технічних ресурсів, відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва." Звертаємо Вашу увагу, що ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 втратив чинність 01.11.2021. Тобто вимоги, щодо відповідності пропозиції до стандартів на нормативних актів, що втратили чинність, є незаконною. Внесіть відповідні правки у документацію.
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякую за звернення!
Дата відповіді: 13.06.2022 13:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 445544d65bf64fca879b1a4975b9a388
Дата опублікування: 10.06.2022 09:29
Опис: Шановний замовник. Ви встановили вимогу до учасників "- сертифікат відповідності на послуги з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації (відповідність вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ДСТУ EN 16763:2017).". Вимагаємо прибрати зану дискримінаційну вимогу, оскільки дані сертифікати видає лише один орган і лише "своїм" компаніям. В прописаних даних дискримінаційних вимогах вбачається корупційна складова!!! У разі ігнорування, звернемося до відповідних інстанцій та громадських організацій для припинення поширення корупційних дій в нашій країні у такий нелегкий час!
Відповідь: Шановний учаснику! Метою будь-яких закупівель є придбання якісних товарів, робіт чи послуг. Для підтвердження відповідності продукції, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, замовник може вимагати від постачальників у тому числі, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами) органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі повинно містити інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та може зазначатися ІНША ІНФОРМАЦІЯ, яку замовник вважає за необхідне до нього включити. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення про встановлення в умовах Оголошення вимоги про наявність в учасника сертифікату відповідності на послуги з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації (відповідність вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ДСТУ EN 16763:2017), що може підтвердити надійність та кваліфікованість учасника на ринку надання даних послуг, дотримання ним усіх нормативно-правових актів, що врегульовують сферу діяльності. Крім того, наявність зазначених сертифікатів в учасника свідчитиме про здійснення контролю за якісним наданням визначених послуг зі сторони акредитованого органу сертифікації. Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за N9 466/10746 (із змінами) втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 93 ( 20194-18 ) від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" втратив чинність з 1 січня 2018 року на підставі Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-УІІІ (надалі - Закон). З 1 січня 2018 року взагалі скасована обов'язкова сертифікація. Водночас, згідно положень Закону передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, скасовано лише обов’язковість сертифікації, а не сама сертифікація як така. Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Не сертифікована продукція може поступитися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. Обов’язкова сертифікація послуг монтажу на належну якість не передбачена, однак може проводитись надавачами послуг добровільно. Тому, оскільки отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до даного стандарту, Замовник не вважає зазначену вище вимогу дискримінаційною. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення відсутні.
Дата відповіді: 13.06.2022 12:58
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 7050f3f9265441f2a6752c9de4fecfa6
Дата опублікування: 10.06.2022 09:23
Опис: Шановний Замовник. Вами встановлено вимогу до учасників: "- довідку в довільній формі із зазначенням посад, прізвищ та ініціалів працівників кваліфікованого інженерно-технічного складу, в кількості не менше 10 осіб та досвідом роботи не менше 5 років, включно з електромонтерами не менше 5 розряду.". Дана вимога є дискримінаційною, та такою що не відповідає чинному законодавству України, оскільки ліцензійними вимогами непередбачена така кількість працівників. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування, будемо змушені звернутися зі скаргою до відповідних органів.
Відповідь: Дякую за звернення! Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 13.06.2022 12:57