-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з влаштування системи протипожежного захисту (автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Криворізької гімназії № 109 «Темп», за адресою: Дніпропетровська обл.,м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 83.
Торги відмінено
1 287 201.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 436.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 436.01 UAH
Період уточнення:
14.02.2022 11:01 - 21.05.2022 00:00
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
0e8b4b0e80b447b09ba882f2d858906c
Дата опублікування:
18.02.2022 14:24
Опис:
Згідно якого нормативно правового документу встановлена дана вимога "Гарантійний лист Учасника складений в довільній формі, на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), що він працює у даній сфері надання послуг не менше 3 років."???
Ліцензійними умовами та Постановою КМУ №852 дана вимога не передбачена!
Якщо учасник працює у даній сфері рік чи два то він не має права приймати участь у даній закупівлі?
Ви відкрито дискримінуєте учасників та лобіюєте інтереси конкретного учасника, і в разі не видалення даної дискримінаційної вимоги ми будемо звертатися в АМКУ та контролюючі органи для перевірки даного тендеру на корупцію та корупційну змову!
Відповідь:
Відповідно до ст 22. Тендерна документація, п.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Замовник додатково повинен отримати гарантії, що виконавець надійний, досвідчений та спроможний виконати договір своєчасно та в повному обсязі.
Дата відповіді:
18.02.2022 16:26
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
527f86bd4a324c0580ad1bd16fb25c18
Дата опублікування:
18.02.2022 14:21
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовник, у тендерній документації Ви вимагаєте надати Гарантійний лист від виробника обладнання, або офіційного дилера (з доданням дилерського сертифікату) щодо надання гарантій поставки протипожежного обладнання Учаснику в строках і обсягах визначених умовами тендеру з посиланням в листі на номер даної закупівлі.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки гарантійний лист, який вимагається Вами не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати ,наприклад, у суді. Незрозуміло для чого Вам даний лист, оскільки юридичну відповідальність перед Замовником буде нести саме Учасник, а не виробник чи інші суб'єкти зазначені Замовником. Також є незрозумілим, навіщо Учаснику брати гарантійний лист у виробника чи дистриб'ютора, якщо відповідне обладнання вже може бути придбаним і знаходитись у власності Учасника.
Крім того, Виробник чи дистриб'ютор не зобов'язані надавати такий документ, а наше підприємство ніяких важелів впливу на виробника не має і примусити надавати якісь документи не може.
Зважаючи на вищевикладене, внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дикримінаційну вимогу щодо надання Гарантійний лист від виробника обладнання, або офіційного дилера (з доданням дилерського сертифікату) щодо надання гарантій поставки протипожежного обладнання Учаснику в строках і обсягах визначених умовами тендеру з посиланням в листі на номер даної закупівлі.
Відповідь:
Дана вимога зумовлена непоодинокими випадками встановлення учасниками невідповідного обладнання або такого, що перебувало у використанні та ремонті, що негативно впливає на результат наданих послуг в подальшому. В зазначеній вимозі, жодних дискримінаційних вимог не встановлено, оскільки Замовник жодним чином не обмежує та не звужує коло виробників чи офіційних постачальників обладнання. Оскільки Замовник має бути впевнений в надійності постачальників, в тому що обладнання буде надано якісне і своєчасно, було встановлено дану вимогу. Якщо це будуть офіційні представники, чи дистриб’ютори з наданням підтверджуючих документів від виробника, то такі пропозиції будуть прийняті до розгляду.
Дата відповіді:
18.02.2022 16:26
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
679bd9d3a2b147f08403072bec6be366
Дата опублікування:
18.02.2022 14:19
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовник, у тендерній документації Ви вимагаєте надти Сертифікат ISO. Є закони України, які чітко обумовлюють, що потрібно для надання послуг з виконання робіт протипожежного призначення і Ви не маєте права перевищувати ці вимоги. Звертаємо Вашу увагу, що отримання вищезазначених сертифікатив є добровільною справою кожного підприємства і їх отримання не передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Просимо Вас прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Відповідно до ст 22. Тендерна документація, п.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Сертифікат ISO - це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявність кваліфікованого персоналу. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності, щодо якості виконання робіт Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ.
