-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 37 Запорізької міської ради Запорізької області, вул. Кронштадська, 17 в м.Запоріжжя. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Торги відмінено
973 310.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 867.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 867.00 UAH
Період уточнення:
18.02.2022 11:42 - 24.02.2022 00:00
Без відповіді
Дискримінація
Номер:
dbc6c758b811451e99b633b3c0114dc6
Дата опублікування:
22.02.2022 17:34
Опис:
Вимога:В декларації в місці виконання робіт підвищеної небезпеки має бути зазначена або адреса об’єкта, на якому будуть проводитися роботи, або «об’єкти замовника згідно укладених договорів на території України».Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р не містить прямої норми, яка визначає територіальні межі дії декларації. Просиво видалити дану вимогу.
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
7f47c35df3244495bdaa17946f672038
Дата опублікування:
22.02.2022 17:32
Опис:
Вимоги:обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 5 електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажника(ів) радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду, та не менше 1 налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 4 розряду. Надати копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації;
По-перше,Відповідно до кадрових вимог Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Таким чинов, відповідно до діючого законодавства для виконаня робіт та надання послуг Учасник повинен мати одного елктромонтера та одного налагоджувальника. Виконавець, залежно від обсягу робіт, самостійно визначає кількість техніки та обладнання (механізмів, пристроїв, приладів та інструментів тощо) та кількість працівників, які будуть задіяні до виконання робіт.
По-друге, Документи, що підтверджують нявність у виконавцв робіт кваліфікації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» мають різну назву, а саме:посвідчення, сертифікати, або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників Просимо відредагувати вимогу, а саме надати диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, ліцензія чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника, тощо.
Відповідь:
Відповідно до п. 7 Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852, щодо затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (Ліцензійні умови): «Для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівників. У разі коли для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат набирає працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) понад установлену цими Ліцензійними умовами для певних видів робіт (послуг) мінімальну кількість, ступінь вищої освіти та напрям підготовки таких працівників повинні відповідати вимогам, установленим цими Ліцензійними умовами». Тобто, Ліцензійні умови дозволяють мати персонал, більше за мінімальну кількість працівників. Вимога про наявність вказаної кількості працівників жодним чином не суперечить зазначеним Ліцензійним умовам.
Щодо встановлення такої кількості працівників зазначаємо, що Замовнику, необхідно виконати в строки зазначені в тендерній документації. Виконання робіт по зазначеній закупівлі проводиться в період учбового процесу, що унеможливлює виконання робіт у денний час, а буде можливе лише у вихідні дні, тому замовник встановлюючи вимогу про кількість працівників розраховує на якісне та вчасне виконання робіт.
Також звертаємо вашу увагу, що Ліцензійні умови, визначають лише умови для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності протипожежного призначення. Наявність у учасника певної кількості працівників, певного рівня їх кваліфікації, свідчить лише про відповідність учасника ліцензійним умовам, та не означає відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі, а також слід зазначити, що учасник не позбавлений можливості залучити додаткових працівників на договірних засадах для виконання зазначених робіт в закупівлі
Дата відповіді:
23.02.2022 14:53
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
528b94a48251433a8ecbbaac28a761c4
Дата опублікування:
22.02.2022 17:29
Опис:
Вимога:обов’язкова наявність головного інженера у штаті (або інженера з техніки безпеки та охорони праці), що знаходиться у трудових відносинах з учасником торгів (зазначаються у довідці про інженерно-технічних працівників);Служба охорони праці створюється на підприємствах з кількістю працівників 50 і більше. На підприємстві з кількістю працівників менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Тобто дану функцію може виконувати керівник підприємства. Наше підприємство має менше 50 працівників, тому в нас не було створено службу охорони праці. Відповідно до законодавства дана вимога є дискримінаційною адже не всі підприємства мають службу з охорони праці та інженера з охорони праці. Шановний Замовнику, чому під час формування критерії щодо кваліфікації працівників , Ви не керуєтесь Постановою КМБ №852, що регулює діяніть у сфері протипожежних послуг. Така Постанова не містить посади - головного інженера.Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь:
Замовником не вимагається створення на підприємстві учасників служби з охорони праці, в той час як, відповідно до п. 2 додатку 2 до оголошення учасники повинні обов’язково підтвердити наявність головного інженера у штаті (або інженера з техніки безпеки та охорони праці), що знаходиться у трудових відносинах з учасником торгів (зазначаються у довідці про інженерно-технічних працівників). Вимога щодо наявності головного інженера або інженера з техніки безпеки та охорони праці не суперечить діючому законодавству, в тому числі Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджених Постановою КМУ № 852 від 23.11.2016 року), так як вказаними Ліцензійними умовами встановлюються мінімальні вимоги для отримання суб’єктами відповідних дозвільних документів (ліцензії) та не встановлюють обмеження щодо наявності інших працівників. Також звертаємо увагу, що відповідності до абзацу 3 ст. 15 Закону України «Про охорону праці на підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти.
