• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 100 од.

Детально в тендерній документації.

Торги не відбулися

119 976 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 599 880.00 UAH
Період уточнення: 09.11.2017 16:02 - 03.12.2017 20:00
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації

Номер: bfcf32bc62ab4fe4ae55c839db2b009c
Дата опублікування: 01.12.2017 19:56
Опис: Додаток №9 розділ 12: вважаємо за доцільне розділ 12 доповнити пунктом про електронний документообіг та листування в електронному вигляді та викласти у наступній редакції – «Документи, передані факсимільним зв’язком, електронною поштою, підписані уповноваженими представниками Сторін та скріплені їх печатками, мають юридичну силу. Оригінали повинні бути надані протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати їх підписання.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:31
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації

Номер: 63fe34e28cee45548c773d758e64bee3
Дата опублікування: 01.12.2017 19:56
Опис: Додаток №9 розділ 10: вважаємо за доцільне пункт 10.3 та пункт 10.4 – виключити, так як ЗАМОВНИК не може понести ніяких витрат, в зв’язку з тим, що поставлений Товар оплачується тільки після належного оформлення податкової накладної.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:31
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації

Номер: 1927e4b45db9432f8120a1d3f30eb5b6
Дата опублікування: 01.12.2017 19:56
Опис: Додаток №9 розділ 10: у зв’язку з тим, що в основних умовах Договору відсутня відповідальність ПОКУПЦЯ за порушення оплати поставленого Товару вважаємо за доцільне доповнити розділ 10 наступним – «За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:30
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації

Номер: ebb762b4584b4e8988585a7225a18ae5
Дата опублікування: 01.12.2017 19:55
Опис: Додаток №9 пункт 9.2: вважаємо за доцільне виключити наступне – «…ЗАМОВНИК повертає ПОСТАЧАЛЬНИКУ забезпечення виконання Договору на його письмову вимогу після підтвердження повного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ своїх зобов’язань в частині поставки Продукції відповідно до умов Договору.», тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як увесь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 та згідно пункту 9.4 ЗАМОВНИК відслідковує виконання умов договору.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:30
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації

Номер: df48356041504391ac8d8b73098a105c
Дата опублікування: 01.12.2017 19:55
Опис: Додаток №9 пункт 7.3: вважаємо за доцільне існуючу редакцію «…Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної.» викласти у наступній редакції – «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/коригування податкової накладної.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:30
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації

Номер: 6a2b8cd58f4945a3b430e674747b3a15
Дата опублікування: 01.12.2017 19:54
Опис: Додаток №9 пункт 7.1: у даному пункті вказано «Для приймання Продукції ЗАМОВНИКУ надаються наступні документи: … копія товарно-транспортної накладної або накладної (залізничної)». У зв’язку з тим, що залізнична накладна формується в електронному вигляді, ПОСТАЧАЛЬНИК має можливість надати тільки «розпечатку електронного документу - оригінал». Просимо розглянути можливість внести відповідну зміни в даний пункт.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:30
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації

Номер: 0f492b72b61d4c5cab141b1280a99b30
Дата опублікування: 01.12.2017 19:53
Опис: Додаток №9 пункт 5.3: в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно пункту 7.1 Договору, надається ПОКУПЦЮ для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо пункт 5.3 змінити та викласти в наступній редакції – «Датою поставки Продукції вважається дата штемпелю на залізничній накладній (розпечатка електронного документа)»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:30
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації

Номер: 6bb3779c77c64b2c890a0b7a98d3e2e9
Дата опублікування: 01.12.2017 19:53
Опис: Додаток №9 пункт 2.8: в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції – «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:30
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації

Номер: 42023ef145704f4592ebc158410a845d
Дата опублікування: 01.12.2017 19:52
Опис: Додаток №8: керуючись телеграмою від ПАТ «Укрзалізниця» № Ц-4-29/320-17 від 23.10.2017 просимо надати пояснення щодо необхідності встановлення антивандальних пристроїв.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Повідомляємо, що вимоги телеграфного розпорядження ПАТ «Укрзалізниця» від 23.10.2017 № Ц-4-29/320-17 щодо встановлення антивандальних пристроїв не розповсюджується на вагони, закуплені під час відкритих торгів.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:18
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації

Номер: edbbd8b5a3e4482faec6b308dcdde33c
Дата опублікування: 01.12.2017 19:52
Опис: Додаток №8 розділ 8: у даному розділі відсутні вимоги до кольору зовнішніх поверхонь кузова піввагонів. Вважаємо за доцільне зазначити такі вимоги.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Повідомляємо, що колір лакофарбового покриття зовнішніх поверхонь кузова вагона визначається згідно з Положенням про фарбування власних вантажних вагонів, затвердженим Радою залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (протокол від 6-7.05.2014 № 60).
Дата відповіді: 06.12.2017 17:16