• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Постачання електричної енергії для закладів освіти ДК 021:2015 – 09310000-5: Електрична енергія

Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання у складі тендерної пропозиції інших документів іноземною мовою такі документи обов’язково повинні мати автентичний переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги відмінено

1 125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 625.00 UAH
Період уточнення: 17.05.2022 13:02 - 23.05.2022 00:00
Відповідь надана

група

Номер: 50b38de1de5040898253bc3d04351eaa
Дата опублікування: 21.05.2022 10:17
Опис: Шановний Замовник. Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам. Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за запитання, приймемо до уваги та доопрацюєм дане питання.
Дата відповіді: 24.05.2022 09:35
Відповідь надана

щодо ліцензії

Номер: 78179ae46c16427f8a1cc33f379a84a2
Дата опублікування: 21.05.2022 10:16
Опис: Шановний Замовник. В розділі 3 п.1 Ви вимагаєте від учасників надання наступного документу «копію дійсної ліцензії на постачання електричної енергії споживачу, отримана суб'єктом господарювання відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469, із додатками та лист в довільним формі, в якому міститься інформація про те, що на офіційному веб-сайті НКРЕКП оприлюднено рішення про видачу відповідної ліцензії, та зазначено номер позиції юридичної особи у Реєстрі суб’єктів господарювання, які провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, діяльність яких регулюється НКРЕКП із зазначенням станом на яку дату.» Поясніть, будь ласка, які додатки Ви мали на увазі? Це просто орфографічна помилка і Вами малось на увазі «Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 із додатками», то формулювання із додатками не прописується, так як ці додатки є невід’ємними від постанови. Якщо Ви маєте на увазі, що учасник має надати і Вам всі додатки, які були надані органу ліцензування, то Ви перебираєте на себе функції органу ліцензування, що є незаконним. Пропишіть правильно, щоб не вводити в оману учасників дану вимогу, наприклад: «копію дійсної ліцензії на постачання електричної енергії споживачу та лист в довільним формі, в якому міститься інформація про те, що на офіційному веб-сайті НКРЕКП оприлюднено рішення про видачу відповідної ліцензії, та зазначено номер позиції юридичної особи у Реєстрі суб’єктів господарювання, які провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, діяльність яких регулюється НКРЕКП із зазначенням станом на яку дату.» Дякуємо
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за запитання, приймемо до уваги
Дата відповіді: 24.05.2022 09:27
Відповідь надана

щодо довідки МВС в умовах війського стану

Номер: 251d23598af24e19a2fadd6e603ebadd
Дата опублікування: 21.05.2022 10:10
Опис: Шановний Замовнику. Внесіть, будь ласка, зміни до вимог тендерної документації, щодо надання переможцем торгів ДОВІДКИ з МВС, у зв’язку зі змінами в законодавстві з цього питання. Відповідно до Наказу МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» за запитом надається не довідка, а витяг, який засвідчується електронною печаткою служби Єдиної інформаційної системи МВС. Кожен витяг містить QR-код, по якому можна знайти на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. Отже, офіційним документом тепер є: ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості". Доступ до цієї інформаційно-аналітичної системи (ІАС), як і можливість отримати витяг, відкритий на порталі МВС - https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing Доступ до ІАС мають як фізособи, так і органи державної влади, установи та організації в межах наділених повноважень. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за запитання, приймемо до уваги
Дата відповіді: 24.05.2022 09:29
Відповідь надана