Дата відповіді:
23.02.2022 15:49
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
7e01f5468bcc4cfe897c808061dd5fb3
Дата опублікування:
22.02.2022 17:27
Опис:
Вимога:Обладнання, яке вийшло з ладу впродовж гарантійного терміну замінюється Виконавцем за власний рахунок. З огляду на це Виконавець повинен бути або зареєстрований у регіоні Замовника або підтвердити наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність системи.
По-перше, Ліцензія на на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення діє на всій території України і не має територіальної прив'язки. По-друге, проводиться закупівля на Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, а не на технічне обслуговування СПС. Для здійсненя технічного обслуговування СПС укладається окремий договір, тобто проводиться окрема закупівля. Технічне обслуговування СПС проводиться згідно з Наказу МВС "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання". Відповідно до Наказу МВС "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" усунення несправності протипожежної автоматики проводиться протягом 12 годин з моменту спрацювання в містах обласного підпорядкування та 24 годин в інших населених пунктах”.Просимо видалити дану вимогу.
Після здійснення монтажу системи пожежної сигналізації Замовник відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» має право на гарантійний ремонт (гарантійної заміни) обладнання СПС. При пред'явленні вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк, в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. Таким чином, вимога про розташування учасника або наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність системи є незаконною та безпідставною. Видаліть дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Згідно п.п. 12.5.2 п.12.5 розділу 12 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» якщо устаткування передавання СПТС (система передавання тривожних сповіщень) інтегроване у ППКП (прилад приймально-контрольний пожежний), його технічне обслуговування здійснює організація, яка обслуговує СПЗ (система протипожежного захисту) цього об'єкта. У цьому випадку обслуговуюча організація зобов'язана забезпечити відновлення працездатності даного устаткування передавання протягом 24 годин з моменту отримання інформації від ЦПТС ПО (центр приймання тривожних сповіщень пультової організації). Замовник самостійно визначає проміжок часу, протягом якого обслуговуюча організація зобов'язана забезпечити відновлення працездатності даного устаткування, але не більше ніж 24 годин у відповідності до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту».
Враховуючи вимоги ДБН В.2.5-56:2014, вимога щодо реєстрації у регіоні Замовника або підтвердження наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність системи, не є дискримінаційною, оскільки не звужує коло Учасників, а містить альтернативи, які дають можливість будь-якому Учаснику, як самостійно, так із залученням необхідних фахівців, оперативно виконувати зобов’язання. Дана вимога встановлена з огляду на обмежені строки для виконання робіт. Звісно, Ліцензія поширюється на всю територію України, але роботи треба виконувати саме у м. Запоріжжі. Тобто мати у місті і МТБ, і працівників, щоб вчасно і якісно виконати роботи.
Умовами оголошення питання сервісного та/або гарантійного обслуговування покладаються саме на Виконавця робіт (послуг), що не передбачає залучення сторонніх організацій, до того ж, таке обслуговування не передбачає здійснення закупівлі та витрачення бюджетних коштів так як є безкоштовним, при цьому предметом закупівлі є зокрема, влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, враховуючи вимоги п. 3 розділу І Наказу МЕРТ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» № 708 від 15.04.2020 (зі змінами та доповненнями) в даному випадку відсутні будь-які невідповідності.
Дата відповіді:
23.02.2022 16:12
Відповідь надана
Антиконкурентні узгоджені дії
Номер:
7c0372f246394419b79672c04bfd1dc7
Дата опублікування:
22.02.2022 14:44
Опис:
Замовник! Уповноважена особи, чому ви не думаєтке про свое мйбутне ? Навізщо в час, коли УО повністю відповідальна за проведення закупівлі , бати на себе кримінальну відповідальність та ппрописувати безглузді умови оголошення під конкретного учасника. Якщо раптом не зрозуміли про що ми, повідомляємо: ви вимагаєте 5 електромонтерів ОПС ?. Постанову КМУ 852 в очі балили, там написано кількість працваників, можливо потрібно при підготовці ТД/оголошення Замовнику ознайомитися з нормативкою до того чи іншого виду робіт , додатково переглянути ЗУ Про публічні закупівлі.? Кримінальний кодекс? КУпАП ? Знайомі слова? думаємо ні))), або нажаль ні ) . Вимагаємо внести зміни до оголошення та прибрати ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу про наявність 5-ти електромонтерів!
Відповідь:
Шановний Учаснику!
При складанні вимог до оголошення про спрощену закупівлю уповноважена особа керувалась зведеним кошторисним розрахунком за робочим проектом: «Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 37 Запорізької міської ради Запорізької області, вул. Кронштадська, 17 в м.Запоріжжя. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей», які мають позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації з дотриманням вимог пожежної безпеки при проектуванні системи пожежної сигналізації та кошторисної частини. Відповідно до «Пiдсумкової вiдомiсті ресурсів» вищезазначеного кошторису кошторисна трудомісткість складає - 4946,28 люд-год з середнім розрядом робіт – 4,2. Тобто, компетентні в чинному законодавстві в галузі будівництва експерти диктують мені, що для проведення робіт відповідної якості та в установлені строки необхідна наявність неменше 20 кваліфікованих спеціалістів.
Дата відповіді:
22.02.2022 17:20