-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (сечоприймач зі зливним клапаном, мішок уростомний однокомпонентний відкритий, мішок уростомний двокомпонентний відкритий, калоприймач двокомпонентний закритий, пластина для калоприймача двокомпонентного, калоприймач однокомпонентний відкритий, катетер Фолея, пелюшки, паста герметизуюча, порошок абсорбуючий, ремінь для сечоприймача)
Торги відмінено
1 560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 600.00 UAH
Період уточнення:
16.02.2022 13:34 - 22.02.2022 00:00
Відповідь надана
Еквівалент
Номер:
c015c7cd33ab44a08c8a48b2ca9e589e
Дата опублікування:
21.02.2022 16:38
Опис:
Шановний Замовник, уважно ознайомившись зі змістом Тендерної документації, зокрема з Технічними вимогами до предмету закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) нами, як потенційним учасником даної закупівлі встановлені вимоги, що дискримінують можливих потенційних учасників процедури закупівлі, обмежують їх коло, що суперечить принципам здійснення закупівель, що регламентовані статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, Замовник, в Технічних вимогах до предмету закупівлі в позиції № 6 зазначає: Пластина для двокомпонентного калоприймача
(Coloplast 13191 або еквівалент), при цьому у медико-технічних вимогах, серед іншого, вказано торгову марку Alterna та наступні вимоги: пластина Лонг Веар складається з двошарового адгезиву спіралеподібної структури. Даним технічним характеристикам відповідають виключно медичні вироби компанії Coloplast, оскільки медичні вироби інших виробників не мають таких технічних характеристик як «спіралеподібна структура адгезиву», а отже зазначення можливості пропонування еквівалентів нівелюється самим Замовником, оскільки на ринку Україні не існує медичних виробів, які б відповідали таким вимогам за виключенням виробів Coloplast Alterna. При цьому в найменування предмета закупівлі Замовником навіть зазначається каталожний номер медичного виробу конкретного виробника.
Аналогічна ситуація і по позиції № 8: Калоприймач однокомпонентний, відкритий, непрозорий (Coloplast 17500 або еквівалент), який згідно медико-технічних вимог має відповідати наступному: однокомпонентний непрозорий калоприймач з адгезивною пластиною Алтерна Фрі …… пластина з двошаровим гидроколоїдним адгезивом спиралевидної структури.
В обгрунтування зазначення конкретної торгової марки у медико-технічних вимогам до предмету закупівлі Замовником зазначено: «У зв’язку з тим, що предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися особами з інвалідністю, Замовником вказана конкретна марка предмета закупівлі враховуючи індивідуальну потребу таких осіб», проте жодним нормативним документом не встановлені будь-які нормативи, вимоги або навіть рекомендації щодо використання особами з інвалідністю медичних виробів даної торгової марки або з вказаними технічними характеристиками. Частиною 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Згідно частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Таким чином, навіть можливість використання предмету закупівлі особами з інвалідністю не дозволяє Замовнику використовувати у тендерній документації посилання на конкретну торгову марку та містити каталожний номер товару конкретного виробника.
Звертаємо увагу Замовника, що у разі існування неузгодженості між нормами, виданими одним і тим самим нормотворчим органом, застосовується акт, виданий пізніше, навіть якщо прийнятий раніше акт не втратив своєї чинності. Крім того, в даному випадку норми Закону України «Про публічні закупівлі» є спеціальними.
Звертаємо увагу Замовника, що згідно змісту Словника української мови еквівалентом є предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх. На ринку Україні є медичні вироби, які можуть замінити вироби, що становлять предмет закупівлі, проте не відповідають вимогам Замовника саме в частині вимоги щодо спиралевидної стурктури адгезиву, а отже зазначення можливості пропонування еквіваленту на справі не відповідає дійсності, з огляду на тендерну документацію Замовника зрозуміло, що тільки медичні вироби компанії Coloplast будуть розглядатися до закупівлі, а це повністю порушує права інших осіб, потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до змісту статті 23 Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) зобов’язана брати участь у виборі та погоджувати призначення конкретних технічних та інших засобів реабілітації, медичних виробів, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Проте в даному випадку законодавець не зазначає про вибір медичного виробу конкретної торгової марки, навпаки мається на увазі призначення того чи іншого виду медичного виробу, як то калоприймачі, сечоприймачі, катетери тощо, а не їх виробників або каталожні номери конкретних виробників.
