-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Документи про вищу освіту (дипломи бакалавра, магістра), за кодом ДК 021:2015 — 22450000- 9 Друкована продукція з елементами захисту.
Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Категорія Замовника: юридична особа, що є одержувачем бюджетних коштів
Торги не відбулися
74 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 742.60 UAH
мін. крок: 1% або 742.60 UAH
Період уточнення:
17.02.2022 10:21 - 23.02.2022 15:00
Відповідь надана
Сертифікація
Номер:
fd7809d944df47eea63ebc5a5c6cddc7
Дата опублікування:
22.02.2022 16:46
Опис:
Доброго дня. У пункті 11.11 ви зазначаєте, що Учасники мають надати документи, а саме копію чинного сертифіката на систему управління якістю Учасника стосовно виробництва персоналізованих документів, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ІSO 9001(ISO 9001). Згідно, статті Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015, No 23, ст.158) в редакції Закону No 580 - VII від 02.07.2015. ВВР, 2015, No 40-41, ст. 379 та No 867 - VIII від 08.12.2015. ВВР, 2016, No 4, ст. 40) поліграфічна та видавнича діяльність в Україні не ліцензується. Державна система сертифікації (Система УкрСЕПРО) - система обов’язкової та добровільної сертифікації продукції, яка була введена в Україні Декретом кабінету міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» No 46 - 93 від 10.05.1993 року відмінена з 01.01.2018 року відповідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», який вступив в дію з 10.02.2016 року. Крім того «Друкована продукція» не була включена до переліку продукції, що підлягала обов’язковій сертифікації в Україні, що була затверджена наказом Держспоживстандартом України No 28 від 01.02.2005 р.
Надання поліграфічних послуг не вимагає жодного ліцензування та сертифікування.
Таким чином ця вимога є дискримінуючою для учасників. Отже, враховуючи все вищевикладене та керуючись чинним законодавством України, просимо прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи вищенаведене, крім обов'язково встановленої Законом інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовником зазначено іншу інформацію, яку він вважає необхідною для даного виду товару, зокрема вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції чинного сертифікату на підтвердження відповідності вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) відповідно до предмету закупівлі, виданий на ім’я Учасника.
Хоча отримання даного сертифікату є дійсно правом учасника, але це не позбавляє його можливості отримати сертифікат у добровільному порядку для того, щоб дотриматися умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі пропозиції згаданого документу.
Таким чином, встановлення Замовником умови надання учасником у складі пропозиції чинного сертифікату на підтвердження відповідності вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) відповідно до предмету закупівлі, виданий на ім’я Учасника, не є дискримінаційною і не заборонено нормативно-правовими актами.
Дата відповіді:
23.02.2022 14:47