-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Детектори та аналізатори
Дата та час розкриття тендерних пропозицій: заповнюється автоматично електронною системою закупівель. У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну.
Завершена
6 285 359.81
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 293.14 UAH
мін. крок: 0% або 293.14 UAH
Період уточнення:
16.05.2022 11:15 - 06.06.2022 00:00
Відповідь надана
Лот 1, поз.11
Номер:
38dbf60ff2f14aa78ced635e4f8d5592
Дата опублікування:
30.05.2022 16:21
Опис:
Шановний Замовнику!
В ТВ матеріали, які вказані для моделі KNF N 811 KT.18, не відповідають матеріалам, які вказані в мануалі до цього насосу.
Прошу уточнити/поправити матеріали, з яких виготовляються частини насосу або маркування насосу
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
01.06.2022 13:42
Відповідь надана
Щодо моделі приладу
Номер:
5876e09a78214bd5b7c6730c0bc0c156
Дата опублікування:
30.05.2022 16:16
Опис:
Шановний Замовнику!
Чи важливо в комплектації приладу наявність:
- 4-х позиційного тримача кювет розміром 12,5*12,5мм?
- кінетичного режиму зчитування/вимірювання?
Якщо ці параметри необхідні, просимо внести зміни до ТВ
Відповідь:
Не важливо.
Дата відповіді:
01.06.2022 13:41
Відповідь надана
Щодо тех. параметрів
Номер:
b956323e192f4b2cbaa9c90410f20233
Дата опублікування:
30.05.2022 15:46
Опис:
Шановний Замовнику!
Прохання уточнити температуру для газовідбірного газу (до +500 0С чи до +1 000 0С)?
Діапазони вимірювання по сенсорах?
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
01.06.2022 13:41
Відповідь надана
ЛОТ 1, поз.3
Номер:
34031c72e45e44a488c8d8bc2b7b951a
Дата опублікування:
30.05.2022 15:44
Опис:
Шановний Замовнику!
ЛОТ 1, позиція 3 у ТВ зазначено:
-Ступінь захисту корпусу БПС по ГОСТ 14254 IP 65, згідно паспорту заводу виробника повинно бути ІР54.
-Лінія зв'язку прилад-датчик (при мідному кабелі з перетином не менше 1мм2) до 600 м
згідно паспорту виробника в комплект поставки не входить лінія звязку, тим більше 600 м
Просимо внести зміни.
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
01.06.2022 13:41
Відповідь надана
ЛОТ 7 - Апарат для визначення антикорозійних властивостей олив
Номер:
5687dd52fca14fbd9031b545aae5acbf
Дата опублікування:
30.05.2022 15:26
Опис:
Шановний Замовнику!
У ТВ : "блок регулювання температури - не більше 150х180х80 мм" цей параметр обмежує пропозицію аналогічних приладів. Просимо внести зміни до ТВ "або вбудований в корпус термостатуючої бані".
- Блок регулювання температури (БРТ-2) - 1 шт, це комплектуюча приладу рф, Просимо внести зміни до ТВ з уточненням "або аналог".
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
30.05.2022 15:47
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
a0d42a9b0e0e476a9ee269c30a5edc2f
Дата опублікування:
30.05.2022 11:28
Опис:
у Додатку 4 Технічна Специфікація замовником подано формулювання: Замовником могло бути застосовано використання найменувань окремих виробників для того, щоб з метою спрощення процесу підготовки тендерних пропозицій дати учасникам розуміння, які товари цілком задовольняють потреби підприємства.
У різних виробників різні параметри технічних характеристик, а отже 100% технічна відповідність можлива тільки для того обладнання з якого було написано Вимоги.
у звязку з цим просимо повідомити, чи будуть допущені до розгляду пропозиції на обладнання, яке за своїми функціями та призначенням буде відповідати вимогам нормативної документації, але будуть мати певні технічні характеристики відмінні від вказаних у Вимогах. При цьому комплектація та функціонування будуть повністю відповідати вимогам та задачам покладеним на це обладнання.
Відповідь:
Під найменуваннями окремих виробників маються на увазі торгівельні марки, маркування або назви, що належать виключно окремому виробнику. У місцях, де вони зазначені, розуміти вираз «або еквівалент». Разом з тим, Технічний опис та/або характеристики товару, запропонованого учасником, повинні за всіма характеристиками відповідати Додатку 4 тендерної документації. Звертаємо увагу, що до Додатку 4 щодо ЛОТу 7 будуть вноситися зміни.
