• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нове будівництво каналізаційної мережі по вул.Котляревського, вул.Гагаріна, вул.Хмельницького, вул.Вітовського в м.Бурштин Бурштинської територіальної громади Івано-Франківської області

Торги не відбулися

3 102 692.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 513.46 UAH
Період уточнення: 05.05.2022 16:51 - 11.05.2022 00:00
Відповідь надана

Уточнення технічних вимог

Номер: 0b336c1b86da4d97ade630886285f2e4
Дата опублікування: 10.05.2022 13:17
Опис: Просимо вказати наступне стосовно п. 33 - зазначити кількість люків.
Відповідь: Кількість люків (п.33) - 8 шт
Дата відповіді: 10.05.2022 14:00
Відповідь надана

Уточнення технічних вимог

Номер: a49a21bd0a694abdab5eae164e9b066d
Дата опублікування: 10.05.2022 13:01
Опис: Просимо уточнити наступне: 1) п.13,14,33,55,77 Технічного завдання - просимо вказати, чи передбачено встановлення скоб ходових. Якщо так - то в якій кількості до кожного з пунктів. 2) для відновлення дорожнього одягу п.17,18,19,39,40,41,61,62,63,84,85 - просимо уточнити фракцію щебеню та щебенево-піщаної суміші до кожного з пунктів.
Відповідь: Доброго дня. Проектом передбачено драбини металеві приставні (витрата згідно норми)
Дата відповіді: 10.05.2022 13:55
Відповідь надана

Трубопроводи Е2К

Номер: fbdacbbd5d0c45a388b7c336d46f465e
Дата опублікування: 10.05.2022 10:55
Опис: п.11,31,53,75 технічного завдання. Укладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб Е2-К діаметром 200мм. Просимо уточнити кільцеву жорсткість труб SN
Відповідь: Доброго дня. За інформацією відповідальної особи КП "Капітальне підприємство Бурштинської міської ради": - п.11, 31,53,75 технічного завдання укладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб Е2-К діаметром 200 мм: проектом передбачено використання труби пластмасової двошарової Е2-К SN8 ф225/197 згідно ДСТУ БВ.25-32-2005. За детальнішою інформацією звертайтеся до відповідальної особи КП "БП" (контакти у ТД до закупівлі)
Дата відповіді: 10.05.2022 13:52
Відповідь надана

Умови договору

Номер: 812ac26f51ee4fa9a532e0f09aa7b3f8
Дата опублікування: 09.05.2022 16:37
Опис: Проєкт договору містить наступне зобов'язання: "Підрядник зобов’язується розпочати виконання робіт протягом (трьох) робочих днів з моменту підписання даного Договору, а саме з «____»____________ 2022 року.". Підрядник НЕ може приступити до виконання робіт без належним чином оформленого Замовником Дозволу на початок будівельних робіт. Чи впевнений Замовник в тому, що зможе оформити та надати Підряднику такий дозвіл в триденний термін з дати підписання Договору? В іншому випадку таку вимогу Договору доцільно відкоригувати, прив'язуючи дату початку робіт до дати отримання такого Дозволу, а не дати підписання Договору. Просимо врахувати доцільність, враховуючи потенційну можливість моніторингу ДАСУ на етапі виконання Договору.
Відповідь: Доброго дня. Ваше запитання переадресоване фахівцю, відповідальному за складання проекту договору.
Дата відповіді: 09.05.2022 16:50
Відповідь надана

Умови договору

Номер: 880c926e7ac243ad990a2a14fabbf058
Дата опублікування: 09.05.2022 16:22
Опис: Звертаємо увагу Замовника на відмінність у назві предмета закупівлі та назві об'єкту у тексті договору: предмет закупівлі - "Нове будівництво каналізаційної мережі по вул. Котляревського, Гагаріна, Хмельницького, Вітовського в м. Бурштин", текст договору - "Нове будівництво каналізаційних мереж та споруд на них по вулицях Котляревського, Гагаріна, Хмельницького, Вітовського в м. Бурштин Івано-Франківського району Івано-Франківської області". Просимо привести у відповідність.
Відповідь: Доброго дня. Ваше запитання переадресовано відповідальній посадовій особі та, у разі необхідності, буде внесено зміни до проекту договору у межах терміну, визначеного законодавством.
Дата відповіді: 09.05.2022 16:40
Відповідь надана

