-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Експертне обстеження (технічне діагностування, огляд та випробування) котлів
Завершена
163 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 630.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 630.00 UAH
Період уточнення:
09.06.2022 15:22 - 16.06.2022 15:12
Відповідь надана
Щодо внесення змін до вимог до участників тендера
Номер:
b46c6a03d3b148369d4904142e70a4b5
Дата опублікування:
14.06.2022 18:48
Опис:
Звертаємо Вашу увагу на те, що з 01.05.2022 р. вступили в дію зміни до постанови кабінету міністрів №687 від 26.05.2004 р. які були затверджені Постановою КМ N 319 від 07.04.2021.
Для роз'яснення та неправильного вживання термінів та визначень Державна служба України з питань праці на своєму офіційному сайті оприлюднила роз'яснення що до вказаних змін вПостанову КМ №687 від 26.05.2004 р. Цитата:
До уваги спеціалізованих та експертних організацій
02 травня 2022
01.05.2022 набрали чинності зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, затверджені постановою КМУ від 07.04.2021 № 319.
Змінами, зокрема, передбачено оновлення визначень експертних та спеціалізованих організацій, які проводять технічний огляд, випробування та/або експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та розподіл сфер їх діяльності і виключення норм щодо проведення технічних оглядів уповноваженими організаціями.
Вимоги щодо компетентності зазначених експертних та спеціалізованих організацій встановлюватимуться Міністерством економіки України.
На сьогодні розроблено, проект акта, яким встановлюються вимоги до експертних і спеціалізованих організацій та який перебуває на етапі погодження.
Наразі вимоги до спеціалізованих та експертних організацій затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09.2007 № 195, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за № 1247/14514 (далі – наказ № 195).
Враховуючи зазначене, суб’єкти господарювання, які відповідають вимогам наказу № 195, до набрання чинності наказу Мінекономіки, яким будуть затверджені оновлені вимоги, вважаються такими, що спроможні провадити діяльність щодо огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. (Кінець цитати)
Згідно вимог Постанови КМ №1107 від 26.10.2011 р., та Наказу Держгірпромнагляду №195 від 03.09.2007 р. для виконання робіт з експертного обстеження об'єктів підвищеної небезпеки законодавством України передбачено отримання Дозвілу у встановленому в ПКМ №1107 від 26.10.2011 р порядку на проведення наступних робіт: Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Наявність Дозвілу є достатьнім для виконання вищезазначених робіт.
Вимога одного із участників тендеру мати акредетацію НААУ по ДСТУ EN ISO/IEC 17020 «Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування» для виконання робіт з експертного обстеження об'єктів підвищеної небезпеки е неправомірною, та не передбаченою чинним законодавством на теперішній час.
Вимагаемо її не розглядати.
Відповідь:
КП «ЖТКЕ» Житомирської міської ради у «Технічних вимогах» не ставило необхідність мати акредитацію ДСТУ EN ISO/IEC 17020. Уважно читайте документи тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
15.06.2022 15:05
Відповідь надана
Вимога
Номер:
3deb3e7990fc4e3cb9023731fa04ec9d
Дата опублікування:
14.06.2022 17:46
Опис:
Будь ласка, ящо ви наполягаєте на участі експерта технічного з аудиту системи охорони праці приведіть у відповідність техничні вимоги і назву тендера тому що, вказані технічні вимоги і назва тендера передбачають виконання робіт згідно з Постановою Кабінета міністрів України №687 від 26.05.2004 року, а саме виконання експертного обстеження (технічне діагностування, огляд та випробування) котлів.
В ПКМУ №687 вказано:
- експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне
діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки;
- експертне обстеження (технічне діагностування) - комплекс робіт з визначення технічного стану, умов і строку подальшої
безпечної експлуатації устатковання з урахуванням режиму роботи, а також визначення потреби у проведенні ремонту, модернізації, реконструкції або виведенні з експлуатації (далі - експертне обстеження)
- технічний огляд та/або експертне обстеження устатковання проводять атестовані в установленому порядку фахівці
спеціалізованої та експертної організації.
ПОРЯДОК атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки затверджений наказом Держгірпромнагляду 20.12.2006 N 16 зі змінами - НАКАЗ МінСоцПолітики від 29.05.2018 № 785.
