-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Місцезнаходження замовника - 18029, Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Корольова, 15. Категорії замовника - підприємства, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Відкриті торги мовою, визначеною в тендерній документації
Торги не відбулися
729 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 293.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 293.00 UAH
Період уточнення:
25.05.2022 16:51 - 06.06.2022 00:00
Відповідь надана
Ноутбук
Номер:
8736e91e39a6457e8cdb749e926f441a
Дата опублікування:
30.05.2022 16:52
Опис:
Шановний Замовник. Проаналізувавши стан ринку на сьогодні, можемо константувати, що моделей ноутбуків 15,6 IPS/ AMD Ryzen 5 3500U/ 8/256/ адаптерGigabit Ethernet/ підключенняUSB 3.1 Type-C, 2 х USB 3.1, HDMI ( схоже це HP 255 G8 ) нема в каналі дистрибуції, а є тільки у роздрібних мережах ( Розетка. Комфі, інші). Поставок ноутбуків найближчим часом не очікується.Тому - просимо змінити вимоги: наразі доступні ноутбуки цієї моделі, але з передвстановленою ОС Windows 10 Pro, що відповідно коштують дорожче, ніж без ОС. Щоб уникнути недобросовісної конкуренції та унеможливити пропозицію нелегального товару, просимо змінити вимоги до ноутбуків, додавши вимоги предвстановленої виробником Win 10 Pro. Або, ще, як варіант, чи можна пропонувати ноутбуки з Core i5 1035G1 ( 4ядра 8 потоків, 1-3,6GHz частота, але 6MB кеш третого рівня, на відміну від 4Mb у AMD 3500U) процесорами та SVA матрицею?
Відповідь:
Шановний Учасник, технічна специфікація до предмету закупівлі складається замовником у відповідності до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Одночасно повідомляємо, що вимоги до предмету закупівлі встановлюються Замовником з урахуванням своїх потреб та побажань. Закон «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, наявності коштів та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей та побажань учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Враховуючи вищезазначене, Замовник не баче підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
31.05.2022 10:30
Відповідь надана
Оплата
Номер:
a0da1da22be247259b846a17dc4a7a43
Дата опублікування:
30.05.2022 11:21
Опис:
Доброго дня. Стосовно оплати за товар. Це буде 100% попередня оплата згідно рахунку чи 100% оплата після поставки товару? І я які терміни оплата?
Відповідь:
Шановний Учасник! Порядок оплати визначено в оголошенні про закупівлю.
Дата відповіді:
31.05.2022 10:22
Відповідь надана
БФП
Номер:
f2aafb5150774412867c23216cee69b0
Дата опублікування:
26.05.2022 21:15
Опис:
Шановний Замовник. Серед вимог до друкувального обладнання є 4 позиція в блоці :БФП- вказані характеристики ( в т.ч. габарити та вага і картридж) конкретного обладнання, тобто однозначно тільки один пристрій може пропонуватись. Але, наразі, він відсутній у офіційних дистриб'юторів і найближчим часом не буде завозитись в Україну. Чи можна пропонувати пристрій з кращими технічними характеристиками, але габарити і вага будуть незначно відрізнятись, а також буде інший картридж у комплекті ( з іншим маркуванням).
Відповідь:
Шановний Учасник! Зміст пропозиції визначає тільки сам Учасник, Замовник розглядає всі пропозиції керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за запитання
Дата відповіді:
31.05.2022 10:01
Відповідь надана
Додаток 5
Номер:
39f39f62accb4b2586c864231a773331
Дата опублікування:
26.05.2022 21:06
Опис:
Шановний Замовник. Просимо змінити вимоги до системних блоків: мінімальний об'єм жорстких дисків, представлених на ринку це 1TB. Вимога меншого об'єму дає можливість недобросовісним постачальникам пропонувати вам у складі системних блоків відновлені накопичувачі ( саме таких багато ємністю 500Gb є в продажу). Вони зазвичай у 2 рази дешевші від нових і відповідно мають відчутно меншу надійність та ресурс роботи, але про те, що вони відновлені може дізнатись тільки спеціаліст. Накопичувачі HDD мають актуальний об'єм 1TB мінімум на сьогодні, просимо внести зміни в тендерну документацію, щоб унеможливити недобросовісну конкуренцію по ціні/якості. Також, просимо уточнення: чи має бути у складі системного блоку привод DVD?
Відповідь:
Шановний Учасник, технічна специфікація до предмету закупівлі складається замовником у відповідності до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Одночасно повідомляємо, що вимоги до предмету закупівлі встановлюються Замовником з урахуванням своїх потреб та побажань. Закон «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, наявності коштів та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей та побажань учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Враховуючи вищезазначене, Замовник не баче підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
31.05.2022 09:57
Відповідь надана
Про строки
Номер:
e893974ad2e647a5a37b94a455e0efc0
Дата опублікування:
26.05.2022 14:49
Опис:
Шановний Замовник. Дякуємо за оперативне реагування на питання, але, все ж таки для кращого розуміння: строк поставки має не перевищувати 30ти днів від дня підписання Договору? І, очевидно тоді, що постачання всього обладнання буде однією партією?
Відповідь:
Так. Ви правильно зрозуміли.
Дата відповіді:
26.05.2022 15:35
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
1e73ca7e1d1f45aca0c2ad9c8f231265
Дата опублікування:
25.05.2022 22:09
Опис:
Шановний Замовник. У вимогах до клавіатури вказаний застарілий інтерфейс PS/2. Чи можна пропонувати клавіатури з USB інтерфейсом?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Так можна і потрібно з USB інтерфейсом. Відповідні зміни будуть внесені до документації.
Дата відповіді:
26.05.2022 08:40
Відповідь надана
Строк поставки
Номер:
ae9103295895415dafbfeab8e615c8a8
Дата опублікування:
25.05.2022 22:06
Опис:
Шановний Замовник. Який строк поставки вимагається? В ТД вказано 30днів з дня підписання договору, в Проекті Договору вказано- невідомо скільки днів з дня Заявки, в об'яві на Прозорро вказано- строк поставки до 31.12.2022. Наразі- строк поставки, а також, чи буде поставка однією партією товару чи ні- це дуже суттєві фактори для участі у закупівлі. Просимо уточнити.
Відповідь:
Доброго дня! Нажаль в Прозорро неможливо зазначити строк "30 днів після підписання договору", а вирахувати його і вказати чітку дату практично неможливо, отже строк поставки прописується в документації, а в оголошенні вказується загальний строк дії договору. Дякуємо за запитання
Дата відповіді:
26.05.2022 08:46