• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 (CPV) 33124120-2— Ультразвукові діагностичні прилади – 1 шт.(система)

ДК 021-2015 (CPV) 33124120-2— Ультразвукові діагностичні прилади – 1 шт.(система)

Торги не відбулися

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 25.09.2017 08:44 - 21.11.2017 15:00
Відповідь надана

Стосовно вимог Тендерної документації

Номер: f457fd9a8dce4765b582e37e1423b1a6
Дата опублікування: 29.09.2017 18:05
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику. Ознайомлюючись з Вашою відповіддю на наше звернення, складається враження, що ВИ ДУЖЕ ТУРБУЄТЕСЬ за кожного громадянина/пацієнта, який обслуговується Вашим закладом «Адже від встановлення правильності/достовірності діагнозу, точність, достовірність якого в більшості випадків залежить саме від ефективності приладів, які досліджують певний хворий орган людини, залежить і ефективність (якість) лікування пацієнта, надання йому кваліфікованої медичної допомоги, що в свою чергу поєднується, наприклад, з базовим для медицини (медичних працівників) Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», відповідно до якого: «Кожний громадянин України має право на охорону здоров'я, що передбачає: кваліфіковану медичну допомогу, достовірну та своєчасну інформацію про стан свого здоров'я…» (стаття 6 Закону). Для Київської міської клінічної лікарні № 7 пріоритетом також є «ефективність» лікування та встановлення достовірності діагнозу для пацієнтів лікарні від чого залежить подальший рівень надання пацієнтам кваліфікованої допомоги.» Але при цьому, Ви своїми вимогами тендерної документації, які прописані тільки під одну конкретну модель ультразвукової системи - Модель: S20 Exp. з датчиками С353, L752, 6V3, виробника: SONOSCAPE MEDICAL CORP, ПОЗБАВЛЯЄТЕ своїх пацієнтів права отримати КВАЛІФІКОВАНУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ, яка гарантована Конституційними правами громадянина України. І при цьому порушуєте основні принципи здійснення закупівель, визначені Законом України «Про Публічні закупівлі», статті 3, пункт 1 Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми, як потенційний учасник, не диктуємо свої Вимоги, а хочемо скористатись своїм законним правом взяти участь в даній процедурі закупівель та запропонувати аналогічний товар. Ви маєте право «самостійно вирішувати питання свого матеріально-технічного забезпечення.» (з дотриманням основного правила – максимальної ефективності…), але розпоряджаючись коштами платників податків/пацієнтів не маєте права порушувати законодавство у здійсненні публічних закупівель, фактично позбавляючи права всіх інших виробників/офіційних представників запропонувати своє обладнання для надання кваліфікованої допомоги платників податків. Згідно положень частини 3 статті 5 ЗУ, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Положеннями частини 3 статті 11 ЗУ, визначено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників. Разом з тим застосовані дискримінаційні вимоги в Додатку 4 ТД «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДК 021-2015 (CPV) 33124120-2— Ультразвукові діагностичні прилади – 1 шт.(система)» зазначаються технічні характеристики до: • Стаціонарний кольоровий цифровий ультразвуковий сканер.(система) сукупність яких відповідає тільки параметрам одного виробника, а саме: SONOSCAPE MEDICAL CORP. (Модель: S20 Exp та датчики С353, L752, 6V3). Перелік вимог по технічним характеристикам обмежує потенційне коло учасників і являється дискримінаційним. Нижчезазначені технічні вимоги та параметри до: - Стаціонарний кольоровий цифровий ультразвуковий сканер.(система) • Вбудована в УЗ-сканер батарея Даний параметр є дискримінаційним і обмежує коло учасників. В сукупності з іншими зазначеними характеристиками дана вимога обмежує коло учасників до одного виробника, а саме: SONOSCAPE MEDICAL CORP. (Модель: S20 Exp та датчики С353, L752, 6V3) Вимога видалити даний показник. • Час роботи в режимі сканування від батареї, не менше 120 хвилин Даний параметр є дискримінаційним і обмежує коло учасників. Даний параметр є в системах виробництва SONOSCAPE MEDICAL CORP. Вимога видалити даний показник. • Режим compound (УЗ томографія) Даний параметр у інших виробників наявний при використанні спеціалізованих датчиків. Вимога видалити даний показник. • Режим колірної соноеластографії в реальному часі Даний параметр є дискримінаційним і обмежує потенційне коло учасників. В сукупності з іншими зазначеними характеристиками дана вимога є дискримінаційною та звужує потенційне коло учасників до одного виробника, а саме: SONOSCAPE MEDICAL CORP. (Модель: S20 Exp та датчики С353, L752, 6V3) Вимога видалити даний показник. • Конвексний датчик С353 наявність, 192 елементів з діапазоном частот не гірше 2-6,8 (+/- 0,5) МГц, радіус не більше 55 мм, глибина сканування, що не менше 40 см В сукупності з іншими зазначеними