• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

11 993 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 965.00 UAH
Період уточнення: 26.10.2017 16:30 - 17.11.2017 17:00
Відповідь надана

Питання щодо терміну постачання.

Номер: 65fd85e29e654498bb686c64b32d2525
Дата опублікування: 13.11.2017 16:15
Опис: Просимо надати роз’яснення про наступне: В п.5.1 проекту Договору що входить в склад Тендерної документації зазначено: «5.1. Поставка товару здійснюється протягом 2017 року.» В той же час в оголошені на веб порталі prozorro.gov.ua вказано, що початок аукціону: 02 січня 2018 13:38. Прохання пояснити чи буде перенесено дату аукціону на більш ранню дату, чи змінено строк поставки в проекті Договору?
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!На розгляд пропозицій на відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформації, що містить технічний опис предмета закупівлі Законом відведено замовнику до 20 робочих днів, тому системою автоматично визначено «максимальна» дата аукціону (02 січня 2018 року). Розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації Замовником буде проведено в максимально стислі терміни для прийняття рішення: визначення пропозицій такими, що відповідають всім вимогам та допуск їх до оцінки або відхилення даних пропозицій внаслідок невідповідності тендерним вимогам і не допуск їх до оцінки. За результатами розгляду Замовником буде оприлюднено рішення в системі ProZorro, що у разі допуску до оцінки не менше двох учасників, перенести аукціон на більш ранню дату. При цьому Замовник встановлює терміни поставки товару Учасником-переможцем до 26.12.2017 включно.
Дата відповіді: 13.11.2017 16:24
Відповідь надана

Питання щодо авторизаційних листів виробників обладнання

Номер: bb3e3b87c83445da81bb200fb9b08fdd
Дата опублікування: 10.11.2017 16:18
Опис: В тендерній документації є наступні вимоги: 1.«Якщо учасник не є виробником продукції надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або: б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або: в) лист виробника про представництво його інтересів; або: г) інший документ, в якому обов’язково зазначаються стосунки з виробником;» 2. «Учасник повинен мати партнерський статус або бути авторизованим представником виробника, або бути саме виробником предмету закупівлі: Для підтвердження авторизації учасник повинен надати підписаний виробником авторизаційний лист або Для підтвердження партнерського статусу учасник повинен надати підписаний лист виробником предмету закупівлі з підтвердженням щодо партнерського статусу учасника; Якщо учасник є виробником предмету закупівлі – надати відповідний сертифікат, ліцензію, авторські права тощо» 3. «учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів, завірених печаткою учасника (у разі передбачення): .... копії листів від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: системного блоку, монітору, серверів, блоків безперебійного живлення та монтажних шаф із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.» Усі наведені пункти Тендерної документації, в той чи інший спосіб, говорять про лист від виробника обладнання. Просимо повідомити чи достатньо учаснику, який не є виробником продукції, для виконання усіх зазначених вимог надати: «копії листів від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: системного блоку, монітору, серверів, блоків безперебійного живлення та монтажних шаф із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.»?
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!Так, учаснику, який не є виробником продукції, для виконання усіх зазначених вимог достатньо надати: копії листів від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: системного блоку, монітору, серверів, блоків безперебійного живлення та монтажних шаф із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Дата відповіді: 13.11.2017 16:25
Відповідь надана

Питання щодо терміну постачання.

Номер: c7dd9a3080fd4bb7a09f6c52de164996
Дата опублікування: 10.11.2017 16:15
Опис: Просимо надати роз’яснення про наступне: В п.5.1 проекту Договору що входить в склад Тендерної документації зазначено: «5.1. Поставка товару здійснюється протягом 2017 року.» В той же час в оголошені на веб порталі prozorro.gov.ua вказано, що початок аукціону: 02 січня 2018 13:38. Прохання пояснити чи буде перенесено дату аукціону на більш ранню дату, чи змінено строк поставки в проекті Договору?
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!На розгляд пропозицій на відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформації, що містить технічний опис предмета закупівлі Законом відведено замовнику до 20 робочих днів, тому системою автоматично визначено «максимальна» дата аукціону (02 січня 2018 року). Розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації Замовником буде проведено в максимально стислі терміни для прийняття рішення: визначення пропозицій такими, що відповідають всім вимогам та допуск їх до оцінки або відхилення даних пропозицій внаслідок невідповідності тендерним вимогам і не допуск їх до оцінки. За результатами розгляду Замовником буде оприлюднено рішення в системі ProZorro, що у разі допуску до оцінки не менше двох учасників, перенести аукціон на більш ранню дату. При цьому Замовник встановлює терміни поставки товару Учасником-переможцем до 26.12.2017 включно.
Дата відповіді: 13.11.2017 16:24
Відповідь надана

