-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви)
Торги не відбулися
4 824 070.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 240.70 UAH
мін. крок: 1% або 48 240.70 UAH
Період уточнення:
17.02.2022 13:25 - 10.03.2022 00:00
Відповідь надана
Щодо надання гарантійного листа виробника, або офіційного представника
Номер:
0254eab3f4a6435d9cc6d97571714f35
Дата опублікування:
23.02.2022 13:27
Опис:
Просимо внести зміни в тендерну документацію та скасувати вимогу про надання гарантійного листа виробника, або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, оскільки така вимога має дискримінаційні ознаки, які суперечать вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, так як вона ставить учасників у залежність від суб’єктивного бажання або ж небажання третіх осіб (суб’єктів господарювання) надавати певні документи. При цьому, документи вимагаються саме від суб’єктів господарювання приватної форми власності, а не від будь-яких державних органів. Відсутність оригіналу листа від виробника запропонованого товару у пропозиції учасника буде підставою для Замовника щодо відхилення пропозиції у зв'язку з її невідповідністю вимогам Документації. При цьому учасники, які мають попередню домовленість із Замовником та із виробником товарів (офіційним дистриб’ютором), зможуть отримати такий оригінал листа від виробника та, маючи при цьому навіть найвищу ціну своєї пропозиції, стають переможцем тендеру, оскільки саме їх пропозиція відповідає всім вимогам Документації.
Учасник має можливість поставити товар згідно з Документацією, без надання жодних листів від виробника чи представника. Відповідальність за невиконання умов договору зазначена в проекті договору до Документації, з яким Учасник повністю погоджується. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині (див. Рішення АМКУ № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019, спільний лист МОЗ та МЕРТ N 01.7/33810 від 19.12.2018).
Відповідь:
Доводимо до Вашого відома, що дана вимога захищає замовника торгів від можливої поставки неякісних та фальсифікованих товарів. Це пов’язано з тим, що існує ризик поставок лікарських засобів, що є неоригінальними, неякісними, фальсифікованими, а також такі, які можуть потрапити на територію України неофіційними шляхами.
Замовник має бути впевнений в тому, що товар, який пропонується учасниками, є дійсно того виробника, який вказується цими учасниками. Дана вимога захищає замовника від закупівлі фальсифікатів, мінімізує ризики, дає отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких потребує установа, а також з метою недопущення в торгах участі недобросовісних учасників, зниження ризику їх відмови від поставки, у разі, відсутності або неспроможності забезпечити постачання товару. Забезпечення високої якості товару та високі показники терміну придатності може гарантувати лише безпосередньо виробник продукції. При цьому Документація передбачає можливість надання вищевказаного гарантійного листа від дилера, дистриб’ютора або іншого представника, уповноваженого на це виробником.
Дата відповіді:
28.02.2022 17:24