• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи. Капітальний ремонт (відновлення) пожежної сигналізації в КП «Маневицька центральна районна лікарня» по вул.Незалежності, 1 в смт.Маневичі Волинської області

Завершена

1 395 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 975.00 UAH
Період уточнення: 11.03.2022 15:41 - 17.03.2022 00:00
Відповідь надана

працівники

Номер: 8a988141c7b644398c159db6d866222c
Дата опублікування: 16.03.2022 18:01
Опис: Роботи повинні здійснювати сертифіковані працівники, які пройшли навчання з основ проектування, монтажних та пусконалагоджувальних робіт, програмування, введення та подальшої експлуатацї і сервісного обслуговування систем пожежної сигналізації, автоматики на базі приладів пожежного обладнення передбаченого в документації (надати копії сертефікатів). Чи дозволено для виконання даної вимоги залучати субпідрядну організацію?
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до пункту 7. Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт), оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місце знаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. З повагою, уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді: 16.03.2022 18:23
Відповідь надана

Корумпований замовник

Номер: 5c256a2d91df477dab353f31070b7b2b
Дата опублікування: 16.03.2022 11:41
Опис: Приберіть дискримінаційні вимоги, це дозволить Вам заощадити бюджетні кошти та підтримати економіку країни задовольнивши потреби Вашої організації а не ваші власні кишені. Будьте людяними. Миру всім нам!
Відповідь: Шановний учаснику!!! В цей не простий для нашої України і для нас час Ви намагаєтесь всіма можливими методами підлаштувати закупівлю під себе. Замість того щоб наводити наклепи та чинити тиск на уповноважену особу, радимо Вам звернутись до підприємства виробника або офіційного дистриб’ютора про надання вам гарантійного листа. З повагою, уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді: 16.03.2022 16:04
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 93f6ac3cc1154081a1476e04ea35605e
Дата опублікування: 16.03.2022 11:39
Опис: Шановний замовник. З приводу гарантійного листа від виробника повідомляємо, що ви є корупційним замовником і ви прописали дану вимогу під свого учасника. Звертаємо Вашу увагу на те, що публічні закупівлі здійснюються з метою економії бюджетних коштів. Нам та багатьом учасникам зрозуміло, шо ви очікуєте "ВІДКАТ". Зверніть увагу на ситуацію в Україні та раціонально використовуйте бюджетні кошти. Приберіть дискримінаційні вимоги. У разі ігнорування будемо писати у громадські організації. Після завершення воєнного стану, ви виглядатимете в очах українців - зрадниками, колоборантами та тому подібне. Наша країна ВИСТОЇТЬ і Вами займуться відповідні органи!!!
Відповідь: Шановний учаснику!!! Доводимо до вашого відома, що спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та повідомляємо, що Замовник діє в рамках Законів, Кодексів та інших нормативних актів. Щодо гарантійного листа Вам надано роз’яснення. А також хочемо зауважити, що своїми діями Ви здійснюєте тиск та зводите наклеп на Уповноважену особу Замовника, за що передбачена відповідальність. З повагою, уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді: 16.03.2022 16:04
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 47c6752ac20249948927fa60e259c3e3
Дата опублікування: 16.03.2022 09:22
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник, у документації Ви вимагаєте: «Гарантійний лист підприємства виробника або офіційного дистриб’ютора про те, що необхідне обладнання гарантовно буде поставлено замовнику у відповідні терміни.». Дана вимога є дискримінаційною, оскільки гарантійний лист, який вимагається Вами не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати ,наприклад, у суді. Незрозуміло для чого Вам даний лист, оскільки юридичну відповідальність перед Замовником буде нести саме Учасник, а не виробник чи інші суб'єкти зазначені Замовником. Також є незрозумілим, навіщо Учаснику брати гарантійний лист у виробника чи дистриб'ютора, якщо відповідне обладнання вже може бути придбаним і знаходитись у власності Учасника. Крім того, Виробник чи дистриб'ютор не зобов'язані надавати такий документ, а наше підприємство ніяких важелів впливу на виробника не має і примусити надавати якісь документи не може. Також звертаємо Вашу увагу, що необхідне обладнання у організацій може бути наявним на власному складі. Зважаючи на вищевикладене, внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дикримінаційну вимогу щодо надання гарантійного (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) або філії або дистриб’ютора іноземного виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), в якому виробник (-и) (або представництва (-в) або філії або дистриб’ютора іноземного виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі», а також норм чинного законодавства України Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі. Гарантійний лист — це офіційний лист підприємства, установи, організації, що є юридичним гарантом виконання підприємством викладених у ньому зобов'язань. Мета його складення — підтвердження певних угод, умов (виконання робіт, оренди, надання послуг тощо) або фінансово-розрахункових зобов'язань, адресати — організація чи конкретна особа. Гарантійні листи оформлюються для підтвердження оплати, для гарантування своєчасного та якісного виконання робіт, надання послуг, постачання товарів тощо. Вимоги щодо оформлення гарантійного листа встановлені Примірною інструкцією з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 1997 року № 1153. Вимога щодо надання гарантійних листів від виробників щодо поставки обладнання встановлена з метою отримання якісних послуг від Учасника. Наявність таких листів у Учасників, надає гарантію для Замовника у здійсненні закупівлі, та мінімізує ризик зриву торгів, через неможливість поставки Учасником обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Тож, дискримінаційних порушень на які ви вказуєте вимозі та порушень принципів здійснення публічних закупівель з боку Замовника немає. А також звертаємо вашу увагу, що відповідно до статті 16 Закону Замовники можуть вимагати у Постачальників ті документи, які вважає за потрібне. З повагою, уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді: 16.03.2022 10:17
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 738ea67591e741aa9982e460099229ba
Дата опублікування: 14.03.2022 16:47
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, пунктом 3 Таблиці 1 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання не менше двох аналогічних договорів, що укладені виконані упродовж 2018-2021 років та документи, що підтверджують їх виконання у повному обсязі. Ми отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення тільки 31.12.2021 року і тому не маємо можливості надати аналогічні договори укладені виконані упродовж 2018-2021 років. У нас є аналогічні договори виконані в повному обсязі в 2022 році. Просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та викласти дану вимогу із можливістю надання аналогічних договорів уколених виконаних упродовж 2018-2022 років. Дякуємо!!!
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Законом не передбачено обмежень щодо встановлення періоду виконання аналогічних договорів, тому ми вважаємо недоцільним внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі З повагою, уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді: 15.03.2022 15:51
Відповідь надана

