-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 79140000-7 Послуги з юридичної консультації та правового інформування (юридичні послуги)
Послуги складаються, зокрема, але не виключно, з: - консультування з питань забезпечення діяльності в умовах воєнного стану; - консультування з питань запобігання корупції; - консультування з питань передачі державного майна та його оформлення; - консультування з інших юридичних питань; - складання юридичних висновків; - представництво інтересів в справах та складання процесуальних документів; - юридичний аналіз наказів, договорів, положень, які пов’язані з діяльністю Замовника; - надання юридичних висновків з питань, які пов’язані з діяльністю Замовника.
Завершена
198 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
Період уточнення:
10.05.2022 11:14 - 16.05.2022 16:00
Відповідь надана
ЗАПОВНЕННЯ ВАРТІСНИХ ПОКАЗНИКІВ
Номер:
144daad5b7f2421aa5875a10e142b90e
Дата опублікування:
16.05.2022 10:46
Опис:
Добрий день! У мене наступні запитання:
1. Чи потрібно у формі "Цінова пропозиція" (додаток № 1 до документації) заповнювати колонки "За 1 годину, грн.", "Ціна, грн." та "Кількість годин"? Якщо так, то чи зазначати це лише по відношенню в загальному до послуги, згідно предмету закупівлі, чи також окремо в розрізі кожної із складових послуг, тобто окремо по відношенню до "консультування з питань забезпечення діяльності в умовах воєнного стану", "консультування з питань запобігання корупції", і т.д... ?
2. Чи заповнювати п. 2.1 проекту договору (Вартість наданих послуг) та підсумковий рядок специфікації до договору "Загальна вартість пропозиції, грн." ?
Відповідь:
Доброго дня.
Щодо питання 1: «Цінова пропозиція» подається учасником заповнена відповідно до додатку 1 до документації . Учасник заповнює всі колонки і зазначає вартість за юридичні послуги, що є предметом закупівлі.
Щодо питання 2: Відповідно до п.4 документації при заповненні проєкту договору, додатків (специфікаці) цінові показники не зазначаються. Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
16.05.2022 15:51
Відповідь надана
Вимоги до учасників
Номер:
fc720db403274b07ac0f61044d431308
Дата опублікування:
14.05.2022 00:04
Опис:
У пп. 5.1 п. 5 Технічних, якісних та кількісних характеристик надання послуг (додаток 2 до документації) встановлено таку вимогу до Потенційного учасника:
"Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору".
Водночас, п. 1 Технічних, якісних та кількісних характеристик надання послуг (додаток 2 до документації) визначено, що Предметом закупівлі є ДК 021:2015: 79140000-7 Послуги з юридичної консультації та правового інформування (Юридичні послуги) (далі – Послуги).
Серед інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (п. 2 Технічних, якісних та кількісних характеристик надання послуг (додаток 2 до документації) :
Послуги складаються, зокрема, але не виключно, з:
- консультування з питань забезпечення діяльності в умовах воєнного стану;
- консультування з питань запобігання корупції;
- консультування з питань передачі державного майна та його оформлення;
- консультування з інших юридичних питань;
- складання юридичних висновків;
- представництво інтересів в справах та складання процесуальних документів;
- юридичний аналіз наказів, договорів, положень, які пов’язані з діяльністю Замовника;
- надання юридичних висновків з питань, які пов’язані з діяльністю Замовника.
Чи вважатиметься аналогічним за предметом закупівлі договором раніше укладений договір при відсутності такої послуги як консультування з питань забезпечення діяльності в умовах воєнного стану?
Відповідь:
Доброго дня. Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію аналогічного договору щодо предмету закупівлі. Предметом закупівлі є за ДК 021:2015 код 79140000-7 Послуги з юридичної консультації та правового інформування (юридичні послуги). Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
16.05.2022 15:51
Відповідь надана
Проєкт договору на послуги.