Дата відповіді:
18.02.2022 16:26
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
13a78863dc41431dbcea301c3ae047b0
Дата опублікування:
18.02.2022 14:17
Опис:
В ТД встановлена вимога "Документи отримані Учасником у сторонніх організацій мають бути дійсними на час проведення закупівлі та до повного виконання договору.", яка є дискримінаційною!
Всі Документи отримані Учасником у сторонніх організацій мають термін дії, і їх термін дії може закінчуватися раніше чим повне виконання договору, то ви пропонуєте нам не брати участь у закупівлі??
Після закінчення строку дії документів учасник проходить перевірку і отримує нові документи на встановлений законом строк з новим терміном дії! отримати їх раніше ніж закінчится попередній термін дії неможливо!
Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу!
Відповідь:
Відповідно до ст 22. Тендерна документація, п.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник додатково повинен отримати гарантії, що виконавець надійний, досвідчений та спроможний виконати договір своєчасно та в повному обсязі.
Дата відповіді:
18.02.2022 16:26
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!!!
Номер:
fe80cbff5ce747fea621466293007b32
Дата опублікування:
17.02.2022 18:29
Опис:
Відповідно до додатку 2 тендерної документації :
"Гарантійний строк (термін) безоплатного технічного обслуговування, виведення на пульт та централізованого спостереження, інформаційної підтримки: протягом 2022 року"- дана ВИМОГА є ДИСКРИМІНАЦІНОЮ!!!
Яке відношення дана вимога має до закупівлі "Послуги з влаштування системи протипожежного захисту (автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Криворізької гімназії № 109 «Темп», за адресою: Дніпропетровська обл.,м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 83"???
Після надання послуг Замовнк зможе оголосити нову закупівлю посдуг "по технічного обслуговування, виведення на пульт та централізованого спостереження, інформаційної підтримки: протягом 2022 року"!!!
Шановний ЗАМОВНИКУ це є КОРУПЦІЙНА складова вашої закупівлі послуг!!!
Зробіть зміни до тендерної документації, в іншому випадку звернемось до АМКУ та інших правоохоронних органів!!!
Відповідь:
Шановний Учасник!Зазначено перелік складової закупівлі з врахуванням потреб Замовника. Зазначені послуги є істотною частиною предмету закупівлі , їх виключення з загального обсягу послуг не вдповідає нагальним потребам Замовника.Жодної коруцпційної складової не має. Оскільки, приймаючи рішення про участь у закупівлі, Учасника ознайомлено з вимогами та складовими даної закупівлі
Дата відповіді:
18.02.2022 16:26
Відповідь надана
Щодо надання сертифікату ISO
Номер:
1e1cb7fc258f4d3f92d0b2e9c46838a0
Дата опублікування:
15.02.2022 09:43
Опис:
Документацією вимагається надання копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018. Питання чи не буде помилкою надання в складі пропозиції аналогічного сертифікату а саме ДСТУ ISO 9001:2015?
Відповідь:
Відповідно до п.11 Додатку 3 тендерною документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю стосовно монтажу і підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних оповіщень» виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, який акредитований Національним агентством з акредитації України, для підтвердження надати копію атестату про акредитацію.
Дата відповіді:
16.02.2022 11:59
Відповідь надана
гарантійні листи
Номер:
e891626f0db84781879f12f0bc5864a5
Дата опублікування:
14.02.2022 16:00
Опис:
Доброго дня. Ви просите надати у пропозиції Гарантійний лист від виробника обладнання, або офіційного дилера (з доданням дилерського сертифікату) щодо надання гарантій поставки протипожежного обладнання Учаснику в строках і обсягах визначених умовами тендеру з посиланням в листі на номер даної закупівлі (дана вимога зумовлена непоодинокими випадками встановлення учасниками невідповідного обладнання або такого, що перебувало у використанні та ремонті, що негативно впливає на результат наданих послуг в подальшому. Замовник не обмежує учасників певним колом виробників, проте звертає увагу на необхідність підтвердження можливості поставки виробником нового відповідного обладнання у визначені даним тендером строки). Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є дискримінаційного, ажде Ви не вказуєте інших представників, від яких ми можемо отримати такі листи (офіційний представник, дистриб*ютор тощо), а також взагалі вимога щодо надання документів, які залежать від волі третіх осіб, за практико АМКУ є дискримінацією. У разі не внесення змін до цієї умови , ми звернемося до АМКУ за захистом своїх прав.