Частиною 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Просимо надати інформацію в чому принципова різниця адгезиву спиралевидної структури і чому ця вимога є обов’язковою при встановленні предмету закупівлі для використання особами з інвалідністю.
Відповідно до положень частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
З огляду на вищезазначене, просимо внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» медико-технічні вимоги до предмету закупівлі таким чином, щоб прийняти участь у закупівлі мали змогу усі бажаючі, виключивши з медико-технічних вимог до предмету закупівлі посилання на конкретну торгову марку конкретного виробника, каталожний номер, вимоги щодо необхідність «адгезиву спиралевидної структури».
Відповідь:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі, у разі необхідності проведення закупівлі з посиланням на конкретну торгову марку, тип, місце походження тощо стосовно предмета закупівлі замовник повинен зазначити відповідне обґрунтування в тендерній документації та обов’язково зазначити в технічній специфікації до тендерної документації вираз «або еквівалент», що і було зроблено Замовником. У зв’язку з тим, що предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися особами з інвалідністю, та особа з інвалідністю (законний представник дитини з інвалідністю) має право відмовитися від будь-якого виду, форми та обсягу реабілітаційних заходів, передбачених її індивідуальною програмою реабілітації, або від усієї програми в цілому. Особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Індивідуальна програма реабілітації особи з інвалідністю є обов'язковою для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, реабілітаційними закладами, підприємствами, установами, організаціями, в яких працює або перебуває особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю, незалежно від їх відомчої підпорядкованості, типу і форми власності.
Згідно частини 2 статті 23 Закону у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Тому, Замовник не вбачає потреби вносити зміни в Тендерну документацію
Дата відповіді:
23.02.2022 12:32
Відповідь надана
Абсорбуючий порошок
Номер:
5b0471c5097544e4b831a40916b2f41b
Дата опублікування:
21.02.2022 15:16
Опис:
Шановний Замовник, чи будуть прийматись тендерні пропозиції учасників, які запропонують дозування Абсорбуючого порошку (позиція № 14 Технічних вимог до предмету закупівлі) 30 г. Якщо відповідь буде негативною, заздалегідь просимо аргументувати її.
Відповідь:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі, у зв’язку з тим, що предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися особами з інвалідністю, та особа з інвалідністю (законний представник дитини з інвалідністю) має право відмовитися від будь-якого виду, форми та обсягу реабілітаційних заходів, передбачених її індивідуальною програмою реабілітації, або від усієї програми в цілому. Особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Індивідуальна програма реабілітації особи з інвалідністю є обов'язковою для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, реабілітаційними закладами, підприємствами, установами, організаціями, в яких працює або перебуває особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю, незалежно від їх відомчої підпорядкованості, типу і форми власності. Згідно частини 2 статті 23 Закону у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Також якщо у Тендерній документації є посилання на конкретні марку чи виробника воно повинно містити вираз «або еквівалент». Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Дата відповіді:
23.02.2022 11:48
Відповідь надана
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Номер:
f1b3cd4d0427424fb9fa01446a529603
Дата опублікування:
17.02.2022 10:34
Опис:
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі, надаємо відповідь, у зв’язку з тим, що предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися особами з інвалідністю, та особа з інвалідністю (законний представник дитини з інвалідністю) має право відмовитися від будь-якого виду, форми та обсягу реабілітаційних заходів, передбачених її індивідуальною програмою реабілітації, або від усієї програми в цілому. Особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Індивідуальна програма реабілітації особи з інвалідністю є обов'язковою для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, реабілітаційними закладами, підприємствами, установами, організаціями, в яких працює або перебуває особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю, незалежно від їх відомчої підпорядкованості, типу і форми власності. Згідно частини 2 статті 23 Закону у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Тому, Замовник не вбачає потреби вносити зміни в Тендерну документацію.
Дата відповіді:
18.02.2022 14:21