• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт. Улаштування блискавкозахисту будівлі Комунальної установи "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради, за адресою:69096, м. Запоріжжя вул. Донецька,18. ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи.

Завершена

284 003.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 420.02 UAH
Період уточнення: 16.05.2022 15:40 - 20.05.2022 15:45
Відповідь надана

виконавець чи підрядник?

Номер: a2456cf6cabd4763bf406b280c8c0a41
Дата опублікування: 19.05.2022 11:08
Опис: в проекті договору сторона учасника в одному випадку зазначена "виконавець", в іншому (наприклад п.3.4)- "підрядник" .Чи не повинна сторона учасника зазначатись однаково по всьому тексту договора?
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник закупівлі! Щодо наведеного питання повідомляємо наступне: у додатку 5 до оголошення наведено проект договору, при цьому в істотних умовах договору сторона учасника зазначена як «виконавець». В пунктах 3.4; 5.6 та .10.10 договору сторона учасника дійсно зазначена як «підрядник» . Виходячи з вище викладеного хочемо вас запевнити, що при укладанні договору з переможцем закупівлі, щодо даних пунктів буде внесено корегування та по всьому тексту договору переможця закупівлі буде зазначено як «виконавець».
Дата відповіді: 19.05.2022 19:05
Відповідь надана

за якими кошторисними нормами робити розрахунок договірної ціни

Номер: e539f07f4c5d49799ff3d3abd078352b
Дата опублікування: 19.05.2022 11:05
Опис: Оскільки в тендерній документації не вказано на підставі якого кошторисного документу повинен бути виконаний розрахунок договірної ціни, чи означає це, що учасники можуть виконати кошторисну документацію на свій розсуд? (наприклад, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, або Кошторисні норми України з визначення вартості будівництва або інши кошторисні норми )
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник закупівлі! Щодо наведеного питання повідомляємо наступне: кошторисна документація має бути виконана згідно з діючими нормативно-правовими актами та згідно чинного законодавства України.
Дата відповіді: 19.05.2022 19:04
Відповідь надана

Учасник має надати лист або довідку, який містить інформацію про те, чому він здійснює свою діяльність з або без печатки, посилаючись на відповідні нормативні акти

Номер: 82bc04a2830b4ee8bba245ca82043228
Дата опублікування: 17.05.2022 20:02
Опис: "Щодо питання, чи є достатнім нормативним актом ДСТУ 4163:2020, щоб зробити посилання в довідці вирішувати Вам, оскільки Замовник здійснює розгляд документів пропозиції Учасника лише після проведення аукціону" Це було риторичне запитання. Замовник буде зобовязаний прийняти довідку з посиланням на будь-який нормативний акт, оскільки інше не прописано вимогами оголошення. Тобто, в нинішній редакції оголошення, учасник не буде відповідати вимогам закупівлі лише в разі якщо не надасть цю довідку. Все інше: текст довідки та посилання в ній - на розсуд учасника.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник закупівлі! Щодо наведеного питання повідомляємо наступне: згідно нормою ГКУ (стаття 58-1) суб’єкт господарювання може, але не зобов’язаний вести свою діяльність з використанням печатки, а наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Тобто рішення про те, використовувати печатку чи ні, повністю покладено на розсуд суб’єкта господарювання. Замовники під час підготовки тендерної документації не можуть знати, які саме учасники подаватимуть пропозицію для участі — ті, які працюють із печаткою, чи ті, які прийняли рішення не використовувати печатку у своїй діяльності. Вимога, щодо надання довідки про використання печатки в оголошенні прописана для того, щоб не обмежувати коло учасників закупівлі, оскільки в розділі ІІІ п. 1 оголошення про проведення закупівлі (Підготовка та подання пропозицій) зазначено, що "Документи пропозиції учасника спрощеної закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі її використання), окрім документів, виданих іншими підприємствами, установами, організаціями" Отже учасники, які використовують печатку у своїй діяльності, зобов’язані будуть надати документи з відбитком печатки, а учасники, які не використовують печатку, — без неї. Разом з цим згідно з пунктом 5 розділу ІІІ оголошення опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Згідно з Переліком формальних помилок, затвердженим наказом Мінекономіки «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710, до формальних помилок відноситься випадок, коли окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Тому якщо навіть учасник у своїй діяльності використовує печатку, але її відбиток є не на всіх сторінках документа, то дану помилку цілком можна віднести до формальної та не відхиляти пропозицію учасника на цій підстав Текст довідки та посилання в ній - на розсуд учасника.
Дата відповіді: 18.05.2022 13:50
Відповідь надана

строк дії пропозиції

Номер: 0c9b2d3d539c4c4e9beeb1c0cd0bce66
Дата опублікування: 17.05.2022 01:23
Опис: "У разі відмови переможця спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог предмета закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений вимогами до предмету закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника, визначає переможця спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув." Ким та в який спосіб буде визначено строк дії тендерної пропозиції , якщо ні в формі додатку 1, ні в оголошенні не зазначено замовником та не передбачено зазначення учасником строку дії пропозиції?
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник закупівлі! Щодо наведеного питання повідомляємо наступне: ваше зауваження буде враховано, та будуть внесені відповідні зміни до оголошення про проведення закупівлі щодо цієї вимоги.
Дата відповіді: 17.05.2022 15:27
Відповідь надана