Дискримінаційна умова

Номер: e0e7f3b3d8fb4335b81044819f3cd04e
Дата опублікування: 08.11.2017 16:34
Опис: Загальними положеннями тендерної документації зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Однак, в Додатку 4 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», в вимогах до обладнання, а саме до системного блоку - зазначено, що запропонований Учасником системний блок повинен мати підтвердженнч проходження сертифікації згідно міжнародних стандартів – ENERGY STAR®, EPEAT® Gold. Так, Energy Star - міжнародний стандарт енергоефективності споживчих товарів, який вперше був прийнятий в США, на основі державної програми, в 1992 році. До складу програми також входять Австралія, Канада, Японія, Нова Зеландія, Тайвань і Європейський союз. Враховуючи наведене вище, дана умова значно знижує конкуренцію серед виробників, звужує коло потенційних учасників, а вітчизняним виробникам взагалі не дає можливості прийняти участь. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації конкурсних торгів є незаконною і такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні умови та звужується економічна конкуренція. Наявність вищезазначеної умови наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умови, які виключають можливість перемоги вітчизняного виробника. Вимагаємо видалити умову зазначену в Додатку 4 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» щодо ENERGY STAR®, EPEAT® Gold.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Вимоги тендерної документації щодо наявності сертифікатів стосовно відповідності міжнародним стандартам Energy Star, EPEAT Gold на системні блоки спрямовані на встановлення ефективності енергоспоживання та екологічності товару, що закуповується. Вказані вище вимоги мають на меті отримання впевненості Замовником у якості запропонованого учасниками товару, його екологічній чистоті, ефективному енергозбереженню, відсутності шкідливого впливу на навколишнє середовище та здоров’я працівників і жодним чином не протирічать, як вбачається із вищенаведеного, вимогам Закону та державній політиці у сфері енергозбереження, визначеній, зокрема, Законом України «Про енергозбереження» від 01.07.1994 №74/94-ВР. Поряд з цим та враховуючи, що одним із основних принципів проведення публічних закупівель як загалом так і даної конкретної закупівлі є максимальна економія та ефективність, з метою усунення перепон для участі вітчизняних виробників, що за інших рівних умов, визначених тендерною документацію можуть запропонувати найбільш економічно-вигіднішу пропозицію вищезазначені вимоги щодо наявності сертифікатів відповідності міжнародним стандартам Energy Star, EPEAT Gold на системні блоки будуть виключені з тендерної документації шляхом внесення відповідних змін.
Дата відповіді: 10.11.2017 16:16
Відповідь надана

Додаток № 5 до ТД

Номер: 9c461dce57534c16ad1b8e4a4a033b21
Дата опублікування: 08.11.2017 16:15
Опис: Преамбулою проекту Договору визначено Сторін за Договором - Покупець та Постачальник. Однак в Додатку № 1 до проекту Договору зазначено - Замовник та Виконавець. Пунктом 5.9. проекту Договору встановлено: "За результатами поставки товару Одержувачам, Покупець отримує належним чином оформлені документи, що підтверджують факт виконання поставки, а саме: - видаткові накладні підписані Покупцем або його уповноваженою особою; - Акти приймання – передачі підписані Покупцем або його уповноваженою особою та Одержувачем." Хто такі "Одержувачі"? Чи буде до Договору прикріпленій перелік таких "Одержувачів"? Враховуючи, що Замовником виступає ФССУ, а "Одержувачі" на місцях підписуватимуть документи, хто саме буде здійснювати оплату - Замовник чи Одержувачі? Оплата буде поетапна чи за фактом повної поставки? Також звертаю увагу на п. 5.2. проекту Договору, в якому так само йдеться про "Одержувачів" - ці робочі органи ФССУ не є безпосередньо Замовниками за даною процедурою. Прохання внести відповідні зміни до проекту Договору. Загальними умова ТД чітко визначені Адреса поставки. Однак в Додатку № 3 до проекту Договору, в таблиці замість міст Слов’янськ та Северодонецьк, наявні Донецьк й Луганськ. Прохання внести відповідні зміни.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Тендерна документація складалась на підставі законодавства про публічні закупівлі де вживаються терміни Замовник та Виконавець. Результатом проведення тендеру має стати поставка товарів. Проект договору на поставку товару, що наведений у комплекті до тендерної документації, складався з урахуванням норм цивільного кодексу де сторони договору визначені як Покупець та Постачальник. Стосовно того, що у Додатку 1 до проекту договору зазначено –Замовник та Виконавець - це є технічна описка, що не впливає на зміст тендерної документації. Тим не менш, нами будуть внесені відповідні зміни у проект договору. Згідно умов договору, а саме у п 5.2. визначено, що Одержувачі - це робочі органи Фонду соціального страхування України у певних місцях. Місця розташування робочих органів зазначені у Додатку 3 До договору. Тим не менш, нами будуть внесені відповідні зміни у Додаток 3 до договору з метою уточнення переліку, найменування та місць розташування робочих органів Фонду соціального страхування. Покупець буде здійснювати оплату відповідно до п.3.1 договору. Оплата буде здійснюватися на підставі видаткових накладних та Актів прийому-передачі товару. В пункті 5.2. договору зазначено, що товар має бути поставлений за місцем розташування робочих органів Фонду соціального страхування, що наведені в Додатку 3 до договору. Підтвердженням факту поставки певної частини товару буде підписання видаткової накладної та Акту прийому-передачі товару Покупцем або уповноваженою особою покупця. У проект договору будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 10.11.2017 16:16