• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги охоронні

Послуги охоронні

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 06.07.2017 10:03 - 31.07.2017 10:08
Відповідь надана

Ціна закупівлі нижче за мінімуми встановлені законом

Номер: 2d405006614a4a898f7530cf85cce5fa
Дата опублікування: 14.07.2017 16:38
Опис: Відповідно до тендерної документації та відповідей Замовника на запитання, що наведені вище: очікувана вартість закупівлі: 600 000,00 грн.; кількість охоронників, які одночасно мають працювати: 14 осіб; режим надання послуг: цілодобово (24 години); строк надання послуг: до 31.12.2017 (з урахуванням тривалості процедур встановлених Законом «Про публічні закупівлі» припустимо, що початок надання послуг відбудеться з 01.09.2017); у періоді з 01.09.2017 по 31.12.2017 – міститься 122 дня. Таким чином, кількість людино-годин (1 людино-година відповідає годині роботи однієї людини) складає: 122*14*24= 40 992 людино-годин Відповідно вартість однієї людино-години складає: 600 000,00 грн. : 40 992 годин = 14,63 грн. (з математичним округленням) Відповідно до ст. 8 Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік"мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі складає 19,34 грн. Таким чином, вимогами тендерної документації встановлена оплата праці (14,63 грн. за годину роботи), що в значній мірі є меншою за встановлений Законом мінімум (19,34 грн.), що є порушенням законодавства про оплату праці. При цьому зазначена сума не включає в себе доплату охоронникам за роботу у нічний час та у святкові дні, також не враховані відпустки, тощо. Крім того, кожне підприємство зобов’язане відповідно до вимог чинного законодавства сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). У випадку несплати зазначених платежів це становитиме склад злочину передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. У зв'язку з вищевикладеним просимо дати роз'яснення з даного питання і привести або бюджет у відповідність до вимог документації тендерних торгів, або вимоги документації тендерних торгів відповідно до суми бюджету, яка дозволить виконавцю працювати легально, виконувати трудове та податкове законодавство України.
Відповідь: Доброго вечора. Як і раніше дякуємо Вам за відмінне цитування діючого законодавства України, але разом з тим наголошуємо, що КП "Кіровгеологія" при розрахунку суми тендерної процедури керувалося своїм власним бюджетом і можливостями свого кошторису на 2017 рік, більше за який нажали не взмозі заплатити при всьому бажані і Вашій аргументації. Таким чином якщо Ви вважаєте недоцільною участь у вищевказаних відкритих торгах корегуйте свою комерційну пропозицію згідно реальних фінансових можливостей нашого підприємства. Дякуємо за розуміння
Дата відповіді: 14.07.2017 20:58
Відповідь надана

Порядок надання послуг

Номер: 8cdd1f96de30488a87ec8368ce3416bd
Дата опублікування: 13.07.2017 13:55
Опис: Шановний Замовник. Дякуємо за надані відповіді на наші запитання. Одне уточнення щодо режиму надання послуг: у відповіді на питання «скільки годин повинен перебувати на посту охоронник по кожному лоту?» було надано відповідь: «Режим надання послуги: почерговий із цілодобовим спостереженням». Просимо уточнити: як Замовник собі уявляє процес надання послуг з охорони? Скажімо, по лоту № 1 - 3 охоронника одночасно заступають на чергування і працюють протягом доби (24 години). Після 24 годин роботи вони змінюються іншими 3 охоронниками і так далі. І аналогічно наведеному процес надання послуг проходить і за іншими лотами?
Відповідь: Шановний учасник. Ви абсолютно правильно зрозуміли вимоги тендерної документації і все вірно розтлумачили, а також на прикладі об'єктивно привели можливе чергування з надання вищевказанних послуг.
Дата відповіді: 13.07.2017 14:05
Відповідь надана