Номер:
497890ec0f4f42569daff1821055c5f9
Дата опублікування:
12.05.2022 17:48
Опис:
Відповідно до умов п. 3.5. договору про надання послуг, у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюватиметься протягом п’яти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
З урахуванням воєнного положення, станом фінансування видатків державного бюджету прошу повідомити чи підтверджений державною казначейською службою бюджетне призначення у розмірі 198 000,00 грн за кошторисом для фінансування витрат Замовника щодо оплати зазначених юридичних послуг протягом 2022 року?
Відповідь:
Доброго дня.
Закупівля послуг за ДК 021-2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування (юридичні послуги) здійснюється Замовником відповідно до річного плану закупівель на 2022 рік (зі змінами). Оплата за послуги здійснюється в порядку визначеному Постановою Кабінетом Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»)від 09 червня 2021 року № 590. Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
13.05.2022 15:22
Відповідь надана
Проєкт договору на послуги
Номер:
308df7377eae4ffa81cd79c67e47fadf
Дата опублікування:
12.05.2022 17:46
Опис:
Відповідно до оголошення про проведення спрощених закупівель обсяг надання послуг складає 452 годин, строк надання послуг до 20.12.2022 року. Згідно п. 3.3. договору про надання послуг сторонами узгоджується строк виконання доручення.
Як визначається кількість годин для виконання того чи іншого доручення Замовника?
Як діяти сторонам, якщо обсяг наданих послуг буде вичерпано до дня закінчення строку дії договору?
Умови договору про надання послуг не містять положень про зазначене вище.
Відповідь:
Доброго дня. Договір за результатом спрощеної закупівлі укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 2.5. Проєкту договору, по результату надання послуг Виконавець надає Замовнику акт про надання послуг.
Кількість годин для виконання того чи іншого доручення Замовника (наданих послуг) розраховується з урахуванням співмірності, погодинної ставки та фактичних трудовитрат.
У разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання Замовник, відповідно до п. 9 ст. 41 Закону оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
13.05.2022 15:21
Відповідь надана
Технічні, якісні та кількісні характеристики надання послуг
Номер:
ab74bbc530ed4b67911b49515ea6e44a
Дата опублікування:
12.05.2022 17:44
Опис:
Відповідно до оголошення про проведення спрощених закупівель послуги складаються, зокрема, з представництва інтересів в справах та складання процесуальних документів.
Прошу повідомити чи відкрити на даний час провадження в судах, де однією із сторін є Замовник? Кількість таких справ, яка юрисдикція суду?
Відповідь:
Доброго дня.
Предметом закупівлі є за ДК 021:2015 код 79140000-7 Послуги з юридичної консультації та правового інформування (юридичні послуги), у кількості 452 години.
Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
13.05.2022 15:21
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
1439ebce17774337b99889ca8615b1bb
Дата опублікування:
11.05.2022 18:41
Опис:
Доброго дня.
Відповідно до вимог документації зазначено про необхідність надання скан-копії аналогічного договору щодо предмету закупівлі, що укладався Учасником за останні три роки (тобто достатньо надати інформацію в межах трьох останніх років).
Чи буде достатньо одного аналогічного договору, що був укладений протягом трьох останніх років чи необхідно три аналогічних договора за кожен рік вказаного періоду?
Відповідь:
Добрий день. Достатньо подати один аналогічний договір за предметом закупівлі. Дякуємо за питання
Дата відповіді:
12.05.2022 16:05
Відповідь надана
Участь
Номер:
b10d8bd52eb441f1b579353377d4b432
Дата опублікування:
11.05.2022 16:10
Опис:
Серед вимог до учасника є наявність свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю. У зв'язку з чим просимо надати роз'яснення, чи може приймати участь в закупівлі учасник юридична особа (товариство з обмеженою відповідальність, фізична особа-підприємець) в якої працівник, який буде залучений до ндання послуг має в наявності свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю?
