• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Установка вимірювання активності РАВ (паспортизації) для ВП ЗАЕС

Завершена

28 092 996.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 28 093.00 UAH
Період уточнення: 03.08.2017 16:37 - 03.10.2017 15:00
Відповідь надана

Проект договору – відповідальність сторін

Номер: bcc2c7f2fdeb439d8c34af70c61f39d5
Дата опублікування: 08.09.2017 14:34
Опис: Шановний Замовнику! У Тендерної документації (далі – ТД) товарів за темою: ДК 021:2015 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Установка вимірювання активності РАВ (паспортизації) для ВП ЗАЕС), у Додатку 3 до ТД «Проект договору», у параграфі 10. «Відповідальність сторін» у пункті 10.2 наведені наступні умови: «10.2 За порушення строку поставки Продукції за Договором Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю пеню в розмірі 0,1 % вартості не поставленої в строк Продукції за кожний день прострочення (включно з днем фактичної поставки, відповідно до видаткової накладної), але не більше 30% вартості несвоєчасно поставленої Продукції. Нарахування штрафних санкцій здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання. За прострочення поставки Продукції понад 30 днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно поставленої Продукції.» Просимо розглянути можливість замінити розмір штрафних санкцій у першому реченні на «…пеню в розмірі 0,01 % вартості не поставленої в строк Продукції за кожний день прострочення (включно з днем фактичної поставки, відповідно до видаткової накладної), але не більше 5% вартості несвоєчасно поставленої Продукції…», а також виключити з тексту останнє речення цього пункту: «За прострочення поставки Продукції понад 30 днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно поставленої Продукції.» У пункті 10.3 того ж параграфу викладені наступні умови: «10.3 Постачальник несе відповідальність за якість та комплектність Продукції. У разі поставки Продукції неналежної якості або поставки некомплектної Продукції, Постачальник зобов’язаний на вимогу Покупця (направлену рекомендованим або цінним листом з повідомленням) у 20-денний строк власними силами і за свій рахунок здійснити заміну Продукції неналежної якості або доукомплектувати Продукцію. Якщо Постачальник не здійснив заміну Продукції неналежної якості або не доукомплектував Продукцію у вказаний строк, Покупець має право стягнути з Постачальника штраф у розмірі 20% вартості Продукції неналежної якості (некомплектної Продукції).» Оскільки для високотехнологічного обладнання стандартний термін ремонту/виготовлення спеціальних компонентів імпортного виробництва може складати до 120 днів, пропонуємо у цьому пункті збільшити час заміни дефектної Продукції на Продукцію відповідної якості з 20 до 120 робочих днів. Просимо розглянути можливість виключити з тексту останнє речення цього пункту: «…Якщо Постачальник не здійснив заміну Продукції неналежної якості або не доукомплектував Продукцію у вказаний строк, Покупець має право стягнути з Постачальника штраф у розмірі 20% вартості Продукції неналежної якості (некомплектної Продукції).» У пункті 10.5 того ж параграфу наведені наступні умови «10.5 У разі не виконання Постачальником своїх зобов’язань по Договору, така бездіяльність буде розцінюватись, як одностороння відмова Постачальника від своїх зобов’язань за Договором. В такому випадку Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 20% від суми невиконаного зобов’язання» Просимо розглянути можливість виключити з тексту проекту Договору цей пункт взагалі. У пункті 10.9 того ж параграфу наведені наступні умови «10.9 Позовна давність, щодо стягнення неустойки (штрафу, пені), відповідно до п. 10.2. Договору, встановлюється тривалістю у 2 (два) роки» Виходячи із загальноприйнятої практики, просимо викласти цей пункт у наступній редакції: «10.9 Позовна давність, щодо стягнення неустойки (штрафу, пені), відповідно до п. 10.2. Договору, закінчується після успішних приймальних випробувань на майданчиках Покупця з підписанням відповідних протоколів»
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "Зміну пункту 10.2. проекту Договору не погоджуємо відповідно до вимог ч.2 ст.231 Господарського кодексу України. Зміну пункту 10.3. проекту Договору не погоджуємо. Виключення пункту 10.5 проекту Договору не погоджуємо. Зміну пункту 10.9. проекту Договору не погоджуємо".
Дата відповіді: 21.09.2017 09:13
Відповідь надана