В цому Порядку наведено:
2. Терміни, що використовуються у цьому Порядку, мають такі значення:
- експерт технічний з промислової безпеки - атестований фахівець, який має підготовку з питань проведення технічних оглядів та/або експертних обстежень та отримав право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження
4. Підготовка експертів технічних з промислової безпеки здійснюється за напрямами відповідно до Переліку напрямів діяльності експертів технічних з промислової безпеки державних експертно-технічних центрів, що належать до сфери управління Державної служби України з питань праці,
Одним із напрямком якого є:
8. Проведення технічного огляду та/або експертного обстеження об'єктів котлонагляду:
1) котлів;
2) посудин, що працюють під тиском;
3) трубопроводів пари та гарячої води.
Експерт технічний з аудиту системи охорони праці виконує роботи згідно вимог Постанові Кабінету міністрів України №1107 від 26.10. 2011 р, "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки"в якой наведено:
п.3. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
- висновок експертизи - документ, який складається експертною організацією за результатами проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання за формою, розробленою Держпраці і затвердженою в установленому порядку, містить інформацію про відповідність (невідповідність) об'єкта експертизи вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки і на підставі якого приймається рішення щодо видачі дозволу;
- експертні організації - експертно-технічні центри, що належать до сфери управління Держпраці, або незалежні експертні організації, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці та мають підтверджену компетенцію для інспекційної діяльності у сфері охорони праці відповідно до законодавства.
Ви наполягаєте на тому, щоб в заявлених Вами в тендері роботах приймав участь фахівець (експерт технічний з аудиту системи охорони праці) який не має права виконувати ці роботи, також не має права оформлювувати та підписувати Висновок експертизи з експертного обстеження об'єкта підвищеної небезпеки (котлоагрегата), тобто не має відношення до видів робіт які наведені в тендері.
Тому вимога мати в штаті експертної організації яка проводить експертне обстеження об'єктів підвищеної небезпеки експерта технічний з аудиту системи охорони праці є не сумісна з видами робіт заявленими в тендері, не відповідає вимогам чинного законодавства в сфері експертнгого обстеження об'єктів підвищеної небезпеки.
Вимагаємо її скасувати, або привести назву тендера і види робіт заявлені в ньому до Ваших вимог, а саме ключити такі види робіт, які має право, згідно Постанові Кабінету міністрів України №1107 від 26.10. 2011 р., виконувати експерт технічний з аудиту системи охорони праці. В противному випадку ми будемо вимушені подати скаргу на умови проведення тендеру.
Відповідь:
Аудит охорони праці - це кваліфікована оцінка відповідності умов праці на підприємстві вимогам Закону України «Про охорону праці» та його підзаконних актів. Оцінка відповідності умов праці на підприємстві проводиться для:
• безпечності технологічних процесів, машин, механізмів, устаткування та інших засобів виробництва;
• наявності, актуальності, фаховості та періодичності проведення на підприємстві перевірок (оглядів і опосвідчень) стану охорони праці;
• практичних знань працівників з охорони праці та пожежної безпеки;
• знань і навичок керівного персоналу щодо забезпечення виконання вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці;
• стану наявних засобів колективного і індивідуального захисту, що використовуються працівниками;
• дотримання санітарно-побутових умов та інше.
Таким чином, зміна у назві тендеру і відповідності технічних вимог ніяким чином не впливає на необхідність залучення експерта технічного з аудиту системи охорони праці, а навпаки збільшує нашу впевненість у якості проведення замовлених робіт, та стабільного функціонування нашого підприємства.
Дата відповіді:
15.06.2022 15:04
Відповідь надана
Щодо внесення змін до вимог предмета закупівлі
Номер:
329f34e8f7ac4da49d4c1219285b9f2c
Дата опублікування:
14.06.2022 16:09
Опис:
Щодо внесення змін до вимог предмета закупівлі
Повідомляємо, що Учасник, має намір взяти участь у даній закупівлі, на підставі атестату НААУ ДСТУ EN ISO/IEC 17020. Згідно якого підприємство виконує експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва; технічний огляд, випробування та експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; експертне обстеження (аудит) систем управління охороною праці, здійснення експертної оцінки стану охорони праці та безпеки промислового виробництва.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що з 01.05.2022р. вступили в дію зміни до постанови кабінету міністрів №687. У відповідності до чинних змін будь-які роботи з діагностування має право виконувати експертна організація, яка має акредитацію НААУ по ДСТУ EN ISO/IEC 17020 «Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування» (Експертна організація – незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог встановлених Мінекономіки»).
