• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 50 од.

Детально в тендерній документації.

Торги не відбулися

59 988 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 299 940.00 UAH
Період уточнення: 09.11.2017 15:56 - 03.12.2017 20:00
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: 46e031810e6a469b8ab960b728694903
Дата опублікування: 01.12.2017 16:21
Опис: Додаток №9 розділ 12: вважаємо за доцільне розділ 12 доповнити пунктом про електронний документообіг та листування в електронному вигляді та викласти у наступній редакції – «Документи, передані факсимільним зв’язком, електронною поштою, підписані уповноваженими представниками Сторін та скріплені їх печатками, мають юридичну силу. Оригінали повинні бути надані протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати їх підписання.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:09
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: b6ac04777b4546e68068850ba9913856
Дата опублікування: 01.12.2017 16:20
Опис: Додаток №9 розділ 10: вважаємо за доцільне пункт 10.3 та пункт 10.4 – виключити, так як ЗАМОВНИК не може понести ніяких витрат, в зв’язку з тим, що поставлений Товар оплачується тільки після належного оформлення податкової накладної.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:10
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: a65983f159cb4f9fbb7f3d422c31b749
Дата опублікування: 01.12.2017 16:20
Опис: Додаток №9 розділ 10: у зв’язку з тим, що в основних умовах Договору відсутня відповідальність ПОКУПЦЯ за порушення оплати поставленого Товару вважаємо за доцільне доповнити розділ 10 наступним – «За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:10
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: 47cc338ab7454371a84ad4796ac01796
Дата опублікування: 01.12.2017 16:19
Опис: Додаток №9 пункт 9.2: вважаємо за доцільне виключити наступне – «…ЗАМОВНИК повертає ПОСТАЧАЛЬНИКУ забезпечення виконання Договору на його письмову вимогу після підтвердження повного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ своїх зобов’язань в частині поставки Продукції відповідно до умов Договору.», тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як увесь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 та згідно пункту 9.4 ЗАМОВНИК відслідковує виконання умов договору.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:10
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: c5c8522668f049f1bca7f22d3591a914
Дата опублікування: 01.12.2017 16:18
Опис: Додаток №9 пункт 7.3: вважаємо за доцільне існуючу редакцію «…Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної.» викласти у наступній редакції – «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/коригування податкової накладної.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:10
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: acb0e8a45ad74d51828dcdfa9c8f1058
Дата опублікування: 01.12.2017 16:18
Опис: Додаток №9 пункт 7.1: у даному пункті вказано «Для приймання Продукції ЗАМОВНИКУ надаються наступні документи: … копія товарно-транспортної накладної або накладної (залізничної)». У зв’язку з тим, що залізнична накладна формується в електронному вигляді, ПОСТАЧАЛЬНИК має можливість надати тільки «розпечатку електронного документу - оригінал». Просимо розглянути можливість внести відповідну зміни в даний пункт.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:10
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: 8b919f19980444c08c752ec252d8c8c8
Дата опублікування: 01.12.2017 16:17
Опис: Додаток №9 пункт 5.3: в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно пункту 7.1 Договору, надається ПОКУПЦЮ для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо пункт 5.3 змінити та викласти в наступній редакції – «Датою поставки Продукції вважається дата штемпелю на залізничній накладній (розпечатка електронного документа)»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:10
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: 1207496b81b14a48b12f6a7bbc1423b7
Дата опублікування: 01.12.2017 16:16
Опис: Додаток №9 пункт 2.8: в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції – «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:10
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: 97063ec1d8c34397a0909e19964ab988
Дата опублікування: 01.12.2017 16:16
Опис: Додаток №8: керуючись телеграмою від ПАТ «Укрзалізниця» № Ц-4-29/320-17 від 23.10.2017 просимо надати пояснення щодо необхідності встановлення антивандальних пристроїв.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Повідомляємо, що вимоги телеграфного розпорядження ПАТ «Укрзалізниця» від 23.10.2017 № Ц-4-29/320-17 щодо встановлення антивандальних пристроїв не розповсюджується на вагони, закуплені під час відкритих торгів.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:26
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: 6114a8f09b504ea2b8c402d002f5a978
Дата опублікування: 01.12.2017 16:15
Опис: Додаток №8 розділ 8: у даному розділі відсутні вимоги до кольору зовнішніх поверхонь кузова піввагонів. Вважаємо за доцільне зазначити такі вимоги.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Повідомляємо, що колір лакофарбового покриття зовнішніх поверхонь кузова вагона визначається згідно з Положенням про фарбування власних вантажних вагонів, затвердженим Радою залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (протокол від 6-7.05.2014 № 60).
Дата відповіді: 06.12.2017 17:15