Щодо не скоєння корупційних правопорушень учасником- нерезидентом

Номер: cc1d251beba2429d9345f28082cc8b48
Дата опублікування: 08.09.2017 14:18
Опис: Шановний Замовнику! Згідно пункту 1 параграфу 5.3 частини ІІІ тендерної документації учасник-нерезидент надає інформацію щодо відсутності даних про нього в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій він зареєстрований. Наша компанія зареєстрована належним чином у Європейському Союзі. Такого або подібного реєстру в нашій країні не існує. Також немає жодної програми боротьби з корупцією і, відповідно, проведення чи участь у якійсь антикорупційній діяльності від компаній не вимагається, як це зазначено в пунктах 2 та 10 Статті 17 Закону "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015. Однак, ми розуміємо необхідність та важливість діяти відповідально і з належним ставленням до всіх законів та етичних стандартів, що застосовуються. В якості доказів прозорості діяльності нашої компанії, яка є вільною від будь-яких звинувачень чи засуджень, ми надамо лист із банку про ведення нами справ та дані з Федерального реєстру судимості щодо компанії та нашого вищого керівництва. Просимо підтвердити, що це належним чином задовольнить виконання пунктів 2 та 10 Статті 17 Закону "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015, і не стане причиною відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пунктів 1 та 2 параграфу 3 розділу V Тендерної документації.
Відповідь: Умовами п. 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено: «Документи, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України (країни-реєстрації учасника нерезидента) для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців (учасників-нерезидентів) не подаються останніми. При цьому, такий учасник надає у складі тендерної пропозиції лист із зазначенням причин неподання документів».
Дата відповіді: 12.09.2017 09:15
Відповідь надана

Вимоги до сейсмостійкості

Номер: 1c0df30b7bfc4090ba9efbce53335351
Дата опублікування: 08.09.2017 14:09
Опис: Шановний Замовнику! У Тендерної документації (далі – ТД) товарів за темою: ДК 021:2015 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Установка вимірювання активності РАВ (паспортизації) для ВП ЗАЕС), у Додатку 3 до ТД «Проект договору», у параграфі 2. «Якість і комплектність продукції» у пункті 2.3 наведені наступні умови: «Продукція, що закуповується буде використана в системах нормальної експлуатації та класифікується: • належність Продукції до класу безпеки – 4 (визначена відповідно до НП 306.2.141-2008 «Загальні положення безпеки атомних станцій»); • у відповідності до ПНАЭГ – 5-006-87 Продукція відноситься до категорії ІІб сейсмостійкості.» У той же час у технічних вимогах та умовах постачання «Установки вимірювання активності (паспортизації) упаковок РАВ» від 19.05.2016 у параграфі V. «Технічні вимоги до продукції» у пункті 5.2 «Загальні вимоги до продукції», у Таблиці 5.2 «Попередня класифікація додаткового обладнання» наведена третя (ІІІ) Категорія сейсмостійкості відповідно до ПН АЭ Г-5-006-87. Разом з тим, предмет закупівлі - Установка вимірювання активності РАВ (паспортизації) має у своєму складі чутливі до механічних впливів компоненти - такі як: електронні ваги, прецизійні вузли позиціювання, детектори з особливо чистого германію, модулі ядерної електроніки та інші, що надають обладнанню властивостей лабораторного класу, до якого не можуть застосовуватись вимоги сейсмічної стійкості. З огляду на вищезгадане, просимо переглянути вимоги пункту 2.3 Додатку 3 до ТД а також відповідні пункти ТВтаУП в частині вимог до сейсмостійкості, в плані їх скасування.
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 20.09.2017 були внесені відповідні зміни до тендерної документації. Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "Установка паспортизації не відноситься до обладнання СВБ і не підпадає під кваліфікацію для сейсмічних впливів. Відповідні зміни внесені у проект договору (додаток 3 до ТД) "
Дата відповіді: 21.09.2017 09:11
Відповідь надана