ВИмога до учасників

Номер: 19e614aa45be4351a04288281452bd70
Дата опублікування: 14.03.2022 15:13
Опис: Шановний замовник. Поясніть що саме ви мали на увазі, коли встановлювали дану вимогу - Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо заходів із захисту довкілля під час постачання товару, що є предметом закупівлі із посиланням на нормативні документи ( не менше 2-ох)???
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. Під час виконання робіт необхідно застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема: - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; - не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. Для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля. Засобом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є наданий Учасником гарантійний лист, складений у довільній формі, в якому Учасник гарантує застосування вищезазначених заходів. З повагою, уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді: 15.03.2022 14:21
Відповідь надана

Вимоги, які неможливо виконати жодному із учасників

Номер: 0148c66e2313404ba7b203791e763588
Дата опублікування: 14.03.2022 15:09
Опис: Шановний Замовник. Вами встановлено вимогу: "Довідка з МВС про відсутність у службової (посадової) особи учасника судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів." Зазначаємо, що станом на 14-03-2022 року МВС невидає жодних довідок. Просимо прибрати дану вимогу!
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, згідно ч. 7 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» зазначену технічну помилку в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі виправлено, та внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. З повагою, уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді: 14.03.2022 15:47
Відповідь надана

термін оплати

Номер: 544c34b5d933478c8af36fb5034437f3
Дата опублікування: 13.03.2022 13:22
Опис: Який термін оплати? В Оголошенні до закупівлі вказано впродовж 180 календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт, в той час як в системі зазначено 10 банківських днів
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, згідно ч. 7 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» зазначену технічну помилку в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі виправлено, та внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. З повагою, уповноважена особа Замовника.
Дата відповіді: 14.03.2022 09:54