-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фотохімікати (код НК 024:2019: 58649 - Поживний агар живильне середовище ІВД; 33352 - Культурне середовище, селективне / диференційоване; 33353 - Культурне середовище, селективне / недиференційоване; 58639 - Агар Мюллера-Хинтона для дослідження антимікробної чутливості живильне середовище ІВД; 58669 - Цитратний агар Сіммонса для Enterobacteriacae живильне середовище ІВД; 61627 - Агар для Enterobacteriaceae живильне середовище ІВД; 58661 - Бульйон Сабуро для культивування грибів живильне середовище ІВД; 58650 - Поживний бульйон живильне середовище ІВД; 58545 - Агар з сульфитом вісмуту для Salmonella spp. живильне середовище ІВД; 58662 - Агар для Salmonella / Shigella spp. живильне середовище ІВД; 58679 - Бульйон з тіогліколятом живильне середовище ІВД; 33359 - Набір для диференціювання та ідентифікації Enterobacteriaceae; 30642 - Середовище для вирощування бактерій; 41144 - Реагент для мікробіологічного тесту на здатність ферментувати маніт IVD; 38667 - Реагент для мікробіологічного тесту на споживання мальтози IVD; 42737 - Реагент для мікробіологічного тесту на продукцію коагулази, IVD; 33361 - Комплект для ідентифікації неферментаторів глюкози; 58639 - Агар Мюллера-Хинтона для дослідження антимікробної чутливості живильне середовище ІВД; 58546 - Агар з жовч-ескулін / азидом для Enterococcus spp. живильне середовище ІВД; 37755 - Комплект для ідентифікації Корінебактеріум; 53590 - Сечовина (Urea) IVD, реагент; 58605 - Антимікробна чутливість загальна живильне середовище ІВД; 43344 - Чашка Петрі, для тканинної культури)
Торги відмінено
260 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 302.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 302.50 UAH
Період уточнення:
03.06.2022 15:07 - 10.06.2022 00:00
Відповідь надана
По гар листам
Номер:
175ebb5c81c241fa92e2d62dac2400cd
Дата опублікування:
08.06.2022 21:52
Опис:
Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не
передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних
осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів,
що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі
фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її
відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами Українизаборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю,згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено,
що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та
призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні
закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Гарантійного лист від виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і
суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від
25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського
кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у
виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання
прибутку. Встановлення вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника обмежує коло
можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із
виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму
із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно
здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче
законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури
виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час
виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації
про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
ВРАХОВУЮЧИ ВСЕ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, повідомляємо, що юридична особа або
фізична особа підприємець, яка веде підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом,
реалізує та рекламує продукцію, згідно своїх повноважень, виступає представником виробника.
Крім того у Замовника відсутні правові механізми встановлювати, стверджувати або
заперечувати те, що учасник являється або не є представником виробника. Тобто, гарантійного
листа від виробника – це документ, який не має жодної юридичною сили та не несе ніякої
гарантії, адже такий лист не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
Висновок Замовника, що гарантійний лист від виробника – є гарантією постачання якісного
товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного
учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях
закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується документами
(декларацією про відповідність, сертифікатами відповідності\якості), посиланням з сайту
виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними
технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність
запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів,
підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та
пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів,
чинних на момент подачі пропозиції додані до пропозиції Учасника.__
Відповідь:
Уповноважена особа розглянула Ваше питання та повідомляє наступне.
Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він, в свою чергу, від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Адже саме гарантійним листом, виданого відповідним виробником, забезпечується та підтверджується висока якість товару, а також дотримання термінів його придатності.
У разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем, пов'язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа, виданого виробником, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель в межах чинного законодавства України. Жодним чином не порушуються загальні принципи закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників.
У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло учасників не обмежується і кожен учасник може запропонувати свої пропозиції в межах закону. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника, відноситься до його ризиків.
В черговий раз наголошуємо, що жоден учасник не може здійснювати тиск на Уповноважену особу з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Таким чином, вимога надання гарантійного листа виробника підтверджує можливість поставки товару згідно предмету даної закупівлі належної якості та в терміни, визначені Замовником та відповідає принципам здійснення публічних закупівель та не сприяє дискримінації потенційних учасників закупівлі.
Дата відповіді:
13.06.2022 21:45
Відповідь надана
По запитанню до закупівлі
Номер:
e3a823d5abd944498cd5d20640bfc715
Дата опублікування:
06.06.2022 17:58
Опис:
Уповноважена особа не працює, чи відповідать до 10.06 не треба, щоб не запитали ще ? У всіх до одного закупівлях виписані вимоги під заздалегідь визначенного переможця.--хто небудь в лікарні контролює цю сітуацію?
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику!
Відповідно п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (зі змінами та доповненнями) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього ж Закону. Замовник діє в межах та у спосіб визначені чинним законодавством. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
09.06.2022 17:55
Відповідь надана
по мтв
Номер:
72165ea7b07a470fbf5efbb8f7dbe3e9
Дата опублікування:
03.06.2022 16:59
Опис:
Уповноважена особа! Як вам вдається забронювати всі аукціони-неможливо оформити жодного гар листа. Такі безвідповідальні співробітники, напевно, ніким не контролюються, прошу видалити з вимог до закупівлі надання гар листа виробника.Формальної відповіді писати не треба.
Відповідь:
Звернення щодо видалення, на думку автора, дискримінаційної умови тендерної документації, а саме видалення вимоги надання гарантійного листа виробника розглянуто та повідомляємо наступне.
Згідно з ч.3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога про надання учасниками гарантійних листів є багаторічною практикою багатьох медичних закладів в Україні. Внесення зазначеної вимоги до тендерної документації спрямовано на забезпечення реального виконання учасниками, які надають свої пропозиції, умов укладених договорів. Дана вимога до учасників є необхідною та правомірною з огляду на практику недопоставок товару, поставок неналежної якості товару певними суб’єктами господарювання. Адже неналежне виконання укладених договорів може призвести до негативних наслідків, що є невиправданими та недопустимими при поставці зазначеного товару. Саме тому Замовнику необхідне надання учасниками торгів додаткових гарантій виконання майбутніх поставок товарів від виробників чи офіційних представників, що підтверджує, що учасник належним чином виконає умови договору та поставить зазначений товар у необхідній кількості та якості, зі строками придатності, визначених тендерною документацією. Жодних обмежень щодо суб’єктів господарювання від яких учасник може отримувати зазначений гарантійний лист в тендерній документації не встановлено.
Таким чином, вимога про надання учасником гарантійного листа виробника або його представника, що підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників. Крім того, Ваше твердження, що у всіх до одного закупівлях виписані вимоги під заздалегідь визначеного переможця є неправдивим і носить характер припущення, або навіть умисного викривлення ситуації. Замовник не обмежує коло учасників, діє виключно в межах Закону України “Про публічні закупівлі” та чинного законодавства України. З огляду на вищевикладене, Ваша вимога про видалення з вимог до закупівлі надання гарантійного листа виробника не підлягає задоволенню.
Дякуємо за звернення, а також наголошуємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника та диктувати умови закупівлі. Замовник діє в межах та у спосіб визначені чинним законодавством.
Дата відповіді:
08.06.2022 16:38