біологічний захист

Номер: 16fb5927accf4175961df1ab1acbc6c6
Дата опублікування: 08.09.2017 13:55
Опис: Шановний Замовнику! У технічних вимогах та умовах постачання “Установки вимірювання активності (паспортизації) упаковок РАВ Установка вимірювання активності РАВ для комплексу з переробки РАВ ВП ЗАЕС” від 19.05.2016 у параграфі V. «Технічні вимоги до обладнання» у підпункті 5.1.2 «Основні вимоги та опис устаткування» наведений наступний текст: «Блок обробки даних, пульт керування, шафа електрична та інше допоміжне устаткування повинні бути встановлені за межами біологічного захисту в іншому приміщенні» Просимо підтвердити, що «…біологічний захист …» є частиною приміщень №116 та №117 споруди КП РАВ ВП ЗАЕС, а не розглядається як частина Установки вимірювання активності (паспортизації) діжок з РАВ.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "п.3.1. документу 00.КС.ТТ.30-16 (ТВта УП) в обсязі поставки установки паспортизації передбачено постачання продукції: «- комплект коліматорів, атенюарів гамма-променів, захисних екранів; …». Вказаний у п.5.1.2 документу 00.КС.ТТ.30-16 «…біологічний захист…» є частиною приміщень №116 та №117 споруди КП РАВ та відноситься до зони відповідальності Замовника".
Дата відповіді: 21.09.2017 09:06
Відповідь надана

Проект договору – обсяги закупівлі та терміни гарантійного обслуговування

Номер: d305637e5c4a407296913f180394e130
Дата опублікування: 07.09.2017 20:27
Опис: Шановний Замовнику! У Тендерної документації (далі – ТД) товарів за темою: ДК 021:2015 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Установка вимірювання активності РАВ (паспортизації) для ВП ЗАЕС), у Додатку 3 до ТД «Проект договору», у параграфі 9. «Права та обов’язки сторін» у пункті 9.2.3 наведені наступні умови: «9.2.3 Зменшувати обсяги закупівлі та загальну вартість Договору залежно від реального фінансування. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до Договору» Приймаючи до уваги, що Установка вимірювання активності РАВ (паспортизації) - це дуже складна, всеосяжна і цілісна система, яку не можна частково зменшити, оскільки вона визначена і адаптована до вимог тендеру з самого початку, тобто після початку виробництва неможливо скоротити/модифікувати Установку для зменшення ціни, просимо виключити цей пункт з тексту Договору. У пункті 9.2.4 того ж параграфу викладені наступні умови: «9.2.4 У разі не поставки Продукції в строки, обумовлені Договором, Покупець має право відмовитися від подальшого виконання Договору в односторонньому порядку, повідомивши про це Постачальника» У нашому розумінні «…не поставка Продукції в строки…» означає затримку у постачанні, що спричиняє штрафні санкції для Постачальника (викладені у параграфі 10) щодо частини недопоставленого обладнання, а не повну відмову від Контракту. У разі вашої згоди з таким тлумаченням, просимо виключити цей пункт з тексту Договору. У пункті 9.3.13 того ж параграфу наведені наступні умови: «9.3.13 Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки поставленої Продукції і Покупець письмово повідомить про них Постачальника, то Постачальник за свій рахунок протягом 20 робочих днів з дня одержання повідомлення (направлене рекомендованим або цінним листом з повідомленням) здійснить заміну дефектної Продукції на Продукцію відповідної якості. У разі порушення зазначеного строку Постачальник несе відповідальність відповідно до п. 10.3 Договору» Оскільки для високотехнологічного обладнання стандартний термін ремонту/виготовлення спеціальних компонентів імпортного виробництва може складати до 120 днів, пропонуємо у цьому пункті Договору збільшити час заміни дефектної Продукції на Продукцію відповідної якості з 20 до 120 робочих днів.
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 20.09.2017 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.09.2017 09:01
Відповідь надана

