-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вікна та двері для позаміського дитячого закладу оздоровлення і відпочинку «Прикордонник»
Місцезнаходження: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27; Категорія замовника:органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій в даній спрощеній закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
Завершена
187 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 935.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 935.00 UAH
Період уточнення:
16.02.2022 11:50 - 22.02.2022 00:00
Відповідь надана
еквівалент
Номер:
1b7a4e7722df490c8f037aee4c5f7e74
Дата опублікування:
18.02.2022 12:09
Опис:
Чи буде розглядатись замовником "еквівалент" товару
Відповідь:
Замовник зазначив предметом закупівлі вікна та двері серії Fenster 500, оскільки листом від ПДЗОВ "Прикордонник" № 02 від 16.02.2022 р. було повідомлено про потребу в закупівлі саме таких вікон та дверей із аналогічними технічними характеристиками, пов'язаними з експлуатацією і якісним технічним обслуговуванням. Вікна та двері вказаної серії уже встановлювались в будинках ПДЗОВ "Прикордонник", тому виникла необхідність в закупівлі саме аналогічних вікон та дверей.
Дата відповіді:
21.02.2022 17:52
Відповідь надана
Порушення вільної конкуренції
Номер:
6982cc4f80124833a986d7c847db388d
Дата опублікування:
18.02.2022 10:04
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній пропозиції для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати в складі пропозиції інформаційну довідку в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт (послуг). Довідка має бути підписана представником Замовника та уповноваженою особою Учасником (чи представником) після огляду. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Замовник вважає, що умова здійснити виїзд на об’єкт та здійснити його огляд, провести заміри, є доцільною і необхідною, оскільки працівники Замовника не є спеціалістами в даній галузі господарських відносин, які професійно, точно та правильно можуть визначити всі потрібні параметри вікон та дверей, що є важливим для результативного проведення спрощеної закупівлі та задоволенні потреби Замовника. Здійснивши виїзд та оглянувши об’єкт, потенційний учасник може з більшою точністю визначити ті критерії, які є йому важливі для участі в закупівлі, зокрема ціну своєї пропозиції.
Інтересом Замовника в даній спрощеній закупівлі є закупівля та встановлення якісних вікон та дверей, які забезпечать можливість комфортного та безпечного перебування дітей в приміщеннях, де вони мають бути встановлені. Ґрунтовна підготовка до цього повинна бути проведена на етапі відбору постачальника протягом процедури спрощеної закупівлі, оскільки від цього залежить безпека та комфорт дітей, які будуть в подальшому відпочивати та оздоровлюватись в ПДЗОВ «Прикордонник». Виїзд учасника на об’єкт та його огляд, оцінка стану об’єкта максимально сприятиме задоволенню інтересу Замовника закупити та встановити найкращої якості вікна та двері, адже потенційний учасник наочно бачитиме всю специфіку будівлі, яку необхідно обладнати вікнами та дверима, й точно знатиме про найбільш важливі характеристики для предмета закупівлі.
Наявність цієї вимоги не порушує принципу недискримінації, яка встановлена в ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки будь-який потенційний учасник може виконати дану вимогу, тому що заклади освіти не є закладами з обмеженим доступом. При цьому виїзд на об’єкт ніяким чином не розкриває інформації про дані учасника, документи, які він може подати, ціну пропозиції та іншу інформацію.
Замовником прийнято рішення залишити п. 3.13. Вимогю
Дата відповіді:
21.02.2022 17:44