Камери

Номер: 159f355eb31e4396802fc11039abc707
Дата опублікування: 13.07.2017 09:07
Опис: Просимо уточнити: зазначені в додатку 3 до Тендерної документації камери відеоспостереження встановлюються на час надання послуг (і після завершення строку надання послуг камери знімає Виконавець) чи камери встановлюються на постійний строк та залишаються Замовнику на праві власності. Який режим користування обладнанням: безоплатне тимчасове користування на строк надання послуг чи встановлення та передання обладнання Замовнику на праві власності?
Відповідь: Доброго ранку. Якщо потенційний переможець вищевказаного тендеру на протязі вказаного терміну дії послуги повністю задовільнить нас як замовників, то скоріш за все послуга буде замовлена і на наступний період. Тому в вищевказаному аспекті нічого знімати скоріш за все просто буде не потрібно.
Дата відповіді: 13.07.2017 09:27
Відповідь надана

Камери відеоспостереження

Номер: c470133b7b4347db95d78b2ce5531193
Дата опублікування: 13.07.2017 09:05
Опис: Додатком 3 до Тендерної документації встановлені такі технічні вимоги до предмету закупівлі: «По лоту №1 – 3 охоронця та 2 камери відео спостереження з архівацією даних 3 доби. По лоту №2 – 4 охоронця та 2 камери відео спостереження з архівацією даних 3 доби. По лоту №3 - 4 охоронця та 2 камери відео спостереження з архівацією даних 3 доби. По лоту №4 – 3 охоронця та 2 камери відео спостереження з архівацією даних 3 доби». В Тендерній документації предмет закупівлі сформульований наступним чином: «Охоронні послуги ДК 021:2015 79710000-4 (Послуги з охорони об’єктів)». При цьому не розшифровувається в чому полягатимуть охоронні послуги: лише у фізичній охороні об’єктів охоронниками або і в монтажі зазначених камер відеоспостереження. Просимо уточнити: Чи входить в предмет закупівлі окрім фізичної охорони монтаж і технічне обслуговування камер і систем відео спостереження?
Відповідь: Доброго ранку. Саме для нашої організації бажаним і суттєвим є послуги в комплексі: фізична охорона (пости та обхід) і відео спостереження (з монтажом і збереженням даних протягом вказаного терміну)
Дата відповіді: 13.07.2017 09:25
Відповідь надана

Режим надання послуг

Номер: 67a6e81a17ab4f85a2ad3ce9045944aa
Дата опублікування: 13.07.2017 09:01
Опис: Шановний Замовник. В Додатку 3 до ТД визначені наступні технічні вимоги до предмету закупівлі: «По лоту №1 – 3 охоронця та 2 камери відео спостереження з архівацією даних 3 доби. По лоту №2 – 4 охоронця та 2 камери відео спостереження з архівацією даних 3 доби. По лоту №3 - 4 охоронця та 2 камери відео спостереження з архівацією даних 3 доби. По лоту №4 – 3 охоронця та 2 камери відео спостереження з архівацією даних 3 доби». Однак з наведеного не вбачається режим надання послуг: цілодобово (24 години), 12-годин тощо. Ця інформація є дуже суттєвою для правильного формування тендерної пропозиції. На підставі наведеного просимо уточнити режим надання послуг по кожному з наведених лотів: скільки годин повинен перебувати на посту охоронник по кожному лоту?
Відповідь: Доброго ранку. Режим надання послуги: почерговий із цілодобовим спостереженням
Дата відповіді: 13.07.2017 09:23
Відповідь надана

Скільки охоронців одночасно повинні надавати послуги з охорони за кожним лотом?