Проект договору - План якості виробника

Номер: d891a1b27f24469a8d7e6c6cb093c7ac
Дата опублікування: 07.09.2017 09:34
Опис: Шановний Замовнику! У Тендерної документації (далі – ТД) товарів за темою: ДК 021:2015 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Установка вимірювання активності РАВ (паспортизації) для ВП ЗАЕС), у Додатку 3 до ТД «Проект договору», у параграфі 5. «Поставка та приймання продукції за якістю і кількістю» у пункті 5.7.1 наведені наступні умови: «Постачальник протягом 10 робочих днів після підписання Договору повинен надати Замовнику на погодження план якості на виготовлення Продукції, розроблений відповідно до вимог СОУ НАЕК 039:2013» Приймаючи до уваги додатковий час, що потрібен для адаптації Плану якості закордонного виробника до вимог Замовника, пропонуємо збільшити цій термін до 40 днів. У пункті 5.16 того ж параграфу є посилання на неіснуючий пункт проекту Договору за номером 7.3. У пункті 5.17 того ж параграфу текст виглядає як початок пункту 5.18. Просимо перевірити і виправити вищезгадані пункти.
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 20.09.2017 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.09.2017 09:08
Відповідь надана

Банківська гарантія від учасника-нерезидента

Номер: 4125953026a6411aba4707115ddf1d68
Дата опублікування: 06.09.2017 15:37
Опис: Шановний Замовнику! У Тендерної документації (далі – ТД) товарів за темою: ДК 021:2015 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Установка вимірювання активності РАВ (паспортизації) для ВП ЗАЕС), у Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» наведені наступні умови: «Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: • Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку (подається окремим файлом у вигляді електронного документу).» Оскільки учасник – нерезидент України надає банківську гарантію закордонного банку, формат електронного цифрового підпису може відрізнятися від прийнятого в Україні. Враховуючи вищезгадане, просимо доповнити пункт 2 Розділу 3 ТД наступним абзацем: «Учасник – нерезидент України надає банківську гарантію закордонного банку у письмовій формі з перекладом на українську мову без накладання електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку».
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 22.09.2017 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 22.09.2017 14:20
Відповідь надана

Щодо конструкції для підіймання бочок

Номер: dc70d6dddf6f4b2182bca943c7c0b4d5
Дата опублікування: 31.08.2017 14:19
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо надати відповідь на питання до Тендерної документації (далі – ТД) товарів за темою: ДК 021:2015 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Установка вимірювання активності РАВ (паспортизації) для ВП ЗАЕС): Згідно Технічні вимоги 00.КС.ТТ.30-16 «проект КПТ РАВ повинен передбачити переміщення бочок за допомогою навантажувального пристрою на відповідне певне місце на поворотному столі.» (5.1.2) Як один з варіантів міг би бути розглянутий штабелер для бочок типу, NBF35. Однак згідно з технічними параметрами, його вантажопідйомність обмежується 350 кг. І він не може бути використаний для перевантаження бочок типу КТРОф-0,28 з максимальною вагою до 925 кг. Тому, для підіймання такої ваги, більш доцільно використання спеціальної підйомної конструкції для підняття бочок і установки на підготовчий стіл, або автоматичного навантажувача для установки бочок (в разі, якщо склад бочок знаходиться далеко). Просимо вказати, яке рішення є більш доцільним для умов КПТ РАВ ЗАЕС. Просимо уточнити у вимогах на поставку чи потрібно передбачати в пропозиції в "комплект поставки" вантажопідйомний пристрій і якщо так необхідно - скорегувати вимоги.
Відповідь: Відповідь на запитання підготовлена дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки ДП "НАЕК "Енергоатом": "Відповідно до технічних вимог "Технические требования и условия поставки" 00.КС.ТТ.30-16, (розділ 3, пункт 3.1) в комплект поставки установки вимірювання активності РАВ (паспортизації) вантажопідйомний пристрій не входить. Відповідно до п. 5.1.2 (розділ 5) згаданих ТВ: «проект КП РАВ повинен передбачити переміщення бочок за допомогою навантажувального пристрою на відповідне визначене місце на поворотному столі». Таким чином, забезпечення необхідним обладнанням для переміщення і завантаження бочок на вимірювальне обладнання входить до зони відповідальності Замовника та не потребує коригування Технічних вимог. Технічні характеристики установки вимірювання активності РАВ (паспортизації) та вихідні дані для замовлення навантажувального пристрою мають бути надані Постачальником паспортизатора".
Дата відповіді: 05.09.2017 17:23
Відповідь надана

