• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбук Lenovo IdeaPad 3 15ALC6 Arctic Grey (Код за ДК 021-2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)

Ноутбук Lenovo IdeaPad 3 15ALC6 Arctic Grey

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
Період уточнення: 20.05.2022 13:50 - 26.05.2022 13:55
Відповідь надана

Питання

Номер: ebf0842164594a67b4a6863a3ff02079
Дата опублікування: 22.05.2022 22:28
Опис: Шановний Замовник, згідно інформації по даній закупівлі Ви закуповуєте ноутбуки, які мають гарантійне обслуговування лише у сервісних центрах виробника. Яке відношення має наявний у учасника сервісний центр сертифікований за МІЖНАРОДНИМИ стандартами ISO 9001, ISO 45001, 14001, оскільки гарантійний ремонт в Україні будь-яким продавцем може бути здійснено виключно в будь-якому авторизованому сервісному центрі виробника на території України ? Ви штучно обмежили участь учасників лише тих, які вже торимали такі сертифікати ISO. Як бути учасникам, які не мають таких Не ПОТРІБНИХ сертифікатів, оскільки такі сертифікати навіть не мають відношення до сервісного центру виробника? Це як закуповувати цукор лише у тих постачальників, які мають сертифікованого лікаря !! Для постачання ноутбуків та їх гарантійного обслуговування усі постачальники в Україні використовують мережу сервісних центрів виробника, а не власний сервісний центр, навіть якщо він сертифікований за 10-ю стандартами ISO. Прохання прибрати таку вимогу не обмежуючи штучно участь в даній закупівлі. Тим більше отримання сертифікатів ISO здійснюється від 20 робочих днів, що суттєво перевищує термін даної закупівлі (11 календарних днів). Прохання або прибрати таку дискримінаційну вимогу або надати можливість підтвердження - або власного сервісного центру АБО партнерського сервісного центру із такими рівнями сертифікації ISO. Це дасть можливість прийняти участь без обмежень і реальним крім "свого" учасника. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Зміни до документації внесені.
Дата відповіді: 24.05.2022 13:17