Лист з підтвердженням, щодо згоди укласти договір у вказані строки

Номер: c400ae9f7c8a49d2831b9a36d05f5af6
Дата опублікування: 17.05.2022 01:18
Опис: "Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Учасник закупівлі має надати лист з підтвердженням, щодо згоди укласти договір у вказані строки." Ця норма прописана Законом. Навіщо ще якість додаткові листи на погодження того, що і так повинно бути виконано, якщо замовник та учасник в своїй діяльності суворо дотримуються вимог Закону?
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник закупівлі! Щодо наведеного питання повідомляємо наступне: Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі . Зважаючи на те, що Закон не обмежує замовника при проведенні спрощеної закупівлі в праві щодо встановлення вимог, які він вважає необхідними, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, а тому дана вимога не може бути задоволена.
Дата відповіді: 17.05.2022 15:26
Відповідь надана

В сладі документів пропозиції має бути надано погодження на виправлення зазначених у даному розділі формальних (несуттєвих) помилок

Номер: 839c28293985435787d9f10b28594405
Дата опублікування: 17.05.2022 01:14
Опис: "В сладі документів пропозиції має бути надано погодження на виправлення зазначених у даному розділі формальних (несуттєвих) помилок" .Може, не виправлення, а допущення? Тому що спрощена процедура не допускає виправлення помилок, як це, наприклад, відбувається у відкритих торгах протягом 24 годин і як це передбачено ст.26 ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник закупівлі! Щодо наведеного питання повідомляємо наступне: ваше зауваження буде враховано, та будуть внесені відповідні зміни до оголошення про проведення закупівлі щодо цієї вимоги.
Дата відповіді: 17.05.2022 15:23
Відповідь надана

Учасник має надати лист або довідку, який містить інформацію про те, чому він здійснює свою діяльність з або без печатки, посилаючись на відповідні нормативні акти

Номер: c2e31e668e1c48bea0986f608cccf63a
Дата опублікування: 17.05.2022 01:11
Опис: "Учасник має надати лист або довідку, який містить інформацію про те, чому він здійснює свою діяльність з або без печатки, посилаючись на відповідні нормативні акти. " Підкажіть, якщо наше підприємство використовує печатку, ДСТУ 4163:2020 є достатнім нормативним актом, щоб зробити посилання на нього в зазначеній довідці?
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник закупівлі! Щодо наведеного питання повідомляємо наступне: Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі . Щодо питання, чи є достатнім нормативним актом ДСТУ 4163:2020, щоб зробити посилання в довідці вирішувати Вам, оскільки Замовник здійснює розгляд документів пропозиції Учасника лише після проведення аукціону.
Дата відповіді: 17.05.2022 15:25
Відповідь надана

довідка про ознайомлення з вимогою

Номер: f0f371b40298462991a458628a808bdc
Дата опублікування: 17.05.2022 01:06
Опис: "Визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник закупівлі має листом або довідкою підтвердити Замовнику, що він ознайомився з цією вимогою". Сподіваємось, ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" не лише надасть необхідну довідку, а й перекладе ті документи, що він надав російською мовою в закупівлі UA-2022-04-06-002551-b і через що ви змушені були його дискваліфікувати?
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник закупівлі! Не зрозуміло в чому суть вашого запитання, бо воно відсутнє.
Дата відповіді: 17.05.2022 15:21
Відповідь надана

Суцільна дискримінація й Лобіювання Інтересів

Номер: 8ed5926dd5714d6a970376dc7768ce97
Дата опублікування: 16.05.2022 16:36
Опис: Проаналізувавши Оголошення й документи загружені Вами, можливо зробити тільки один висновок, а саме лобіювання Вами інтересів певного учасник для подальших корупційних схем. З чого б почати, працівники, Вам Важливо наявність маляр- 1 особа - слюсар будівельний не менше 4 осіб ( особливо важливо не менше 4 осіб, менша кількість явно не можливо при виконанні такого обєму робіт "блискавозахисту), натомість ні електромонтерів, ні зварювальників, не вимагаєте, а дісно навіщо Маляр й бригада Слюсарів (4 особи) це всі працівники які необхідні. Варто звернути увагу на ІСО, Ви вимагаєте Сертификат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, Сертификат SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність» , чому саме ці два, особливо цікавить не поширене Ісо - SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність», який взагалі не відноситься до предмету робіт, й навіть не має подібної сфери сертифікації, адже данне ІСО в загальному полягає в підтвердженні справедливого ставлення до працівників, поліпшення прав працівників, умов праці та ефективної системи управління. Вас не дивує Ваше прагнення до такого ІСО????? ( не потрібно писати що Ви дуже переймаєтеся про права, й їх поліпшення, робітників постороніх організацій). Й не менш цікава Вимога "Довідка про наявність в учасника на території Запорізької області потужностей для надання послуг згідно з предметом закупівлі ( з обов'язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону) для оперативного прийняття участі в необхідних нарадах під час виконання робіт." - таке обмеження давно визнане дискримінацією в публічних закупівлях, але явно не для Вас. Виникає питання які ж такі наради проводить підрядна організація нарадах під час виконання робіт????? Є проект,є підрядна організація яка здійснює роботи по проекту, які оперативні, необхідні наради проводяться, з працівниками, або керівником Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради, яка не володіє спеціальними знаннями в сфері монтажу блискавозахисту.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник закупівлі! Щодо наведених питань стосовно наявності працівників, сертифікатів а також щодо наявності в учасника на території Запорізької області потужностей для надання послуг згідно з предметом закупівлі повідомляємо наступне: Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі . Зважаючи на те, що Закон не обмежує замовника при проведенні спрощеної закупівлі в праві щодо встановлення вимог, які він вважає необхідними, Замовник не вважає дані вимоги дискримінаційними, а тому вони не можуть бути змінені.
Дата відповіді: 17.05.2022 15:20