-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Костюми робочі літні в асортименті
Костюми робочі літні в асортименті
Торги не відбулися
1 290 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 903.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 903.00 UAH
Період уточнення:
14.02.2022 17:12 - 22.02.2022 00:00
Відповідь надана
Зразки
Номер:
46a65cd6ef7a4c9394b536d352d4852d
Дата опублікування:
17.02.2022 11:20
Опис:
Шановний, Замовнику!Уточніть в якому розділі тендерної документації можна прочитати цю фразу:
Учасник який надав найкращу пропозицію на протязі 3-х робочих днів має надати зразки одягу, для оцінки спеціалістами ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Відповідь:
Доброго дня! Внесемо зміни до тендерної документації!
Дата відповіді:
21.02.2022 09:26
Відповідь надана
Щодо зразків
Номер:
db0cd7c0ed72489ebc47235170cd4e4f
Дата опублікування:
16.02.2022 15:35
Опис:
Доброго дня. Для цього замовнику можна не порушувати норм чинного законодавства. Ніхто не забороняє передбачити умовами договору надання зразків товару перед початком його поставок. Вимагаємо внести зміни. Також наголошуємо про наявність практики АМКУ, яка на боці постачальників.
Відповідь:
Доброго дня! Доводимо до Вашого відома, що на підприємстві є діюча комісія уповноважених трудового колективу. В їхні обов’язки входить проводити експертизу закуплених підприємством засобів індивідуального захисту у т.ч спецодягу. Для належної оцінки якості у відповідності до вимог тендерної документації підприємство має отримати зразки. Практика показує, що підприємство не завжди отримує зразки, які відповідають заявленим параметрам.
Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді:
17.02.2022 11:37
Відповідь надана
Щодо зразків товару.
Номер:
bbf998f065064affb09a3430df6821ed
Дата опублікування:
15.02.2022 13:02
Опис:
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в тому числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишиться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Доброго дня! Оскільки це є індивідуальне пошиття костюмів замовник хоче бачити виріб (як пошитий, яка строчка пошиття, тканина, фасон, напис, емблема і.т.д). ЛМКП "Львівтеплоенерго" зміни в тендерну документацію вносити не буде.
Дата відповіді:
16.02.2022 15:26
Відповідь надана
Щодо зразків
Номер:
6bb2404088c8496e9523885a7563c636
Дата опублікування:
15.02.2022 10:17
Опис:
Доброго дня. На якому етапі проведення тендеру необхідно надати зразки ?
Відповідь:
Доброго дня! Учасник який надав найкращу пропозицію на протяза 3-х робочих днів має надати зразки одягу, для оцінки спеціалістами ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Дата відповіді:
15.02.2022 12:21