-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення різні
Закупівля товару здійснюється у відповідності до абзацу 4 частини 31 розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про публічні закупівлі” необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі 1. Халат медичний на зав'язках з рукавом на манжеті нестерильний: 1.1. Кількість: 4 000 штук. 1.2. Довжина 125 см. 1.3. Розмір 54-56. 1.4. Матеріал халата на манжеті повинен бути з 100% білого поліестеру, що запобігає від випадіння частинок волокон манжети в “чистій зоні”. 1.5. Конструкція халата має враховувати додатковий запас в довжині рукава, а також довжину манжети рукава 7 см, що забезпечує комфортну роботу в положенні витягнутих рук без ризику зісковзування рукавички. 1.6. Повинен бути виготовлений з матеріалу “спанбонд” щільністю від 30 г/м2. . 1.7. Наявність оверлочного виконання виробу (мінімум 4 нитки). 1.8. Індивідуальна упаковка на кожен виріб. 1.9. Виробник: ТОВ “Н.Д.Л.-груп” (учасник повинен надати гарантійний лист від виробника, в якому повинно бути зазначено кількість товару у відповідності до п. 1.1., номер закупівлі). 2. Маска медична: 2.1. Кількість: 1000 штук. 2.2. Неткана, тришарова з антибактеріальним фільтром, на резинках. 2.3. Повинна бути виготовлена з високоякісного синтетичного нетканого матеріалу, який добре пропускає повітря. 2.4. Повинна мати властивості матеріалу з середнім значенням для 3 шарів не менше 24 г/м2.. 2.5. Повинна бути з трьома складками, з гнучкою пластиною у верхній частині, з щільними вушними гумками — для комфортної фіксації на обличчі. 2.6. Повинна бути без запаху. 2.7. Товар повинен відповідати вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 13485. 2.8. Виробник: торгова марка IGAR (учасник повинен надати гарантійний лист від виробника, в якому повинно бути зазначено кількість товару у відповідності до п. 2.1., номер закупівлі). 3. Бахіли медичні: 3.1. Кількість: 10 000 пар. 3.2. Одноразові, нестерильні, виготовлені з поліетилену, вага не менше 4 г. 3.3. Виробник: будь-який. 4. Шапочка медична: 4.1. Кількість: 6 000 штук. 4.2. Нестерильна, повинна бути з нетканого матеріалу, виготовлена з поліпропілену. 4.3. Виробник: будь-який. 5. Пробірка стерильна з аплікатором + аплікатор (комплект): 5.1. Кількість: 2 000 наборів. 5.2. Тампон-зонд (аплікатор) упакований в ударостійку ПП-пробірку, з етикеткою для маркування, призначений для взяття зразків біологічного матеріалу, з можливістю їх подальшого безпечного транспортування в лабораторію для проведення аналізу. 5.3. Діаметр – 12 мм, довжина – 150 мм, матеріал аплікатора – пластик, діаметр аплікатора – 2,5 мм, матеріал головки – віскоза, діаметр головки – 5 мм, стерильна, індивідуальне фасування. Тампон-зонд (аплікатор), без пробірки, віскоза, пластик, стерильний, 150 мм, призначений для нанесення поживних середовищ при виконанні лабораторних досліджень, довжина – 150±5 мм, діаметр головки – 5,0±1 мм. 5.4. Виробник: будь-який. 6. Якість товару повинна відповідати сертифікату якості, або іншому документу, який підтверджує якість товару та надається у складі документів пропозиції. 7. Строк придатності товару на момент поставки має становить не менш 80% від загального. 8. Постачальник здійснює поставку товару Замовнику протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту отримання заявки. 9. Транспортування – товар поставляється з дотриманням умов, що відповідають вимогам чинного законодавства та забезпечує цілісність товару, його товарний вигляд, забезпечує збереження його споживчих властивостей, а також якість та безпеку під час транспортування і зберігання. 10. Доставка (перевезення) товару здійснюється силами та за рахунок Учасника. 11. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, а всі витрати пов’язані із заміною товару несе Учасник. 12. У відповідності до абзацу 2 частини 4 Закону України “Про публічні закупівлі” аналоги та/або еквіваленти не приймаються. Зазначення конкретного виробника продукції та конкретну торговельну марку на деякі позиції обумовлено позитивним досвідом використання в роботі. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки зазначених замовником у оголошенні та шляхом застосування електронного аукціону. Дата та час проведення електронного аукціону визначається електронною системою автоматично. Єдиним критерієм оцінки є ціна (100%). До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH