-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування хворих)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Торги не відбулися
1 014 092.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 070.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 070.46 UAH
Період уточнення:
07.04.2022 18:17 - 13.04.2022 00:00
Відповідь надана
Автотранспорт
Номер:
96a92ba9c41a4114baaf0b4b05045eab
Дата опублікування:
12.04.2022 22:40
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно вимог тендерної документації встановлено наступне: «За відсутністю в учасника власного автотранспорту, необхідно надати підтверджуючі документи щодо його оренди, лізингу, термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2022 року. Договір оренди транспортного(их) засобу(ів) повинен містити відмітку про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством»
Просимо роз‘яснити, чи не буде підставою для відхилення надання учасником у складі пропозиції договору про надання транспортних послуг? (На підтвердження вищезазначеної вимоги)
Адже учасником укладений з контрагентом саме договір про надання транспортних послуг. Навіщо учаснику укладати договір оренди, якщо учасник забезпечуватиме доставку харчування завдяки договору про надання транспортних послуг?
Відповідь:
Відповідно до вимог п.1.1 Додатку 4 у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для надання послуг, що є предметом закупівлі, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, які пристосовані для приготування /зберігання /транспортування продуктів харчування/готової їжі та відповідають вимогам санітарного законодавства.
З урахуванням викладеного, наявність матеріально-технічної бази, до якої відноситься автотранспорт, може бути підтверджена договором про надання послуг, тощо.
Дата відповіді:
13.04.2022 18:11
Відповідь надана
Просимо виключити вимогу (детальніше в описі)
Номер:
de2f578041d542eaa5db7d78c5dc5376
Дата опублікування:
12.04.2022 21:34
Опис:
Доброго дня! Згідно п. 1.7. додатку 4 до тендерної документації «На транспортні засоби, інформація про які вказана у довідці, підготовленій у відповідності до вимог п.1.1 даного Додатку, учасник повинен надати діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів».
Однак дана вимога Тендерної документації, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи з публічних закупівель від 07.04.2022р., не узгоджується з вимогами чинного законодавства.
Згідно зі статтею 29 Закону України «Про дорожній рух» до участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку, а у разі, якщо транспортний засіб згідно з цим Законом підлягає обов'язковому технічному контролю, пройшов такий контроль.
Відповідно до статті 33 Закону України «Про дорожній рух» технічний стан транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, у частині, що стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, має відповідати правилам, нормативам і стандартам, затвердженим у встановленому порядку.
Обов'язок щодо забезпечення належного технічного стану транспортних засобів покладається на їх власників або інших осіб, які їх експлуатують, згідно з чинним законодавством.
Статтею 35 Закону України “Про дорожній рух” та пунктами 1, 3 визначаються транспортні засоби, які підлягають обов’язковому технічному контролю та періодичність його проходження, а також визначають транспортні засоби, які звільнені від проходження обов’язкового технічного контролю.
Обов'язковому технічному контролю не підлягають:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.
3) технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України".
Таким чином, не всі транспортні засоби підлягають обов’язковому технічному огляду (в тому числі транспортні засоби учасника, який бажає взяти участь у цій закупівлі).
Тому просимо виключити зазначену вище вимогу з Тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Дата відповіді:
13.04.2022 20:40
Відповідь надана
Документи переможця
Номер:
b754e658c8024741865d94d75dabc03b
Дата опублікування:
12.04.2022 17:46
Опис:
Відповідно до Закону №2118–IX, який набрав чинності з дня його опублікування, тобто з 7 березня, передбачається, що у зв’язку з Указом Президента №64/2022 щодо запровадження воєнного стану, з 24 лютого виникла необхідність внести зміни до Податкового Кодексу України, а саме: підрозділ 10 розділу XX ПКУ доповнено новим пунктом 69. За ним тимчасово на період до припинення або скасування воєнного стану на території України справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням наступних особливостей: Відсутність відповідальності за несплату податків, незвітування та реєстрації ПН та РК Підпунктом 69.1 ПКУ встановлено, що у випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок він звільняється від відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. Це стосується: дотримання термінів сплати податків та зборів. Зміни вже набрали чинності. На законодавчому рівні відтерміновано сплату податків і зборів, тому, на підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації в частині документів переможця, а саме: виключити вимогу "Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно частини 6 статті 17 Закону.