Стосовно кваліфікаційних вимог

Номер: f8acb649b19f4badb23a8b04e45abd4f
Дата опублікування: 09.05.2022 14:50
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до Ваших вимог, наявність працівників підтверджується довідкою Учасника за формою, наведеною у додатку, ДИПЛОМАМИ і сертифікатами про підвищення кваліфікації. Просимо уточнити наступне стосовно цієї вимоги: 1) враховуючи, що в особових справах зберігаються копії, а не оригінали дипломів працівників, чи достатнім підтвердженням цієї вимоги буде надання належним чином завірених копій дипломів працівників? 2) стосовно яких працівників вимагаються дипломи? ІТР мають вищу освіту, але працівники робітничих професій зазвичай не мають вищої освіти, а тому надати дипломи стосовно них неможливо. Чи достатнім підтвердженням стосовно працівників робітничих професій буде надання, наприклад, наказів про прийняття на такі посади?
Відповідь: Доброго дня. На виконання зазначеної Вами вимоги необхідно надати: 1. Сканокопії З ОРИГІНАЛІВ дипломів та сертифікатів про підвищення кваліфікації для ІТР. 2. Сканокопії з оригіналів наказів про прийняття на роботу для усіх працівників. Для працівників робочих професій наявність наказу про прийняття на роботу достатня для участі Учасника в тендері.
Дата відповіді: 09.05.2022 15:14
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: e716d417d3784427a126a13182311769
Дата опублікування: 09.05.2022 14:36
Опис: Тендерна документація містить наступну вимогу: "....наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (виконроб, майстер, інженер з кошторисної справи), які мають необхідні знання та досвід: обов’язкова наявність працівників, які мають досвід виконання аналогічних робіт." Просимо уточнити, чи це означає, що Замовник вимагає обов'язковий перелік наступних посад: виконроб, майстер, інженер з кошторисної справи. Наприклад, чи допускається наявність посади інженера-кошторисника, а не інженера з кошторисної справи? Чи обов'язкова одночасна наявність і виконроба, і майстра?
Відповідь: Доброго дня. Так, обов’язкова наявність працівників, які мають досвід виконання аналогічних робіт. Разом з тим, допускається наявність посади інженера-кошторисника, а не інженера з кошторисної справи. Одночасна наявність і виконроба, і майстра обов'язкова.
Дата відповіді: 09.05.2022 15:01
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 35678e78504f47f883631ca0ea52777a
Дата опублікування: 09.05.2022 13:27
Опис: Шановний Замовнику! Серед документів тендерної пропозиції Ви вимагаєте, в тому числі, сертифікати якості на матеріали. Просимо уточнити, стосовно яких матеріалів необхідно надати такі сертифікати. Просимо зазначити конкретний перелік матеріалів, щодо яких учасники повинні надати такі сертифікати. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Ваше запитання переадресовано до відділу КП "Капітальне будівництво Бурштинської міської ради" та буде довантажено окремим документом протягом часу, передбачено законодавством.
Дата відповіді: 09.05.2022 13:39
Відповідь надана

Уточнення форми підтвердження наявності матеріально-технічної бази

Номер: 3fd1d476ab6646dbb16bc045271284bb
Дата опублікування: 09.05.2022 12:49
Опис: Вимогами тендерної документації передбачено, що наявність МТБ "підтверджується довідкою учасника закупівлі на підставі документів, які підтверджують власність або оренду (сканокопія свідоцтва про право власності або договору оренди)". Водночас МТБ потенційних учасників передбачають, в тому числі, обладнання та / чи устаткування, що не потребують державної реєстрації, та стосовно яких не видаються свідоцтва про право власності. Чи вважатиме Замовник достатнім підтвердженням наявності таких одиниць МТБ надання учасником, наприклад, інвентарної картки обліку основних засобів, або бухгалтерської довідки про знаходження таких засобів на балансі підприємства?
Відповідь: Доброго дня. Достатнім підтвердженням вважатися сканокопія інвентарної картки обліку основних засобів, виключно, щодо тих засобів, які не потребуть державної реєстрації, зокрема (обладнання та / чи устаткування).
Дата відповіді: 09.05.2022 13:37
Відповідь надана

Уточнення стосовно підтвердження по ст.17

Номер: 49491569c1724ca999e639f148855b36
Дата опублікування: 09.05.2022 10:54
Опис: Шановний Замовнику! В електронних полях, передбачених для заповнення інформації по ст.17 Закону, у певних підставах (наприклад, "Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів") зазначено наступне: "Опис вимоги замовника про підтвердження інформації - довільної форми на фірмовому бланку". Водночас Замовником обрано варіант підтвердження у формі Заяви. Така заява заповнюється учасниками у відповідному електронному полі, і додати щось на фірмовому бланку у такому випадку технічно неможливо. Просимо привести вимоги у відповідність з врахуванням технічних можливостей, реалізованих на майданчиках.
Відповідь: Доброго дня. Дякую за зауваження. Дану неточність буде усунуто після уточнення питання із електронним майданчиком у межах відведеного законодавством часу.
Дата відповіді: 09.05.2022 11:33