• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 50 од.

Детально в тендерній документації.

Торги не відбулися

59 988 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 299 940.00 UAH
Період уточнення: 09.11.2017 15:55 - 03.12.2017 20:00
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: d02afceab65f49828af0bf4d166def9b
Дата опублікування: 01.12.2017 16:04
Опис: Додаток №8 пункт 1.2.1: в даному пункті припущена помилка – вказано «…(ГОСТ 9238, див. Додаток 1в).», а повинно «…(ГОСТ 9238, див. Додаток 1c).»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:05
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: 1634a739e00844128473b7863aea9d4c
Дата опублікування: 01.12.2017 16:03
Опис: Додаток №8 пункт 2.5: просимо розглянути можливість викласти даний пункт у наступній редакції – «Наявність сертифікату на систему менеджменту якості, згідно вимог ДСТУ ISO 9001 і сертифікату відповідності на продукцію (напіввагон, модель якого вказана в сертифікаті відповідності), виданого органом УкрСЕПРО або державним органом по сертифікації України, який внесений до «Реєстру…», тому що в Україні діє ДСТУ ISO 9001, та на даний час, натомість УкрСЕПРО, не створена ніяка державна система сертифікації в Україні.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:05
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: dd47d92084104dacb20aefb96dc14e1b
Дата опублікування: 01.12.2017 16:00
Опис: Додаток №9 розділ 12: вважаємо за доцільне розділ 12 доповнити пунктом про електронний документообіг та листування в електронному вигляді та викласти у наступній редакції – «Документи, передані факсимільним зв’язком, електронною поштою, підписані уповноваженими представниками Сторін та скріплені їх печатками, мають юридичну силу. Оригінали повинні бути надані протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати їх підписання.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:05
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: 996eb9a514d948bfbc56a4e4062dabaa
Дата опублікування: 01.12.2017 15:59
Опис: Додаток №9 розділ 10: вважаємо за доцільне пункт 10.3 та пункт 10.4 – виключити, так як ЗАМОВНИК не може понести ніяких витрат, в зв’язку з тим, що поставлений Товар оплачується тільки після належного оформлення податкової накладної.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:06
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: b1b0910728be4b7288cb44efe76e1aeb
Дата опублікування: 01.12.2017 15:58
Опис: Додаток №9 розділ 10: у зв’язку з тим, що в основних умовах Договору відсутня відповідальність ПОКУПЦЯ за порушення оплати поставленого Товару вважаємо за доцільне доповнити розділ 10 наступним – «За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:06
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: e35e0561505149d6b6b873cbe8cf9a91
Дата опублікування: 01.12.2017 15:58
Опис: Додаток №9 пункт 9.2: вважаємо за доцільне виключити наступне – «…ЗАМОВНИК повертає ПОСТАЧАЛЬНИКУ забезпечення виконання Договору на його письмову вимогу після підтвердження повного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ своїх зобов’язань в частині поставки Продукції відповідно до умов Договору.», тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як увесь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 та згідно пункту 9.4 ЗАМОВНИК відслідковує виконання умов договору.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:06
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: a02bb6b5992944f0ad2908ab4e2d99b7
Дата опублікування: 01.12.2017 15:57
Опис: Додаток №9 пункт 7.3: вважаємо за доцільне існуючу редакцію «…Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної.» викласти у наступній редакції – «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/коригування податкової накладної.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:06
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: bf15ba5515eb413c91be89651f68cd5a
Дата опублікування: 01.12.2017 15:57
Опис: Додаток №9 пункт 7.1: у даному пункті вказано «Для приймання Продукції ЗАМОВНИКУ надаються наступні документи: … копія товарно-транспортної накладної або накладної (залізничної)». У зв’язку з тим, що залізнична накладна формується в електронному вигляді, ПОСТАЧАЛЬНИК має можливість надати тільки «розпечатку електронного документу - оригінал». Просимо розглянути можливість внести відповідну зміни в даний пункт.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:06
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: 7ea527c7fa6f4c708a614074a8cb3ef9
Дата опублікування: 01.12.2017 15:56
Опис: Додаток №9 пункт 5.3: в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно пункту 7.1 Договору, надається ПОКУПЦЮ для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо пункт 5.3 змінити та викласти в наступній редакції – «Датою поставки Продукції вважається дата штемпелю на залізничній накладній (розпечатка електронного документа)»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:06
Відповідь надана

Звернення щодо змісту тендерної документації.

Номер: d895d1bf31b046b593b341229d37e2d1
Дата опублікування: 01.12.2017 15:56
Опис: Додаток №9 пункт 2.8: в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції – «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді: 06.12.2017 17:06