Відповідь:
Дана вимога зумовлена непоодинокими випадками встановлення учасниками невідповідного обладнання або такого, що перебувало у використанні та ремонті, що негативно впливає на результат наданих послуг в подальшому.
В зазначеній вимозі, жодних дискримінаційних вимог не встановлено, оскільки Замовник жодним чином не обмежує та не звужує коло виробників чи офіційних постачальників обладнання. Оскільки Замовник має бути впевнений в надійності постачальників, в тому що обладнання буде надано якісне і своєчасно, було встановлено дану вимогу. Якщо це будуть офіційні представники, чи дистриб’ютори з наданням підтверджуючих документів від виробника, то такі пропозиції будуть прийняті до розгляду.
Дата відповіді:
16.02.2022 11:59
Відповідь надана
Сертифіка
Номер:
3c2c832d17a74fbea6c373aaaa03fd37
Дата опублікування:
14.02.2022 15:46
Опис:
Шановний Замовник, згідно тендерної документації , Ви вимагаєтеНадати копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю стосовно монтажу і підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних оповіщень» виданого на ім’я Учасника. Ми маємо право залучити субпідрядну організацію, в тому числі , в розрізі застосування та використання Сертифікатів ISO, тже, просимо внести зміни в докуменрації, та виключи слова "виданого на ім’я Учасника. ", в іншому випадку ми звернемося до АМКУ. Ознайомтесь будь-ласка з практикою АМКУ щодо подібних питань. ЦЕ дискримінація.
Відповідь:
Згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Учасник надає довідку про залучення субвиконавців (повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). В складі пропозиції мають міститися листи від субвиконавця, адресовані замовнику, з інформацією про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно пункту 21 додатку №3 до тендерної документації, а також по п. 22 додатку №3 до тендерної документації.
Проте, звертаємо увагу, що Замовником укладається угода про надання послуги саме з Учасником, а не субпідрядником. І тому, саме Учасник має відповідати встановленим Замовником критеріям, а саме мати сертифікати системи внутрішнього забезпечення якості: ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю стосовно монтажу і підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних оповіщень» – це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявність кваліфікованого персоналу. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності, щодо якості виконання робіт Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ.
Дата відповіді:
16.02.2022 12:02
Відповідь надана
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Номер:
459cd90d345d4ac08642473a67945432
Дата опублікування:
14.02.2022 15:36
Опис:
Доброго дня. Згідно вимог тд: Кошторисна документація повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням: програмного комплексу ІВК (версія чинна на момент розрахунків), або програмного комплексу АВК-5 (версія чинна на момент розрахунків), ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (ДСТУ). Шановний Замовнику, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 втратив свою чинність. Внесіть зміни до ТД на її відповідність нормам чинного законодавства України.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання. Будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
16.02.2022 12:04
Відповідь надана
Огляд об'єкта
Номер:
b770a08c8d214597bfacda665aedc231
Дата опублікування:
14.02.2022 11:56
Опис:
В тендерній документації Додатку 2 п 3. зазначена вимога «Учасники ПОВИННІ виїздити до закладу освіти для попереднього ознайомлення з об’єктом, обсягом та видами робіт. За результатом огляду, складається акт огляду об’єкту в двох примірниках за підписом представника Учасника та відповідальної особи закладу освіти. Сканкопія зазначеного акту надається в складі тендерної пропозиції.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом представника учасника та відповідальної особи замовника.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз
Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання.
Повідомляємо, що відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" п.4. -тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Обов’язкове обстеження об’єкту, що зазначено в Оголошенні, дає можливість учаснику скласти максимально точно цінову пропозицію до закупівлі. Дискримінаційною, відповідно до норм чинного законодавства України, є вимога, яка обмежує конкуренцію. Зазначена вимога жодним чином не призводить до обмеження конкуренції, а дозволяє уникнути можливих похибок при розрахунку цінової пропозиції та запобігти можливих непорозумінь між Замовником та Учасником у майбутньому, що може позначитись на якості надання послуги.
Також повідомляємо, що АМКУ виносить рішення по кожній справі окремо, а практика прецедентного права в Україні не розповсюджена.
Кожен Учасник самостійно приймає рішення щодо участі у Закупівлі; він несе певні фінансові витрати з підготовки та подання пропозиції, тому витрати на обстеження об’єкту не являються єдиними.
Дата відповіді:
16.02.2022 11:57