щодо якості електричної електричної

Номер: 2c26bd69c14a48ccacd9a10f0b8087c3
Дата опублікування: 21.05.2022 10:08
Опис: Шановний Замовнику. Просимо Вас видалити з п.6, п.7 розділу 3 тендерної документації «відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (ДСТУ EN 50160:2014)». Якість електричної енергії має відповідати встановленим стандартам, які визначають ступінь її придатності для використання за призначення. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР, параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (ДСТУ EN 50160:2014). Положення пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР відносяться виключно до відповідальності оператора системи розподілу. п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням; п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії. п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту. п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014). п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії. п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором. п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання. Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО). Саме тому Ви не можете вимагати підтвердження щодо відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником електричної енергії, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу. Оскільки Вами проводиться закупівля електричної енергії без розподілу, то значить у Вас проводилась переговорна процедура по закупівлі розподілу, де в договорі і зазначено всі вимоги щодо якості. Відповідно до законодавства і в Споживача і в Постачальника в обов’язковому порядку має бути укладений договір з оператором системи розподілу, і не має значення як сплачується послуги з розподілу (самостійно чи через Постачальника) – відповідальність за якість електричної енергії несе виключно ОСР. Постачальник не несе відповідальності за якість електричної енергії. Відповідальність за якість електричної енергії несуть ОСРи (Оператори розподілу), оскільки Ви закуповуєте електричну енергію без розподілу, то значить у Вас проводилась переговорна процедура по закупівлі розподілу, де в договорі і зазначено всі вимоги щодо якості. Саме тому у Договорі на постачання електричної енергії не може бути відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу. Просимо привести вимоги тендерної документації до вимог чинного законодавства України Дякуємо
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за запитання, приймемо до уваги
Дата відповіді: 24.05.2022 09:29
Відповідь надана

щодо кол-центру

Номер: c55812bea5a1479883a305e66d45b064
Дата опублікування: 21.05.2022 10:01
Опис: Шановний Замовник. Вимагаючи в додатку 3 п.3 «Довідку про наявність в учасника кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р.» Ви штучно звужуєте коло потенційних учасників, а штучно звужене коло потенційних учасників – це дискримінаційні вимоги. Відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року №312 - Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також МОЖЕ БУТИ СТВОРЕНИЙ інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Обов’язкове створення кол-центру не передбачено законодавством, але передбачено, що такі функції може виконувати окремий структурний підрозділ (посадова особа) учасника роздрібного ринку. Змініть формулювання даної вимоги, за для уникнення порушення п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога може виглядати наприклад так «Довідку про наявність в учасника кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. або якщо учасник не зобовязаний створювати кол-центр / контакт-центр Довідка в довільній формі про наявність окремого структурного підрозділу (посадової особи) учасника роздрібного ринку, який виконує функції кол-центру». Дякуємо
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за запитання, приймемо до уваги
Дата відповіді: 24.05.2022 09:30
Відповідь надана

щодо групи

Номер: 91a41cf3255f417da87a401d011ebb1f
Дата опублікування: 21.05.2022 09:56
Опис: Шановний замовник. Просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Ваше підприємство (Група "А" (з АСКОЕ) чи група "Б" (без АСКОЕ)? Якщо на підприємстві присутні і точки, які відносяться до групи «А», і точки, які відносяться до групи «Б» - прохання надати орієнтований плановий обсяг споживання по кожній групі оскільки це окремі витратні складові і по групі «А» орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дана інформація потрібна для проведення розрахунку і визначення вартості товару. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за запитання, приймемо до уваги та доопраюєм дане питання .
Дата відповіді: 24.05.2022 09:35
Відповідь надана

щодо ISO 45001

Номер: 2f50ce75264147858cceee89b635a7d2
Дата опублікування: 21.05.2022 09:55
Опис: Шановний Замовник. У тендерній документації вказано вимогу – надати Сертифікат ISO 45001 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.», що є дискримінаційною вимогою. Сертифікація на відповідність вимогам ISO 45001 необхідна перш за все тим підприємствам, в діяльності яких передбачаються роботи підвищеної небезпеки та може мати місце ризик нанесення шкоди здоров’ю працівників. До них належать, наприклад, будівельні організації, промислові підприємства та електрогенеруючі , тощо. Підприємства, які надають послуги з постачання електричної енергії (які не являються електрогенеруючими компаніями) не передбачають роботи підвищеної небезпеки на яких може мати місце ризик нанесення шкоди здоров’ю працівників. Жоден законодавчий нормативно-правовий документ не містить обов’язку отримання такого сертифікату постачальникам електричної енергії. Вимагаючи Сертифікат ISO 45001 ви штучно зменшуєте коло потенційних учасників, чим порушуєте вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо видалити дискримінаційну вимогу, а саме надання Сертифікату ISO 45001. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за запитання, приймемо до уваги
Дата відповіді: 24.05.2022 09:31