Замовником встановлено вимогу до предмета закупівлі щодо надання Учасником – Копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015. Повідомляємо що система якості ДСТУ EN ISO/IEC 17020 включає в себе ДСТУ ISO 9001:2015. Просимо внести зміни до вимог предмету закупівлі щодо надання Учасниками Копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 або Копії атестату про акредитацію НААУ по ДСТУ EN ISO/IEC 17020.
Вимога щодо наявності прибору ТУЗ-2 на балансі підприємства є дискримінаційною та необгрунтованою, оскільки ультразвуковий контроль товщини стінок котлових труб можна виконувати іншими ультразвуковими товщиномірами. Просимо внести зміни до даного пункту.
Відповідь:
Стандарт ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 містить вимоги до компетентності органів, які здійснюють інспектування, а також до неупередженості та узгодженості їхньої інспекційної діяльності. Цей стандарт поширюється на діяльність органів з інспектування, робота яких може охоплювати перевірку матеріалів, продукції, устаткування, підприємств, процесів, робочих методик або послуг, а також визначення їхньої відповідності вимогам та подальше звітування про результати цієї діяльності клієнтам. У той же час стандарт ISO 9001:2015 передбачає впровадження менеджменту якості для організації стратегічних рішень, які можуть допомогти покращити її показники діяльності і створити надійну основу для ініціатив щодо її сталого розвитку. Таким чином, поєднувати ці два стандарти ні у якому разі неможливо, тому що вини переслідують різні цілі і методи їх досягнення, хоча деякі положення цих стандартів можуть на перший погляд перекликатись.
Дата відповіді:
15.06.2022 15:04
Відповідь надана
Вимога що до використання приладу ТУЗ-2
Номер:
6b763a3305c5412ead5b38ced4c1525d
Дата опублікування:
13.06.2022 14:55
Опис:
Ультразвуковий товщиномір ТУЗ-2 не є якимось унікальним пристроєм з унікальними, властивими тільки йому характеристиками. На ринку ультразвукових приладів для контролю товщини металу є достатьно велика кількість приборів як вітчизняного, так і імпортного виробництва (УТ-1М-СТ, УТ-1М-IP, УТ-2А із А-скануванням компанії Новотест, Україна; УТ-507, УТ-516, УТ-98 "СКАТ" компанії "Діагноститка та Контроль" Україна, MMX-6 (DAKOTA ULTRASONICS), США; OLYMPUS 38DL, 45MG, Японія та інші) які не поступаються, а в більшості переважають за технічними характеристиками прилад ТУЗ-2.
Тому вважаємо вимогу мати тільки ультразвуковий товщиномір - дескримінаційною, та не відповідною до честного проведення торгів.
Якщо вам так подобається прилад ТУЗ-2, то вкажіть, що вимірювання товщини металу елементів котлоагрегатів повинно проводитись приладом з технічними характеристиками не нижче ніж у прилада ТУЗ-2, та наведіть будь ласка ці характеристики, або обгрунтуйте які унікальні характеристики є у прилада ТУЗ-2, яким не відповідають всі інші прилади для ультразвукової товщинометрії металу.
Відповідь:
Вимірювання товщини металу елементів котлоагрегатів повинно проводитися приладом з технічними характеристиками не нижче ніж у приладу ТУЗ-2, замовником будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
14.06.2022 15:34
Відповідь надана
Вимога
Номер:
33d5ae9f18804d5e9f2b3fee3bb59146
Дата опублікування:
13.06.2022 14:31
Опис:
Ваша відповід на Вимогу щодо обов'язкової наявності в штаті експерта технічного з аудиту системи охорони праці при проведенні експертного обстеження котлоагрегатів не є обгрунтовною.
Поперше, наголошую, що завданням Тендеру передбачено проведення саме6 експертне обстеження котлоагрегату, а не системи охорони праці вашого підприємства.