У разі наявності відносно учасника, якого визначено переможцем торгів, інформації про заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури, або згідно інформації на сайті Державної фіскальної служби України за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner, такий учасник підтверджує відсутність заборгованості шляхом завантаження в електронну систему закупівель оригінал довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою), або довідки, виданої уповноваженим органом, в електронному вигляді. Довідка має бути чинною на дату її подання переможцем процедури закупівлі",
Відповідь:
Дана вимога тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
13.04.2022 18:15
Відповідь надана
Щодо документів переможця
Номер:
74ecc65f71f34e44b59a97a6d60b6db1
Дата опублікування:
12.04.2022 17:37
Опис:
Постановою Кабінету Міністрів України про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб № 165 від 28.02.2022 (далі — Постанова № 165) Уряд зупинив надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні. ДП «Прозорро» на своєму офіційному сайті зазначили: «Замовники, що проводять відкриті закупівлі, наразі не можуть отримувати довідки МВС від Постачальників, через те що Міністерство внутрішніх справ зараз нищить загарбників. Просимо поставитися із розумінням та не відхиляти постачальників за цією підставою». На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до вимог тендерної документації та прибрати вимоги щодо дати, станом на яку має надаватись інформація щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.
Відповідь:
Дана вимога тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
13.04.2022 18:19
Відповідь надана
Протокол перевірки транспортних засобів
Номер:
e14cafeabb3746d78c55148595fed8e1
Дата опублікування:
12.04.2022 17:31
Опис:
Згідно умов тендерної документації Вами вимагається: «На транспортні засоби, інформація про які вказана у довідці, підготовленій у відповідності до вимог п.1.1 даного Додатку, учасник повинен надати діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів.». Просимо вас видалити дану вимогу тендерної документації, оскільки проведення технічного огляду транспортних засобів не є обов’язковим для всіх транспортних засобів відповідно до чинного законодавства України.
Відповідь:
Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Дата відповіді:
13.04.2022 20:03
Відповідь надана
Сертифікат системи управління якістю
Номер:
bc7ecdf9a36044beb91e5da910c9dac3
Дата опублікування:
12.04.2022 17:11
Опис:
Шановний Замовнику, згідно умов тендерної документації Вами вимагається надати у складі пропозицій учасниками: «діючого сертифікату, виданого органом сертифікації, яким посвідчується, що Учасник впровадив систему управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009 IDT), що засвідчує використання учасником системи управління якості, на здійснення послуг надання громадського харчування, послуг їдальнь, послуг постачання продуктів харчування та готової їжі». Просимо роз’яснити, згідно яких законодавчих актів Вами було зазначене формулювання: «на здійснення послуг надання громадського харчування, послуг їдальнь, послуг постачання продуктів харчування та готової їжі». Ми, як потенційний учасник, маємо сертифікат який Вами вимагається, але не на всі види діяльності, які Ви описали у формулюванні. Натомість у нашому сертифікаті зазначено ті види, які є ключовими для даного предмета закупівлі, а саме: виробництво готової їжі та страв, постачання інших готових страв та інші (що за своєю суттю є тими ж видами діяльності що Ви вимагаєте). Просимо видалити з тендерної документації зазначене Вами формулювання, адже воно штучно обмежує нашу можливість взяти участь у даній закупівлі та просимо привезти вказану вимогу тендерної документації у відповідність вимогам законодавства.
Відповідь:
Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації замовник вимагає надання учасником у складі пропозиції діючого сертифікату, виданого органом сертифікації, яким посвідчується, що Учасник впровадив систему управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009 IDT), що засвідчує використання учасником системи управління якості, на здійснення послуг надання громадського харчування, послуг їдальнь, послуг постачання продуктів харчування та готової їжі.