Номер: 35aa13afa3924b6ea7761e886fe644c9
Дата опублікування: 13.07.2017 08:59
Опис: Шановний Замовник. В Додатку 3 до ТД визначені наступні технічні вимоги до предмету закупівлі: «По лоту №1 – 3 охоронця та 2 камери відео спостереження з архівацією даних 3 доби. По лоту №2 – 4 охоронця та 2 камери відео спостереження з архівацією даних 3 доби. По лоту №3 - 4 охоронця та 2 камери відео спостереження з архівацією даних 3 доби. По лоту №4 – 3 охоронця та 2 камери відео спостереження з архівацією даних 3 доби». Однак з наведеного не вбачається кількість охоронців, які одночасно повинні надавати послуги з охорони за кожним лотом, що є дуже суттєвим для правильного формування тендерної пропозиції. Наприклад: по лоту № 1 вимагається 3 охоронця. Чи означає це, що 3 охоронця одночасно повинні перебувати на посту (постах) охорони? На підставі наведеного просимо роз’яснити: Скільки охоронців одночасно повинні надавати послуги з охорони за кожним лотом?
Відповідь: Доброго ранку. Ви все зрозуміли правильно. Читати треба буквально те, що написано. І на Вашому прикладі як раз і розписано все правильно
Дата відповіді: 13.07.2017 09:23
Відповідь надана

Щодо строків надання послуг

Номер: bb37585e48124ded86371d8ab4d8d069
Дата опублікування: 13.07.2017 08:54
Опис: Дякуємо за надання відповідей на поставлені питання. Однак деякі питання залишилися без неуточненими. Так, неясним залишається строк надання послуг, оскільки в п. 4.3 Розділу І Тендерної документації (далі – ТД) зазначений строк: «Протягом 2017 року». На веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівлі зазначений строк надання послуг: «28.07.2017 - 31.12.2017». Але 28.07.2017 ніяк не може бути початком строку надання послуг, оскільки 28.07.2017 о 14:21 відбудеться електронний аукціон. І навіть якщо того ж дня буде визначений переможець, то можливість укласти договір і почати надавати послуги переможець зможе лише з 07-08.08.2017, оскільки згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» «з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Тому просимо конкретизувати строк поставки/виконання робіт/надання послуг.
Відповідь: Доброго ранку. Ще раз дякуємо за цитати із всім відомого Закону України "Про публічні закупівлі". Строк дії договору - Протягом 2017 року, тому не є суттєвим початок дії договору, адже на момент підпису на ньому буде стояти конкретна дата, з якої згідно діючого законодавства він і буде діяти. Граничний термін дії майбутнього договору дійсно буде - 31.12.2017 року. Дякуємо за розуміння
Дата відповіді: 13.07.2017 09:21
Відповідь надана