характеристиками до конвексного датчика дані вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників до однієї моделі датчика - С353 виробництва: SONOSCAPE MEDICAL CORP. Навіть в характеристиках зазначено дискримінаційну вимогу, а саме ЧІТКО зазначено модель датчика Вимога змінити дані показники на: конвексний датчик 128 елементів з діапазоном частот не гірше 2-5,0 МГц, радіус не менше 55 мм, глибина сканування не менше 33 см • Лінійний датчик L752 наявність, 256 елементів з діапазоном частот не гірше 4-16 (+/- 0,5) МГц, апаратура не менше 52 мм В сукупності з іншими зазначеними характеристиками до лінійного датчика дані вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників до однієї моделі датчика - L752 виробництва: SONOSCAPE MEDICAL CORP. Навіть в характеристиках зазначено дискримінаційну вимогу, а саме ЧІТКО зазначено модель датчика. Вимога змінити дані показники на: лінійний датчик 128 елементів з діапазоном частот не гірше 4-12,0 (+/- 0,5)МГц, апертура не менше 40 мм. • Внутрішньопорожнинний мікроконвексний датчик 6V3 наявність, 192 елементів з діапазоном частот не гірше 3-15 (+/- 0,5) МГц, кут огляду не менше 200 градусів В сукупності з іншими зазначеними характеристиками до лінійного датчика дані вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників до однієї моделі датчика – 6V3 виробництва: SONOSCAPE MEDICAL CORP. Навіть в характеристиках зазначено дискримінаційну вимогу, а саме ЧІТКО зазначено модель датчика Вимога змінити дані показники на: внутрішньопорожнинний мікроконвексний датчик, 128 елементів з діапазоном частот не гірше 4-10 (+/- 0,5) МГц, кут огляду не менше 168 градусів. • Тендерна документація складена з дискримінаційними вимогами під ультразвукову систему- Модель: S20 Exp. з датчиками С353, L752, 6V3, виробника: SONOSCAPE MEDICAL CORP. В тендерній документації не зазначено, що при наявності посилання на конкретного виробника, вважати за еквівалент. При цьому в ТД вказані моделі конкретних датчиків, що є дискримінацією та обмежує потенційне коло учасників Вимога Внести зміни до Додатку 4 Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ». На підставі наведеного, ПРОСИМО: 1. Привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, врахувати пропозиції та внести відповідні зміни до неї. 2. Внести зміни до Додатку 4 Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ».
Відповідь: Тендерний комітет Київської міської клінічної лікарні № 7 розглянув запитання по закупівлі – 2017-09-255-000030-с, на яке зауважує наступне. Як випливає зі статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із ключових принципів здійснення закупівель є принцип максимальної економії та ефективності. Досить часто пріоритетною складовою такого принципу («максимальна економія та ефективність») є ефективність, бо від неї залежить якість. Адже можна зекономити, але потім неможливо буде досягти бажаного результату і в результаті, реальні витрати будуть значно більші ніж при первинній «максимальній економії». Така ситуація і в медицині, особливо коли мова йде за здоров’я і життя пацієнтів. Адже від встановлення правильності/достовірності діагнозу, точність, достовірність якого в більшості випадків залежить саме від ефективності приладів, які досліджують певний хворий орган людини, залежить і ефективність (якість) лікування пацієнта, надання йому кваліфікованої медичної допомоги, що в свою чергу поєднується, наприклад, з базовим для медицини (медичних працівників) Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», відповідно до якого: «Кожний громадянин України має право на охорону здоров'я, що передбачає: кваліфіковану медичну допомогу, достовірну та своєчасну інформацію про стан свого здоров'я…» (стаття 6 Закону). Для Київської міської клінічної лікарні № 7 пріоритетом також є «ефективність» лікування та встановлення достовірності діагнозу для пацієнтів лікарні від чого залежить подальший рівень надання пацієнтам кваліфікованої допомоги. Враховуючи вище наведене, вносяться визначені у запитанні зміни до додатку ТД «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» частково, так як «Технічне завдання», яке визначено в ТД Замовником, визначене в першу чергу в інтересах пацієнтів КМКЛ № 7 з метою встановлення пацієнтам достовірного діагнозу від якого залежатиме подальша ефективність лікування пацієнтів, (а значить їхнє здоров’я і навіть життя. А Ваші вимоги – внести зміни до додатку ТД «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» є, на нашу думку, ніщо інше як диктатом з Вашої сторони, що до того ж суперечить ст.19 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», відповідно до якої: «Всі заклади охорони здоров'я мають право самостійно вирішувати питання свого матеріально-технічного забезпечення.» (з дотриманням основного правила – максимальної ефективності…)
Дата відповіді: 03.10.2017 15:58
Відповідь надана

