• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прочищення зовнішньої господарсько-побутової відомчої каналізаційної мережі; код ДК 021:2015 – 90470000-2 – “Послуги з чищення каналізаційних колекторів”

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.2. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти, такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з прочищення зовнішньої господарсько-побутової відомчої каналізаційної мережі; код ДК 021:2015 – 90470000-2 – “Послуги з чищення каналізаційних колекторів”; поділу на лоти не передбачено. 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: № з/п Об'єкт (*- ділянки, що потребують прочищення за допомогою фрез, корнерізок або інших приладів, що видаляють корені дерев) Перелік елементів мереж, що підлягають очищенню Одиниця виміру Кількість (обсяг) Загальна кількість прочищень 1 Ділянка №1* Труба ø 150 м/п 147 2 2 Ділянка №2 Труба ø 300 м/п 332 2 3 Ділянка №3 Труба ø 150 м/п 82 2 4 Ділянка №4 Труба ø 150 м/п 102 2 5 Ділянка №5 Труба ø 150 м/п 210 2 6 Ділянка №6* Труба ø 150 м/п 76 2 7 Ділянка №7 Труба ø 150 м/п 38 2 8 Ділянка №8* Труба ø 150 м/п 127 2 9 Ділянка №9 Труба ø 150 м/п 90 2 10 Ділянка №10 Труба ø 150 м/п 65 2 11 Ділянка №11* Труба ø 150 м/п 38 2 12 Ділянка №12 Труба ø 400 м/п 240 2 13 Жировловлювач №1 Колодязь м³ 1,5 3 14 Жировловлювач №2 Колодязь м³ 1,5 1 № з/п Перелік дій (операцій), що мають виконуватися під час надання послуг 1 Гідродинамічна промивка трубопроводів каналізаційних мереж 2 Гідродинамічна мийка каналізаційних колодязів 3 Телевізійна інспекція стану трубопроводів зовнішніх каналізаційних мереж після прочищення 4 Відбирання проб стічних вод в контрольному колодязі після надання послуг з прочищення каналізаційних мереж, результати досліджень стічних вод надати Замовнику 5 Вивезення з території підприємства для подальшої утилізації шламу та мулу, який намивається в процесі виконання даного виду робіт. Послуги з вивезення мають бути включені у вартість робіт. 6 Очищення (утилізація) жирів з жировловлювачів їдальні від шламу та мулу та вивезення з території підприємства для подальшої утилізації. Послуги з вивезення та утилізації мають бути включені у вартість робіт. 7 Після завершення надання послуг: - надання копії акта про вивіз мулу (рідких побутових відходів) на зливну станцію; - надання копії акта про вивіз сміття (твердих каналізаційних відходів) на полігон твердих побутових відходів (при необхідності). 4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: послуги з прочищення зовнішньої господарсько-побутової відомчої каналізаційної мережі – 14 об’єктів (згідно з Додатком 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: територія замовника (м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44). 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: послуги за договором надаються учасником за заявками замовника до 31 грудня 2022 року (згідно з Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 6. Умови оплати: оплата вартості послуг, наданих учасником за кожною заявкою замовника здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами відповідного акта приймання-передачі наданих послуг за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 190 000,00 грн. (сто дев’яносто тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 28.02.2022 року до 11:00 год. 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): 03.03.2022 року до 11:00 год. 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 900,00 грн.

Торги не відбулися

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період уточнення: 22.02.2022 11:01 - 28.02.2022 11:00
Звернень немає. Звернення не може бути заданим