Беззмістовність відповідей Замовника

Номер: 4401431da68a4b21a2ca0e66e0666af2
Дата опублікування: 12.07.2017 12:47
Опис: На авторизованих електронних майданчиках до закупівлі, що проводиться КП "КІРОВГЕОЛОГІЯ" за предметом Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) ДК 021:2015 79710000-4 було розміщено наступні запитання: 1. «Добрий день. 1) Уточніть кількість постів та режим охорони по кожному лоту. 2) торги проводяться по всім лотам загалом, або по кожному лоту окремо. Тоді вкажить максимальну вартість закупвлі по кожному лоту 3) в додатку 3 (технічні вимоги) вказані технічні вимоги не до послуг охорони, а до сталевих канатів 4) не має додатку 4, а є додаток 5.» 2. «Доброго дня. Приєднуємося до вищенаведеного прохання учасника привести ТД до ладу. Зовсім відсутня інформація по постам/кількості охоронців+не дуже зрозуміло,як технічно приймати участь лише у одному лоті, в системі проходять аукціони по хожному лоту окремо. Дякуємо.» 3. «Не зовсім зрозуміло зміст додатку № 3. Додаток на закупівлю товару "констукції та конструкційні матеріали.." адже цей дадок не стосується даної закупівлі. Просимо внести зміни в даний додаток. Також просимо вказати кількість постів та режим роботи охоронника.» 4. «в тендерній документації вказано додаток № 4 проект договору на закупівлю. В прикріплених документах в документації даного додатку немаємо. Просимо внести відповідні зміни та додати недостані додатки.» 5. «В п.4 Додатку №1 до тендерної документації - Кваліфікаційних критерій та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям зазначено, що учасник повине надати, "Довідку, видану уповноваженим органом про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку". Однак в п. 4 Додатку №2 до тендерної документації- Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначем у ст.17 Закону, "Службова особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію повинна надати інформацію про відсутність підстав зазначених у частинах першій та другій статті 17,однією довідкою у довільній формі". Просимо внести зміни та відкоригувати Додаток №1 до тендерної документації відповідно до Додатку №2.» 6. «В п. 5 Додатку №1 до тендерної документації - Кваліфікаційних критерій та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям зазначено, що учасник повине надати, "Довідку, видану уповноваженим органом про те, учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обовязкових платежів)". Однак в п. 8 Додатку №2 до тендерної документації- Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначем у ст. 17 Закону, учасник подає дану інформацію в давільній формі. Лише переможець торгів має документально підтвердити відстутність підстав відмови відповідно до ст. 17 Закону. Просимо внести зміни та відкоригувати Додаток №1 до тендерної документації відповідно до Додатку №2.» Проте на всі вказані запитання Замовник надає аналогічну за змістом відповідь: «Всі вказані Вами моменти будуть уточнені та вказані у документах тендерної документації згодом. Дякуємо за зауваження і згодом обов"язково відповімо на них». Вважаємо, що Замовник таким чином уникає надання відповідей по суті запитання, адже із його відписок не можна зробити ніяких висновків та будь-якого змістовного навантаження вони не несуть. У зв’язку з цим, просимо Замовника надати конкретні та змістовні відповіді на поставлені запитання. Якщо замовник зазначає, що буде внесено зміни до тендерної документації, то просимо вказувати яких положень будуть стосуватися зміни .
Відповідь: Доброго дня, уважно читайте відповідь на скаргу від сьогоднішнього числа. Дякуємо
Дата відповіді: 12.07.2017 12:49
Відповідь надана

ст. 17

Номер: 11d3f6702fba403d8d105e2bb50f79bd
Дата опублікування: 11.07.2017 17:21
Опис: В п. 5 Додатку №1 до тендерної документації - Кваліфікаційних критерій та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям зазначено, що учасник повине надати, "Довідку, видану уповноваженим органом про те, учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обовязкових платежів)". Однак в п. 8 Додатку №2 до тендерної документації- Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначем у ст. 17 Закону, учасник подає дану інформацію в давільній формі. Лише переможець торгів має документально підтвердити відстутність підстав відмови відповідно до ст. 17 Закону. Просимо внести зміни та відкоригувати Додаток №1 до тендерної документації відповідно до Додатку №2.
Відповідь: Всі вказані Вами моменти будуть уточнені та вказані у документах тендерної документації згодом. Дякуємо за зауваження і згодом обов"язково відповімо на них
Дата відповіді: 12.07.2017 09:07
Відповідь надана

ст.17

Номер: 0bf1f631cd5642719a01445b30f28787
Дата опублікування: 11.07.2017 14:55
Опис: В п.4 Додатку №1 до тендерної документації - Кваліфікаційних критерій та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям зазначено, що учасник повине надати, "Довідку, видану уповноваженим органом про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку". Однак в п. 4 Додатку №2 до тендерної документації- Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначем у ст.17 Закону, "Службова особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію повинна надати інформацію про відсутність підстав зазначених у частинах першій та другій статті 17,однією довідкою у довільній формі". Просимо внести зміни та відкоригувати Додаток №1 до тендерної документації відповідно до Додатку №2.
Відповідь: Всі вказані Вами моменти будуть уточнені та вказані у документах тендерної документації згодом. Дякуємо за зауваження і згодом обов"язково відповімо на них
Дата відповіді: 12.07.2017 09:07