Стосовно вимог тендерної документації

Номер: 76b4046c5d37401dab109f47b04e062a
Дата опублікування: 29.09.2017 12:40
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику. Ознайомлюючись з Вашою відповіддю на наше звернення, складається враження, що ВИ ДУЖЕ ТУРБУЄТЕСЬ за кожного громадянина/пацієнта, який обслуговується Вашим закладом «Адже від встановлення правильності/достовірності діагнозу, точність, достовірність якого в більшості випадків залежить саме від ефективності приладів, які досліджують певний хворий орган людини, залежить і ефективність (якість) лікування пацієнта, надання йому кваліфікованої медичної допомоги, що в свою чергу поєднується, наприклад, з базовим для медицини (медичних працівників) Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», відповідно до якого: «Кожний громадянин України має право на охорону здоров'я, що передбачає: кваліфіковану медичну допомогу, достовірну та своєчасну інформацію про стан свого здоров'я…» (стаття 6 Закону). Для Київської міської клінічної лікарні № 7 пріоритетом також є «ефективність» лікування та встановлення достовірності діагнозу для пацієнтів лікарні від чого залежить подальший рівень надання пацієнтам кваліфікованої допомоги.» Але при цьому, Ви своїми вимогами тендерної документації, які прописані тільки під одну конкретну модель ультразвукової системи - Модель: S20 Exp. з датчиками С353, L752, 6V3, виробника: SONOSCAPE MEDICAL CORP, ПОЗБАВЛЯЄТЕ своїх пацієнтів права отримати КВАЛІФІКОВАНУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ, яка гарантована Конституційними правами громадянина України. І при цьому порушуєте основні принципи здійснення закупівель, визначені Законом України «Про Публічні закупівлі», статті 3, пункт 1 Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми, як потенційний учасник, не диктуємо свої Вимоги, а хочемо скористатись своїм законним правом взяти участь в даній процедурі закупівель та запропонувати аналогічний товар. Ви маєте право «самостійно вирішувати питання свого матеріально-технічного забезпечення.» (з дотриманням основного правила – максимальної ефективності…), але розпоряджаючись коштами платників податків/пацієнтів не маєте права порушувати законодавство у здійсненні публічних закупівель, фактично позбавляючи права всіх інших виробників/офіційних представників запропонувати своє обладнання для надання кваліфікованої допомоги платників податків.
Відповідь: Тендерний комітет Київської міської клінічної лікарні № 7 розглянув запитання по закупівлі – 2017-09-255-000030-с, на яке зауважує наступне. Як випливає зі статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із ключових принципів здійснення закупівель є принцип максимальної економії та ефективності. Досить часто пріоритетною складовою такого принципу («максимальна економія та ефективність») є ефективність, бо від неї залежить якість. Адже можна зекономити, але потім неможливо буде досягти бажаного результату і в результаті, реальні витрати будуть значно більші ніж при первинній «максимальній економії». Така ситуація і в медицині, особливо коли мова йде за здоров’я і життя пацієнтів. Адже від встановлення правильності/достовірності діагнозу, точність, достовірність якого в більшості випадків залежить саме від ефективності приладів, які досліджують певний хворий орган людини, залежить і ефективність (якість) лікування пацієнта, надання йому кваліфікованої медичної допомоги, що в свою чергу поєднується, наприклад, з базовим для медицини (медичних працівників) Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», відповідно до якого: «Кожний громадянин України має право на охорону здоров'я, що передбачає: кваліфіковану медичну допомогу, достовірну та своєчасну інформацію про стан свого здоров'я…» (стаття 6 Закону). Для Київської міської клінічної лікарні № 7 пріоритетом також є «ефективність» лікування та встановлення достовірності діагнозу для пацієнтів лікарні від чого залежить подальший рівень надання пацієнтам кваліфікованої допомоги. Враховуючи вище наведене, вносяться визначені у запитанні зміни до додатку ТД «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» частково, так як «Технічне завдання», яке визначено в ТД Замовником, визначене в першу чергу в інтересах пацієнтів КМКЛ № 7 з метою встановлення пацієнтам достовірного діагнозу від якого залежатиме подальша ефективність лікування пацієнтів, (а значить їхнє здоров’я і навіть життя. А Ваші вимоги – внести зміни до додатку ТД «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» є, на нашу думку, ніщо інше як диктатом з Вашої сторони, що до того ж суперечить ст.19 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», відповідно до якої: «Всі заклади охорони здоров'я мають право самостійно вирішувати питання свого матеріально-технічного забезпечення.» (з дотриманням основного правила – максимальної ефективності…)
Дата відповіді: 29.09.2017 15:54
Відповідь надана