Дата відповіді:
30.05.2022 14:16
Відповідь надана
Потужність нагріву
Номер:
5da37deb12d941128fa2e36c82054fd9
Дата опублікування:
27.05.2022 13:51
Опис:
У Доданку 4, лот 7, наведна вимога " - потужність: не більше 1,3 кВт"
У різних виробників обладнання можуть бути встановлені нагрівачі різної потужності. Потужність нагрівача впливає на швидкість нагріву, а отже чим потужніший нагрівач, тим швидше термостатуюча баня вийде на робочий режим (60 С). При цьому експлуатаційні характеритсики споживання електроенергії залежать від якості облаштування термоізоляції бані, а отже навіть з нагрівачем більшої потужності споживання в режимі вимірювання може бути незначним. Просимо змінити параметр " - потужність: не більше 1,3 кВт" на " - потужність: не більше 2,5 кВт"
Це дозволить розширити коло потенційних учасників та отримати кращу пропозицію за співвідношенням ціна/можливості.
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
30.05.2022 13:57
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
e4f63f70aa6b46f1b848e94c2a468bed
Дата опублікування:
24.05.2022 14:44
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнику, розглянувши Проект Договору до Лоту№8 нами було виявлено пункти, які не відповідають вимогам чинного законодавства та є дискримінаційними, а тому потенційні учасники закупівлі не зможуть погодитись з ними в повному обсязі при поданні тендерної пропозиції, а саме:
1)В пункті 2.3. зазначено: " У разі виходу Товару з ладу (псування Товару, втрати Товаром своїх якісних та/або технічних характеристик) протягом гарантійного строку, Постачальник за свій рахунок ремонтує та/або замінює його новим доброякісним Товаром протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту письмового звернення (повідомлення) Покупця." - оскільки Товар - Рентгено-флуоресцентний аналізатор вмісту сірки є товаром іноземного походження, поставка якого на територію Україні є тривалою, особливо з урахуванням триваючого воєнного стану на території України та обмеженими можливостями поставки. Строк для заміни товару протягом 14 днів є дуже стислим, потенційні постачальники не зможуть забезпечити заміну товару в такий короткий термін, тому просимо збільшити строк для заміни товару до 90 днів.
2) Пункт 5.9."Якщо поставляється Товар, що ввезений на митну територію України (виробник Товару не є резидентом України), Постачальник обов’язково вказує код УКТ ЗЕД Товару, номер і дату митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення Товару, ввезеного на митну територію України, в первинних документах (товарно-транспортних накладних, видаткових накладних тощо)." - чинним законодавством, зокрема ЗУ " Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та іншими нормативно-правовими актами, не передбачено зазначення коду УКТ ЗЕД Товару, номеру і дати митної деклараці в первинних документах. Крім того, код УКТ ЗЕД Товару є обов'язковим репквізитим податкової накладної згідно ст.201.1 ПКУ та не стосується первинних документів, зокрема ТТН та видаткової накладної.
Просимо внести відповідні зміни до проекту договору.
3) Оскільки Товар - Рентгено-флуоресцентний аналізатор вмісту сірки є товаром іноземного походження, поставка якого на територію Україні є тривалою, особливо з урахуванням триваючого воєнного стану на території України, просимо по можливості збільшити строк поставки Товару в п.5.1. з 60 до 90 днів для можливості потенційних учасників закупівлі гарантувати виконання зобов'язань за договором в повній мірі.
4) Пункт 5.17."У триденний строк після підписання Сторонами видаткової накладної на Товар Постачальник зобов’язаний надати Покупцю податкову накладну, а у випадках, передбачених Податковим кодексом України також копію квитанції про реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних." - дана вимога суперечить чинному законодавству, оскільки строки для реєстрації податкової накладної встановлені п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України та становлять: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Тобто вимога про триденний строк - є незаконною. Крім того, ПКУ перебачено, що з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Тобто направлення додатково квитанцій продавцем не передбачено законодавством.
Просимо внести відповідні зміни до проекту договору, які будуть відповідати чинному податковому законодавству.
5) "7.6. У разі поставки Товару, що не відповідає передбаченому Договором або Додатком № 1 або замовленням Покупця асортименту, якості та/або комплектності, Постачальник зобов’язаний власними силами та за власний рахунок замінити такий Товар на Товар належного асортименту, якості, комплектності протягом 14 календарних днів з моменту письмового звернення (повідомлення) Покупця." - оскільки Товар - Рентгено-флуоресцентний аналізатор вмісту сірки є товаром іноземного походження, поставка якого на територію Україні є тривалою, особливо з урахуванням триваючого воєнного стану на території України. Строк для заміни товару протягом 14 днів є дуже стислим, потенційні постачальники не зможуть забезпечити заміну товару в такий короткий термін, тому просимо збільшити строк для заміни товару до 90 днів.