По друге, ексертне обстеження об'єктів підвищеної небезпеки виконється на підставі ПКМ України №687 від 24.05.2004 р. Де зазначено:
"25. Експертне обстеження устатковання проводиться у кілька
етапів:
вивчення експлуатаційних, конструкторських (проектних) і
ремонтних документів (у разі наявності);
аналіз умов та режимів експлуатації;
розроблення та узгодження програми робіт з експертного
обстеження;
проведення огляду;
проведення неруйнівного контролю;
визначення механічних характеристик, хімічного складу
матеріалів, проведення металографічних досліджень, випробування на
міцність та інших видів випробувань, дослідження в
напружено-деформованому стані та вибору критеріїв граничного
технічного стану, якщо це передбачено нормативно-правовими актами
з охорони праці або організаційно-методичними чи експлуатаційними
документами;
здійснення розрахунково-аналітичних процедур оцінки та
прогнозування технічного стану, що включають розрахунок режимів
роботи;
визначення залишкового ресурсу устатковання. "
При проведенні аналізу умов та режимів експлуатації в тому числі проводиться перевірка безпечної експлуатації, технічного обслуговування та ремонтів обладнання (наявність Дозвілу/ів на на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, накази про призначеня відповідальних працівників, накази про призначення обслуговуючого персоналу, положення про навчання з охорони праці та інші документи що підтвержують можливість безпечно експлуатувати об'єект Замовником).
Зазначу, що всі вищеназвані роботи входять до програми експертного обстеження об'єкта підвищеної небезпеки (котлоагрегата) та не потребують у складі експертної комісії експерт технічний з проведення експертного обстеження (аудиту) систем управління охороною праці, здійснення експертної оцінки стану охорони праці та безпеки промислового виробництва.
Дотримання вимог Охорони праці є обов'зковим не тільки при проведенні експертного обстеження, а й взагали при експлуатації об'єекта підвищеної небезпеки постійно.
Відповідь:
У вашому питанні на нашу вимогу вами зазначено, цитата «Дотримання вимог Охорони праці є обов’язковим не тільки при проведені експертного обстеження, а й взагалі при експлуатації об’єкта підвищеної небезпеки постійно.» тому КП «ЖТКЕ» Житомирської міської ради вважає, що цей принцип, як об’єкту критичної інфраструктури вимагає залучення експерта технічного з аудиту системи охорони праці.
Дата відповіді:
14.06.2022 15:37
Відповідь надана
Вимога
Номер:
0bd8dea492fb42a9a36ca461b7ec0aaa
Дата опублікування:
10.06.2022 13:19
Опис:
В технічних вимогах до Тендеру зазначено, що в штаті виконавця повинен бути експерт технічний з проведення експертного обстеження (аудиту) систем управління охороною праці, здійснення експертної оцінки стану охорони праці та безпеки промислового виробництва.
Ця вимога невідповідае роботам, заявленим в Тендері та технічних вимогах, а саме проведення експертного обстеження (технічного диагностування) котлів. Вказані роботи виконуються на підставі Постанови Кабінету міністрів України №687 від 26.05.2004 року (редакція від 07.04.2021 року). Вказані види робіт виконуються спеціалістами яки пройшли навчання та атестацію, або переатестацію ГНМЦ Держпраці, та отримали посвідцення - "Експерт технічний з промислової безпеки з проведення технічного огляду та/або експертного обстеження котлів, посудин працюючих під тиском, трубопроводів пари та гарячої води".
Прошу видалити вимогу, що в штаті виконавця повинен бути експерт технічний з проведення експертного обстеження (аудиту) систем управління охороною праці, здійснення експертної оцінки стану охорони праці та безпеки промислового виробництва як таку, що не не має відношення до робіт вказаних в тендері та технічних вимогах.
Відповідь:
Експерт технічний з проведення експертного обстеження (аудиту) систем управління охороною праці - повинен бути в штаті тому, що це побічно відноситься до предмету закупівлі, адже для правильної роботи котлоагрегату потрібно дотримуватись правил охорони праці.
Дата відповіді:
13.06.2022 11:27
Відповідь надана
Вимога
Номер:
77dffaf6e2304c1ebba2976692b7ced8
Дата опублікування:
10.06.2022 12:01
Опис:
Вимога Замовника закупівель вказаная в п.4
Додатка №1 Вимог до Предмета Закупівлі на рахунок забезпечення саме прибором ТУЗ -2 для забезпечення ультразвукового контролю товщини стінок котлових труб , вважаємо діскрімінаційной по відношенню до всіх Учасників закупівли. Просимо внести правку в даний пункт , а саме, забезпечення ультразвуковим прибором для ультразвукового контролю товщини стінок котлових труб .
Відповідь:
Наше підприємство працює у сфері теплопостачання міста теплом, тому ми рахуємо, що для забезпечення безпечної та безперебійної роботи котлоагрегатів і в цілому підприємства може забезпечити тільки контроль пробором ТУЗ-2.
Дата відповіді:
13.06.2022 11:26