Стосовно вимог Тендерної документації

Номер: 9e0b0200ac314bb48223296e041893b3
Дата опублікування: 27.09.2017 13:02
Опис: У відповідності до тендерної документації (далі – ТД) на закупівлю: ДК 021-2015 (CPV) 33124120-2— Ультразвукові діагностичні прилади – 1 шт.(система), та на підставі частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутись до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель. Відповідно до частини 2 статті 23 ЗУ, Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до ТД. Статтею 3 ЗУ, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників. Згідно положень частини 3 статті 5 ЗУ, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Положеннями частини 3 статті 11 ЗУ, визначено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників. Разом з тим Вами, застосовані дискримінаційні вимоги в Додатку ТД «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДК 021-2015 (CPV) 33124120-2— Ультразвукові діагностичні прилади – 1 шт.(система)» : Стаціонарний кольоровий цифровий ультразвуковий сканер (система), сукупність яких відповідає тільки параметрам однієї моделі ультразвукової системи- Модель: S20 Exp. з датчиками С353, L752, 6V3, виробника: SONOSCAPE MEDICAL CORP. Дана процедура закупівлі є повторною, та оголошена з тими технічними вимогами що і попередня ( Ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-20-000024-a), в якій два учасники - ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП" та ТОВ «Укр трейд альянс», подали свої пропозиції саме на Модель: S20 Exp. з датчиками С353, L752, 6V3, виробника: SONOSCAPE MEDICAL CORP, що підтверджує повну дискримінацію до всіх інших потенційних учасників по даному предмету закупівлі та позбавляє інших виробників (офіційних представників на території України) права участі у даній процедурі закупівлі. Для розширення кола потенційних учасників в даній процедурі закупівлі, а не тільки компаній - ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП" та ТОВ «Укр трейд альянс», просимо внести зміни до Додатку ТД «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»: Стаціонарний кольоровий цифровий ультразвуковий сканер.(система) • Вбудована в УЗ-сканер батарея Даний параметр є дискримінаційним і обмежує потенційне коло учасників. Вимога видалити даний показник. • Час роботи в режимі сканування від батареї, не менше 120 хвилин Даний параметр є дискримінаційним і обмежує потенційне коло учасників. Вимога видалити даний показник. • Режим compound (УЗ томографія) Даний параметр у інших виробників наявний при використанні спеціалізованих датчиків. Вимога видалити даний показник. • Режим переміщуваного віртуального джерела світла, використовуваного при побудові 3D зображення в режимі Live 3D Даний параметр у інших виробників наявний при використанні спеціалізованих датчиків. Вимога видалити даний показник. • Режим колірної соноеластографії в реальному часі Даний параметр є дискримінаційним і обмежує потенційне коло учасників. Вимога видалити даний показник. • Конвексний датчик С353, 192 елементів з діапазоном частот не гірше 2-6,8 (+/- 0,5) МГц, радіус не більше 55 мм, глибина сканування, що не менше 40 см Дані параметри є дискримінаційними і обмежують потенційне коло учасників. Радіус має малий показник, у більшості виробників радіус має кращі показники, що є значно краще для абдомінальних досліджень. Вимога змінити дані показники на: конвексний датчик 128 елементів з діапазоном частот не гірше 2-5,0 МГц, радіус не менше 