6) Пункт 6.3.3. "На дату виникнення податкових зобов’язань (або підстав для їх коригування відповідно до Податкового Кодексу України (ПКУ) складати податкову накладну (ПН), розрахунок коригування до податкової накладної (РК) з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої Постачальником особи. Реєстрація ПН/РК здійснюється Постачальником протягом 3-х робочих днів з дати виникнення податкових зобов’язань (підстав для їх коригування відповідно до ПКУ)." - дана вимога суперечить чинному законодавству, оскільки строки для реєстрації податкової накладної встановлені п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України та становлять: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. Тобто вимога про триденний строк - є незаконною. Просимо внести відповідні зміни до проекту договору.
7) Пункти 7.12 та 7.13 передбачають додаткову господарську відповідальність для постачальника за порушення податкових зобов'язань. Однак для її застосування вина постачальника має бути визнана в судовому порядку. Оскільки поширена кількість випадків видання податковими органами помилкових та необґрунтованих податкових повідомлень-рішень, які потребують оскарження дій податкового органу у суді задля захисту інтересів платника податку, просимо в проекті договору встановити причинно-наслідковий зв’язок саме між відповідальністю у сфері податкового законодавства та рішенням суду, яке набрало законної сили та яким доведена вина постачальника як платника податку. Крім того, суди звертаються до ст. 61 Конституції України, яка закріплює принцип індивідуальної відповідальності. Збитки та штрафи можуть бути стягнуті з контрагента тільки за ті випадки неотримання / несвоєчасного отримання сформованих ним податкових накладних, які (випадки) обумовлені його неправомірними діями / бездіяльністю. Якщо контрагентом були подані документи для розблокування і вжито всіх заходів для реєстрації податкової накладної, то провини контрагента в її невчасній реєстрацію немає. Відповідно, господарські санкції до нього застосовані бути не можуть.
Просимо внести відповідні зміни до проекту договору.
8) Також просимо звернути увагу на прийняттям Верховною Радою України 03.03.2022 Закону України № 2118 – ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану», яким на період до припинення або скасування воєнного стану на території України платників податків звільнено від передбаченої відповідальності за дотримання термінів сплати податків і зборів, подання звітності, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних (п.69.1 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України).
Відповідно до Закону № 2142-IX від 24.03.2022до наразі чинна така редакція п. 69.1 ПКУ:
"69.1. У випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.".
Воєнний стан в Україні продовжується та постачальники не можуть передбачити скільки він ще триватиме та їх можливість чи не можливість виконання податкового зобов’язання наперед. Тому керуючись чинним законодавством, погодитись на додаткову господарську відповідальність за виконання податкових зобов’язань, які наразі зазнають постійних змін через воєнний стан, не вбачається можливим.
Таким чином, просимо врахувати вищевказані постійні зміни в податковому законодавстві та передбачити в проекті договору можливість звільнення Постачальника від виконання податкових зобов'язань та податкової відповідальності (санкцій), що передбачена проектом договору, у випадку відсутності у Постачальника можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок (що має бути підтверджено згідно законодавства), за умови обов’язкового виконання Виконавцем такого обов’язку протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні (або протягом іншого терміну виконання податкового обов’язку зі звільненням від відповідальності, якщо він буде передбачений законодавством, чинним на момент виникнення відповідного податкового обов’язку).
Відповідь:
Терміни постачання визначені Замовником в договорі є виробничою необхідністю.
Згідно ч.1. статті 627 Цивільного кодексу України, кожна із сторін є вільною у визначенні умов договору. КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» визначили умови проекту договору та виклали їх у складі тендерної документації. Ви маєте право або погодитись на наші умови і укласти з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» договір згідно ч.1 статті 638 Цивільного кодексу України, або відмовитись від укладення договору.
У цьому полягає принцип свободи договору.
Дата відповіді:
26.05.2022 09:20
Відповідь надана
Щодо характеристик товару
Номер:
30c60fb07c0e4199869bee3051665e8c
Дата опублікування:
23.05.2022 12:42
Опис:
Шановний Замовнику!
В ТВ вказано - блок регулювання температури (БРТ-2) - даний блок БРТ-2 складова приладу рф.
В аналогах такої абревіатури не існує.
Прошу внести зміни до ТВ зі внесенням словосполучення - БРТ-2 "або аналог".
Також: Блок регулювання температури - не більше 150х180х80 мм - окремо винесений блок характерно для приладу рф.
Просимо внести зміни до ТВ з додаванням фрази "або вбудований в корпус термостатуючої бані".
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
25.05.2022 09:47