Щодо системи транспортування бочок

Номер: ad2cb0e5aba146c88f8182bb51cb2025
Дата опублікування: 31.08.2017 14:18
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо надати відповідь на питання до Тендерної документації (далі – ТД) товарів за темою: ДК 021:2015 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Установка вимірювання активності РАВ (паспортизації) для ВП ЗАЕС): У пункті 5.1.2 "Основні вимоги та опис устаткування" (Додаток до документації 4 ТВ ) у вимогах на систему зазначено, мінімальна питома активність кожного з вимірюваних радіонуклідів приймається рівною 1 кБк/кг. (П.5.1.2.) Припускаючи, що загальна питома активність може бути близько 5 кБк / кг і при загальній вазі бочки близько 200 кг - (обсяг 200 л, щільність 1г / см3) - активність бочки буде близько 1 МБк. Для сканування і аналізу бочки з такою активністю необхідно близько години часу. У цьому випадку забезпечується необхідна пропускна здатність системи - «контроль не менше 20 бочок за один робочий день» (п. 5.1.2). Однак, даний режим вимагає, щоб не було втрат пов'язаних з установкою і зняттям бочок з поворотного вимірювального столу. Кожна процедура установки, зняття бочки перенесення її в місце зберігання може займати не менше 10-15 хвилин. У зв'язку з цим ми вважаємо за необхідне установку поруч з поворотним столом двох конвеєрів, на яких будуть стояти бочки підготовлені до проведення вимірювання і які пройшли вимірювання. Конвеєр забезпечать необхідну пропускну працездатність системи. Довжина такої системи становить близько 7,3 м (конвеєри зліва і справа по 3 м і поворотний стіл = 1,3 м). Крім того, необхідно не менше 5 м для пересування скануючої системи з детектором. Крім цього, необхідний запас простору близько 3 м з кожного боку для забезпечення вільного переміщення бочок. Однак у пункті 3 "Комплектність поставки обладнання, виробів комплектуючих, включаючи запасні частини та інструменти" (Технічні вимоги 00.КС.ТТ.30-16 ) в комплект поставки не включена система транспортування/переміщення (РОЛИКОВИЙ КОНВЕЄР) бочок до поворотного столу і після нього. Просимо уточнити у вимогах на поставку чи потрібно передбачати в пропозиції "комплект поставки" вантажопідйомний пристрій і якщо необхідно - скорегувати вимоги.
Відповідь: Відповідь на запитання підготовлена дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки ДП "НАЕК "Енергоатом": "Відповідно до технічних вимог "Технические требования и условия поставки" 00.КС.ТТ.30-16, (розділ 3, пункт 3.1) в комплект поставки установки вимірювання активності РАВ (паспортизації) вантажопідйомний пристрій не входить. Відповідно до п. 5.1.2 (розділ 5) згаданих ТВ: «проект КП РАВ повинен передбачити переміщення бочок за допомогою навантажувального пристрою на відповідне визначене місце на поворотному столі». Таким чином, забезпечення необхідним обладнанням для переміщення і завантаження бочок на вимірювальне обладнання входить до зони відповідальності Замовника та не потребує коригування Технічних вимог. Технічні характеристики установки вимірювання активності РАВ (паспортизації) та вихідні дані для замовлення навантажувального пристрою мають бути надані Постачальником паспортизатора".
Дата відповіді: 05.09.2017 17:19
Відповідь надана