Дана вимога відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
13.04.2022 20:38
Відповідь надана
Сертифікат екологія
Номер:
3269ec108efd49459811bb0dc599222c
Дата опублікування:
12.04.2022 17:03
Опис:
Шановний Замовнику, згідно умов тендерної документації Вами вимагається «діючого сертифікату, виданого органом сертифікації, яким посвідчується, що Учасник впровадив систему екологічного управління згідно ДСТУ ІSO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником системи управління якості, на здійснення послуг надання громадського харчування, послуг їдальнь, послуг постачання продуктів харчування та готової їжі;». Вами зазначається сертифікат на систему екологічного управління, однак в цій же вимозі ви зазначаєте про те що сертифікат має «засвідчує використання учасником системи управління якості». Просимо усунути дану невідповідність з тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації замовник вимагає надання учасником у складі пропозиції діючого сертифікату, виданого органом сертифікації, яким посвідчується, що Учасник впровадив систему екологічного управління згідно ДСТУ ІSO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником системи управління якості, на здійснення послуг надання громадського харчування, послуг їдальнь, послуг постачання продуктів харчування та готової їжі.
Дана вимога відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
13.04.2022 18:17
Відповідь надана
Сертифікат системи управління
Номер:
c81650fb4ca14ca7a9e933f6d5614cd8
Дата опублікування:
12.04.2022 16:38
Опис:
Шановний Замовнику! Згідно умов тендерної документації вами вимагається надати: «діючого сертифікату, виданого органом сертифікації, яким посвідчується, що Учасник впровадив систему управління безпечності харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу», що засвідчує використання учасником системи управління якості, на здійснення послуг надання громадського харчування, послуг їдальнь, послуг постачання продуктів харчування та готової їжі».
Просимо роз’яснити, згідно яких законодавчих актів Вами було зазначене формулювання: «на здійснення послуг надання громадського харчування, послуг їдальнь, послуг постачання продуктів харчування та готової їжі». Ми, як потенційний учасник, маємо сертифікат який Вами вимагається, але не на всі види діяльності, які Ви описали у формулюванні. Натомість у нашому сертифікаті зазначено ті види, які є ключовими для даного предмета закупівлі, а саме: виробництво готової їжі та страв, постачання інших готових страв та інші. Крім того Вами зазначається «Системи управління безпечністю харчових продуктів", натомість у цій же вимозі ви пишете про засвідчення використання учасником системи управління якості. Що є докорінно різним. Посимо видалити з тендерної документації зазначене Вами формулювання, адже воно штучно обмежує нашу можливість взяти участь у даній закупівлі та просимо привезти вказану вимогу тендерної документації до відповідності вимогам законодавства.
Відповідь:
Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації замовник вимагає надання учасником у складі пропозиції діючого сертифікату, виданого органом сертифікації, яким посвідчується, що Учасник впровадив систему управління безпечності харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу», що засвідчує використання учасником системи управління якості, на здійснення послуг надання громадського харчування, послуг їдальнь, послуг постачання продуктів харчування та готової їжі.
Дана вимога відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
13.04.2022 19:19
Відповідь надана
Щодо меню
Номер:
bd853c96a8b4407dad4541688e527c0b
Дата опублікування:
12.04.2022 14:17
Опис:
Шановний Замовнику, Ви вимагаєте у тендерній документації наступне: «У складі тендерної пропозиції учасник надає примірне меню на тиждень, підготовлене враховуючи норми харчування на одного хворого в день, відповідно до наказу МОЗ України від 29.10.2013 р. № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» (заповнюються нижченаведені таблиці, що подаються у складі тендерної пропозиції)». Крім цього Вами зазначається, що «Внесення змін до меню без погодження з представниками Замовника забороняється».
Відтак просимо Вас роз’яснити, яке саме меню учасник має надати у складі тендерної пропозиції? Адже переліку страв у наданій Вами таблиці (ДОДАТОК 3 до тендерної документації) не зазначається. Відтак поясніть, будь ласка, чи може учасник заповнити надану Вами таблицю стравами на власний розсуд? Якщо ні, то просимо внести зміни до тендерної документації, якими додати заповнену таблицю із переліком страв.
Відповідь:
Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надає примірне меню на тиждень, підготовлене враховуючи норми харчування на одного хворого в день, відповідно до наказу МОЗ України від 29.10.2013 р. № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Меню учасник повинен підготувати/запропонувати самостійно з урахуванням вимог відповідних нормативно-правових актів та галузевих норм. У подальшому внесення змін до меню без погодження з представниками Замовника забороняється.
Дата відповіді:
13.04.2022 18:08