60 мм, глибина сканування не менше 33 см • Лінійний датчик L752, 256 елементів з діапазоном частот не гірше 4-16 (+/- 0,5) МГц, апаратура не менше 52 мм Дані параметри є дискримінаційними і обмежують потенційне коло учасників. Вимога змінити дані показники на: лінійний датчик 128 елементів з діапазоном частот не гірше 4-13,0 МГц, апаратура не менше 40 мм. • Внутрішньопорожнинний мікроконвексний датчик 6V3, 192 елементів з діапазоном частот не гірше 3-15 (+/- 0,5) МГц, кут огляду не менше 200 градусів Дані параметри є дискримінаційними і обмежують потенційне коло учасників. Вимога змінити дані показники на: внутрішньопорожнинний мікроконвексний датчик, 128 елементів з діапазоном частот не гірше 4-10 (+/- 0,5) МГц, кут огляду не менше 168 градусів. На підставі наведеного, ПРОСИМО: 1. Привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, врахувати пропозиції та внести відповідні зміни до неї. 2. Внести зміни до Додатку Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ».
Відповідь: Тендерний комітет Київської міської клінічної лікарні № 7 розглянув запитання по закупівлі – 2017-09-255-000030-с, на яке зауважує наступне. Як випливає зі статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із ключових принципів здійснення закупівель є принцип максимальної економії та ефективності. Досить часто пріоритетною складовою такого принципу («максимальна економія та ефективність») є ефективність, бо від неї залежить якість. Адже можна зекономити, але потім неможливо буде досягти бажаного результату і в результаті, реальні витрати будуть значно більші ніж при первинній «максимальній економії». Така ситуація і в медицині, особливо коли мова йде за здоров’я і життя пацієнтів. Адже від встановлення правильності/достовірності діагнозу, точність, достовірність якого в більшості випадків залежить саме від ефективності приладів, які досліджують певний хворий орган людини, залежить і ефективність (якість) лікування пацієнта, надання йому кваліфікованої медичної допомоги, що в свою чергу поєднується, наприклад, з базовим для медицини (медичних працівників) Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», відповідно до якого: «Кожний громадянин України має право на охорону здоров'я, що передбачає: кваліфіковану медичну допомогу, достовірну та своєчасну інформацію про стан свого здоров'я…» (стаття 6 Закону). Для Київської міської клінічної лікарні № 7 пріоритетом також є «ефективність» лікування та встановлення достовірності діагнозу для пацієнтів лікарні від чого залежить подальший рівень надання пацієнтам кваліфікованої допомоги. Враховуючи вище наведене, вносяться визначені у запитанні зміни до додатку ТД «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» частково, так як «Технічне завдання», яке визначено в ТД Замовником, визначене в першу чергу в інтересах пацієнтів КМКЛ № 7 з метою встановлення пацієнтам достовірного діагнозу від якого залежатиме подальша ефективність лікування пацієнтів, (а значить їхнє здоров’я і навіть життя. А Ваші вимоги – внести зміни до додатку ТД «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» є, на нашу думку, ніщо інше як диктатом з Вашої сторони, що до того ж суперечить ст.19 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», відповідно до якої: «Всі заклади охорони здоров'я мають право самостійно вирішувати питання свого матеріально-технічного забезпечення.» (з дотриманням основного правила – максимальної ефективності…)
Дата відповіді: 28.09.2017 14:46