Надання інформації

Номер: fd189fd4f21a485baa331b788e76445a
Дата опублікування: 30.08.2017 17:04
Опис: Додаток 4 до ТД: На листі 6 вказаний ДСТУ 2708-2006 не чинний. Лист 16: - абзац 2 буліт 2 - не вказано тривалість робочого дня (зміни). Надати інформацію. - абзац 7 "Установка паспортизації повинна...далі за текстом". Установка паспортизації не визначає перелік радіонуклідів. Надати пояснення.
Відповідь: Відповідь на запитання підготовлена дирекцією з ядерної та радіаційної безпеки ДП "НАЕК "Енергоатом": "Роз’яснення Щодо нормативних документів 1.1. "Додаток 4 до ТД: На листі 6 вказаний ДСТУ 2708-2006 не чинний". 00.КС.ТТ.30-16 затверджені 19.09.2016. До моменту опублікування 03.08.2017 частина нормативних документів втратила чинність. Скасовані із заміною: – «ПНАЭ Г-5-006-87 Нормы проектирования сейсмостойких атомных станций», на заміну діє НП 306.2.208-2016 «Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій»; – ГОСТ 29156-91 Совместимость технических средств электромагнитная. Устойчивость к наносекундным импульсным помехам. Технические требования и методы испытаний», на заміну діє ДСТУ IEC 61000-4-4:2008 Електромагнітна сумісність. Частина 4-4. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до швидких перехідних процесів/пакетів імпульсів (IEC 61000-4-4:2004, IDT. – «СОУ НАЕК 038:2013 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС», на заміну діє «СОУ НАЕК 038:2017 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС» Скасовані без заміни: – «ДСТУ 2708-2006 Метрологія. Повірка засобів вимірювальної техніки. Організація та порядок проведення» (чинним є «Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів»); – «СП АС-88 Санитарные правила проектирования и эксплуатации атомных станций»; На етапі розроблення та погодження технічної документації на поставку Постачальник має врахувати вимоги чинних нормативних документів, які введені в дію на заміну наведених у 00.КС.ТТ.30-16. 1.2 "Лист 16: - абзац 2 буліт 2 - не вказано тривалість робочого дня (зміни). Надати інформацію". У п.5.1.2, стор.16, другий абзац, буліт 2 00.КС.ТТ.30-16 вказано «…забезпечує контроль не менш ніж 20 бочок за один робочий день, який складається з трьох змін». П. 5.10.1 «Повинна бути забезпечена робота обладнання протягом 285 робочих днів у році в цілодобовому режимі». Необхідно уточнити питання. 1.3 "Лист 16 - абзац 7 "Установка паспортизації повинна...далі за текстом". Установка паспортизації не визначає перелік радіонуклідів. Надати пояснення". У Технічних вимогах 00.КС.ТТ.30-16 п.5.1.3, лист 17, абзацах 5 та 6 вказано: «Після внесення результатів контролю в електронну картку (паспорт) контейнера (бочки), ця картка доповнюється даними про декларовані радіонукліди, активність яких не змогла бути обміряна спектрометром. Ця активність розраховується з використанням типового радіонуклідного процентного складу РАВ (типовий спектр і коефіцієнт перерахунку). Установка паспортизації повинна забезпечувати можливість визначення, як мінімум, переліку радіонуклідів, активність яких розраховується за допомогою коефіцієнтів перерахування:…». Тобто «…забезпечувати можливість визначення…» - означає забезпечити можливість виконання розрахунків та доповнення картки (паспорту) «…даними про декларовані радіонукліди, активність яких не могла бути обміряна спектрометром. Ця активність розраховується…».
Дата відповіді: 05.09.2017 09:45