Відповідь:
Добрий день. Предметом закупівлі передбачено надання послуг, зокрема:
Складання процесуальних документів та представництво інтересів в судах.
Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" Адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об’єднання (організаційні форми адвокатської діяльності).
Крім того, відповідно до процесуальних законів (ГПК, ЦПК, КАС України) відшкодуванню витрат на професійну правничу допомогу здійснюється виключно за послуги, які надаються адвокатом відповідно до Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність".
Послуги відповідно до цього договору має надавати саме адвокат у тій організаційно-правовій формі, яка визначена Законом України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність". Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
12.05.2022 16:54
Відповідь надана
Вимоги до учасників
Номер:
eacd9978fe3c4647b31c02ab461d7935
Дата опублікування:
11.05.2022 13:17
Опис:
В Додатку 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі передбачені вимоги до учасників (п.п.5.3-5.6).
В якій формі і яким чином підтверджувати вказану інформацію на даний час, оскільки деякі реєстри в період військового стану не працюють (зокрема, Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення не працює)?
Чи можливо інформацію, вказану в п.п.5.-5.6 додатку 2 підтвердити довідкою в довільній формі?
Відповідь:
Доброго дня. На підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам надання послуг (у тому числі вимогам, викладеним у пп 5.3 -5.6 Додатку 2 до документації), Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції в електронному вигляді (бажано у форматі pdf) -Технічні, якісні та кількісні характеристики надання послуг за формою Додатку 2 до документації з підписом та печаткою (у разі її використання). Інші документи подавати не потрібно про виконання п.п. 5.3-5.6. Дякуємо за питання
Дата відповіді:
12.05.2022 16:04
Відповідь надана
умови договору
Номер:
b3bcdb72deb14844a04f8c96ac71d7c1
Дата опублікування:
11.05.2022 10:43
Опис:
Вітаю! Згідно з п. 4.2.3. Договору Замовник зобов'язується: Своєчасно забезпечувати Виконавця всім необхідним для виконання наданих йому доручень, передбачених даним договором, в тому числі документами в необхідній кількості екземплярів, нормативними актами, які регулюють діяльність Замовника, нормативно-правовою літературою, та необхідною для виконання завдань Замовника канцелярією.
Що саме розуміється під терміном "канцелярія"? Якщо канцелярські товари, то які саме? Папір, витратні матеріали для принтерів, щось інше? Хто і на підставі яких саме критеріїв визначає обсяг канцелярії, необхідної для виконання завдань замовника?
Крім того, оскільки відповідно до п. 3.2. Договору Послуги надаються в межах територіальних кордонів України, тобто фактично на всій території України, то яким чином, за якими критеріями, на підставі яких документів відшкодовуються транспортні витрати та витрати на відрядження за межі м. Києва?
Заздалегідь вдячний за відповідь!
Відповідь:
Доброго дня. За необхідності та за попереднім погодженням з Замовником, з метою належного виконання послуг Виконавцем, може бути надано канцелярію у складі: офісний папір, ручка, олівець, папки. Інші витратні матеріали чи відшкодування транспортних послуг до складу предмету закупівлі (ДК 021:2015 код 79140000-7 Послуги з юридичної консультації та правового інформування (юридичні послуги)) не входять. Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
11.05.2022 16:39
Відповідь надана
Додаткові витрати при наданні послуг
Номер:
fa3e3461c69f4637b4c626399279fe81
Дата опублікування:
11.05.2022 08:42
Опис:
Доброго дня.
Витрати на проїзд до Замовника чи місця перемовин, сплата судового збору, мита чи інших державних платежів оплачується Замовником окремо?
Відповідь:
Доброго дня. Витрати щодо судових зборів, мит та інших державних платежів сплачуються Замовником окремо, та не входять до складу предмету закупівлі за ДК 021:2015 код 79140000-7 Послуги з юридичної консультації та правового інформування (юридичні послуги). Дякуємо за питання
Дата відповіді:
11.05.2022 16:38